Goed dat ze dat niet deden, een vreemde kerel of wijf kussen bah!quote:Op maandag 20 november 2023 17:29 schreef molloot200 het volgende:
Al die delegaties kussen de organisatoren (waaronder Martin Osterdahl) behalve Nederland, die geven alleen handjes
In de peilingen zitten ze in de middenmoot, dus denk niet dat ze laatste of ergens onderaan eindiggen.quote:Op maandag 20 november 2023 22:20 schreef Nashipeer het volgende:
Ik ben trouwens wel blij dat Duitsland een beetje steun in de rug krijgt. Sinds hun debut moesten ze beide keren dat ze meededen de show openen. Vorig jaar een tussenjaar. Hopelijk dit jaar goed resultaat zodat ze niet afhaken in de toekomst.
Als je dit hoort, vallen Frankrijk en Nederland lekker op. En in mindere mate ook Armeniλ en ook UK wel. Voor mijn gevoel gaat het tussen Frankrijk en Nederland (al is dat misschien wensdenkenquote:
Frankrijk heeft al 3 jaar op rij de juryvote gewonnen, hopelijk kunnen we daar een beetje goed scoren.quote:Op maandag 20 november 2023 22:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als je dit hoort, vallen Frankrijk en Nederland lekker op. En in mindere mate ook Armeniλ en ook UK wel. Voor mijn gevoel gaat het tussen Frankrijk en Nederland (al is dat misschien wensdenken)
in de meeste polls die ik anders heb gezien scoort spanje het hoogst.quote:Op maandag 20 november 2023 22:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als je dit hoort, vallen Frankrijk en Nederland lekker op. En in mindere mate ook Armeniλ en ook UK wel. Voor mijn gevoel gaat het tussen Frankrijk en Nederland (al is dat misschien wensdenken)
Dat komt denk ik (ook) door fanatieke Spanjaarden zelf?quote:Op maandag 20 november 2023 23:18 schreef Naomi1 het volgende:
[..]
in de meeste polls die ik anders heb gezien scoort spanje het hoogst.
Dat heb je bij Eurosport ook, dat is een Frans bedrijf dus die sturen vaak Fransen om de interviewtjes te doen. En dan kunnen de sporters de vragen niet verstaan omdat de interviewer zo slecht Engels spreekt.quote:
bron? vind het wel een leuk nummer, echt junior (kinderliedje), in ieder geval niet zo'n gedramatiseerd volwassen nummer.quote:Op dinsdag 21 november 2023 07:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat komt denk ik (ook) door fanatieke Spanjaarden zelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |