neequote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:44 schreef OmaJacky het volgende:
Maar ik begreep dat ze 1 euro per minuut verdienen indien ze het 1 uur volhouden.
Dus dat de afvallers nu niets verdienen.
Zoe scoort bij zowat alle opdrachten extreem zwakquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:44 schreef greysbones het volgende:
Zoe als jonge dame zou dit toch wel langer moeten kunnen
Manager.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:44 schreef greysbones het volgende:
Ja toch wel.. ¤1 per hele minuut gehoepeld, anders verdienen ze helemaal geen zakquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:44 schreef OmaJacky het volgende:
Maar ik begreep dat ze 1 euro per minuut verdienen indien ze het 1 uur volhouden.
Die is te lui om normaal uit d'r ogen te kijkenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:44 schreef greysbones het volgende:
Zoe drukt zich altijd met allesquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:44 schreef greysbones het volgende:
Zoe kan niets, doet niets en wil nietsquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:44 schreef greysbones het volgende:
Vooral met een jurk aanquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:44 schreef greysbones het volgende:
Lees de SV daar staat allesquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:44 schreef OmaJacky het volgende:
mss eunicequote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:45 schreef greysbones het volgende:
Ik hoop dat niemand 10 uur lang gaat hoelahoepen
Ook geen toeval natuurlijk want totaal ongeschikt allemaal voor een spelshowquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:44 schreef Puzzie het volgende:
op Jeff na kan alles wat nu aan de kant zit naar huis
Kan toch niet met gebobbelde en verzwaarde hoepel, dat levert blauwe plekkenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:45 schreef greysbones het volgende:
Ik hoop dat niemand 10 uur lang gaat hoelahoepen
ik zat er net naar te kijkenquote:
En vooral doorzettingsvermogen..quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:42 schreef Flow3r het volgende:
Zoe kan het wel maar zal afvallen omdat geen uithoudingsvermogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |