abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 mei 2023 @ 09:18:59 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209181569
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 09:13 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Lekker hoor! En wat fijn dat je mobiel genoeg bent weer, lekker in het zonnetje zitten vandaag en lief zijn voor jezelf <3
De oedeemtherapeute komt vandaag weer even checken hoe het gaat en ik denk dat ik daarna even naar het dorp wandel, even wat drinken en weer terug, dan heb ik weer 2 van de 3 keer 20 minuten wandelen voor vandaag te pakken :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_209182303
Goed bezig @Leandra!
Fake it till you make it...
pi_209185756
Er zitten nog maar 8 rolo's in een rolletje🤨
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_209185771
Je boft met het weer @Leandra En idd, goed bezig!
If they say
pi_209185799
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 15:33 schreef Mushanga71 het volgende:
Er zitten nog maar 8 rolo's in een rolletje🤨
Krimpflatie :r
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_209185828
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 15:37 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Krimpflatie :r
Het waren er ooit 12 of 13. Das geen krimpflatie meer maar halveringsflatie :+
If they say
pi_209185853
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 15:39 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Het waren er ooit 12 of 13. Das geen krimpflatie meer maar halveringsflatie :+
En wél 50ct duurder zeker :')

Ik laat tegenwoordig producten staan omdat er minder inhoud voor meer geld in zit.. :N
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_209185958
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 15:41 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
En wél 50ct duurder zeker :')

Ik laat tegenwoordig producten staan omdat er minder inhoud voor meer geld in zit.. :N
Geen idee eigenlijk, was een pakje :@

Ik ben afgestapt van de 7up en fanta en koop nu eigen merk. Veel dingen ben ik geswitcht naar eigen merk. En ik koop veel in de bonus. Deze week 4 dove voor 10. Had 8 flessen, 4 douche en 4 bodylotion en had 49,12 korting _O-
If they say
pi_209186339
Net een hoop actie hier, een baby/peuter/kleuter gaai in de tuin die niet kon vliegen. Dat was zelfs voor onze dove, stokoude kat een makkelijke prooi. In samenwerking met Juul de gaai door de heg naar de achterburen gekregen die geen katten hebben. Nu wel een boze kat. O-)
#prayfortheGaai
pi_209186660
Goed bezig @exode
Ik hoorde gisteravond laat klaaglijk gepiep of misschien gemauw. Leek een babydier wat om z'n moeder riep. Gezocht, maar niet gevonden. Hopelijk heeft mama hem wel gevonden.

Onze formatie is er en ik mag wat leuks doen komend jaar *O* en heb ook nog mijn gewenste dagen. Nu de BSO nog wisselen van dag :')
pi_209187291
Ik had een meeting met Engelse collega's en die zijn dus morgen niet vrij. Ik probeerde op het Engelse woord voor Hemelvaart te komen....
Heavenroad is niet goed he?! _O- Ik weet het inmiddels hoor, maar ze moesten erg om me lachen....

Fijn Hupje!
Formatie bij verloofde is nog steeds niet rond, iets met ergens nog een gat en ergens een overlap en dat kan niet in elkaar geschoven worden, of zoiets. Ja, als verloofde haar dagen ruilt of meer gaat werken. Not gonna happen anymore.
  woensdag 17 mei 2023 @ 17:49:42 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209187303
:D Ik moest ook even goed nadenken! :D
  woensdag 17 mei 2023 @ 18:06:33 #63
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209187430
Als ik het niet weet, dan bedenk ik het Spaanse woord…
Asuncion is het in het Spaans
  FOK!Fotograaf woensdag 17 mei 2023 @ 18:23:47 #64
148247 taxibabe
pi_209187664
Ik heb jullie hulp nodig! Het is hier al een paar keer gegaan over kindersmarthorloges met gps etc. En ik heb daar ook al naar gekeken maar ik denk niet dat dat de oplossing hier is (tenzij er goede argumenten zijn)..

Onze 3,5 jarige reus is nogal een avonturier aan het worden. Thuis hebben we het wel goed onder controle, maar op de camping is het nog wel een dingetje. Vanmorgen waren we hem daar een kwartier kwijt. Hij zei dat hij naar de speeltuin ging en vanaf onze plek konden we hem inderdaad ook zien. Mijn man ging ondertussen de fiets pakken om naar hem toe te gaan, maar toen hij daar aan kwam was peuter dus weg. }:| Mijn vader was er ook, dus met 3 man zoeken op de camping en bij het water. Na 15 minuten ging mijn telefoon, mijn vader had hem gevonden.... op de wc.. :')

We hebben een paar weken geleden een gps tracker van Spotter gekocht. Maar na 2 dagen uittesten bleek deze echt totaal niet nauwkeurig te zijn. Dus deze hebben we weer teruggestuurd..

Wie heeft de gouden tip (behalve duidelijk blijven maken dat hij niet zonder ons ergens heen mag gaan)
  woensdag 17 mei 2023 @ 18:33:27 #65
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_209187791
Geen tips. Maar… de meeste kinderen zijn ook groot geworden zonder gps tracker.
  woensdag 17 mei 2023 @ 18:48:25 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209187928
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2023 18:06 schreef amaranta het volgende:
Als ik het niet weet, dan bedenk ik het Spaanse woord…
Asuncion is het in het Spaans
In het Engels is het idd Ascension ;)

Zo speel ik vals met Frans, als ik iets niet weet dan denk ik aan het moeilijke Engelse woord :D

In de meeste Europese landen wel een feestdag:
https://cne.news/article/(...)ay-throughout-europe
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_209188158
Ik heb geen idee welk merk horloge wij hadden, maar die was ook alles behalve nauwkeurig. Maar we hadden hem zodat we contact met elkaar konden opnemen indien nodig (ook nooit gedaan alleen om te testen) dus hadden daarom geen waarde gehecht aan de onnauwkeurigheid.
  woensdag 17 mei 2023 @ 19:13:44 #68
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_209188200
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 18:23 schreef taxibabe het volgende:
Ik heb jullie hulp nodig! Het is hier al een paar keer gegaan over kindersmarthorloges met gps etc. En ik heb daar ook al naar gekeken maar ik denk niet dat dat de oplossing hier is (tenzij er goede argumenten zijn)..

Onze 3,5 jarige reus is nogal een avonturier aan het worden. Thuis hebben we het wel goed onder controle, maar op de camping is het nog wel een dingetje. Vanmorgen waren we hem daar een kwartier kwijt. Hij zei dat hij naar de speeltuin ging en vanaf onze plek konden we hem inderdaad ook zien. Mijn man ging ondertussen de fiets pakken om naar hem toe te gaan, maar toen hij daar aan kwam was peuter dus weg. }:| Mijn vader was er ook, dus met 3 man zoeken op de camping en bij het water. Na 15 minuten ging mijn telefoon, mijn vader had hem gevonden.... op de wc.. :')

We hebben een paar weken geleden een gps tracker van Spotter gekocht. Maar na 2 dagen uittesten bleek deze echt totaal niet nauwkeurig te zijn. Dus deze hebben we weer teruggestuurd..

Wie heeft de gouden tip (behalve duidelijk blijven maken dat hij niet zonder ons ergens heen mag gaan)
Geen gouden tips. Wel ervaringsdeskundige. De beste tip die ik kan geven is dat je zoveel mogelijk mensen vertelt dat je zoon een wegloper is. Ik heb in zijn kindertijd echt het belang van sociale controle ondervonden en enorm gewaardeerd. Ik ben heel regelmatig gebeld door mensen in ons stadje die me vertelden dat ze mijn zoon alleen hadden zien lopen ver van huis. En die hem ook aanspraken en mee naar binnen namen.

Dat is echt goud waard.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_209188461
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2023 18:48 schreef Leandra het volgende:

[..]
In het Engels is het idd Ascension ;)

Zo speel ik vals met Frans, als ik iets niet weet dan denk ik aan het moeilijke Engelse woord :D

In de meeste Europese landen wel een feestdag:
https://cne.news/article/(...)ay-throughout-europe
Die Engelsen hebben net veel bank holidays gehad, ze mogen wel weer even werken ;)
Ze begrepen ook niet dat vrijdag dan weer geen vrije dag is in Nederland.
pi_209188591
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 18:23 schreef taxibabe het volgende:

Bij ons buurmeisje hebben ze walkie-talkies, dat werkt prima en is ook leuk om mee te spelen. Handig om even door te geven dat het eten klaar is, en wanneer de meiden kletsen over de walkie-talkie kan de buurvrouw op de derde walkie-talkie meeluisteren 😄
Proper names are scopally inert.
Normality is an invention of the power.
pi_209188742
Ik vind het voordeel van de gps-horloges niet dat ik de locatie kan bepalen (want niet zo nauwkeurig), maar bellen kan wel en dat gaat bij ons heel goed.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  FOK!Fotograaf woensdag 17 mei 2023 @ 20:08:11 #72
148247 taxibabe
pi_209188964
Dank voor de tips! We hebben inderdaad ook naar die horloges gekeken, maar is dat al wel geschikt voor 3,5 jarige?
Walkie talkies hebben we ook in huis, maar hij kan nog niet goed het praatknopje ingedrukt houden. Maar hij kan ons dan wel horen natuurlijk. Toch nog maar eens proberen, hij is alleen wel dol op knopjes drukken, dus risico op uitzetten/kanaal veranderen :')
pi_209189102
Moest de meterstanden doorgeven voor de jaarafrekening. Die krijg ik pas 10 juni :') maar gas is van 1778 m3 naar 1519 m3 gegaan *O* Elektra weet ik nog niet, die doen ze pas 9 juni via de slimme meter :')
Denk niet dat ik veel hoef bij te betalen :)
If they say
pi_209189175
Fijn @Mushanga71 Je kreeg toch van die berichten met enorme bedragen die je bij zou moeten betalen?
Wij hebben 'm net gehad en kregen zelfs geld terug. We hadden echt goed bespaard tov eerdere jaren.
pi_209189646
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 20:29 schreef Hupje het volgende:
Fijn @:Mushanga71 Je kreeg toch van die berichten met enorme bedragen die je bij zou moeten betalen?
Wij hebben 'm net gehad en kregen zelfs geld terug. We hadden echt goed bespaard tov eerdere jaren.
Klopt, het was op een gegeven moment ruim 9600 euro maar het maandbedrag bleef gelijk en nu is het 4747 euro. Maar er klopt nog steeds niks van. Ik zie het wel, maak me niet druk meer.
Netjes dat jullie geld terug hebben gekregen :) Klopte de tussentijdse schattingen bij jullie wel?
If they say
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')