Ja, die obligate paar Engelse clichézinnen... ik weet niet of het echt helpt. Maar ja, dat is nu eenmaal de formule die Avrotros hanteert.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:29 schreef NailQueen het volgende:
Zeker geen slecht liedje. Maar stiekem zou ik het zelf wel leuk vinden als we weer een compleet Nederlands nummer sturen zonder een Engels refrein. Maar dat zie ik niet gebeuren![]()
Matheu in 2019 deed bijna helemaal Nederlands maar pastte op het laatst toch het refrein aan naar compleet Engels.
Ik heb niet het idee dat ze met deze formule de komende jaren het Junior Eurovisie zullen winnen… De liedjes zijn aardig maar er wordt nooit zodanig out of the box gedacht dat het echte hoogvliegers zijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 19:47 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, die obligate paar Engelse clichézinnen... ik weet niet of het echt helpt. Maar ja, dat is nu eenmaal de formule die Avrotros hanteert.
Voor de doelgroep lijkt me een finale met dit aantal eigenlijk wel lang genoeg.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:23 schreef Momo het volgende:
Leuk, aan de andere kant is 16 landen wel weinig he?
Ja, dat wel opzich. Maar volgens mij hadden ze aantal jaar geleden nog 20 landen ofzo. Maarja dat was met Rusland en Wit Rusland.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor de doelgroep lijkt me een finale met dit aantal eigenlijk wel lang genoeg.
In 2020 deden er maar 12 landen mee. Maar dat was ook om bekende redenen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:23 schreef Momo het volgende:
Leuk, aan de andere kant is 16 landen wel weinig he?
Duitsland weer laatste of 1nerlaatste.quote:Op maandag 18 september 2023 20:37 schreef NailQueen het volgende:
Duitsland heeft zijn junior artiest gekozen. En een demo-versie van het nummer is al uit
Klopt, 19:20 op npo 3.quote:Op zaterdag 23 september 2023 14:00 schreef NailQueen het volgende:
Vanavond is dus de finale van junior songfestival?
Ik sluit niet uit dat deze Duron Duron groter is dan de echtequote:
Marco is erquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:34 schreef NailQueen het volgende:
Zitten de jongens van Ding a Dong weer in het publiek? Ik heb de nieuwe aflevering nog niet kunnen luisteren
En altijd 1 topfavoriet. Dit jaar zijn dat Sep en Jasmijn en vorig jaar was het Luna.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:36 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb het idee dat er elk jaar wel een paar van dit soort ingetogen net-niet liedjes meedoen.
Niet anders dan een NSF dus.
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En altijd 1 topfavoriet. Dit jaar zijn dat Sep en Jasmijn en vorig jaar was het Luna.
Eensquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Dit is wel duidelijk de beste tot nu toe.
Rapper dacht ik. Ken haar van Lubach dacht ik.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:44 schreef NailQueen het volgende:
Wie is die vrouw helemaal links? In het blauwe jasje?
Zij presenteert Klokhuisquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:44 schreef NailQueen het volgende:
Wie is die vrouw helemaal links? In het blauwe jasje?
Misschien ben je wel een beetje te oud en te zuur hiervoor?quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:52 schreef Gerard-Joling het volgende:
Wat een gescripte bedoeling. Telkens ingestuurde antwoorden. Ik vind het weinig spontaans hebben. En durven de juryleden ook iets kritisch te zeggen over een act? Nee hoor, we moeten natuurlijk de kids als prinsen en prinsesjes behandelen. Helemaal passend in deze tijd.
Vroeger werden kinderen ook niet geroostedbij dit soort programma's. Lijkt mij ook niet nodig, gescript is het wel ja.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:52 schreef Gerard-Joling het volgende:
Wat een gescripte bedoeling. Telkens ingestuurde antwoorden. Ik vind het weinig spontaans hebben. En durven de juryleden ook iets kritisch te zeggen over een act? Nee hoor, we moeten natuurlijk de kids als prinsen en prinsesjes behandelen. Helemaal passend in deze tijd.
Doorgestoken kaart bij een NSF, je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:53 schreef blackswangreen het volgende:
Het is ook wel duidelijk wie de Avrotros wilde dat er won. Het nummer is geschreven door dezelfde man die ook de inzending van vorig jaar maakte, plus de themanummers die ze allemaal samen zingen. Het zijn de twee beste zangers van het stel, duidelijk het beste nummer, en ook nog de beste staging. En dan ook nog als laatste mogen.
Beetje kritisch mag toch wel. Worden ze hard van.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Vroeger werden kinderen ook niet geroostedbij dit soort programma's. Lijkt mij ook niet nodig, gescript is het wel ja.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:52 schreef Gerard-Joling het volgende:
Mattheu. Die deed in 2019 mee aan junior. Die gaat inderdaad een grote worden.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:02 schreef Gerard-Joling het volgende:
Dat jochie die presenteert doet het wel goed trouwens. Talentje in de dop (geen idee wie het is).
Dit is gespeeldquote:
Alweer een duo?quote:
Ja, het zijn een beetje de Magic Unlimited-kinderen van Suzan en Freek Kazan.quote:
Ik dacht aan Mia en Dionquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het zijn een beetje de Magic Unlimited-kinderen van Suzan en Freek Kazan.
Maar het is een representatief liedje.
Deze kunnen beter zingen. Met name het meisje dan. Die jongen staat er een beetje voor spek en bonen bij.quote:
Gewoon doortrekken naar het ESC zo'n keuzequote:Op zaterdag 23 september 2023 20:14 schreef Nashipeer het volgende:
Leuk trouwens dat Avrotros bij het JESC wel durf te gaan voor bops ipv telkens ballads
Nou ja, zo'n nummer is natuurlijk volkomen kansloos op het ESC. Nogal gedateerd dancenummer. Dan kan alleen als je Zweden bentquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon doortrekken naar het ESC zo'n keuze
Het is idd een verademingquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:14 schreef Nashipeer het volgende:
Leuk trouwens dat Avrotros bij het JESC wel durf te gaan voor bops ipv telkens ballads
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |