Hoe kan je nou eten of drinken pakken tijdens het hoela hoepenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:31 schreef KinKiJan het volgende:
als 1 deelnemer het 10 uur volhoudt, verdubbelen ze het bedrag. 3 x 1,5 minuut toiletbezoek toegestaan. Eten/drinken gewoon tijdens het hoepelen
Eunice gaat wel een poging wagen denk ik
Ze zeggen 1 uur maar er staat meer op de klokquote:
Die leert het ook niet. Elke opdracht, staat ze daar met een jurk.quote:
Echt nietquote:
Misschien was dat ook wel zo geweest als Mora er niet zo ontiegelijk slecht in zou zijn geweestquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hadden ze gisteren als eliminatie opdracht moeten doen
Moet iemand anders dan even voor je doen natuurlijkquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou eten of drinken pakken tijdens het hoela hoepen
Pff triest...hadden wel eens contact met elkaar over het dampen..wist dat ze ziek was.quote:Op maandag 15 mei 2023 21:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
![]()
![]()
Ik hoor net dat ons @:Aggie46 gister is overleden
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:41 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik heb het al eens aangegeven maar dit is een speciale hoepel en er zit een schema bij als je hem thuis krijgt en vindt het dus raar dat dit niet verteld is.
neequote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:44 schreef OmaJacky het volgende:
Maar ik begreep dat ze 1 euro per minuut verdienen indien ze het 1 uur volhouden.
Dus dat de afvallers nu niets verdienen.
Zoe scoort bij zowat alle opdrachten extreem zwakquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:44 schreef greysbones het volgende:
Zoe als jonge dame zou dit toch wel langer moeten kunnen
Manager.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:44 schreef greysbones het volgende:
Ja toch wel.. ¤1 per hele minuut gehoepeld, anders verdienen ze helemaal geen zakquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:44 schreef OmaJacky het volgende:
Maar ik begreep dat ze 1 euro per minuut verdienen indien ze het 1 uur volhouden.
Die is te lui om normaal uit d'r ogen te kijkenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:44 schreef greysbones het volgende:
Zoe drukt zich altijd met allesquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:44 schreef greysbones het volgende:
Zoe kan niets, doet niets en wil nietsquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:44 schreef greysbones het volgende:
Vooral met een jurk aanquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:44 schreef greysbones het volgende:
Lees de SV daar staat allesquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:44 schreef OmaJacky het volgende:
mss eunicequote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:45 schreef greysbones het volgende:
Ik hoop dat niemand 10 uur lang gaat hoelahoepen
Ook geen toeval natuurlijk want totaal ongeschikt allemaal voor een spelshowquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:44 schreef Puzzie het volgende:
op Jeff na kan alles wat nu aan de kant zit naar huis
Kan toch niet met gebobbelde en verzwaarde hoepel, dat levert blauwe plekkenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:45 schreef greysbones het volgende:
ik zat er net naar te kijkenquote:
En vooral doorzettingsvermogen..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:42 schreef Flow3r het volgende:
Zoe kan het wel maar zal afvallen omdat geen uithoudingsvermogen
Als deze het 1 uur volhouden verdienen ze wel veel . Als er 10 het halen is al 600 euro .quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja toch wel.. ¤1 per hele minuut gehoepeld, anders verdienen ze helemaal geen zak
Dat gaat er niet op lijken, er vallen behoorlijk veel afquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:47 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Als deze het 1 uur volhouden verdienen ze wel veel . Als er 10 het halen is al 600 euro .
Jasper staat op zijn gemak met de armen over elkaar te hoepelenquote:
mooiquote:
icequote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:48 schreef utopia2.0 het volgende:
Bern, sas, Wendy, Isaac, Ruppie, Erik, Jappie en Eunice Wie mis ik nog?
Is niet te doen denk ik.. waarschijnlijk zijn ze dan ook bont en blauw waar die hoepel de heupen raaktquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:45 schreef greysbones het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |