Hebben niet de intentie om naar de VS te gaan, dus dat zal het "probleem" niet zijn.quote:Op zondag 14 mei 2023 15:35 schreef FlyingFish het volgende:
Houd er wel rekening mee dat de VS bezoeken na Cuba gedoe op kan leveren. Wij moesten bij de aanvraag voor de Esta specifiek aankruisen of we de afgelopen tijd in Cuba geweest waren.
quote:Op zondag 14 mei 2023 15:13 schreef Vicky het volgende:
Ze helpen hier regelmatig met de was. Vaak heb ik wees-sokken. T wilde graag een lost socks bord. T heeft er zelf 1 gemaakt.Heel leuk dat Lost socks board!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van A kreeg ik een Mickey Mouse mok met de andere sokken 😃
Mijn lieftallige is met de bbq bezig, vanavond spareribs 🥰
Maar zijn die linkse en die tweede van links niet gewoon een stelletje waarvan de een per ongeluk met de donkere was meegegaan is?
Nee het ziin nieuwe sokken😀quote:Op zondag 14 mei 2023 16:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heel leuk dat Lost socks board!
Maar zijn die linkse en die tweede van links niet gewoon een stelletje waarvan de een per ongeluk met de donkere was meegegaan is?
Hahaha, ja 1 groot feest.quote:Op zondag 14 mei 2023 19:52 schreef Aure het volgende:
Het gaat hier helemaal los![]()
vuurwerk, rookbommen, toeterende auto's
wel wat lastig de kinderen op bed liggen
Jazeker! Regio Groningen hier.quote:Op zondag 14 mei 2023 22:25 schreef Loj het volgende:
Hier was het ook erg druk qua vuurwerk, maar nu al zeker een uur stil. Maar goed, ik zit dan ook in een dorp naast Rotterdam(en lees: pas anderhalf uur geleden thuis gekomen na het kampioenschapfeest
)
Ik las ook over de Susan Bijl tas bij Aurr en ik denk meteen tof
Maar ik ben nu wel eens benieuwd, zijn er ook niet Rotterdammers hier met Susan Bijl tassen? Ik ken alleen maar (omgeving) Rotterdammers met deze tassen
(Ik liep ooit in de jaarbeurs en toen werd ik ook aangesproken met: “jij komt vast uit omgeving Rotterdam met je Susan Bijl tas”)
Mijn vader en Soneal kwamen op koningsdag in Rotterdam aan om 22.30 uur en het viel me op het station reuze mee qua drukte.quote:Op maandag 15 mei 2023 07:53 schreef Bami het volgende:
Ik ken Susan Bijl en haar tassen niet.
Stiekem hoopte ik een klein beetje dat Feyenoord zou verliezen. Wij komen vandaag, met baby, met de trein terug vanuit Londen en moeten vanaf Rotterdam met de trein naar huis. Daar kijken we nu niet bepaald naar uit.![]()
We komen wel pas om half 4 aan, dus hopelijk valt het dan alweer een beetje mee met de drukte in de trein.
Ja dat van de eerste klas hadden wij ook al bedacht idd.quote:Op maandag 15 mei 2023 08:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn vader en Soneal kwamen op koningsdag in Rotterdam aan om 22.30 uur en het viel me op het station reuze mee qua drukte.
We hadden bedacht dat Rotterdam op koningsdag een betere uitstapplek was dan Amsterdam, en toen maakte de koning bekend waar hij het dit jaar zou vieren
Ik weer niet of je tickets naar Amersfoort hebt, maar als je met je eigen OV chipkaart incheckt, doe jezelf dan een plezier en upgrade naar eerste klas, dan is de kans op zitplek sowieso veel groter, 15.30 uur is altijd tricky qua drukte in de trein.
Het enige voordeel is dat Rotterdam het beginstation is, dus je kunt in een lege trein stappen als hij daar net aankomt.
Met een beetje mazzel heb je ook de overstap op hetzelfde perron, dat scheelt een hoop ellende.
Je Lancia is idd prachtig en op een of andere manier zo passend bij je beroep, maar ik snap heel goed dat je wel een grotere auto kunt gebruiken want groot is je Lancia idd niet....quote:Op maandag 15 mei 2023 11:43 schreef BE het volgende:
Ik ga straks een proefrit maken in een hele mooie auto!
Een Ford C-Max
Ik had al tijden bedacht dat ik wat anders wilde, maar ik wist niet wat. Alleen groter dan wat ik nu heb, want ik sjouw altijd zo veel mee naar uitvaarten dat het vaak een enorm gepuzzel is.
Ik ga met heel veel pijn in mijn hart afscheid nemen van mijn lancia'tje. Nooit gedacht dat ik daar 4 jaar lang zo'n lol van zou hebben.
En toen kwam ik al googelend via wat tussenstops ineens deze tegen en nu wil ik hem!![]()
Hij is veel duurder dan ik ooit aan een auto uit dacht te kunnen geven, maar tegelijkertijd is het ook wel een heel lekker idee om eens een keer zelf in een hele mooie, relatief jonge, auto te rijden ipv altijd 'oh kut, mijn auto is kapot, ik moet iets anders, hoe veel geld kan ik missen'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 mei 2023 11:56 schreef Leandra het volgende:
Ik hou keurig bij wat er na iedere operatie op de weegschaal gebeurt, de eerste 2 weken dagelijks, daarna per week.
Er moet nog een hoop wondvocht weggewerkt worden, maar dat komt wel goed.Zo he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi om te zien zeg!
Oeh die ziet er goed uit. Ik heb zelf nu een jaar of 10 een Ford Fiesta uit 2006 en ben er enorm tevreden over, echt een degelijke auto. Dus dat zal dan bij een C-Max vast niet anders zijn. Veel plezier!quote:Op maandag 15 mei 2023 11:43 schreef BE het volgende:
Een Ford C-Max
Ik had al tijden bedacht dat ik wat anders wilde, maar ik wist niet wat. Alleen groter dan wat ik nu heb, want ik sjouw altijd zo veel mee naar uitvaarten dat het vaak een enorm gepuzzel is.
Ik ga met heel veel pijn in mijn hart afscheid nemen van mijn lancia'tje. Nooit gedacht dat ik daar 4 jaar lang zo'n lol van zou hebben.
En toen kwam ik al googelend via wat tussenstops ineens deze tegen en nu wil ik hem!![]()
Hij is veel duurder dan ik ooit aan een auto uit dacht te kunnen geven, maar tegelijkertijd is het ook wel een heel lekker idee om eens een keer zelf in een hele mooie, relatief jonge, auto te rijden ipv altijd 'oh kut, mijn auto is kapot, ik moet iets anders, hoe veel geld kan ik missen'.
Wat ga jij lekker rijdenquote:Op maandag 15 mei 2023 11:43 schreef BE het volgende:
Een Ford C-Max
quote:Op maandag 15 mei 2023 11:56 schreef Leandra het volgende:
Ik hou keurig bij wat er na iedere operatie op de weegschaal gebeurt, de eerste 2 weken dagelijks, daarna per week.
Er moet nog een hoop wondvocht weggewerkt worden, maar dat komt wel goed.Ziet er goed uit! Hoop echt dat het je gaat brengen wat je hoopte (eigenlijk hoop ik dat het zelfs meer gaat brengen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Dat doet het sowieso al door minder pijn (nu even niet), en minder blauwe plekken (nu zeker niet), maar de afgelopen weken viel het me gewoon al op: wel blauwe plekken op het nog niet behandelde deel, geen blauwe plekken meer op de delen van operaties 1 en 2.quote:Op maandag 15 mei 2023 12:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Hoop echt dat het je gaat brengen wat je hoopte (eigenlijk hoop ik dat het zelfs meer gaat brengen)
quote:Op maandag 15 mei 2023 12:19 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Oeh die ziet er goed uit. Ik heb zelf nu een jaar of 10 een Ford Fiesta uit 2006 en ben er enorm tevreden over, echt een degelijke auto. Dus dat zal dan bij een C-Max vast niet anders zijn. Veel plezier!
quote:Op maandag 15 mei 2023 12:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Wat ga jij lekker rijden![]()
Hier een Kuga en een S-Max van mijn oudersHet liefste zou ik een Ford E-mach willen hebben, maar dat kan Bruun niet trekken
We hebben een pot met een plant en daarin allemaal geknutselde vlinders, dus iets persoonlijks hebben wequote:Op maandag 15 mei 2023 15:02 schreef exode het volgende:
Antwoord van de juf hier in huis:
- geen chocolade
- geen douchespul
Daar krijgen ze altijd zo ontzettend veel van, wij geven het elk jaar weg.Het zijn ook 9 van de 10 keer geuren die ze niet lekker vindt en chocolade wat ze niet eet.
Het blijste werd zij steeds van persoonlijke dingen. Zoals een glas met alle namen van de kinderen, een mok met de klassenfoto, een kookschort met super juf. En ze bewaart alle kaarten die kinderen zelf hebben geschreven, die kijkt ze ook nog wel eens in.
Ik vind een prentenboek voor de klas erg leuk klinken overigens
Heel leuk!quote:Op maandag 15 mei 2023 15:13 schreef LeSage het volgende:
[..]
We hebben een pot met een plant en daarin allemaal geknutselde vlinders, dus iets persoonlijks hebben we
Nagellakjes waren bij ons altijd een hit!quote:Op maandag 15 mei 2023 14:21 schreef LeSage het volgende:
Even vraagje tussendoor aan de juffen hier:
Zouden jullie voor juffendag liever chocola/thee/rituals krijgen of is een prentenboek voor in de klas leuker?
Klassenmoeder present![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
quote:Op maandag 15 mei 2023 19:55 schreef PoesInDoos het volgende:
PoesjesspamHeeft de eigenaar wel toestemming gegeven voor die foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
IK ben nu de eigenaar!quote:Op maandag 15 mei 2023 19:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Heeft de eigenaar wel toestemming gegeven voor die foto's
Lekker hoor! En wat fijn dat je mobiel genoeg bent weer, lekker in het zonnetje zitten vandaag en lief zijn voor jezelf <3quote:Op woensdag 17 mei 2023 08:45 schreef Leandra het volgende:
Zo, Soneal heeft een studiedag dus de heren zijn zojuist naar het station vertrokken en gaan samen een paar dagen weg, ik ben weer mobiel genoeg om voor mezelf te zorgen dus dat kan prima, ze vermaken zich vast wel
De oedeemtherapeute komt vandaag weer even checken hoe het gaat en ik denk dat ik daarna even naar het dorp wandel, even wat drinken en weer terug, dan heb ik weer 2 van de 3 keer 20 minuten wandelen voor vandaag te pakkenquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:13 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Lekker hoor! En wat fijn dat je mobiel genoeg bent weer, lekker in het zonnetje zitten vandaag en lief zijn voor jezelf <3
Krimpflatiequote:Op woensdag 17 mei 2023 15:33 schreef Mushanga71 het volgende:
Er zitten nog maar 8 rolo's in een rolletje🤨
Het waren er ooit 12 of 13. Das geen krimpflatie meer maar halveringsflatiequote:
En wél 50ct duurder zekerquote:Op woensdag 17 mei 2023 15:39 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Het waren er ooit 12 of 13. Das geen krimpflatie meer maar halveringsflatie
Geen idee eigenlijk, was een pakjequote:Op woensdag 17 mei 2023 15:41 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
En wél 50ct duurder zeker
Ik laat tegenwoordig producten staan omdat er minder inhoud voor meer geld in zit..
In het Engels is het idd Ascensionquote:Op woensdag 17 mei 2023 18:06 schreef amaranta het volgende:
Als ik het niet weet, dan bedenk ik het Spaanse woord…
Asuncion is het in het Spaans
Geen gouden tips. Wel ervaringsdeskundige. De beste tip die ik kan geven is dat je zoveel mogelijk mensen vertelt dat je zoon een wegloper is. Ik heb in zijn kindertijd echt het belang van sociale controle ondervonden en enorm gewaardeerd. Ik ben heel regelmatig gebeld door mensen in ons stadje die me vertelden dat ze mijn zoon alleen hadden zien lopen ver van huis. En die hem ook aanspraken en mee naar binnen namen.quote:Op woensdag 17 mei 2023 18:23 schreef taxibabe het volgende:
Ik heb jullie hulp nodig! Het is hier al een paar keer gegaan over kindersmarthorloges met gps etc. En ik heb daar ook al naar gekeken maar ik denk niet dat dat de oplossing hier is (tenzij er goede argumenten zijn)..
Onze 3,5 jarige reus is nogal een avonturier aan het worden. Thuis hebben we het wel goed onder controle, maar op de camping is het nog wel een dingetje. Vanmorgen waren we hem daar een kwartier kwijt. Hij zei dat hij naar de speeltuin ging en vanaf onze plek konden we hem inderdaad ook zien. Mijn man ging ondertussen de fiets pakken om naar hem toe te gaan, maar toen hij daar aan kwam was peuter dus weg.Mijn vader was er ook, dus met 3 man zoeken op de camping en bij het water. Na 15 minuten ging mijn telefoon, mijn vader had hem gevonden.... op de wc..
![]()
We hebben een paar weken geleden een gps tracker van Spotter gekocht. Maar na 2 dagen uittesten bleek deze echt totaal niet nauwkeurig te zijn. Dus deze hebben we weer teruggestuurd..
Wie heeft de gouden tip (behalve duidelijk blijven maken dat hij niet zonder ons ergens heen mag gaan)
Die Engelsen hebben net veel bank holidays gehad, ze mogen wel weer even werkenquote:Op woensdag 17 mei 2023 18:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
In het Engels is het idd Ascension
Zo speel ik vals met Frans, als ik iets niet weet dan denk ik aan het moeilijke Engelse woord
In de meeste Europese landen wel een feestdag:
https://cne.news/article/(...)ay-throughout-europe
Bij ons buurmeisje hebben ze walkie-talkies, dat werkt prima en is ook leuk om mee te spelen. Handig om even door te geven dat het eten klaar is, en wanneer de meiden kletsen over de walkie-talkie kan de buurvrouw op de derde walkie-talkie meeluisteren 😄quote:Op woensdag 17 mei 2023 18:23 schreef taxibabe het volgende:
Ik heb jullie hulp nodig! Het is hier al een paar keer gegaan over kindersmarthorloges met gps etc. En ik heb daar ook al naar gekeken maar ik denk niet dat dat de oplossing hier is (tenzij er goede argumenten zijn)..
Onze 3,5 jarige reus is nogal een avonturier aan het worden. Thuis hebben we het wel goed onder controle, maar op de camping is het nog wel een dingetje. Vanmorgen waren we hem daar een kwartier kwijt. Hij zei dat hij naar de speeltuin ging en vanaf onze plek konden we hem inderdaad ook zien. Mijn man ging ondertussen de fiets pakken om naar hem toe te gaan, maar toen hij daar aan kwam was peuter dus weg.Mijn vader was er ook, dus met 3 man zoeken op de camping en bij het water. Na 15 minuten ging mijn telefoon, mijn vader had hem gevonden.... op de wc..
![]()
We hebben een paar weken geleden een gps tracker van Spotter gekocht. Maar na 2 dagen uittesten bleek deze echt totaal niet nauwkeurig te zijn. Dus deze hebben we weer teruggestuurd..
Wie heeft de gouden tip (behalve duidelijk blijven maken dat hij niet zonder ons ergens heen mag gaan)
Klopt, het was op een gegeven moment ruim 9600 euro maar het maandbedrag bleef gelijk en nu is het 4747 euro. Maar er klopt nog steeds niks van. Ik zie het wel, maak me niet druk meer.quote:Op woensdag 17 mei 2023 20:29 schreef Hupje het volgende:
Fijn @:Mushanga71 Je kreeg toch van die berichten met enorme bedragen die je bij zou moeten betalen?
Wij hebben 'm net gehad en kregen zelfs geld terug. We hadden echt goed bespaard tov eerdere jaren.
Ze hebben geen schattingen gemaakt bij ons. Geen digitale meters en zelf ook niet doorgegeven. Wel steeds berichten gekregen dat veel mensen moeten bijbetalen, maar daar heb ik niks mee gedaan.quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:07 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Klopt, het was op een gegeven moment ruim 9600 euro maar het maandbedrag bleef gelijk en nu is het 4747 euro. Maar er klopt nog steeds niks van. Ik zie het wel, maak me niet druk meer.
Netjes dat jullie geld terug hebben gekregenKlopte de tussentijdse schattingen bij jullie wel?
Oooh, dat kan ook. Lijkt me een stuk relaxter dan steeds megabedragen voorgeschoteld te krijgenquote:Op woensdag 17 mei 2023 21:13 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ze hebben geen schattingen gemaakt bij ons. Geen digitale meters en zelf ook niet doorgegeven. Wel steeds berichten gekregen dat veel mensen moeten bijbetalen, maar daar heb ik niks mee gedaan.
Spoorwegmuseumquote:Op woensdag 17 mei 2023 21:57 schreef TolstoiFan het volgende:
Iemand nog tips om morgen iets leuks te doen met kleuter omgeving Midden-Nederland? Bij voorkeur iets met binnen- en buiten(speel)faciliteiten.
Ons originele plan valt een beetje in het water bij gebrek aan kaartjes voor tijdsloten, alleen nog late mogelijkheden.
Oud Valkeveen, Geertjes Hoeve, Castellum, inderdaad Spoorwegmuseum.quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:57 schreef TolstoiFan het volgende:
Iemand nog tips om morgen iets leuks te doen met kleuter omgeving Midden-Nederland? Bij voorkeur iets met binnen- en buiten(speel)faciliteiten.
Ons originele plan valt een beetje in het water bij gebrek aan kaartjes voor tijdsloten, alleen nog late mogelijkheden.
Dat heb ik ook wel een beetje. Leuke tip, maar wel een dik uur rijden voor ons.quote:Op donderdag 18 mei 2023 08:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een bloedhekel aan plekken bezoeken waar de rest van Nederland op dat moment ook naartoe gaat. Voor wie het niet kan laten, kan ik in Noord-Holland Dierenpark Hoenderdaell aanbevelen. Het is ruim opgezet en niet zo kitscherig als menig ander dierentuin. Bovendien is er een leuke speeltuin. We zijn er laatste weer eens geweest en de kinderen (tieners inmiddels) vonden het nog steeds leuk.
Dit. Kind had gisteren studiedag, dus wij hebben er al een uitstapje op zitten. Ideaal wat mij betreft.quote:Op donderdag 18 mei 2023 08:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een bloedhekel aan plekken bezoeken waar de rest van Nederland op dat moment ook naartoe gaat.
Beetje ver voor ons, maar ook deze sla ik op.quote:Op donderdag 18 mei 2023 08:08 schreef Tink89 het volgende:
Ik weet niet zo goed waar de grens voor midden van het land ligt, maar voor een leuk dagje vind ik de pannenkoeken in Chaam heel chill. Met grote binnen en buitenspeeltuin, een kabouterpad, bos om te wandelen. Entree voor binnen is 2 euro per kind, dus heel goed te doen.
Edit: het heet de steengroeve.
Zijn wij laatst geweest. Het is best wel klein, maar wel leuk omdat er dieren zijn die je in een normale hertenkamp/kinderboerderij niet ziet.quote:Op donderdag 18 mei 2023 09:19 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Beetje ver voor ons, maar ook deze sla ik op.
We gaan naar het Uilen- en dierenpark De Paay in Beesd. Nog nooit van gehoord en nog nooit geweest, dus we gaan het eens bekijkenHalf uurtje rijden voor ons, dus goed te doen.
Veel plezier iedereen!
Was geen verwijtquote:Op donderdag 18 mei 2023 10:41 schreef exode het volgende:
2x Droomvlucht, 1x Villa Volta er al op zitten. Heerlijk.
Wij zitten nou eenmaal ramvast aan dagen dat heel Nederland vrij is. Ik kan me er niet zo druk om maken![]()
Veel plezier vandaag iedereen wat de plannen ook zijn.
Jullie waren er ook, toch? Ik denk dat ik jullie zag lopen, meende U. te herkennenquote:Op donderdag 18 mei 2023 10:01 schreef arvensis het volgende:
[..]
Zijn wij laatst geweest. Het is best wel klein, maar wel leuk omdat er dieren zijn die je in een normale hertenkamp/kinderboerderij niet ziet.
De mijnen willen naar een indoor speeltuin maar De Paay klinkt veel leuker. Ik ga het ze voorstellen.
In restaurants vind ik het ook niet ergquote:Op donderdag 18 mei 2023 16:19 schreef Vanyel het volgende:
Is niet iedereen liever overal (behalve in restaurants) de enige eigenlijk?
Dat zou je denken. Toch zie ik veel ouders steeds weer de drukte opzoeken, waardoor ik de indruk krijg dat ik een gebrek heb. Ik heb een keer een andere ouder verteld dat ik niet naar het lentefeest van de basisschool van de kinderen ging vanwege de overweldigende drukte. Die snapte duidelijk niet waar ik het over had en bleef maar aandringen dat ik kwam. Sindsdien lieg ik weer, veel makkelijker.quote:Op donderdag 18 mei 2023 16:19 schreef Vanyel het volgende:
Is niet iedereen liever overal (behalve in restaurants) de enige eigenlijk?
Ben je in je uppie gegaan?quote:Op donderdag 18 mei 2023 17:15 schreef Leandra het volgende:
Omdat de heren een paar dagen weg zijn ben ik gisteravond uit eten gegaan, maar na een voor- en hoofdgerecht vond ik een nagerecht een beetje too much.
Wel jammer want ik weet dat het nagerecht dat ik wilde goddelijk is 🤤🤤🤤
Dus gisteravond gelijk een reservering voor de lunch gemaakt en na het broodje kipreepjes alsnog dat nagerecht genomen 😁😂
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |