De Bungiejumptoren?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:10 schreef Monique___ het volgende:
ze horen nog steeds geluid in de loods..
Babs praat je de ene dag de grond in en de andere dag ligt ze bij jou in bedquote:
Een traject binnen en buiten de loods....... hoewel.... 1 pilaar met een gewichtje erop hebben ze ook al gezien na heel lang wachtenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:10 schreef Monique___ het volgende:
ze horen nog steeds geluid in de loods..
en toch komt ze overal mee weg....quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs praat je de ene dag de grond in en de andere dag ligt ze bij jou in bed
Maar op beide momenten weet ze precies wat ze doet want uitgekookt hoor
Heerlijk wijf is Bepquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
vlak Mirthe niet uitquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het was ook geen kritiek richting Babs want is een tactiek die ik goed kan volgenquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:13 schreef xsaskiax het volgende:
Ze maken onbewust heel veel reclame voor Rituals
dure meukquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:13 schreef xsaskiax het volgende:
Ze maken onbewust heel veel reclame voor Rituals
Wel leuk om te geven.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
dure meuk
en zo bijzonder is het uiteindelijk niet
Zo zag ik het ook nietquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het was ook geen kritiek richting Babs
Ik gok dat het met muziekrechten te maken heeft en dan in combinatie met meer werk met monteren voor de uitzendingen. Is me vaker opgevallen dat ze in de uitzendingen andere muziek gebruiken (licentie vrij?) dan wat op streams te horen was.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe lang hebben ze de dj booth nu?
en nu in 1 x is het een probleem
ik vind het nog steeds bs
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo zag ik het ook niet
@:Flow3r en ik zijn Bep fans
Het verbaast me gewoon dat anderen er zo makkelijk in meegaanquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo zag ik het ook niet
@:Flow3r en ik zijn Bep fans
Maar ze heeft liever een echte man.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:14 schreef 5thencounter het volgende:
Het blijft wel "Hands On" bij Miertje![]()
[ afbeelding ]
andere muziek bij de beelden??quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik gok dat het met muziekrechten te maken heeft en dan in combinatie met meer werk met monteren voor de uitzendingen. Is me vaker opgevallen dat ze in de uitzendingen andere muziek gebruiken (licentie vrij?) dan wat op streams te horen was.
Als ze met 3 man mee staan te zingen is dat monteren met andere muziek een stuk lastiger (dus onbruikbare beelden) dan wanneer een grotere groep een beetje random staat de dansen en praten enzo. Maar puur een gok natuurlijk. Kan me anders niets bedenken eigenlijk.
ik weet hoe het werktquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik gok dat het met muziekrechten te maken heeft en dan in combinatie met meer werk met monteren voor de uitzendingen. Is me vaker opgevallen dat ze in de uitzendingen andere muziek gebruiken (licentie vrij?) dan wat op streams te horen was.
Als ze met 3 man mee staan te zingen is dat monteren met andere muziek een stuk lastiger (dus onbruikbare beelden) dan wanneer een grotere groep een beetje random staat de dansen en praten enzo. Maar puur een gok natuurlijk. Kan me anders niets bedenken eigenlijk.
Heerlijk....quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
dure meuk
en zo bijzonder is het uiteindelijk niet
Misschien vind ze een vrouw op zijn tijd ook geen probleem.quote:
ja zoveel geld heeft hij niet meer, hij heeft bijna alles uitgegeven (denk ik)quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:17 schreef greysbones het volgende:
Tiano blijft maar zeuren om samen iets te kopen
babs wil het later bespreken
Vervelende ventquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:17 schreef greysbones het volgende:
Tiano blijft maar zeuren om samen iets te kopen
babs wil het later bespreken
het lijkt mij gewoon dat de regels zijn aangescherpt. De DJ booth is er niet gekomen omdat men feestjes kon gaan vieren met dansen, maar om het dj-en te leren.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet hoe het werkt
maar dat probleem bestaat al jaren
en is niet iets van de laatste week
dus waarom mag het nu in 1 x niet meer
Waarom moet dat nu? En dat toontje als bep niet reageert. " oke dan zal ik je het anders vragen, wil je 10 euro apart zetten samen met mij?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:12 schreef greysbones het volgende:
Tiano wil samen iets kopen
Babs wil daar niks over afspreken nu
Gister las ik hier dat hij voor ¤700 had besteld?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja zoveel geld heeft hij niet meer, hij heeft bijna alles uitgegeven (denk ik)
Kunnen we straks daar ook nog eens op gaan wachten als ze weer naar binnen mogen.quote:
Omdat ze er vanuit gingen dat iedereen zich braaf aan 'de regeltjes' zou houden?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet hoe het werkt
maar dat probleem bestaat al jaren
en is niet iets van de laatste week
dus waarom mag het nu in 1 x niet meer
Gaat het voor mij weer niet worden……dus als ik rond 7 weer thuis ben hoop ik gelijk weer filmpjes te kunnen kijkquote:
Meteen wat onderhoud gepleegdquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:21 schreef Monique___ het volgende:
hebben we hier allemaal een uur en 10 min op gewacht....................
ja en afgelopen uur maakte hij daar 500 a 600 euries van...quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gister las ik hier dat hij voor ¤700 had besteld?
1 uur en 10 minutenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:22 schreef 5thencounter het volgende:
Toch hoepen, moesten ze daar 1½ uur op wachten?
Ohw, ja ik was effe sporten in het parkquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 uur en 10 minuten
je kunt ook overdrijven
Nog lang genoegquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 uur en 10 minuten
je kunt ook overdrijven
Die dingen leg je er binnen 5 minuten neer en klaarquote:
Dat ze daar maar eens een goed plan voor maken om haar te elimineren.. die titel en prijs gun ik haar echt nietquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:23 schreef Kakadylo het volgende:
Mirthe is dan weer 'gevaarlijk' omdat ze de potentiële winnaar is en je er totaal geen (vertrouwens)band mee kunt opbouwen. Ze fladdert al sinds het begin maar wat rond en is voornamelijk irritant en niet te volgen maar pakt straks dus wel die prijzenpot.
Mora in ieder geval nietquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:24 schreef lojanda het volgende:
Nou nu gaan we zien wie er voldoende heeft geoefend..
zijn er meer die dat kunnenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:25 schreef KinKiJan het volgende:
Had Eunice laatst niet meer dan een uur staan hoepelen ?
banken en tafels wegzetten , zitbanken ook , tapijten wegleggen , zwaar werk hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die dingen leg je er binnen 5 minuten neer en klaar
Mori is in topvorm, dat hebben we gisteren al gezien, ze zal haar persoonlijke record verbeteren met 2 seconden, tot een totaal van 5.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:24 schreef lojanda het volgende:
Nou nu gaan we zien wie er voldoende heeft geoefend..
Zijn er meerdere.. Wendy Babette en Jasper waren laatst ook aan het oefenen en kwamen ook aan een uur.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:25 schreef KinKiJan het volgende:
Dat dommige verstrooide bloemenmeisje spelen doet ze uitstekend, je moet alleen niet tegen d'r sissen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:23 schreef Kakadylo het volgende:
Mirthe is dan weer 'gevaarlijk' omdat ze de potentiële winnaar is en je er totaal geen (vertrouwens)band mee kunt opbouwen. Ze fladdert al sinds de start maar wat rond en is voornamelijk irritant en niet te volgen maar pakt straks dus wel die prijzenpot.
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:25 schreef KinKiJan het volgende:
We hebben ook niet altijd iedereen in beeld, dus het is gokken wie wel en wie nietquote:
Dat was volgens mij Jasper.. Babette snapte dat niet en hij zei toen ja maar jij hebt daar vet en ik nietquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:26 schreef Kakadylo het volgende:
En bij Jeff deed die hoepel telkens pijn aan z'n botten
Ze hebben ook wat extra camera's opgehangen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:26 schreef cinsan het volgende:
[..]
banken en tafels wegzetten , zitbanken ook , tapijten wegleggen , zwaar werk hoor
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn er meer die dat kunnen
Babs
Jap
Wen
Sas
sowieso
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zijn er meerdere.. Wendy Babette en Jasper waren laatst ook aan het oefenen en kwamen ook aan een uur.
quote:
Janet Mori en Zoequote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
We hebben ook niet altijd iedereen in beeld, dus het is gokken wie wel en wie niet
De meesten hebben geoefendquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
We hebben ook niet altijd iedereen in beeld, dus het is gokken wie wel en wie niet
Nee Jappie ging juist als een mallequote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was volgens mij Jasper.. Babette snapte dat niet en hij zei toen ja maar jij hebt daar vet en ik niet
Ik denk het niet.. zij vindt het belangrijker hoe ze op beeld komt als dat ze geld in de pot brengt.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:26 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë heeft weer een ding met een ceintuurtje aan, daar ging het hoelahoepen gisteren op mis.... kijken of ze zo slim is om het af te doen
Bern vond het ook lastig wat ik gezien hebquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Janet Mori en Zoe
zijn de enigen volgens mij die het niet lang kunnen
10 uur is echt FOCKING langquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:31 schreef KinKiJan het volgende:
als 1 deelnemer het 10 uur volhoudt, verdubbelen ze het bedrag. 3 x 1,5 minuut toiletbezoek toegestaan. Eten/drinken gewoon tijdens het hoepelen
Eunice gaat wel een poging wagen denk ik
Slaat ook nergens opquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:31 schreef 5thencounter het volgende:
Dat verdubbelen kunnen ze vergeten ..
Die zou het idd ook nog kunnen doenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:31 schreef Verida het volgende:
Leuke kans voor Mirthe om de 75 euro terug te verdienen
Dat moeten ze niet doen…..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bedrag kunnen ze verdubbelen om 10 uur lang door te hoepelen
Misschien Mirthe ook.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze kunnen het bedrag na een uur verdubbelen. Dan moet één bewoner 10 uur lang hoelahoepen. Ik zou zeggen, Eunice
Van het poepen?quote:
Ja precies!! 10 uur slaat nergens opquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee 2 uur was al meer dan genoeg geweest
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
Janet gaat het sowieso niet redden dat hele uur....
[ afbeelding ]
zijn dezelfde als waarvan ze er 2 kregen een week geledenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dit zijn ook nog zwaardere hoepels, nou succes
ja ik weet het, maar niet de standaard lichte hoepels die je in een speelgoedwinkel kooptquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn dezelfde als waarvan ze er 2 kregen een week geleden
1.2 kg
Janet heeft een LEO techniek.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn dezelfde als waarvan ze er 2 kregen een week geleden
1.2 kg
Misschien juist beter dan een lichte hoepel.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dit zijn ook nog zwaardere hoepels, nou succes
klopt maar wel degene waar ze mee hebben mogen oefenenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja ik weet het, maar niet de standaard lichte hoepels die je in een speelgoedwinkel koopt
Ja kan, maar deze doen wel meer pijnquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien juist beter dan een lichte hoepel.
die hield het gisteren amper een minuut volquote:
Wist ze niet dat ze gingen hoelahoepen ofzo?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:35 schreef freaky40 het volgende:
Zoe: mag ik even een ander shirt aan....denied! En terecht.
Heb ik ook gezien.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
die hield het gisteren amper een minuut vol
Dat verbaast me niets dat ze dit niet wist...want Zoe en iets weten...quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wist ze niet dat ze gingen hoelahoepen ofzo?
dat zijn massage bobbelsquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja kan, maar deze doen wel meer pijn
Morrie of zoequote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:35 schreef Kakadylo het volgende:
Ben juist benieuwd wie er als eerste meteen al opgehoelehoept is zo
die denkt oh jee kan niet make uppen en niet in de spiegel kijkenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:32 schreef lojanda het volgende:
Zoë met haar slabek “ze denken zeker dat we verder niets te doen hebben”
nou lekker, zij liever dan ikquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zijn massage bobbels![]()
![]()
ja echt waar
weet niet wie het heeft verzonnen
maar echt waar
Dat hadden ze gisteren als eliminatie opdracht moeten doenquote:
Dan had ze nog gewonnen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hadden ze gisteren als eliminatie opdracht moeten doen
Ik denk Bernquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:38 schreef lojanda het volgende:
Moraima helaas al afgevallen.. ik vermoed dat Zoë of Janet de volgende zijn.
Hoe kan je nou eten of drinken pakken tijdens het hoela hoepenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:31 schreef KinKiJan het volgende:
als 1 deelnemer het 10 uur volhoudt, verdubbelen ze het bedrag. 3 x 1,5 minuut toiletbezoek toegestaan. Eten/drinken gewoon tijdens het hoepelen
Eunice gaat wel een poging wagen denk ik
Ze zeggen 1 uur maar er staat meer op de klokquote:
Die leert het ook niet. Elke opdracht, staat ze daar met een jurk.quote:
Echt nietquote:
Misschien was dat ook wel zo geweest als Mora er niet zo ontiegelijk slecht in zou zijn geweestquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hadden ze gisteren als eliminatie opdracht moeten doen
Moet iemand anders dan even voor je doen natuurlijkquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou eten of drinken pakken tijdens het hoela hoepen
Pff triest...hadden wel eens contact met elkaar over het dampen..wist dat ze ziek was.quote:Op maandag 15 mei 2023 21:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
![]()
![]()
Ik hoor net dat ons @:Aggie46 gister is overleden
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:41 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik heb het al eens aangegeven maar dit is een speciale hoepel en er zit een schema bij als je hem thuis krijgt en vindt het dus raar dat dit niet verteld is.
neequote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:44 schreef OmaJacky het volgende:
Maar ik begreep dat ze 1 euro per minuut verdienen indien ze het 1 uur volhouden.
Dus dat de afvallers nu niets verdienen.
Zoe scoort bij zowat alle opdrachten extreem zwakquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:44 schreef greysbones het volgende:
Zoe als jonge dame zou dit toch wel langer moeten kunnen
Manager.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:44 schreef greysbones het volgende:
Ja toch wel.. ¤1 per hele minuut gehoepeld, anders verdienen ze helemaal geen zakquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:44 schreef OmaJacky het volgende:
Maar ik begreep dat ze 1 euro per minuut verdienen indien ze het 1 uur volhouden.
Die is te lui om normaal uit d'r ogen te kijkenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:44 schreef greysbones het volgende:
Zoe drukt zich altijd met allesquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:44 schreef greysbones het volgende:
Zoe kan niets, doet niets en wil nietsquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:44 schreef greysbones het volgende:
Vooral met een jurk aanquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:44 schreef greysbones het volgende:
Lees de SV daar staat allesquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:44 schreef OmaJacky het volgende:
mss eunicequote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:45 schreef greysbones het volgende:
Ik hoop dat niemand 10 uur lang gaat hoelahoepen
Ook geen toeval natuurlijk want totaal ongeschikt allemaal voor een spelshowquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:44 schreef Puzzie het volgende:
op Jeff na kan alles wat nu aan de kant zit naar huis
Kan toch niet met gebobbelde en verzwaarde hoepel, dat levert blauwe plekkenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:45 schreef greysbones het volgende:
En vooral doorzettingsvermogen..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:42 schreef Flow3r het volgende:
Zoe kan het wel maar zal afvallen omdat geen uithoudingsvermogen
Als deze het 1 uur volhouden verdienen ze wel veel . Als er 10 het halen is al 600 euro .quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja toch wel.. ¤1 per hele minuut gehoepeld, anders verdienen ze helemaal geen zak
Dat gaat er niet op lijken, er vallen behoorlijk veel afquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:47 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Als deze het 1 uur volhouden verdienen ze wel veel . Als er 10 het halen is al 600 euro .
Jasper staat op zijn gemak met de armen over elkaar te hoepelenquote:
mooiquote:
icequote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:48 schreef utopia2.0 het volgende:
Bern, sas, Wendy, Isaac, Ruppie, Erik, Jappie en Eunice Wie mis ik nog?
Is niet te doen denk ik.. waarschijnlijk zijn ze dan ook bont en blauw waar die hoepel de heupen raaktquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:45 schreef greysbones het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |