SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
En grondleggers Pot en Advocaat.quote:
quote:Op zondag 14 mei 2023 18:50 schreef RipCity het volgende:
Oh maar 1x verloren sinds september. Respect wel daarvoor dan idd
Vooral Potgod natuurlijkquote:
wat the fuck moet dit voorstellen ?????????quote:Op zondag 14 mei 2023 18:56 schreef GGMM het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap, Feyenoord-vrienden!
@:scrummie @:onlogisch @:fetx @:slobeend @:bezsen @:DombohetOlifantje1 @:timmmmm @:caland
(Sta je hier niet tussen? Dan ben jij niet één van mijn Feyenoord-vrienden)
Ach wat stomquote:Op zondag 14 mei 2023 19:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat the fuck moet dit voorstellen ?????????
Religie.quote:
18, 6, 2 is het wiskundig.quote:Op zondag 14 mei 2023 19:03 schreef RvLaak het volgende:
Op naar de volgende schaal jongens... Hopelijk wat rapper dan 6 jaar.
Ondanks de zpävaudt in mijn naam....quote:Op zondag 14 mei 2023 19:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Van harte aan mijn Feyenoord vrienden:
@:fetx @:scrummie @:dombohetolifantje1 @:pistolero @:klaasweetalles @:tweedeklum @:hhh38 @:bombvis @:caland @:bezsen @:donraja @:erasmus @:de_kraam @:de_pel @:slobeend @:divje @:pisces29 @:dr.mikey @:zipportal @:rvdlaak @:onlogisch @:r-woud93 @:hmffucksall (denk ik) @:kapiteintje
Sta je hier niet tussen als Feyenoord-supporter en ben je niet voor AZ? Mijn oprechte excuses, want ik ben je per ongeluk vergeten, vandaag zijn jullie allemaal mijn vrienden!!!
Gefeliciteerd maatquote:Op zondag 14 mei 2023 19:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:fetx @:scrummie @:dombohetolifantje1 @:pistolero @:klaasweetalles @:tweedeklum @:hhh38 @:bombvis @:caland @:bezsen @:donraja @:erasmus @:de_kraam @:de_pel @:slobeend @:divje @:pisces29 @:dr.mikey @:zipportal @:rvdlaak @:onlogisch @:r-woud93 @:hmffucksall (denk ik) @:kapiteintje
Sta je hier niet tussen als Feyenoord-supporter en ben je niet voor AZ? Mijn oprechte excuses, want ik ben je per ongeluk vergeten, vandaag zijn jullie allemaal mijn vrienden!!!
quote:Op zondag 14 mei 2023 19:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:fetx @:scrummie @:dombohetolifantje1 @:pistolero @:klaasweetalles @:tweedeklum @:hhh38 @:bombvis @:caland @:bezsen @:donraja @:erasmus @:de_kraam @:de_pel @:slobeend @:divje @:pisces29 @:dr.mikey @:zipportal @:rvlaak @:onlogisch @:r-woud93 @:hmffucksall (denk ik) @:oostblokkert @:kapiteintje
Gefeliciteerd kameraad.quote:Op zondag 14 mei 2023 19:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:fetx @:scrummie @:dombohetolifantje1 @:pistolero @:klaasweetalles @:tweedeklum @:hhh38 @:bombvis @:caland @:bezsen @:donraja @:erasmus @:de_kraam @:de_pel @:slobeend @:divje @:pisces29 @:dr.mikey @:zipportal @:rvlaak @:onlogisch @:r-woud93 @:hmffucksall (denk ik) @:oostblokkert @:kapiteintje
Gefeliciteerd ouwe reusquote:Op zondag 14 mei 2023 19:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:fetx @:scrummie @:dombohetolifantje1 @:pistolero @:klaasweetalles @:tweedeklum @:hhh38 @:bombvis @:caland @:bezsen @:donraja @:erasmus @:de_kraam @:de_pel @:slobeend @:divje @:pisces29 @:dr.mikey @:zipportal @:rvlaak @:qarrad @:onlogisch @:r-woud93 @:hmffucksall (denk ik) @:oostblokkert @:kapiteintje
@:fetx @:scrummie @:dombohetolifantje1 @:pistolero @:klaasweetalles @:tweedeklum @:hhh38 @:bombvis @:caland @:bezsen @:donraja @:erasmus @:de_kraam @:de_pel @:slobeend @:divje @:pisces29 @:dr.mikey @:zipportal @:rvlaak @:qarrad @:onlogisch @:r-woud93 @:hmffucksall (denk ik) @:oostblokkert @:kapiteintje
Mij nog een beetje tussen proppen. Gebruik je verstand godverdomme.quote:Op zondag 14 mei 2023 19:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We zijn kampioen, Gurney.quote:Op zondag 14 mei 2023 19:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:fetx @:scrummie @:dombohetolifantje1 @:pistolero @:klaasweetalles @:tweedeklum @:theplaneteer @:maastoren @:irritatie100 @:hhh38 @:bombvis @:caland @:bezsen @:donraja @:erasmus @:de_kraam @:de_pel @:slobeend @:divje @:pisces29 @:dr.mikey @:zipportal @:rvlaak @:qarrad @:onlogisch @:r-woud93 @:hmffucksall (denk ik) @:oostblokkert @:kapiteintje @:Epistaxiophobia
@:fetx @:scrummie @:dombohetolifantje1 @:pistolero @:klaasweetalles @:tweedeklum @:theplaneteer @:maastoren @:irritatie100 @:hhh38 @:bombvis @:caland @:bezsen @:donraja @:erasmus @:de_kraam @:de_pel @:slobeend @:divje @:pisces29 @:dr.mikey @:zipportal @:rvlaak @:qarrad @:onlogisch @:r-woud93 @:hmffucksall (denk ik) @:oostblokkert @:kapiteintje @:Epistaxiophobia
https://fanshop.feyenoord.nl/feyenoord-sjaal-kampioen-22-23.htmlquote:Uw bestelling is succesvol geplaatst.
BEDANKT VOOR JE BESTELLING!
Je bestelnummer is: ******************
We sturen je een orderbevestiging met verdere details en informatie.
Liefquote:Op zondag 14 mei 2023 19:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Pellequote:
Pelle was we met Mascha vandoor gegaanquote:Op zondag 14 mei 2023 19:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Jammer dat Pelle dit niet mee kon maken.
[..]
Pelle![]()
![]()
Als mijn goede vriend @GGMM mij niet in zijn lijst opgenomen had, had deze post mij diep geraaktquote:Op zondag 14 mei 2023 19:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gefeliciteerd kameraadquote:Op zondag 14 mei 2023 19:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bedankt ouwe reus.quote:Op zondag 14 mei 2023 18:56 schreef GGMM het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap, Feyenoord-vrienden!
@:scrummie @:onlogisch @:fetx @:slobeend @:bezsen @:DombohetOlifantje1 @:timmmmm @:caland @:klaasweetalles
(Sta je hier niet tussen? Dan ben jij niet één van mijn Feyenoord-vrienden)
Gefeliciteerd ScrumGodusquote:Op zondag 14 mei 2023 19:48 schreef Scrummie het volgende:
JAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAJAAAAAAA KAMPIOENEN OLE OLE JAAJAJAJAJAJAJA![]()
![]()
![]()
![]()
Dikke duim in je moederquote:Op zondag 14 mei 2023 19:50 schreef Poepz0r het volgende:
Nog 20 x om gelijk te komen met AjaxStukje achterstand
Als Sjonnie trainer blijft moet dat wel lukken.quote:Op zondag 14 mei 2023 19:50 schreef Poepz0r het volgende:
Nog 20 x om gelijk te komen met AjaxStukje achterstand
Slot zijn paspoort afpakken.quote:Op zondag 14 mei 2023 19:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stukje ranzig. Maar HOE kan Feyenoord dit omdraaien? Ajax loopt 20 titels voor.
Kwa ontlading niet te vergelijken idd, toch ben ik wel meer fan van deze selectie. Gemiddeld zo'n 23 jaar en dan dit op de mat kunnen leggen.quote:Op zondag 14 mei 2023 19:55 schreef Scrummie het volgende:
Gefeliciteerd iedereen, wat een genottelijk seizoenQua ontlading persoonlijk niet te vergelijken dan 6 jaar geleden, maar wat een een genot. Voor het gevoel waren we ook gewoon zoveel beter dan toen.
Die ga ik thuis nog wel een paar keer terugkijken, maar zag er al heel goed uit vanaf de overkantquote:Op zondag 14 mei 2023 20:00 schreef Divje het volgende:
Nog even, die goal van PaixaoWat een mannetje
Eens, prachtige groep spelers. Qua mentaliteit (en dan bedoel ik topsportmentaliteit) ook ongekend hoog niveau.quote:Op zondag 14 mei 2023 20:01 schreef CR7 het volgende:
[..]
Kwa ontlading niet te vergelijken idd, toch ben ik wel meer fan van deze selectie. Gemiddeld zo'n 23 jaar en dan dit op de mat kunnen leggen.
7 goals en 5 assists in 1160 minuten. Dat zijn 12 wedstrijden. Uitstekende cijfers gewoon.quote:Op zondag 14 mei 2023 20:00 schreef Divje het volgende:
Nog even, die goal van PaixaoWat een mannetje
quote:Op zondag 14 mei 2023 20:03 schreef CR7 het volgende:
[..]
7 goals en 5 assists in 1160 minuten. Dat zijn 12 wedstrijden. Uitstekende cijfers gewoon.
En dan ook nog eens een leuk ventje. Geweldenaarquote:Op zondag 14 mei 2023 20:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Die jongen zet je volgend seizoen als 1 van de eerste op het bord
Zijn glimlachquote:Op zondag 14 mei 2023 20:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dan ook nog eens een leuk ventje. Geweldenaar
quote:Op zondag 14 mei 2023 20:03 schreef klaasweetalles het volgende:
Je bent gewoon kampioen geworden door het vertrek van Toornstra
Wel verdikkemequote:
quote:
quote:IsFeyenoordalKampioen.nl is te koop!
Dit is nu al de tweede keer in relatief korte tijd dat ze kampioen zijn geworden...
echt niet meer bij te houden!
Interesse? Stuur mij een Email
quote:Op zondag 14 mei 2023 20:32 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Sipke klinkt precies zoals je verwacht bij iemand die Sipke heet
Dat heb ik ook gedaanquote:Op zondag 14 mei 2023 19:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://fanshop.feyenoord.nl/feyenoord-sjaal-kampioen-22-23.html
[ afbeelding ]
Vond het wel mooi toen ze een foto met alle jeugdspelers gingen maken met de schaal en Timber er niet bij mochtquote:Op zondag 14 mei 2023 20:40 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Geertje, Orrie, Justin en Q op een rijtje
quote:Op zondag 14 mei 2023 20:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vond het wel mooi toen ze een foto met alle jeugdspelers gingen maken met de schaal en Timber er niet bij mocht
Hoe hij nonchalant met de schaal tussen 3 vingers rond liep om dan ineens weer enthousiast ermee te zwaaien richting het publiekquote:
Eerste wat je ziet is Kasanwirjo vol in beeldquote:
Wordt hij de Bilal van de huldiging?quote:Op zondag 14 mei 2023 21:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Eerste wat je ziet is Kasanwirjo vol in beeld
Ik heb er niet één gezien. Ik heb wel Leen gezien. Telt dat ook???quote:Op zondag 14 mei 2023 15:38 schreef Haringkop het volgende:
Haha al die pleuris influencers voor de Kuip
@KingRoland en ik vinden 20 foto's van jezelf twitteren wel een klein beetje ordinairquote:Op zondag 14 mei 2023 20:02 schreef Divje het volgende:
[ twitter ]
Ik zal het zo jammer vinden als hij vertrekt. Maar toch, minimaal 50 miljoen in de pocket
@KingRoland moet lekker chips gaan etenquote:Op zondag 14 mei 2023 21:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
@:kingroland en ik vinden 20 foto's van jezelf twitteren wel een klein beetje ordinair
quote:Op zondag 14 mei 2023 21:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb er niet één gezien. Ik heb wel Leen gezien. Telt dat ook???
Ik vond dit toch iets mooier dan de bekerwinst van 2016 hoor.quote:Op zondag 14 mei 2023 21:12 schreef timmmmm het volgende:
Wat een pra hfive dag. Bijna even mooi als 7 jaar teurg
Neem er nog een paar.quote:Op zondag 14 mei 2023 21:12 schreef timmmmm het volgende:
Wat een pra hfive dag. Bijna even mooi als 7 jaar teurg
6 dan horkquote:Op zondag 14 mei 2023 21:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond dit toch iets mooier dan de bekerwinst van 2016 hoor.
https://www.veed.io/view/(...)ngWidget=true&panel=quote:Op zondag 14 mei 2023 21:13 schreef onlogisch het volgende:
Iemand een linkje naar die goal van Pasjauw?
quote:Op zondag 14 mei 2023 21:13 schreef onlogisch het volgende:
Iemand een linkje naar die goal van Pasjauw?
Ik werd na 10 minuten al ongeduldigquote:Op zondag 14 mei 2023 21:15 schreef H.FR het volgende:
Heerlijk dit zeg. Goede pot ook gewoon weer, je zag totaal niet dat er iets van kampioensdruk was. Zeer goede goals ook.
Deze snap ik niet echt.quote:Feyenoord-aanvoerder Orkun Kökçü liet de afgelopen maanden al eens doorschemeren dat hij vorig jaar wat problemen had. Lang hield hij geheim wat er nu precies aan de hand was, maar na de kampioenswedstrijd vertelde hij voor de eerste keer over de problemen die heeft gehad, maar inmiddels achter zich heeft gelaten.
,,We speelden vorig seizoen tegen Slavia Praag thuis, die 3-3 (op 7 april 2022, red.) en ik kreeg een shake van een externe partij in samenwerking met Feyenoord. Die mensen dachten dat ik meteen energie nodig had, maar het was juist om aan het einde van de dag nog energie te hebben. Die nacht voor de wedstrijd kon ik niet slapen, ik had letterlijk nul minuten geslapen", vertelt Kökçü.
,,Dat leverde een trauma in mijn hoofd op. Ik sliep soms maar een paar uur in de nacht. Het vrat aan mij en dat slapen ging nog steeds niet goed. In de voorbereiding op dit seizoen barstte ik in huilen uit tijdens het trainingskamp in Oostenrijk. Ik ben meteen vertrokken met toestemming van de trainer, die mij goed begreep", vertelt Kökçü, die ondanks die valse start dit seizoen uitgroeide tot de drijvende kracht bij de landskampioen.
Ja, nu nog een linksbuiten.quote:Op zondag 14 mei 2023 21:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van dat gastje ga je zoveel plezier hebben volgend seizoen
DE SFEER SLAAT OMquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 mei 2023 21:20 schreef ISVV het volgende:
[..]
DE SFEER SLAAT OMVolgens de inschatting van RIjnmond was het gewoon schoonvegen, geen ongeregeldheden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
7 april vorig jaar was tijdens Ramadan. Zou daar mee te maken hebben.quote:Op zondag 14 mei 2023 21:18 schreef bbuddybb het volgende:
Van het AD Premium artikel:
[..]
Deze snap ik niet echt.
Net een paar kleine brandjes.quote:Op zondag 14 mei 2023 21:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Volgens de inschatting van RIjnmond was het gewoon schoonvegen, geen ongeregeldheden.
Ken dat soort slaapproblemen wel, daar word je helemaal gek van als je dat hebt.quote:Op zondag 14 mei 2023 21:18 schreef bbuddybb het volgende:
Van het AD Premium artikel:
[..]
Deze snap ik niet echt.
Over @onlogisch gesprokenquote:Op zondag 14 mei 2023 21:29 schreef Divje het volgende:
Wie was dat ook alweer die Kokcu uiteindelijk een soort van RKC voetballer vond.
Nogal onlogisch
Dat is hier diverse malen gemeld.quote:
Het verschil tussen de Kökcü onder Advocaat en de Kökcü onder Slot is GIGANTISCH te noemen.quote:Op zondag 14 mei 2023 21:29 schreef Divje het volgende:
Wie was dat ook alweer die Kokcu uiteindelijk een soort van RKC voetballer vond.
Nogal onlogisch
Prima dagje gehad. @DonRaja nog even gezien maar dat viel in het niet toen ik Leen mocht aanschouwen.quote:Op zondag 14 mei 2023 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over @:onlogisch gesproken
Hoop dat je een leuke wedstrijddag hebt gehad. Graag review.
Ben vooral met Feyenoord bezig geweestquote:
LeenGod.quote:Op zondag 14 mei 2023 21:35 schreef onlogisch het volgende:
Prima dagje gehad. @:DonRaja nog even gezien maar dat viel in het niet toen ik Leen mocht aanschouwen.
Doekje werd naar mijn gevoel wel wat te snel weer opgetakeld. Ook bij OO ging het niet echt lekker. Dat duurde en duurde maar.quote:
Heb je hem ook aangeraakt? (Leen bedoel ik dan, niet @DonRaja )quote:Op zondag 14 mei 2023 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het verschil tussen de Kökcü onder Advocaat en de Kökcü onder Slot is GIGANTISCH te noemen.
[..]
Prima dagje gehad. @:DonRaja nog even gezien maar dat viel in het niet toen ik Leen mocht aanschouwen.
De hamvraag is of je op tijd was.quote:Op zondag 14 mei 2023 21:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wil je dat ik een compleet epistel schrijf of zo?
Jongen van de road mkrabby schrijft een iets duidelijker stukje:quote:Op zondag 14 mei 2023 21:22 schreef CR7 het volgende:
[..]
7 april vorig jaar was tijdens Ramadan. Zou daar mee te maken hebben.
Wat het met begin dit seizoen te maken heeft snap ik ook niet.
Doe maar gewoon niet.quote:Op zondag 14 mei 2023 21:37 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Jongen van de road mkrabby schrijft een iets duidelijker stukje:
We waren er heel vroeg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker waar.quote:Op zondag 14 mei 2023 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het verschil tussen de Kökcü onder Advocaat en de Kökcü onder Slot is GIGANTISCH te noemen.
Echte pro's als @Caland en @Scrummie hadden dit in 2019 al door. Ik zag dat simpelweg niet en dacht dat hij bij de Stuttgarts van deze wereld zou belanden. Gelukkig zat ik er VOLLEDIG naast en gaat hij gewoon naar Arsenal.quote:Op zondag 14 mei 2023 21:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Zeker waar.
En moet wel eerlijk zeggen, de ontwikkeling die hij nu doormaakt had ik ook niet verwacht. 22 jaar oud zijn en zo'n dominante aanvoerder zijn is maar voor weinigen weggelegd.
quote:Op zondag 14 mei 2023 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We waren er heel vroeg.Een beker, een schaal, het is om het even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat je genoten hebt. We zijn kampioen, moderator @onlogisch
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Toen was het nog een ventje, zo jong, nu een echte kerel, en nog steeds jong, na RvP het grootste succes van de Academy.quote:Op zondag 14 mei 2023 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Gastquote:Op zondag 14 mei 2023 21:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echte pro's als @:Caland en @:Scrummie hadden dit in 2019 al door. Ik zag dat simpelweg niet en dacht dat hij bij de Stuttgarts van deze wereld zou belanden. Gelukkig zat ik er VOLLEDIG naast en gaat hij gewoon naar Arsenal.
@:fetx @:Gurneyisbestoke
Oh, kut chat gpt. Ik had het geeneens gelezen.quote:Op zondag 14 mei 2023 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een beker, een schaal, het is om het even.
Fijn dat je genoten hebt. We zijn kampioen, moderator @:onlogisch.
Allah is er ook voor jou. @KingRolandquote:Op zondag 14 mei 2023 21:37 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Jongen van de road mkrabby schrijft een iets duidelijker stukje:
Slot was een van de weinige personen die op de hoogte was van een lastige privéomstandigheid bij de aanvoerder. 'Ik heb een tijd moeite gehad de dagen door te komen', zegt Kökcü. 'Ik had last van een klein traumaatje. Het kwam door een herstelshake die ik nam en niet helemaal goed viel tijdens de Ramadan, kwestie van de juiste balans in energie die niet in orde was. Zodoende kwam ik maar niet in slaap en dat zorgde voor enorm veel onrust. "Ga ik vandaag wel in slaap vallen", dat vraag je jezelf dan af. Wanneer ging ik slapen, ik heb soms nachten gehad dat ik nauwelijks sliep, zoals vorig seizoen voor de thuiswedstrijd tegen Slavia Praag. Het werd 3-3, maar ik speelde toch goed. Dat maakte het zo apart. Wakker liggen is heel erg, ik kwam er maar niet van af. Mijn familie was ervan op de hoogte, net zoals de trainer.'
Tijdens het trainingskamp in de zomer in Oostenrijk brak Kökçü. ´Ik zei: "Trainer, het gaat niet meer. Ik móét van dit trauma af". Slot begreep dit volkomen. Ik mocht naar huis, stapte een bus in en reed meteen weg. Ik wilde niet eens wachten op het vliegtuig en zo was ik binnen acht uur thuis. Ik ben daarna veel gaan praten met een gedragscoach, dat waren lange en goede gesprekken, maar het was een half jaar lang wel heel moeilijk. De kentering kwam nadat ik op bedevaart gegaan naar Mekka, voor een Moslim een van de mooiste dingen die hij kan meemaken. Daar viel alles van me af.
We zijn kampioen forumgebruikster @Pisces29quote:Op zondag 14 mei 2023 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een beker, een schaal, het is om het even.
Fijn dat je genoten hebt. We zijn kampioen, moderator @:onlogisch
Pics.quote:Op zondag 14 mei 2023 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Die vlag met SlotGenot had ik nooit eerder gezien.
Wat ben je toch een lui varken. Ik vond de zinsopbouw al zo goed.quote:Op zondag 14 mei 2023 21:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, kut chat gpt. Ik had het geeneens gelezen.
Ik vond het allemaal zo attent. Wat een onnozele eikel ben ik toch ook.quote:Op zondag 14 mei 2023 21:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat ben je toch een lui varken. Ik vond de zinsopbouw al zo goed.
Je moet in de leer bij @timmmmmquote:Op zondag 14 mei 2023 21:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Zie net op m'n stappenteller dat ik tijdens de wedstrijd in het stadion 4.000 stappen heb gelopen volgens dat ding
Verder voel ik me alsof ik me helemaal kapot gezopen heb maar ik heb maar 1 biertje op.
Die stond beschamend hard feest te vieren.quote:Op zondag 14 mei 2023 21:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Eerste wat je ziet is Kasanwirjo vol in beeld
Ik zal opletten of hij ergens online voorbij komt.quote:
Die zal wel heel bij zijn bij dat tering-Groningen weg te zijn dus ergens snap ik 'm welquote:Op zondag 14 mei 2023 21:47 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Die stond beschamend hard feest te vieren.
quote:Op zondag 14 mei 2023 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We waren er heel vroeg.Chatgpt godenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wowquote:Op zondag 14 mei 2023 21:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echte pro's als @:Caland en @:Scrummie hadden dit in 2019 al door. Ik zag dat simpelweg niet en dacht dat hij bij de Stuttgarts van deze wereld zou belanden. Gelukkig zat ik er VOLLEDIG naast en gaat hij gewoon naar Arsenal.
@:fetx @:Gurneyisbestoke
Die is vooral opgelucht dat ie weg is bij Groningenquote:Op zondag 14 mei 2023 21:47 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik zag wat foto's voorbij komen. Daar hoef je voorlopig nog niets van te verwachtenquote:Op zondag 14 mei 2023 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik verheug me deze week wel op een klein verslag van @:caland
Gefeliciteerd kameraad.quote:Op zondag 14 mei 2023 21:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geniet er maar van, dit is zeldzamer dan ons gemiddelde kampioenschap
Ik was vlak voor de aftrap toch wel even emotioneel toen ik echt besefte dat dit de apotheose van een prachtig seizoen ging worden.quote:Op zondag 14 mei 2023 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Godverdomme wat een heerlijke feestdag dit weer
Minder emotioneel dan de laatste keer, meer ordinair zuipen, maar toch puur genot. Alhoewel we nu al een halfuur staan bij de McDonalds. Met nummer 020
Je stond gewoon te janken, niks mis mee.quote:Op zondag 14 mei 2023 21:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik was vlak voor de aftrap toch wel even emotioneel toen ik echt besefte dat dit de apotheose van een prachtig seizoen ging worden.
Of de tranen in m'n ogen waren van die fakkelrook, dat kan ook
Dat zal zo wel weer mis gaan, men is verzocht om te vertrekken omdat ze met de opbouw voor morgen beginnen.quote:
Ja er is eigenlijk geen goede manier om er een einde aan te maken. Zodra ze iets beginnen dan barst het los denk ik.quote:Op zondag 14 mei 2023 22:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zal zo wel weer mis gaan, men is verzocht om te vertrekken omdat ze met de opbouw voor morgen beginnen.
Iedereen morgen vrij, in alle leeftijden, dus niemand heeft ook enige urgentie om te gaan.quote:Op zondag 14 mei 2023 22:29 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ja er is eigenlijk geen goede manier om er een einde aan te maken. Zodra ze iets beginnen dan barst het los denk ik.
Bilal 2.0quote:Op zondag 14 mei 2023 21:47 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Nee joh, die is best belangrijk in de kleedkamer schijnt.quote:Op zondag 14 mei 2023 22:33 schreef snabbi het volgende:
[..]
dat had ik eigenlijk meer met Rasmussen.
Die heeft nog r3delijk wat gespeeld in de 1e seizoenshelft.quote:Op zondag 14 mei 2023 22:33 schreef snabbi het volgende:
[..]
dat had ik eigenlijk meer met Rasmussen.
Nogal een contrast met hoe zijn seizoen anders zou zijn verlopen ook.quote:Op zondag 14 mei 2023 22:35 schreef Scrummie het volgende:
Maar fuck it, ook zo'n Kasamwirjo, snap best dat als je bij de selectie zit je ook best een feestje gaat vieren. Zolang je de aandacht niet geforceerd naar je toe trekt.
Ook dat nog ja, ipv een kampioenswedstrijd staken genotquote:Op zondag 14 mei 2023 22:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nogal een contrast met hoe zijn seizoen anders zou zijn verlopen ook.
Zachte dwang idd, gelukkig maar. Ik schat dat 90% onder invloed is.quote:Op zondag 14 mei 2023 22:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat lijkt wel mee te vallen op dit moment.
was disney nog meegeweest dit seizoen met Feyenoord of niet? anders is het echt doodzondequote:Op zondag 14 mei 2023 21:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Allah is er ook voor jou. @:KingRoland
Lekker maatquote:Op zondag 14 mei 2023 23:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
was disney nog meegeweest dit seizoen met Feyenoord of niet? anders is het echt doodzonde
trouwens ik ben morgen aanwezig op de coolsingel voor de 2e club uit Rotterdam, dit in tegenstelling tot 90% van de users in dit topic
quote:Op zondag 14 mei 2023 22:59 schreef Tarado het volgende:
Gefeliciteerd allen! Dik verdiend kampioenschap
Leuk om dit soort posts te lezen, was wel anders toen ajax de titel had waar er amper Feyenoorders te vinden waren in het ajaxtopic.quote:Op zondag 14 mei 2023 22:41 schreef Shreyas het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap, solide en zeer verdiend, kan het niet anders zeggen.
Never gets old.quote:
mehquote:
Nee manquote:
quote:Op zondag 14 mei 2023 23:28 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ twitter ]![]()
GodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
[ twitter ]![]()
Waar komt dat opeens vandaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaloers dat een bekerwinst van PSV meer aandacht in het buitenland krijgt dan een titel van feyenoord?
Gewoon een admin die ook wat gefeest heeft en een klein sneertje uitdeelt, is toch leuk joh.quote:
(lol)quote:Jaloers dat een bekerwinst van PSV meer aandacht in het buitenland krijgt dan een titel van feyenoord?
[ twitter ]![]()
goeie meme 9/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Zipportal @Wereldgozergraag op anoniem
Hoort erbij idd, alleen een beetje onverwachts.quote:Op zondag 14 mei 2023 23:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gewoon een admin die ook wat gefeest heeft en een klein sneertje uitdeelt, is toch leuk joh.
[..]
(lol)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |