abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209150234
pi_209150250
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 15:35 schreef FlyingFish het volgende:
Houd er wel rekening mee dat de VS bezoeken na Cuba gedoe op kan leveren. Wij moesten bij de aanvraag voor de Esta specifiek aankruisen of we de afgelopen tijd in Cuba geweest waren.
Hebben niet de intentie om naar de VS te gaan, dus dat zal het "probleem" niet zijn.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 14 mei 2023 @ 16:10:59 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209150563
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2023 15:13 schreef Vicky het volgende:
Ze helpen hier regelmatig met de was. Vaak heb ik wees-sokken. T wilde graag een lost socks bord. T heeft er zelf 1 gemaakt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van A kreeg ik een Mickey Mouse mok met de andere sokken 😃

Mijn lieftallige is met de bbq bezig, vanavond spareribs 🥰
Heel leuk dat Lost socks board!
Maar zijn die linkse en die tweede van links niet gewoon een stelletje waarvan de een per ongeluk met de donkere was meegegaan is?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_209150582
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 16:10 schreef Leandra het volgende:

[..]
Heel leuk dat Lost socks board!
Maar zijn die linkse en die tweede van links niet gewoon een stelletje waarvan de een per ongeluk met de donkere was meegegaan is?
Nee het ziin nieuwe sokken😀
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 14 mei 2023 @ 16:29:12 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209150729
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2023 16:13 schreef Vicky het volgende:

[..]
Nee het ziin nieuwe sokken😀
Ah, dan zitten ze gewoon dicht bij elkaar qua kleur maar net niet :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_209153074
Heerlijk dagje gehad :) vol in de zon op het terras met mijn zus en moeder.
Nu een virgin Mojito om de dag af te sluiten.

Verloofde had buurtkinderen over de vloer en heeft ondertussen de tuin schoongespoten met de hoge druk spuit van de buren. Witte waas van de voegen is eindelijk weg.
Geen idee wat ze verder gedaan hebben, de kinderen waren heul vies en blij.
pi_209153180
Het gaat hier helemaal los *O* :D vuurwerk, rookbommen, toeterende auto's :D wel wat lastig de kinderen op bed liggen :P
pi_209153216
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2023 19:52 schreef Aure het volgende:
Het gaat hier helemaal los *O* :D vuurwerk, rookbommen, toeterende auto's :D wel wat lastig de kinderen op bed liggen :P
Hahaha, ja 1 groot feest.
Vriendin woont boven het gemeentehuis (en is Ajax fan....) en kan haar man niet eens verstaan Appte ze net.
pi_209153783
Nee het is echt één grote takkeherrie momenteel :D

De buren hebben de geluidsinstallatie op max aan staan en naar buiten gericht en nu hebben we happy hardcore en super Feyenoord op repeat :') O+
pi_209153890
Dat wordt een lange avond @Aure
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_209155222
Hier was het ook erg druk qua vuurwerk, maar nu al zeker een uur stil. Maar goed, ik zit dan ook in een dorp naast Rotterdam ;) (en lees: pas anderhalf uur geleden thuis gekomen na het kampioenschapfeest ;) )

Ik las ook over de Susan Bijl tas bij Aurr en ik denk meteen tof O+
Maar ik ben nu wel eens benieuwd, zijn er ook niet Rotterdammers hier met Susan Bijl tassen? Ik ken alleen maar (omgeving) Rotterdammers met deze tassen ;)
(Ik liep ooit in de jaarbeurs en toen werd ik ook aangesproken met: “jij komt vast uit omgeving Rotterdam met je Susan Bijl tas” _O- )
pi_209155827
Ik moet zeggen dat ik Susan bijl niet ken(de) en ook haar tassen niet. (Moest denken aan Susan boile, maar dat is echt iemand anders ;) )

Gefeliciteerd trouwens aan alle Feijenoord supporters!

Hier op het werk ook nog heel lief een bloemetje gekregen. Voor alle moeders die op Moederdag moeten werken. Toch leuk altijd zo’n warm gebaar door de werkgever!
pi_209156612
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2023 22:25 schreef Loj het volgende:
Hier was het ook erg druk qua vuurwerk, maar nu al zeker een uur stil. Maar goed, ik zit dan ook in een dorp naast Rotterdam ;) (en lees: pas anderhalf uur geleden thuis gekomen na het kampioenschapfeest ;) )

Ik las ook over de Susan Bijl tas bij Aurr en ik denk meteen tof O+
Maar ik ben nu wel eens benieuwd, zijn er ook niet Rotterdammers hier met Susan Bijl tassen? Ik ken alleen maar (omgeving) Rotterdammers met deze tassen ;)
(Ik liep ooit in de jaarbeurs en toen werd ik ook aangesproken met: “jij komt vast uit omgeving Rotterdam met je Susan Bijl tas” _O- )
Jazeker! Regio Groningen hier.
pi_209156614
Ik moest even googlen voor de Susan Bijl tas, leuk die kleurtjes. Ik heb ze nog nooit "in het wild" gezien ;) (maar ja, Drenthe :) ).

Goedemorgen trouwens, zo mijn jongste uitzwaaien op schoolreisje :O dagje pretpark.
Fake it till you make it...
  maandag 15 mei 2023 @ 07:35:33 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209156795
Hier in Gouda zie je ook best vaak Susan Bijl.

Vlgs mij komt ze hier vandaan of iig ‘ken’ ik een van haar (inmiddels ex-)schoonzussen van de basisschool van mijn kinderen.)
  maandag 15 mei 2023 @ 07:52:19 #16
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_209156859
Ik heb nog nooit van Susan Bijl gehoord :D
pi_209156870
Ik ken Susan Bijl en haar tassen niet.

Stiekem hoopte ik een klein beetje dat Feyenoord zou verliezen. Wij komen vandaag, met baby, met de trein terug vanuit Londen en moeten vanaf Rotterdam met de trein naar huis. Daar kijken we nu niet bepaald naar uit. _O-

We komen wel pas om half 4 aan, dus hopelijk valt het dan alweer een beetje mee met de drukte in de trein.
  maandag 15 mei 2023 @ 08:05:50 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209156917
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 07:53 schreef Bami het volgende:
Ik ken Susan Bijl en haar tassen niet.

Stiekem hoopte ik een klein beetje dat Feyenoord zou verliezen. Wij komen vandaag, met baby, met de trein terug vanuit Londen en moeten vanaf Rotterdam met de trein naar huis. Daar kijken we nu niet bepaald naar uit. _O-

We komen wel pas om half 4 aan, dus hopelijk valt het dan alweer een beetje mee met de drukte in de trein.
Mijn vader en Soneal kwamen op koningsdag in Rotterdam aan om 22.30 uur en het viel me op het station reuze mee qua drukte.

We hadden bedacht dat Rotterdam op koningsdag een betere uitstapplek was dan Amsterdam, en toen maakte de koning bekend waar hij het dit jaar zou vieren :')

Ik weer niet of je tickets naar Amersfoort hebt, maar als je met je eigen OV chipkaart incheckt, doe jezelf dan een plezier en upgrade naar eerste klas, dan is de kans op zitplek sowieso veel groter, 15.30 uur is altijd tricky qua drukte in de trein.

Het enige voordeel is dat Rotterdam het beginstation is, dus je kunt in een lege trein stappen als hij daar net aankomt.
Met een beetje mazzel heb je ook de overstap op hetzelfde perron, dat scheelt een hoop ellende.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_209156938
In regio Rotterdam en de grotere steden is Susan Bijl wel bekend :Y
  maandag 15 mei 2023 @ 08:45:44 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209157072
Oh jongens, ik heb net mijn compressiepak in de wasmachine gegooid en lig nu even met blote benen in bed voor ik ga douchen... zo goddelijk om even katoen aan mijn benen te voelen ipv nylon O+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_209157079
Onze buren kwamen gisteren zingend thuis _O-
Buurjongen baalt, die heeft samen met de buurman een seizoenskaart en ze zijn echt voetbalgek. Maar buurjongen heeft vandaag examen, dus die kan niet naar de huldiging.

'Ah joh over een jaar of 6 is het weer' zei ik.
Nu maar afwachten hoe lang het duurt voordat ze stiekem hun Feyenoord vlag in onze vlaggenhouder doen aan het huis.
pi_209158121
Moest erg lachen om http://isfeyenoordalkampioen.nl/ :D
pi_209158923
quote:
1s.gif Op maandag 15 mei 2023 08:05 schreef Leandra het volgende:

[..]
Mijn vader en Soneal kwamen op koningsdag in Rotterdam aan om 22.30 uur en het viel me op het station reuze mee qua drukte.

We hadden bedacht dat Rotterdam op koningsdag een betere uitstapplek was dan Amsterdam, en toen maakte de koning bekend waar hij het dit jaar zou vieren :')

Ik weer niet of je tickets naar Amersfoort hebt, maar als je met je eigen OV chipkaart incheckt, doe jezelf dan een plezier en upgrade naar eerste klas, dan is de kans op zitplek sowieso veel groter, 15.30 uur is altijd tricky qua drukte in de trein.

Het enige voordeel is dat Rotterdam het beginstation is, dus je kunt in een lege trein stappen als hij daar net aankomt.
Met een beetje mazzel heb je ook de overstap op hetzelfde perron, dat scheelt een hoop ellende.
Ja dat van de eerste klas hadden wij ook al bedacht idd. :D Thanks!
  maandag 15 mei 2023 @ 11:43:45 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209159109
:o Ik ga straks een proefrit maken in een hele mooie auto! *O* Een Ford C-Max O+
Ik had al tijden bedacht dat ik wat anders wilde, maar ik wist niet wat. Alleen groter dan wat ik nu heb, want ik sjouw altijd zo veel mee naar uitvaarten dat het vaak een enorm gepuzzel is.
Ik ga met heel veel pijn in mijn hart afscheid nemen van mijn lancia'tje. Nooit gedacht dat ik daar 4 jaar lang zo'n lol van zou hebben.

En toen kwam ik al googelend via wat tussenstops ineens deze tegen en nu wil ik hem! :+ :D
Hij is veel duurder dan ik ooit aan een auto uit dacht te kunnen geven, maar tegelijkertijd is het ook wel een heel lekker idee om eens een keer zelf in een hele mooie, relatief jonge, auto te rijden ipv altijd 'oh kut, mijn auto is kapot, ik moet iets anders, hoe veel geld kan ik missen'. :+
  maandag 15 mei 2023 @ 11:48:41 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209159181
quote:
0s.gif Op maandag 15 mei 2023 11:43 schreef BE het volgende:
:o Ik ga straks een proefrit maken in een hele mooie auto! *O* Een Ford C-Max O+
Ik had al tijden bedacht dat ik wat anders wilde, maar ik wist niet wat. Alleen groter dan wat ik nu heb, want ik sjouw altijd zo veel mee naar uitvaarten dat het vaak een enorm gepuzzel is.
Ik ga met heel veel pijn in mijn hart afscheid nemen van mijn lancia'tje. Nooit gedacht dat ik daar 4 jaar lang zo'n lol van zou hebben.

En toen kwam ik al googelend via wat tussenstops ineens deze tegen en nu wil ik hem! :+ :D
Hij is veel duurder dan ik ooit aan een auto uit dacht te kunnen geven, maar tegelijkertijd is het ook wel een heel lekker idee om eens een keer zelf in een hele mooie, relatief jonge, auto te rijden ipv altijd 'oh kut, mijn auto is kapot, ik moet iets anders, hoe veel geld kan ik missen'. :+
Je Lancia is idd prachtig en op een of andere manier zo passend bij je beroep, maar ik snap heel goed dat je wel een grotere auto kunt gebruiken want groot is je Lancia idd niet....
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')