banken en tafels wegzetten , zitbanken ook , tapijten wegleggen , zwaar werk hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die dingen leg je er binnen 5 minuten neer en klaar
Mori is in topvorm, dat hebben we gisteren al gezien, ze zal haar persoonlijke record verbeteren met 2 seconden, tot een totaal van 5.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:24 schreef lojanda het volgende:
Nou nu gaan we zien wie er voldoende heeft geoefend..
Zijn er meerdere.. Wendy Babette en Jasper waren laatst ook aan het oefenen en kwamen ook aan een uur.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:25 schreef KinKiJan het volgende:
Had Eunice laatst niet meer dan een uur staan hoepelen ?
Dat dommige verstrooide bloemenmeisje spelen doet ze uitstekend, je moet alleen niet tegen d'r sissen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:23 schreef Kakadylo het volgende:
Mirthe is dan weer 'gevaarlijk' omdat ze de potentiële winnaar is en je er totaal geen (vertrouwens)band mee kunt opbouwen. Ze fladdert al sinds de start maar wat rond en is voornamelijk irritant en niet te volgen maar pakt straks dus wel die prijzenpot.
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:25 schreef KinKiJan het volgende:
Had Eunice laatst niet meer dan een uur staan hoepelen ?
We hebben ook niet altijd iedereen in beeld, dus het is gokken wie wel en wie nietquote:
Dat was volgens mij Jasper.. Babette snapte dat niet en hij zei toen ja maar jij hebt daar vet en ik nietquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:26 schreef Kakadylo het volgende:
En bij Jeff deed die hoepel telkens pijn aan z'n botten
Ze hebben ook wat extra camera's opgehangen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:26 schreef cinsan het volgende:
[..]
banken en tafels wegzetten , zitbanken ook , tapijten wegleggen , zwaar werk hoor
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn er meer die dat kunnen
Babs
Jap
Wen
Sas
sowieso
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zijn er meerdere.. Wendy Babette en Jasper waren laatst ook aan het oefenen en kwamen ook aan een uur.
quote:
Janet Mori en Zoequote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
We hebben ook niet altijd iedereen in beeld, dus het is gokken wie wel en wie niet
De meesten hebben geoefendquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
We hebben ook niet altijd iedereen in beeld, dus het is gokken wie wel en wie niet
Nee Jappie ging juist als een mallequote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was volgens mij Jasper.. Babette snapte dat niet en hij zei toen ja maar jij hebt daar vet en ik niet
Ik denk het niet.. zij vindt het belangrijker hoe ze op beeld komt als dat ze geld in de pot brengt.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:26 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë heeft weer een ding met een ceintuurtje aan, daar ging het hoelahoepen gisteren op mis.... kijken of ze zo slim is om het af te doen
Jappie heeft dat inderdaad gezegdquote:
Bern vond het ook lastig wat ik gezien hebquote:Op dinsdag 16 mei 2023 12:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Janet Mori en Zoe
zijn de enigen volgens mij die het niet lang kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |