En humeurig.. arme Bernquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:03 schreef Silves het volgende:
Dit worden vele warme kruikjes en dagen in bed voor Sas..
ik vind haar juist heel relaxed, lijkt wel of ze staat te zingenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sasha begint het ook zwaar te krijgen
Satanisch.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Sasha staat er ooknopvallend relaxt bij vind ik
ja nu wel, leek net even alsof ze aan het mopperen was op zichzelfquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik vind haar juist heel relaxed, lijkt wel of ze staat te zingen
Bij mij zou de verveling denk ik ook al heel snel toeslaanquote:
Vind ik niet, elke fysieke opdracht is weer anders. Nu staan er mensen die anders afvielen en omgekeerd. Mirthe en Eunice weet je in deze dat ze sterk zijn en dit kunnen. Sasha is nu wel goed, in andere fysiek opdrachten niet. Ligt er ook aan, wat ze moeten doenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:09 schreef Kakadylo het volgende:
En toch haal je hier dus veel informatie uit
Nou hoepel op en schaf zo'n ding aanquote:
Maar je haalt er dus wel bepaalde informatie uitquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind ik niet, elke fysieke opdracht is weer anders. Nu staan er mensen die anders afvielen en omgekeerd. Mirthe en Eunice weet je in deze dat ze sterk zijn en dit kunnen. Sasha is nu wel goed, in andere fysiek opdrachten niet. Ligt er ook aan, wat ze moeten doen
sommige kunnen lang hoepelen en sommige nietquote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar je haalt er dus wel bepaalde informatie uit
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 13:10 schreef Silves het volgende:
Van pindakaas wordt je groot en sterk van...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |