Ook lekker bezigquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Degene die me eigenlijk het meest verbaast is Isaac
ze moesten het wel al hoepelend aanmelden dat ze naar de wc willen gaanquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:20 schreef chufi het volgende:
Of misschien moeten ze hun vinger opsteken .... Oempa! Ik moet plassen ..
10 uur houdt niemand vol. Maar verdiend diegene dus geen geld meer na een uur? Behalve als hij zij 10 uur volhoudt?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De opdracht is 1 uur, iedereen daarna is een 10 uurder
Eigenlijk gewoon heel erg raar jaquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
10 uur houdt niemand vol. Maar verdiend diegene dus geen geld meer na een uur? Behalve als hij zij 10 uur volhoudt?
Als dat het geval zou zijn is de keuze snel gemaaktquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
10 uur houdt niemand vol. Maar verdiend diegene dus geen geld meer na een uur? Behalve als hij zij 10 uur volhoudt?
Die haalt het niet .. die ging net al bijna misquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:22 schreef Silves het volgende:
Eunice het strebertje gaat wel voor de 10 u..
Die breng je toch niet op een andere gedachte dus laat haar dan maar doen ookquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:22 schreef Silves het volgende:
Eunice het strebertje gaat wel voor de 10 u..
goede vraag..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Na dat ene uur gewoon stoppen inderdaadquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Als dat het geval zou zijn is de keuze snel gemaakt
Het bedrag wat in de eerste ronde verdiend is wordt verdubbeld als iemand het 10 uur volhoudt na dit uurquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:24 schreef Flow3r het volgende:
als je hem nou al draaiend overpakt op een arm en verder met je arm gaat draaien, mag dat ?
is ook al af zekerquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:25 schreef Silves het volgende:
Al met al..Zooitje wordt weer verwend met geld..
Nope.quote:
Duidelijk gezegd door de stem, eten en drinken terwijl je aan het hoepelen bent.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:25 schreef pingu66 het volgende:
Hoe moet je nu drinken of kan je dat alleen pakken tijdens de plaspauze ?
Das toch belaachelijk.. in die 9 uur wordt 540Ī extra verdient die je dan niet krijgt maar wel als een soort verdubbelaaar bedrag uiteindelijk...quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
goede vraag..
uitleg was meen ik : uur lang 1 euro per minuut pp
daarna kan het verdubbeld worden als het 10 uur door 1 wordt volgehouden
vermoed niet dat ze dan nog 1 euro p minuut doen..
Dat geeft ook niet.quote:
Zag haar al staan, zag steeds een beeld met 5 man waar zij niet bij stond,quote:
Danzou ik meteen stoppen na een uur. Sta je daar 8 uur voor noppes te hoelahoepenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
goede vraag..
uitleg was meen ik : uur lang 1 euro per minuut pp
daarna kan het verdubbeld worden als het 10 uur door 1 wordt volgehouden
vermoed niet dat ze dan nog 1 euro p minuut doen..
oei gevoelig puntjequote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat moeten die eerdere afvallers dan veel hebben geschranst
EN sommige zoals bv Jasper staan er nog zo relaxt bijquote:
1.2 kgquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:30 schreef Chea49 het volgende:
Die hoepels zien er best groot en zwaar uit. Anders dan de hoepel die ik vroeger had.
Vroeger waren ze gewoon van wit elektriciteitspijp en later werden ze wat gemoderniseerd.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:30 schreef Chea49 het volgende:
Die hoepels zien er best groot en zwaar uit. Anders dan de hoepel die ik vroeger had.
Die waren ook van hout Chea.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:30 schreef Chea49 het volgende:
Ja dat snap ik maar hoe krijg je een broodje te pakken, moeten ze dat naar je toegooien ofzoquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Duidelijk gezegd door de stem, eten en drinken terwijl je aan het hoepelen bent.
Eunice is klein van stuk en heeft daardoor een korter bovenlijf. Ik denk dat het dan veel zwaarder is.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:30 schreef greysbones het volgende:
de van ice gaat minstens 2 x zo snel als die van eunice
Eunice is gewoon erg goed hierinquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Eunice is klein van stuk en heeft daardoor een korter bovenlijf. Ik denk dat het dan veel zwaarder is.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vroeger waren ze gewoon van wit elektriciteitspijp en later werden ze wat gemoderniseerd.
Fok Joe Febo met je 10 uur.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:31 schreef Kakadylo het volgende:
Ben je verstandig dan sodemieter je die hoelahoep na dat uur meteen op de grond
ja zoiets of aan reiken..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:31 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar hoe krijg je een broodje te pakken, moeten ze dat naar je toegooien ofzo
Waarom zouden ze het doen , dit is zwaar genoeg zoquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:32 schreef greysbones het volgende:
maar is het per persoon verdubbelen of ??
Het totaal bedrag van het ene uur gaat maar één keer verdubbeld wordenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:32 schreef greysbones het volgende:
maar is het per persoon verdubbelen of ??
Liggen ze vast ook weer te zeiken waar blijft het snoep?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:31 schreef Silves het volgende:
48 u wakker blijven voor 75 euro pp, of 10 u hoepelen voor een verdubbeling? tja dan maar rijst eten met fricandel..
nee ik zou ook zeggenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Waarom zouden ze het doen , dit is zwaar genoeg zo
Een vierkante was moeilijker geweest.quote:
Ik zou het niet doen, stel je staat 7 uur en valt af, dan heb je niets extras verdiendquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:32 schreef 5thencounter het volgende:
Nah. ik ben benieuwd wie er door durft
die dingen zijn er echt niet voor gemaakt om dit een uur te doenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een vierkante was moeilijker geweest.
precies.. denk niet dat ze dit nog 9 uur gaan doen om het te verdubbelen......quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Danzou ik meteen stoppen na een uur. Sta je daar 8 uur voor noppes te hoelahoepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |