abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209150234
pi_209150250
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 15:35 schreef FlyingFish het volgende:
Houd er wel rekening mee dat de VS bezoeken na Cuba gedoe op kan leveren. Wij moesten bij de aanvraag voor de Esta specifiek aankruisen of we de afgelopen tijd in Cuba geweest waren.
Hebben niet de intentie om naar de VS te gaan, dus dat zal het "probleem" niet zijn.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 14 mei 2023 @ 16:10:59 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209150563
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2023 15:13 schreef Vicky het volgende:
Ze helpen hier regelmatig met de was. Vaak heb ik wees-sokken. T wilde graag een lost socks bord. T heeft er zelf 1 gemaakt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van A kreeg ik een Mickey Mouse mok met de andere sokken 😃

Mijn lieftallige is met de bbq bezig, vanavond spareribs 🥰
Heel leuk dat Lost socks board!
Maar zijn die linkse en die tweede van links niet gewoon een stelletje waarvan de een per ongeluk met de donkere was meegegaan is?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_209150582
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 16:10 schreef Leandra het volgende:

[..]
Heel leuk dat Lost socks board!
Maar zijn die linkse en die tweede van links niet gewoon een stelletje waarvan de een per ongeluk met de donkere was meegegaan is?
Nee het ziin nieuwe sokken😀
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 14 mei 2023 @ 16:29:12 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209150729
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2023 16:13 schreef Vicky het volgende:

[..]
Nee het ziin nieuwe sokken😀
Ah, dan zitten ze gewoon dicht bij elkaar qua kleur maar net niet :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_209153074
Heerlijk dagje gehad :) vol in de zon op het terras met mijn zus en moeder.
Nu een virgin Mojito om de dag af te sluiten.

Verloofde had buurtkinderen over de vloer en heeft ondertussen de tuin schoongespoten met de hoge druk spuit van de buren. Witte waas van de voegen is eindelijk weg.
Geen idee wat ze verder gedaan hebben, de kinderen waren heul vies en blij.
pi_209153180
Het gaat hier helemaal los *O* :D vuurwerk, rookbommen, toeterende auto's :D wel wat lastig de kinderen op bed liggen :P
pi_209153216
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2023 19:52 schreef Aure het volgende:
Het gaat hier helemaal los *O* :D vuurwerk, rookbommen, toeterende auto's :D wel wat lastig de kinderen op bed liggen :P
Hahaha, ja 1 groot feest.
Vriendin woont boven het gemeentehuis (en is Ajax fan....) en kan haar man niet eens verstaan Appte ze net.
pi_209153783
Nee het is echt één grote takkeherrie momenteel :D

De buren hebben de geluidsinstallatie op max aan staan en naar buiten gericht en nu hebben we happy hardcore en super Feyenoord op repeat :') O+
pi_209153890
Dat wordt een lange avond @Aure
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_209155222
Hier was het ook erg druk qua vuurwerk, maar nu al zeker een uur stil. Maar goed, ik zit dan ook in een dorp naast Rotterdam ;) (en lees: pas anderhalf uur geleden thuis gekomen na het kampioenschapfeest ;) )

Ik las ook over de Susan Bijl tas bij Aurr en ik denk meteen tof O+
Maar ik ben nu wel eens benieuwd, zijn er ook niet Rotterdammers hier met Susan Bijl tassen? Ik ken alleen maar (omgeving) Rotterdammers met deze tassen ;)
(Ik liep ooit in de jaarbeurs en toen werd ik ook aangesproken met: “jij komt vast uit omgeving Rotterdam met je Susan Bijl tas” _O- )
pi_209155827
Ik moet zeggen dat ik Susan bijl niet ken(de) en ook haar tassen niet. (Moest denken aan Susan boile, maar dat is echt iemand anders ;) )

Gefeliciteerd trouwens aan alle Feijenoord supporters!

Hier op het werk ook nog heel lief een bloemetje gekregen. Voor alle moeders die op Moederdag moeten werken. Toch leuk altijd zo’n warm gebaar door de werkgever!
pi_209156612
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2023 22:25 schreef Loj het volgende:
Hier was het ook erg druk qua vuurwerk, maar nu al zeker een uur stil. Maar goed, ik zit dan ook in een dorp naast Rotterdam ;) (en lees: pas anderhalf uur geleden thuis gekomen na het kampioenschapfeest ;) )

Ik las ook over de Susan Bijl tas bij Aurr en ik denk meteen tof O+
Maar ik ben nu wel eens benieuwd, zijn er ook niet Rotterdammers hier met Susan Bijl tassen? Ik ken alleen maar (omgeving) Rotterdammers met deze tassen ;)
(Ik liep ooit in de jaarbeurs en toen werd ik ook aangesproken met: “jij komt vast uit omgeving Rotterdam met je Susan Bijl tas” _O- )
Jazeker! Regio Groningen hier.
pi_209156614
Ik moest even googlen voor de Susan Bijl tas, leuk die kleurtjes. Ik heb ze nog nooit "in het wild" gezien ;) (maar ja, Drenthe :) ).

Goedemorgen trouwens, zo mijn jongste uitzwaaien op schoolreisje :O dagje pretpark.
Fake it till you make it...
  maandag 15 mei 2023 @ 07:35:33 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209156795
Hier in Gouda zie je ook best vaak Susan Bijl.

Vlgs mij komt ze hier vandaan of iig ‘ken’ ik een van haar (inmiddels ex-)schoonzussen van de basisschool van mijn kinderen.)
  maandag 15 mei 2023 @ 07:52:19 #16
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_209156859
Ik heb nog nooit van Susan Bijl gehoord :D
pi_209156870
Ik ken Susan Bijl en haar tassen niet.

Stiekem hoopte ik een klein beetje dat Feyenoord zou verliezen. Wij komen vandaag, met baby, met de trein terug vanuit Londen en moeten vanaf Rotterdam met de trein naar huis. Daar kijken we nu niet bepaald naar uit. _O-

We komen wel pas om half 4 aan, dus hopelijk valt het dan alweer een beetje mee met de drukte in de trein.
  maandag 15 mei 2023 @ 08:05:50 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209156917
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 07:53 schreef Bami het volgende:
Ik ken Susan Bijl en haar tassen niet.

Stiekem hoopte ik een klein beetje dat Feyenoord zou verliezen. Wij komen vandaag, met baby, met de trein terug vanuit Londen en moeten vanaf Rotterdam met de trein naar huis. Daar kijken we nu niet bepaald naar uit. _O-

We komen wel pas om half 4 aan, dus hopelijk valt het dan alweer een beetje mee met de drukte in de trein.
Mijn vader en Soneal kwamen op koningsdag in Rotterdam aan om 22.30 uur en het viel me op het station reuze mee qua drukte.

We hadden bedacht dat Rotterdam op koningsdag een betere uitstapplek was dan Amsterdam, en toen maakte de koning bekend waar hij het dit jaar zou vieren :')

Ik weer niet of je tickets naar Amersfoort hebt, maar als je met je eigen OV chipkaart incheckt, doe jezelf dan een plezier en upgrade naar eerste klas, dan is de kans op zitplek sowieso veel groter, 15.30 uur is altijd tricky qua drukte in de trein.

Het enige voordeel is dat Rotterdam het beginstation is, dus je kunt in een lege trein stappen als hij daar net aankomt.
Met een beetje mazzel heb je ook de overstap op hetzelfde perron, dat scheelt een hoop ellende.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_209156938
In regio Rotterdam en de grotere steden is Susan Bijl wel bekend :Y
  maandag 15 mei 2023 @ 08:45:44 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209157072
Oh jongens, ik heb net mijn compressiepak in de wasmachine gegooid en lig nu even met blote benen in bed voor ik ga douchen... zo goddelijk om even katoen aan mijn benen te voelen ipv nylon O+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_209157079
Onze buren kwamen gisteren zingend thuis _O-
Buurjongen baalt, die heeft samen met de buurman een seizoenskaart en ze zijn echt voetbalgek. Maar buurjongen heeft vandaag examen, dus die kan niet naar de huldiging.

'Ah joh over een jaar of 6 is het weer' zei ik.
Nu maar afwachten hoe lang het duurt voordat ze stiekem hun Feyenoord vlag in onze vlaggenhouder doen aan het huis.
pi_209158121
Moest erg lachen om http://isfeyenoordalkampioen.nl/ :D
pi_209158923
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2023 08:05 schreef Leandra het volgende:

[..]
Mijn vader en Soneal kwamen op koningsdag in Rotterdam aan om 22.30 uur en het viel me op het station reuze mee qua drukte.

We hadden bedacht dat Rotterdam op koningsdag een betere uitstapplek was dan Amsterdam, en toen maakte de koning bekend waar hij het dit jaar zou vieren :')

Ik weer niet of je tickets naar Amersfoort hebt, maar als je met je eigen OV chipkaart incheckt, doe jezelf dan een plezier en upgrade naar eerste klas, dan is de kans op zitplek sowieso veel groter, 15.30 uur is altijd tricky qua drukte in de trein.

Het enige voordeel is dat Rotterdam het beginstation is, dus je kunt in een lege trein stappen als hij daar net aankomt.
Met een beetje mazzel heb je ook de overstap op hetzelfde perron, dat scheelt een hoop ellende.
Ja dat van de eerste klas hadden wij ook al bedacht idd. :D Thanks!
  maandag 15 mei 2023 @ 11:43:45 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209159109
:o Ik ga straks een proefrit maken in een hele mooie auto! *O* Een Ford C-Max O+
Ik had al tijden bedacht dat ik wat anders wilde, maar ik wist niet wat. Alleen groter dan wat ik nu heb, want ik sjouw altijd zo veel mee naar uitvaarten dat het vaak een enorm gepuzzel is.
Ik ga met heel veel pijn in mijn hart afscheid nemen van mijn lancia'tje. Nooit gedacht dat ik daar 4 jaar lang zo'n lol van zou hebben.

En toen kwam ik al googelend via wat tussenstops ineens deze tegen en nu wil ik hem! :+ :D
Hij is veel duurder dan ik ooit aan een auto uit dacht te kunnen geven, maar tegelijkertijd is het ook wel een heel lekker idee om eens een keer zelf in een hele mooie, relatief jonge, auto te rijden ipv altijd 'oh kut, mijn auto is kapot, ik moet iets anders, hoe veel geld kan ik missen'. :+
  maandag 15 mei 2023 @ 11:48:41 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209159181
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 11:43 schreef BE het volgende:
:o Ik ga straks een proefrit maken in een hele mooie auto! *O* Een Ford C-Max O+
Ik had al tijden bedacht dat ik wat anders wilde, maar ik wist niet wat. Alleen groter dan wat ik nu heb, want ik sjouw altijd zo veel mee naar uitvaarten dat het vaak een enorm gepuzzel is.
Ik ga met heel veel pijn in mijn hart afscheid nemen van mijn lancia'tje. Nooit gedacht dat ik daar 4 jaar lang zo'n lol van zou hebben.

En toen kwam ik al googelend via wat tussenstops ineens deze tegen en nu wil ik hem! :+ :D
Hij is veel duurder dan ik ooit aan een auto uit dacht te kunnen geven, maar tegelijkertijd is het ook wel een heel lekker idee om eens een keer zelf in een hele mooie, relatief jonge, auto te rijden ipv altijd 'oh kut, mijn auto is kapot, ik moet iets anders, hoe veel geld kan ik missen'. :+
Je Lancia is idd prachtig en op een of andere manier zo passend bij je beroep, maar ik snap heel goed dat je wel een grotere auto kunt gebruiken want groot is je Lancia idd niet....
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 15 mei 2023 @ 11:56:25 #26
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209159280
Ik hou keurig bij wat er na iedere operatie op de weegschaal gebeurt, de eerste 2 weken dagelijks, daarna per week.
Er moet nog een hoop wondvocht weggewerkt worden, maar dat komt wel goed.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 15 mei 2023 @ 12:15:04 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209159608
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 11:56 schreef Leandra het volgende:
Ik hou keurig bij wat er na iedere operatie op de weegschaal gebeurt, de eerste 2 weken dagelijks, daarna per week.
SPOILER
Zo he! _O_ Mooi om te zien zeg! :Y
  maandag 15 mei 2023 @ 12:19:11 #28
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209159683
quote:

Oeh die ziet er goed uit. Ik heb zelf nu een jaar of 10 een Ford Fiesta uit 2006 en ben er enorm tevreden over, echt een degelijke auto. Dus dat zal dan bij een C-Max vast niet anders zijn. Veel plezier!
  maandag 15 mei 2023 @ 12:26:51 #29
35189 Troel
scherp en bot
pi_209159858
quote:

Wat ga jij lekker rijden O+

Hier een Kuga en een S-Max van mijn ouders :) Het liefste zou ik een Ford E-mach willen hebben, maar dat kan Bruun niet trekken :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 15 mei 2023 @ 12:27:33 #30
35189 Troel
scherp en bot
pi_209159874
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 11:56 schreef Leandra het volgende:
SPOILER
Ziet er goed uit! Hoop echt dat het je gaat brengen wat je hoopte (eigenlijk hoop ik dat het zelfs meer gaat brengen)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 15 mei 2023 @ 12:30:04 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209159919
quote:
7s.gif Op maandag 15 mei 2023 12:27 schreef Troel het volgende:

[..]
Ziet er goed uit! Hoop echt dat het je gaat brengen wat je hoopte (eigenlijk hoop ik dat het zelfs meer gaat brengen)
Dat doet het sowieso al door minder pijn (nu even niet), en minder blauwe plekken (nu zeker niet), maar de afgelopen weken viel het me gewoon al op: wel blauwe plekken op het nog niet behandelde deel, geen blauwe plekken meer op de delen van operaties 1 en 2.

Maar ik loop zoveel makkelijker, dat is echt zo'n enorme winst O+
Ik ren nog net niet de trap op, maar het scheelt niet veel (nou ja, een week geleden, nu even niet :X)
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 15 mei 2023 @ 12:33:04 #32
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209159994
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 12:19 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Oeh die ziet er goed uit. Ik heb zelf nu een jaar of 10 een Ford Fiesta uit 2006 en ben er enorm tevreden over, echt een degelijke auto. Dus dat zal dan bij een C-Max vast niet anders zijn. Veel plezier!
quote:
7s.gif Op maandag 15 mei 2023 12:26 schreef Troel het volgende:

[..]
Wat ga jij lekker rijden O+

Hier een Kuga en een S-Max van mijn ouders :) Het liefste zou ik een Ford E-mach willen hebben, maar dat kan Bruun niet trekken :+
:Y
F. heeft jaren een Focus gehad en daar was idd ook niks mis mee. Hij zei net ook al dat de C-max destijds boven het leasebudget lag maar dat hij daar wel voor had gekeken.
pi_209162004
Even vraagje tussendoor aan de juffen hier:
Zouden jullie voor juffendag liever chocola/thee/rituals krijgen of is een prentenboek voor in de klas leuker?

Klassenmoeder present :') :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  maandag 15 mei 2023 @ 14:36:42 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_209162193
Inb4 "beide" 8-)
disclaimer
  maandag 15 mei 2023 @ 14:50:46 #35
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_209162395
Wel mee eens O+ lijkt me fijn als juf een eigen presentje te hebben, maar duizend keer chocolade is ook zo wat, dan is 1 mooi boek en een goeie reep of lekker douche foam de ideale tussenweg denk ik.

Prentenboeken O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_209162400
Het klinkt echt goed Leandra! Fijn dat je al zoveel verschil merkt.
pi_209162525
Antwoord van de juf hier in huis:
- geen chocolade
- geen douchespul
Daar krijgen ze altijd zo ontzettend veel van, wij geven het elk jaar weg. :@ Het zijn ook 9 van de 10 keer geuren die ze niet lekker vindt en chocolade wat ze niet eet.

Het blijste werd zij steeds van persoonlijke dingen. Zoals een glas met alle namen van de kinderen, een mok met de klassenfoto, een kookschort met super juf. En ze bewaart alle kaarten die kinderen zelf hebben geschreven, die kijkt ze ook nog wel eens in.

Ik vind een prentenboek voor de klas erg leuk klinken overigens O+
pi_209162628
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 15:02 schreef exode het volgende:
Antwoord van de juf hier in huis:
- geen chocolade
- geen douchespul
Daar krijgen ze altijd zo ontzettend veel van, wij geven het elk jaar weg. :@ Het zijn ook 9 van de 10 keer geuren die ze niet lekker vindt en chocolade wat ze niet eet.

Het blijste werd zij steeds van persoonlijke dingen. Zoals een glas met alle namen van de kinderen, een mok met de klassenfoto, een kookschort met super juf. En ze bewaart alle kaarten die kinderen zelf hebben geschreven, die kijkt ze ook nog wel eens in.

Ik vind een prentenboek voor de klas erg leuk klinken overigens O+
We hebben een pot met een plant en daarin allemaal geknutselde vlinders, dus iets persoonlijks hebben we :)
pi_209163175
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2023 15:13 schreef LeSage het volgende:

[..]
We hebben een pot met een plant en daarin allemaal geknutselde vlinders, dus iets persoonlijks hebben we :)
Heel leuk!
pi_209163754
Hier krijgt de klassenouder een bedrag van school om iets van een gezamenlijk cadeautje te regelen voor juffendag, dat wordt dan altijd wel iets wat de juf leuk vindt (de huidige juf houdt bijvoorbeeld van Lush en Susan Bijl dus daar kan je wel wat mee :P ). Daarnaast doet elk kind vaak wel iets uit zichzelf nog erbij geven.

Ohh menn, super feyenoord zit nu dus de hele tijd in mijn hoofd. Het feestje ging nog wel ff door op de binnenrotte en ze hebben echt zoooo vaak super feyenoord gedraaid :') En ons kantoor zit middenin t feestgedruis dus we konden het heel goed horen :D
  maandag 15 mei 2023 @ 17:08:47 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209164113

Mine! *O* Nu alleen tot volgende week vrijdag wachten. -O-
  maandag 15 mei 2023 @ 17:09:46 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209164127
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2023 14:21 schreef LeSage het volgende:
Even vraagje tussendoor aan de juffen hier:
Zouden jullie voor juffendag liever chocola/thee/rituals krijgen of is een prentenboek voor in de klas leuker?

Klassenmoeder present :') :D
Nagellakjes waren bij ons altijd een hit! :Y
pi_209165292
@LeSage Iets voor de klas. Het gaat me vooral om het gebaar van waardering. Tof als het dan ook nog te gebruiken is in de klas. Al gebruik ik ook nog steeds een keukenschort met namen van mijn afstudeerstage.
pi_209166448
Poesjesspam

SPOILER
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  maandag 15 mei 2023 @ 19:56:47 #45
35189 Troel
scherp en bot
pi_209166471
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 19:55 schreef PoesInDoos het volgende:
Poesjesspam

SPOILER
Heeft de eigenaar wel toestemming gegeven voor die foto's >:)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209166480
quote:
7s.gif Op maandag 15 mei 2023 19:56 schreef Troel het volgende:

[..]
Heeft de eigenaar wel toestemming gegeven voor die foto's >:)
IK ben nu de eigenaar!
pi_209166526
Mocht het baasje zich nog melden; kom over 7 weken je poes maar halen. De kittens blijven hier O+
pi_209166576
Thuis! Trein (wel eerste klas) viel erg mee. Zo zoet om te zien hoe blij de baby is en hoeveel makkelijker het naar bed brengen gaat dan op vakantie. Ze hecht toch echt wel aan thuis, met haar 7 maanden. O+
  woensdag 17 mei 2023 @ 08:45:53 #49
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209181230
Zo, Soneal heeft een studiedag dus de heren zijn zojuist naar het station vertrokken en gaan samen een paar dagen weg, ik ben weer mobiel genoeg om voor mezelf te zorgen dus dat kan prima, ze vermaken zich vast wel O+
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 17 mei 2023 @ 09:13:42 #50
319308 Tink89
To live is to dance
pi_209181505
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2023 08:45 schreef Leandra het volgende:
Zo, Soneal heeft een studiedag dus de heren zijn zojuist naar het station vertrokken en gaan samen een paar dagen weg, ik ben weer mobiel genoeg om voor mezelf te zorgen dus dat kan prima, ze vermaken zich vast wel O+
Lekker hoor! En wat fijn dat je mobiel genoeg bent weer, lekker in het zonnetje zitten vandaag en lief zijn voor jezelf <3
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 17 mei 2023 @ 09:18:59 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209181569
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 09:13 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Lekker hoor! En wat fijn dat je mobiel genoeg bent weer, lekker in het zonnetje zitten vandaag en lief zijn voor jezelf <3
De oedeemtherapeute komt vandaag weer even checken hoe het gaat en ik denk dat ik daarna even naar het dorp wandel, even wat drinken en weer terug, dan heb ik weer 2 van de 3 keer 20 minuten wandelen voor vandaag te pakken :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_209182303
Goed bezig @Leandra!
Fake it till you make it...
pi_209185756
Er zitten nog maar 8 rolo's in een rolletje🤨
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_209185771
Je boft met het weer @Leandra En idd, goed bezig!
If they say
pi_209185799
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 15:33 schreef Mushanga71 het volgende:
Er zitten nog maar 8 rolo's in een rolletje🤨
Krimpflatie :r
pi_209185828
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 15:37 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Krimpflatie :r
Het waren er ooit 12 of 13. Das geen krimpflatie meer maar halveringsflatie :+
If they say
pi_209185853
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 15:39 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Het waren er ooit 12 of 13. Das geen krimpflatie meer maar halveringsflatie :+
En wél 50ct duurder zeker :')

Ik laat tegenwoordig producten staan omdat er minder inhoud voor meer geld in zit.. :N
pi_209185958
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 15:41 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
En wél 50ct duurder zeker :')

Ik laat tegenwoordig producten staan omdat er minder inhoud voor meer geld in zit.. :N
Geen idee eigenlijk, was een pakje :@

Ik ben afgestapt van de 7up en fanta en koop nu eigen merk. Veel dingen ben ik geswitcht naar eigen merk. En ik koop veel in de bonus. Deze week 4 dove voor 10. Had 8 flessen, 4 douche en 4 bodylotion en had 49,12 korting _O-
If they say
pi_209186339
Net een hoop actie hier, een baby/peuter/kleuter gaai in de tuin die niet kon vliegen. Dat was zelfs voor onze dove, stokoude kat een makkelijke prooi. In samenwerking met Juul de gaai door de heg naar de achterburen gekregen die geen katten hebben. Nu wel een boze kat. O-)
#prayfortheGaai
pi_209186660
Goed bezig @exode
Ik hoorde gisteravond laat klaaglijk gepiep of misschien gemauw. Leek een babydier wat om z'n moeder riep. Gezocht, maar niet gevonden. Hopelijk heeft mama hem wel gevonden.

Onze formatie is er en ik mag wat leuks doen komend jaar *O* en heb ook nog mijn gewenste dagen. Nu de BSO nog wisselen van dag :')
pi_209187291
Ik had een meeting met Engelse collega's en die zijn dus morgen niet vrij. Ik probeerde op het Engelse woord voor Hemelvaart te komen....
Heavenroad is niet goed he?! _O- Ik weet het inmiddels hoor, maar ze moesten erg om me lachen....

Fijn Hupje!
Formatie bij verloofde is nog steeds niet rond, iets met ergens nog een gat en ergens een overlap en dat kan niet in elkaar geschoven worden, of zoiets. Ja, als verloofde haar dagen ruilt of meer gaat werken. Not gonna happen anymore.
  woensdag 17 mei 2023 @ 17:49:42 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209187303
:D Ik moest ook even goed nadenken! :D
  woensdag 17 mei 2023 @ 18:06:33 #63
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209187430
Als ik het niet weet, dan bedenk ik het Spaanse woord…
Asuncion is het in het Spaans
  FOK!fotograaf woensdag 17 mei 2023 @ 18:23:47 #64
148247 taxibabe
pi_209187664
Ik heb jullie hulp nodig! Het is hier al een paar keer gegaan over kindersmarthorloges met gps etc. En ik heb daar ook al naar gekeken maar ik denk niet dat dat de oplossing hier is (tenzij er goede argumenten zijn)..

Onze 3,5 jarige reus is nogal een avonturier aan het worden. Thuis hebben we het wel goed onder controle, maar op de camping is het nog wel een dingetje. Vanmorgen waren we hem daar een kwartier kwijt. Hij zei dat hij naar de speeltuin ging en vanaf onze plek konden we hem inderdaad ook zien. Mijn man ging ondertussen de fiets pakken om naar hem toe te gaan, maar toen hij daar aan kwam was peuter dus weg. }:| Mijn vader was er ook, dus met 3 man zoeken op de camping en bij het water. Na 15 minuten ging mijn telefoon, mijn vader had hem gevonden.... op de wc.. :')

We hebben een paar weken geleden een gps tracker van Spotter gekocht. Maar na 2 dagen uittesten bleek deze echt totaal niet nauwkeurig te zijn. Dus deze hebben we weer teruggestuurd..

Wie heeft de gouden tip (behalve duidelijk blijven maken dat hij niet zonder ons ergens heen mag gaan)
  woensdag 17 mei 2023 @ 18:33:27 #65
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209187791
Geen tips. Maar… de meeste kinderen zijn ook groot geworden zonder gps tracker.
  woensdag 17 mei 2023 @ 18:48:25 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209187928
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2023 18:06 schreef amaranta het volgende:
Als ik het niet weet, dan bedenk ik het Spaanse woord…
Asuncion is het in het Spaans
In het Engels is het idd Ascension ;)

Zo speel ik vals met Frans, als ik iets niet weet dan denk ik aan het moeilijke Engelse woord :D

In de meeste Europese landen wel een feestdag:
https://cne.news/article/(...)ay-throughout-europe
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_209188158
Ik heb geen idee welk merk horloge wij hadden, maar die was ook alles behalve nauwkeurig. Maar we hadden hem zodat we contact met elkaar konden opnemen indien nodig (ook nooit gedaan alleen om te testen) dus hadden daarom geen waarde gehecht aan de onnauwkeurigheid.
  woensdag 17 mei 2023 @ 19:13:44 #68
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_209188200
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 18:23 schreef taxibabe het volgende:
Ik heb jullie hulp nodig! Het is hier al een paar keer gegaan over kindersmarthorloges met gps etc. En ik heb daar ook al naar gekeken maar ik denk niet dat dat de oplossing hier is (tenzij er goede argumenten zijn)..

Onze 3,5 jarige reus is nogal een avonturier aan het worden. Thuis hebben we het wel goed onder controle, maar op de camping is het nog wel een dingetje. Vanmorgen waren we hem daar een kwartier kwijt. Hij zei dat hij naar de speeltuin ging en vanaf onze plek konden we hem inderdaad ook zien. Mijn man ging ondertussen de fiets pakken om naar hem toe te gaan, maar toen hij daar aan kwam was peuter dus weg. }:| Mijn vader was er ook, dus met 3 man zoeken op de camping en bij het water. Na 15 minuten ging mijn telefoon, mijn vader had hem gevonden.... op de wc.. :')

We hebben een paar weken geleden een gps tracker van Spotter gekocht. Maar na 2 dagen uittesten bleek deze echt totaal niet nauwkeurig te zijn. Dus deze hebben we weer teruggestuurd..

Wie heeft de gouden tip (behalve duidelijk blijven maken dat hij niet zonder ons ergens heen mag gaan)
Geen gouden tips. Wel ervaringsdeskundige. De beste tip die ik kan geven is dat je zoveel mogelijk mensen vertelt dat je zoon een wegloper is. Ik heb in zijn kindertijd echt het belang van sociale controle ondervonden en enorm gewaardeerd. Ik ben heel regelmatig gebeld door mensen in ons stadje die me vertelden dat ze mijn zoon alleen hadden zien lopen ver van huis. En die hem ook aanspraken en mee naar binnen namen.

Dat is echt goud waard.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_209188461
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2023 18:48 schreef Leandra het volgende:

[..]
In het Engels is het idd Ascension ;)

Zo speel ik vals met Frans, als ik iets niet weet dan denk ik aan het moeilijke Engelse woord :D

In de meeste Europese landen wel een feestdag:
https://cne.news/article/(...)ay-throughout-europe
Die Engelsen hebben net veel bank holidays gehad, ze mogen wel weer even werken ;)
Ze begrepen ook niet dat vrijdag dan weer geen vrije dag is in Nederland.
pi_209188591
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 18:23 schreef taxibabe het volgende:

Bij ons buurmeisje hebben ze walkie-talkies, dat werkt prima en is ook leuk om mee te spelen. Handig om even door te geven dat het eten klaar is, en wanneer de meiden kletsen over de walkie-talkie kan de buurvrouw op de derde walkie-talkie meeluisteren 😄
Proper names are scopally inert.
Normality is an invention of the power.
pi_209188742
Ik vind het voordeel van de gps-horloges niet dat ik de locatie kan bepalen (want niet zo nauwkeurig), maar bellen kan wel en dat gaat bij ons heel goed.
  FOK!fotograaf woensdag 17 mei 2023 @ 20:08:11 #72
148247 taxibabe
pi_209188964
Dank voor de tips! We hebben inderdaad ook naar die horloges gekeken, maar is dat al wel geschikt voor 3,5 jarige?
Walkie talkies hebben we ook in huis, maar hij kan nog niet goed het praatknopje ingedrukt houden. Maar hij kan ons dan wel horen natuurlijk. Toch nog maar eens proberen, hij is alleen wel dol op knopjes drukken, dus risico op uitzetten/kanaal veranderen :')
pi_209189102
Moest de meterstanden doorgeven voor de jaarafrekening. Die krijg ik pas 10 juni :') maar gas is van 1778 m3 naar 1519 m3 gegaan *O* Elektra weet ik nog niet, die doen ze pas 9 juni via de slimme meter :')
Denk niet dat ik veel hoef bij te betalen :)
If they say
pi_209189175
Fijn @Mushanga71 Je kreeg toch van die berichten met enorme bedragen die je bij zou moeten betalen?
Wij hebben 'm net gehad en kregen zelfs geld terug. We hadden echt goed bespaard tov eerdere jaren.
pi_209189646
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 20:29 schreef Hupje het volgende:
Fijn @:Mushanga71 Je kreeg toch van die berichten met enorme bedragen die je bij zou moeten betalen?
Wij hebben 'm net gehad en kregen zelfs geld terug. We hadden echt goed bespaard tov eerdere jaren.
Klopt, het was op een gegeven moment ruim 9600 euro maar het maandbedrag bleef gelijk en nu is het 4747 euro. Maar er klopt nog steeds niks van. Ik zie het wel, maak me niet druk meer.
Netjes dat jullie geld terug hebben gekregen :) Klopte de tussentijdse schattingen bij jullie wel?
If they say
pi_209189749
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 21:07 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Klopt, het was op een gegeven moment ruim 9600 euro maar het maandbedrag bleef gelijk en nu is het 4747 euro. Maar er klopt nog steeds niks van. Ik zie het wel, maak me niet druk meer.
Netjes dat jullie geld terug hebben gekregen :) Klopte de tussentijdse schattingen bij jullie wel?
Ze hebben geen schattingen gemaakt bij ons. Geen digitale meters en zelf ook niet doorgegeven. Wel steeds berichten gekregen dat veel mensen moeten bijbetalen, maar daar heb ik niks mee gedaan.
pi_209189843
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 21:13 schreef Hupje het volgende:

[..]
Ze hebben geen schattingen gemaakt bij ons. Geen digitale meters en zelf ook niet doorgegeven. Wel steeds berichten gekregen dat veel mensen moeten bijbetalen, maar daar heb ik niks mee gedaan.
Oooh, dat kan ook. Lijkt me een stuk relaxter dan steeds megabedragen voorgeschoteld te krijgen :Y Daar is vattenfall goed in :')
Hier alleen elektra digitaal, hoewel ik die uit had laten zetten bij installatie, geeft ie toch maandelijks het verbruik door :')
If they say
pi_209190524
Iemand nog tips om morgen iets leuks te doen met kleuter omgeving Midden-Nederland? Bij voorkeur iets met binnen- en buiten(speel)faciliteiten.
Ons originele plan valt een beetje in het water bij gebrek aan kaartjes voor tijdsloten, alleen nog late mogelijkheden.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 18 mei 2023 @ 06:50:52 #79
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_209192563
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 21:57 schreef TolstoiFan het volgende:
Iemand nog tips om morgen iets leuks te doen met kleuter omgeving Midden-Nederland? Bij voorkeur iets met binnen- en buiten(speel)faciliteiten.
Ons originele plan valt een beetje in het water bij gebrek aan kaartjes voor tijdsloten, alleen nog late mogelijkheden.
Spoorwegmuseum
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_209192677
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 21:57 schreef TolstoiFan het volgende:
Oud Valkeveen, Geertjes Hoeve, Castellum, inderdaad Spoorwegmuseum.

Wij gaan zo naar de Efteling, zoals half Nederland vermoed ik. We hebben 4 musts vandaag: Droomvlucht, Villa Volta, Max en Moritz en Joris en de Draak. Verder zien we wel.
pi_209192724
Ik heb een bloedhekel aan plekken bezoeken waar de rest van Nederland op dat moment ook naartoe gaat. Voor wie het niet kan laten, kan ik in Noord-Holland Dierenpark Hoenderdaell aanbevelen. Het is ruim opgezet en niet zo kitscherig als menig ander dierentuin. Bovendien is er een leuke speeltuin. We zijn er laatste weer eens geweest en de kinderen (tieners inmiddels) vonden het nog steeds leuk.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_209192758
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 08:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een bloedhekel aan plekken bezoeken waar de rest van Nederland op dat moment ook naartoe gaat. Voor wie het niet kan laten, kan ik in Noord-Holland Dierenpark Hoenderdaell aanbevelen. Het is ruim opgezet en niet zo kitscherig als menig ander dierentuin. Bovendien is er een leuke speeltuin. We zijn er laatste weer eens geweest en de kinderen (tieners inmiddels) vonden het nog steeds leuk.
Dat heb ik ook wel een beetje. Leuke tip, maar wel een dik uur rijden voor ons.
Maar ik sla hem wel op :)

@Ynske en @exode ook bedankt voor de tips!
  donderdag 18 mei 2023 @ 08:08:15 #83
319308 Tink89
To live is to dance
pi_209192762
Ik weet niet zo goed waar de grens voor midden van het land ligt, maar voor een leuk dagje vind ik de pannenkoeken in Chaam heel chill. Met grote binnen en buitenspeeltuin, een kabouterpad, bos om te wandelen. Entree voor binnen is 2 euro per kind, dus heel goed te doen.

Edit: het heet de steengroeve.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_209192919
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 08:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een bloedhekel aan plekken bezoeken waar de rest van Nederland op dat moment ook naartoe gaat.
Dit. Kind had gisteren studiedag, dus wij hebben er al een uitstapje op zitten. Ideaal wat mij betreft.
pi_209193130
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2023 08:08 schreef Tink89 het volgende:
Ik weet niet zo goed waar de grens voor midden van het land ligt, maar voor een leuk dagje vind ik de pannenkoeken in Chaam heel chill. Met grote binnen en buitenspeeltuin, een kabouterpad, bos om te wandelen. Entree voor binnen is 2 euro per kind, dus heel goed te doen.

Edit: het heet de steengroeve.
Beetje ver voor ons, maar ook deze sla ik op.

We gaan naar het Uilen- en dierenpark De Paay in Beesd. Nog nooit van gehoord en nog nooit geweest, dus we gaan het eens bekijken :) Half uurtje rijden voor ons, dus goed te doen.

Veel plezier iedereen!
pi_209193429
Veel plezier in de Efteling en waar dan ook :)
Ik sluit me aan bij @Claudia
Stad, shoppen e.d. ook. Als de winkels net open zijn, ben ik er al. Tegen de tijd dat de meute er is, ga ik weer naar huis.
Heb echt een hekel aan drukte😖
Misschien even fietsen straks, verder niet veel.
If they say
pi_209193504
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 09:19 schreef TolstoiFan het volgende:

[..]
Beetje ver voor ons, maar ook deze sla ik op.

We gaan naar het Uilen- en dierenpark De Paay in Beesd. Nog nooit van gehoord en nog nooit geweest, dus we gaan het eens bekijken :) Half uurtje rijden voor ons, dus goed te doen.

Veel plezier iedereen!
Zijn wij laatst geweest. Het is best wel klein, maar wel leuk omdat er dieren zijn die je in een normale hertenkamp/kinderboerderij niet ziet.

De mijnen willen naar een indoor speeltuin maar De Paay klinkt veel leuker. Ik ga het ze voorstellen. :P
Protège moi de mes désirs.
pi_209193826
2x Droomvlucht, 1x Villa Volta er al op zitten. Heerlijk.

Wij zitten nou eenmaal ramvast aan dagen dat heel Nederland vrij is. Ik kan me er niet zo druk om maken :)

Veel plezier vandaag iedereen wat de plannen ook zijn.
  donderdag 18 mei 2023 @ 11:15:54 #89
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_209194128
Veel plezier. Wij hebben een rustig thuisrommdeldagje. 2 kinderen zijn elders bij vrienden en nummer 3 zit boven te tekenen.
  donderdag 18 mei 2023 @ 11:18:11 #90
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_209194149
Overigens zou ik het Spoorwegmuseum niet aanraden want volgens mij is dat nu Thomas de Trein weekend. Wij zijn paar jaar geleden eens geweest en dat was echt zo verschrikkelijk dat we eerder naar huis zijn gegaan om vervolgens op de kermis het gevoel van rust en ontprikkeling kregen :')
pi_209194672
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 10:41 schreef exode het volgende:
2x Droomvlucht, 1x Villa Volta er al op zitten. Heerlijk.

Wij zitten nou eenmaal ramvast aan dagen dat heel Nederland vrij is. Ik kan me er niet zo druk om maken :)

Veel plezier vandaag iedereen wat de plannen ook zijn.
Was geen verwijt ;) Wij zitten óók vast aan diezelfde dagen en dan moet je wel de drukte in. Zoon vindt het fantastisch, ik minder :')
Één keer in de Efteling geweest op een hete regenachtige dag. Park bijna verlaten dus bij droomvlucht enzo konden we blijven zitten. Was de gaafste pretparkdag ooit :D

Jullie hebben iig al een stuk van de lijst gehad. Heel veel plezier! :)
If they say
pi_209194979
Mijn autisme handled drukte niet, dus ik ben blij met onze studiedag op 28 juni. Gaan we weer naar Walibi met z'n tweeën O+

Veel plezier aan iedereen die vandaag de hort op is!
pi_209196736
Wij gingen wandelen bij de Kennemerduinen en toen nog even koffie bij een strandtent O+ ik had hysterische drukte verwacht maar dat viel erg mee gelukkig. Ik ben ook altijd graag overal de enige :P
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_209197309
Is niet iedereen liever overal (behalve in restaurants) de enige eigenlijk?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_209197668
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2023 10:01 schreef arvensis het volgende:

[..]
Zijn wij laatst geweest. Het is best wel klein, maar wel leuk omdat er dieren zijn die je in een normale hertenkamp/kinderboerderij niet ziet.

De mijnen willen naar een indoor speeltuin maar De Paay klinkt veel leuker. Ik ga het ze voorstellen. :P
Jullie waren er ook, toch? Ik denk dat ik jullie zag lopen, meende U. te herkennen :)

De Paay was leuk, maar inderdaad wel klein. Na een uur tot anderhalf uur ben je wel uitgekeken.
Daarna hebben we in de buurt nog een speeltuin opgezocht en heeft Simon nog lekker zich uitgeleefd en wij heerlijk in het zonnetje gezeten.
  donderdag 18 mei 2023 @ 17:08:54 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209197724
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2023 16:19 schreef Vanyel het volgende:
In restaurants vind ik het ook niet erg :+

Dat wil zeggen: ik ga idd niet naar het restaurant dat altijd leeg is, zelfs als het aan de overkant vol is, maar dat heeft vooral te maken met waarom het daar leeg is terwijl het aan de overkant vol zit :D
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 18 mei 2023 @ 17:15:05 #97
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209197786
Omdat de heren een paar dagen weg zijn ben ik gisteravond uit eten gegaan, maar na een voor- en hoofdgerecht vond ik een nagerecht een beetje too much.
Wel jammer want ik weet dat het nagerecht dat ik wilde goddelijk is 🤤🤤🤤

Dus gisteravond gelijk een reservering voor de lunch gemaakt en vanmiddag na het broodje kipreepjes alsnog dat nagerecht genomen 😁😂

Wullie bin KOEL © Soneal
pi_209197793
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2023 16:19 schreef Vanyel het volgende:
Dat zou je denken. Toch zie ik veel ouders steeds weer de drukte opzoeken, waardoor ik de indruk krijg dat ik een gebrek heb. Ik heb een keer een andere ouder verteld dat ik niet naar het lentefeest van de basisschool van de kinderen ging vanwege de overweldigende drukte. Die snapte duidelijk niet waar ik het over had en bleef maar aandringen dat ik kwam. Sindsdien lieg ik weer, veel makkelijker.
pi_209197807
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2023 17:15 schreef Leandra het volgende:
Omdat de heren een paar dagen weg zijn ben ik gisteravond uit eten gegaan, maar na een voor- en hoofdgerecht vond ik een nagerecht een beetje too much.
Wel jammer want ik weet dat het nagerecht dat ik wilde goddelijk is 🤤🤤🤤

Dus gisteravond gelijk een reservering voor de lunch gemaakt en na het broodje kipreepjes alsnog dat nagerecht genomen 😁😂

[ afbeelding ]
Ben je in je uppie gegaan?
  donderdag 18 mei 2023 @ 17:19:25 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209197820
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2023 17:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ben je in je uppie gegaan?
Ja.
Zowel gisteravond als vanmiddag, ik moet nu helemaal geen rekening hoeven houden met anderen die wel of niet willen blijven, ik moet heel erg mijn eigen tempo hebben op dit moment, en als de zit te lang is moet ik aan de wandel of naar huis kunnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 18-05-2023 17:35:26 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')