Die zullen zichzelf wel willen bewijzenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:49 schreef utopia2.0 het volgende:
Benieuwd of er één tussenzit die voor 10 uur gaat straks. Ik hok op Mirthe of een Eunice
waarvoor vraag ik me dan nog afquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die zullen zichzelf wel willen bewijzen
Absoluutquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:53 schreef Dotteke het volgende:
Knap hoor dit gaat toch zeer doen op een gegeven moment denk ik
Voor zichzelf en hun rol binnen de groepquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarvoor vraag ik me dan nog af
een manager die er zelf zo makkelijk over denkt en doet
10 uur slaat echt nergens opquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Voor zichzelf en hun rol binnen de groep
heeft niks te maken met zijn beroepquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Onze sportieve gymnastiekleraar, wat een afgang.
Wilde er natuurlijk niet eerder af dan Sasha...streber.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Onze sportieve gymnastiekleraar, wat een afgang.
Vlak Jappie ook niet uit. Staat er ook achterloos bijquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:56 schreef Silves het volgende:
Ik verwacht een duel nu tussen Mirthe en Eunice...
Isaac gaat veel te snel en zal zo meteen helemaal kapot zijnquote:
Doe Eunie maar , lekker tien uur rustquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:58 schreef freaky40 het volgende:
Dat wordt echt 10 uur hoepelen voor 1 van hun.
das voor de 10 uur mensenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:58 schreef 5thencounter het volgende:
Niemand nog een plaspauze geclaimd, ik zou het gewoon doen halverwege effe uitrusten
En bont en blauw op de heupen..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Die hebben straks allemaal last van hun buikspieren
Daar heeft het niets mee te maken in deze.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:59 schreef spapaars het volgende:
Als Jef wat minder zou zuipen en roken had hij wat langer de pot kunnen spekken
Dat is echt veel te lang... gewoon een extra uur en dan verdubbelen...quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:58 schreef freaky40 het volgende:
Dat wordt echt 10 uur hoepelen voor 1 van hun.
Ze willen TV.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is echt veel te lang... gewoon een extra uur en dan verdubbelen...
Ik denk dat er toch ook wel een stukje conditie bij komt kijken..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar heeft het niets mee te maken in deze.
Ok John Heitinga....quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat er toch ook wel een stukje conditie bij komt kijken..
Nee dit moet je liggen (of niet)quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat er toch ook wel een stukje conditie bij komt kijken..
Maar toch ook dan geen zeep of shampoo gebruikenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:02 schreef Silves het volgende:
Erik wel nu een reden om te douchen, en zijn deo te gebruiken..zoals hij zegt ik douche me naar het sporten..
Iedereen die nog hoepelt doet het goedquote:
die is morgen een dag in bedquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:03 schreef Silves het volgende:
Dit worden vele warme kruikjes en dagen in bed voor Sas..
Echt wel! Doe het ze niet na..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Iedereen die nog hoepelt doet het goed
Lekker rustig.quote:
Op zulke momenten boezem je ook angst in voor mogelijke eliminaties als ze je op z'n stip willen zettenquote:
zeker maar ik wist niet dat hij zo'n goede conditie en coördinatie had / heeftquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Iedereen die nog hoepelt doet het goed
en als hij gister een likje deo heeft gebruikt, dan vandaag niet, er staat immers 48 u protection op de roller, waar hij al 8 maanden mee doetquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar toch ook dan geen zeep of shampoo gebruiken
Denk dat dat nog wel mee zal vallen. Ligt ook een beetje aan de opdrachtquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Op zulke momenten boezem je ook angst in voor mogelijke eliminaties als ze je op z'n stip willen zetten
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:05 schreef Silves het volgende:
[..]
en als hij gister een likje deo heeft gebruikt, dan vandaag niet, er staat immers 48 u protection op de roller, waar hij al 8 maanden mee doet
Uiteraardquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk dat dat nog wel mee zal vallen. Ligt ook een beetje aan de opdracht
Is een vervanging denk ik.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:06 schreef Clasientje het volgende:
Jasper altijd met zijn stokje in zijn mond, Ik vind hem zo een vreemde gast
Klopt.. en conditie en zeker voor de rokers en drinkersquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:06 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik gok een volle week, en tig strips met paracetemols
En humeurig.. arme Bernquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:03 schreef Silves het volgende:
Dit worden vele warme kruikjes en dagen in bed voor Sas..
ik vind haar juist heel relaxed, lijkt wel of ze staat te zingenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sasha begint het ook zwaar te krijgen
Satanisch.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Sasha staat er ooknopvallend relaxt bij vind ik
ja nu wel, leek net even alsof ze aan het mopperen was op zichzelfquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik vind haar juist heel relaxed, lijkt wel of ze staat te zingen
Bij mij zou de verveling denk ik ook al heel snel toeslaanquote:
Vind ik niet, elke fysieke opdracht is weer anders. Nu staan er mensen die anders afvielen en omgekeerd. Mirthe en Eunice weet je in deze dat ze sterk zijn en dit kunnen. Sasha is nu wel goed, in andere fysiek opdrachten niet. Ligt er ook aan, wat ze moeten doenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:09 schreef Kakadylo het volgende:
En toch haal je hier dus veel informatie uit
Nou hoepel op en schaf zo'n ding aanquote:
Maar je haalt er dus wel bepaalde informatie uitquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind ik niet, elke fysieke opdracht is weer anders. Nu staan er mensen die anders afvielen en omgekeerd. Mirthe en Eunice weet je in deze dat ze sterk zijn en dit kunnen. Sasha is nu wel goed, in andere fysiek opdrachten niet. Ligt er ook aan, wat ze moeten doen
sommige kunnen lang hoepelen en sommige nietquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar je haalt er dus wel bepaalde informatie uit
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:10 schreef Silves het volgende:
Van pindakaas wordt je groot en sterk van...
En wie weet hadden ze deze keer geen zin in alweer geld te verdienen voor de ander..dan heb ik het over het leuke clubjequote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind ik niet, elke fysieke opdracht is weer anders. Nu staan er mensen die anders afvielen en omgekeerd. Mirthe en Eunice weet je in deze dat ze sterk zijn en dit kunnen. Sasha is nu wel goed, in andere fysiek opdrachten niet. Ligt er ook aan, wat ze moeten doen
de vraag is hoe lang ze hiermee moeten doen, met dit budgetquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:12 schreef spapaars het volgende:
35 minuten, zo loopt het bedrag aardig op.
Yep.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:14 schreef spapaars het volgende:
Stel dat er 1 naar die 10 uur swingt, moet de rest dan blijven toekijken?
ik vind van wel, die mensen van eten en drinken voorzienquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:14 schreef spapaars het volgende:
Stel dat er 1 naar die 10 uur swingt, moet de rest dan blijven toekijken?
wordt door elkaar gehusseld, dan wordt je misselijkquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:14 schreef greysbones het volgende:
Mirthe ook af
toch teveel pindakaas en appelstroop
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:14 schreef greysbones het volgende:
Mirthe ook af
Die combinatie is killing jaquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:14 schreef greysbones het volgende:
Mirthe ook af
Ik snap niet waarom ze niet ff naar het toilet gaan, als dat 3x is toegestaan en dan verder gaan?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:14 schreef greysbones het volgende:
Mirthe ook af
mssn kan je beter in je flow blijven dan te stoppenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze niet ff naar het toilet gaan, als dat 3x is toegestaan en dan verder gaan?
ja.. maar ja.. als je dan niet goed opstart.. heb je ook pechquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze niet ff naar het toilet gaan, als dat 3x is toegestaan en dan verder gaan?
die toiletbreaks zijn voor de 10 uur mensen als ik het goed hebquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:15 schreef chufi het volgende:
[..]
En toch blijf ik kijken.quote:
ja maar wanneer ben je een 10 uur mens? Vanaf welk punt?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
die toiletbreaks zijn voor de 10 uur mensen als ik het goed heb
Elke minuut extra is een euro ....quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja.. maar ja.. als je dan niet goed opstart.. heb je ook pech
en je moet ook nog binnen 1.5 minuut weer terug zijn..
Zo stond ze ook in de douche..alleen niet zingend.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:16 schreef Flow3r het volgende:
Sas staat echt te zingen hoor![]()
[ afbeelding ]
ik denk na het uurquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja maar wanneer ben je een 10 uur mens? Vanaf welk punt?
Wanneer ben je een 10 uur mens?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
die toiletbreaks zijn voor de 10 uur mensen als ik het goed heb
Jappie dan?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:18 schreef Kakadylo het volgende:
Degene die me het meest verbaast is Isaac
De opdracht is 1 uur, iedereen daarna is een 10 uurderquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja maar wanneer ben je een 10 uur mens? Vanaf welk punt?
Wat moeten die eerdere afvallers dan veel hebben geschranstquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:14 schreef greysbones het volgende:
Mirthe ook af
ja dat wel... is wel een goede tactiek als je voelt dat het bijna niet meer gaat eigenlijk......quote:
Ook lekker bezigquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Degene die me eigenlijk het meest verbaast is Isaac
ze moesten het wel al hoepelend aanmelden dat ze naar de wc willen gaanquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:20 schreef chufi het volgende:
Of misschien moeten ze hun vinger opsteken .... Oempa! Ik moet plassen ..
10 uur houdt niemand vol. Maar verdiend diegene dus geen geld meer na een uur? Behalve als hij zij 10 uur volhoudt?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De opdracht is 1 uur, iedereen daarna is een 10 uurder
Eigenlijk gewoon heel erg raar jaquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
10 uur houdt niemand vol. Maar verdiend diegene dus geen geld meer na een uur? Behalve als hij zij 10 uur volhoudt?
Als dat het geval zou zijn is de keuze snel gemaaktquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
10 uur houdt niemand vol. Maar verdiend diegene dus geen geld meer na een uur? Behalve als hij zij 10 uur volhoudt?
Die haalt het niet .. die ging net al bijna misquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:22 schreef Silves het volgende:
Eunice het strebertje gaat wel voor de 10 u..
Die breng je toch niet op een andere gedachte dus laat haar dan maar doen ookquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:22 schreef Silves het volgende:
Eunice het strebertje gaat wel voor de 10 u..
goede vraag..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Na dat ene uur gewoon stoppen inderdaadquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Als dat het geval zou zijn is de keuze snel gemaakt
Het bedrag wat in de eerste ronde verdiend is wordt verdubbeld als iemand het 10 uur volhoudt na dit uurquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:24 schreef Flow3r het volgende:
als je hem nou al draaiend overpakt op een arm en verder met je arm gaat draaien, mag dat ?
is ook al af zekerquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:25 schreef Silves het volgende:
Al met al..Zooitje wordt weer verwend met geld..
Nope.quote:
Duidelijk gezegd door de stem, eten en drinken terwijl je aan het hoepelen bent.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:25 schreef pingu66 het volgende:
Hoe moet je nu drinken of kan je dat alleen pakken tijdens de plaspauze ?
Das toch belaachelijk.. in die 9 uur wordt 540¤ extra verdient die je dan niet krijgt maar wel als een soort verdubbelaaar bedrag uiteindelijk...quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
goede vraag..
uitleg was meen ik : uur lang 1 euro per minuut pp
daarna kan het verdubbeld worden als het 10 uur door 1 wordt volgehouden
vermoed niet dat ze dan nog 1 euro p minuut doen..
Dat geeft ook niet.quote:
Zag haar al staan, zag steeds een beeld met 5 man waar zij niet bij stond,quote:
Danzou ik meteen stoppen na een uur. Sta je daar 8 uur voor noppes te hoelahoepenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
goede vraag..
uitleg was meen ik : uur lang 1 euro per minuut pp
daarna kan het verdubbeld worden als het 10 uur door 1 wordt volgehouden
vermoed niet dat ze dan nog 1 euro p minuut doen..
oei gevoelig puntjequote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat moeten die eerdere afvallers dan veel hebben geschranst
EN sommige zoals bv Jasper staan er nog zo relaxt bijquote:
1.2 kgquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:30 schreef Chea49 het volgende:
Die hoepels zien er best groot en zwaar uit. Anders dan de hoepel die ik vroeger had.
Vroeger waren ze gewoon van wit elektriciteitspijp en later werden ze wat gemoderniseerd.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:30 schreef Chea49 het volgende:
Die hoepels zien er best groot en zwaar uit. Anders dan de hoepel die ik vroeger had.
Die waren ook van hout Chea.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:30 schreef Chea49 het volgende:
Ja dat snap ik maar hoe krijg je een broodje te pakken, moeten ze dat naar je toegooien ofzoquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Duidelijk gezegd door de stem, eten en drinken terwijl je aan het hoepelen bent.
Eunice is klein van stuk en heeft daardoor een korter bovenlijf. Ik denk dat het dan veel zwaarder is.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:30 schreef greysbones het volgende:
de van ice gaat minstens 2 x zo snel als die van eunice
Eunice is gewoon erg goed hierinquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Eunice is klein van stuk en heeft daardoor een korter bovenlijf. Ik denk dat het dan veel zwaarder is.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vroeger waren ze gewoon van wit elektriciteitspijp en later werden ze wat gemoderniseerd.
Fok Joe Febo met je 10 uur.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:31 schreef Kakadylo het volgende:
Ben je verstandig dan sodemieter je die hoelahoep na dat uur meteen op de grond
ja zoiets of aan reiken..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:31 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar hoe krijg je een broodje te pakken, moeten ze dat naar je toegooien ofzo
Waarom zouden ze het doen , dit is zwaar genoeg zoquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:32 schreef greysbones het volgende:
maar is het per persoon verdubbelen of ??
Het totaal bedrag van het ene uur gaat maar één keer verdubbeld wordenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:32 schreef greysbones het volgende:
maar is het per persoon verdubbelen of ??
Liggen ze vast ook weer te zeiken waar blijft het snoep?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:31 schreef Silves het volgende:
48 u wakker blijven voor 75 euro pp, of 10 u hoepelen voor een verdubbeling? tja dan maar rijst eten met fricandel..
nee ik zou ook zeggenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Waarom zouden ze het doen , dit is zwaar genoeg zo
Een vierkante was moeilijker geweest.quote:
Ik zou het niet doen, stel je staat 7 uur en valt af, dan heb je niets extras verdiendquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:32 schreef 5thencounter het volgende:
Nah. ik ben benieuwd wie er door durft
die dingen zijn er echt niet voor gemaakt om dit een uur te doenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een vierkante was moeilijker geweest.
precies.. denk niet dat ze dit nog 9 uur gaan doen om het te verdubbelen......quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Danzou ik meteen stoppen na een uur. Sta je daar 8 uur voor noppes te hoelahoepen
Precies.. uren hoepelen voor nopquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, stel je staat 7 uur en valt af, dan heb je niets extras verdiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |