Hebben niet de intentie om naar de VS te gaan, dus dat zal het "probleem" niet zijn.quote:Op zondag 14 mei 2023 15:35 schreef FlyingFish het volgende:
Houd er wel rekening mee dat de VS bezoeken na Cuba gedoe op kan leveren. Wij moesten bij de aanvraag voor de Esta specifiek aankruisen of we de afgelopen tijd in Cuba geweest waren.
quote:Op zondag 14 mei 2023 15:13 schreef Vicky het volgende:
Ze helpen hier regelmatig met de was. Vaak heb ik wees-sokken. T wilde graag een lost socks bord. T heeft er zelf 1 gemaakt.Heel leuk dat Lost socks board!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van A kreeg ik een Mickey Mouse mok met de andere sokken 😃
Mijn lieftallige is met de bbq bezig, vanavond spareribs 🥰
Maar zijn die linkse en die tweede van links niet gewoon een stelletje waarvan de een per ongeluk met de donkere was meegegaan is?
Nee het ziin nieuwe sokken😀quote:Op zondag 14 mei 2023 16:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heel leuk dat Lost socks board!
Maar zijn die linkse en die tweede van links niet gewoon een stelletje waarvan de een per ongeluk met de donkere was meegegaan is?
Hahaha, ja 1 groot feest.quote:Op zondag 14 mei 2023 19:52 schreef Aure het volgende:
Het gaat hier helemaal los![]()
vuurwerk, rookbommen, toeterende auto's
wel wat lastig de kinderen op bed liggen
Jazeker! Regio Groningen hier.quote:Op zondag 14 mei 2023 22:25 schreef Loj het volgende:
Hier was het ook erg druk qua vuurwerk, maar nu al zeker een uur stil. Maar goed, ik zit dan ook in een dorp naast Rotterdam(en lees: pas anderhalf uur geleden thuis gekomen na het kampioenschapfeest
)
Ik las ook over de Susan Bijl tas bij Aurr en ik denk meteen tof
Maar ik ben nu wel eens benieuwd, zijn er ook niet Rotterdammers hier met Susan Bijl tassen? Ik ken alleen maar (omgeving) Rotterdammers met deze tassen
(Ik liep ooit in de jaarbeurs en toen werd ik ook aangesproken met: “jij komt vast uit omgeving Rotterdam met je Susan Bijl tas”)
Mijn vader en Soneal kwamen op koningsdag in Rotterdam aan om 22.30 uur en het viel me op het station reuze mee qua drukte.quote:Op maandag 15 mei 2023 07:53 schreef Bami het volgende:
Ik ken Susan Bijl en haar tassen niet.
Stiekem hoopte ik een klein beetje dat Feyenoord zou verliezen. Wij komen vandaag, met baby, met de trein terug vanuit Londen en moeten vanaf Rotterdam met de trein naar huis. Daar kijken we nu niet bepaald naar uit.![]()
We komen wel pas om half 4 aan, dus hopelijk valt het dan alweer een beetje mee met de drukte in de trein.
Ja dat van de eerste klas hadden wij ook al bedacht idd.quote:Op maandag 15 mei 2023 08:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn vader en Soneal kwamen op koningsdag in Rotterdam aan om 22.30 uur en het viel me op het station reuze mee qua drukte.
We hadden bedacht dat Rotterdam op koningsdag een betere uitstapplek was dan Amsterdam, en toen maakte de koning bekend waar hij het dit jaar zou vieren
Ik weer niet of je tickets naar Amersfoort hebt, maar als je met je eigen OV chipkaart incheckt, doe jezelf dan een plezier en upgrade naar eerste klas, dan is de kans op zitplek sowieso veel groter, 15.30 uur is altijd tricky qua drukte in de trein.
Het enige voordeel is dat Rotterdam het beginstation is, dus je kunt in een lege trein stappen als hij daar net aankomt.
Met een beetje mazzel heb je ook de overstap op hetzelfde perron, dat scheelt een hoop ellende.
Je Lancia is idd prachtig en op een of andere manier zo passend bij je beroep, maar ik snap heel goed dat je wel een grotere auto kunt gebruiken want groot is je Lancia idd niet....quote:Op maandag 15 mei 2023 11:43 schreef BE het volgende:
Ik ga straks een proefrit maken in een hele mooie auto!
Een Ford C-Max
Ik had al tijden bedacht dat ik wat anders wilde, maar ik wist niet wat. Alleen groter dan wat ik nu heb, want ik sjouw altijd zo veel mee naar uitvaarten dat het vaak een enorm gepuzzel is.
Ik ga met heel veel pijn in mijn hart afscheid nemen van mijn lancia'tje. Nooit gedacht dat ik daar 4 jaar lang zo'n lol van zou hebben.
En toen kwam ik al googelend via wat tussenstops ineens deze tegen en nu wil ik hem!![]()
Hij is veel duurder dan ik ooit aan een auto uit dacht te kunnen geven, maar tegelijkertijd is het ook wel een heel lekker idee om eens een keer zelf in een hele mooie, relatief jonge, auto te rijden ipv altijd 'oh kut, mijn auto is kapot, ik moet iets anders, hoe veel geld kan ik missen'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 mei 2023 11:56 schreef Leandra het volgende:
Ik hou keurig bij wat er na iedere operatie op de weegschaal gebeurt, de eerste 2 weken dagelijks, daarna per week.
Er moet nog een hoop wondvocht weggewerkt worden, maar dat komt wel goed.Zo he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi om te zien zeg!
Oeh die ziet er goed uit. Ik heb zelf nu een jaar of 10 een Ford Fiesta uit 2006 en ben er enorm tevreden over, echt een degelijke auto. Dus dat zal dan bij een C-Max vast niet anders zijn. Veel plezier!quote:Op maandag 15 mei 2023 11:43 schreef BE het volgende:
Een Ford C-Max
Ik had al tijden bedacht dat ik wat anders wilde, maar ik wist niet wat. Alleen groter dan wat ik nu heb, want ik sjouw altijd zo veel mee naar uitvaarten dat het vaak een enorm gepuzzel is.
Ik ga met heel veel pijn in mijn hart afscheid nemen van mijn lancia'tje. Nooit gedacht dat ik daar 4 jaar lang zo'n lol van zou hebben.
En toen kwam ik al googelend via wat tussenstops ineens deze tegen en nu wil ik hem!![]()
Hij is veel duurder dan ik ooit aan een auto uit dacht te kunnen geven, maar tegelijkertijd is het ook wel een heel lekker idee om eens een keer zelf in een hele mooie, relatief jonge, auto te rijden ipv altijd 'oh kut, mijn auto is kapot, ik moet iets anders, hoe veel geld kan ik missen'.
Wat ga jij lekker rijdenquote:Op maandag 15 mei 2023 11:43 schreef BE het volgende:
Een Ford C-Max
quote:Op maandag 15 mei 2023 11:56 schreef Leandra het volgende:
Ik hou keurig bij wat er na iedere operatie op de weegschaal gebeurt, de eerste 2 weken dagelijks, daarna per week.
Er moet nog een hoop wondvocht weggewerkt worden, maar dat komt wel goed.Ziet er goed uit! Hoop echt dat het je gaat brengen wat je hoopte (eigenlijk hoop ik dat het zelfs meer gaat brengen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Dat doet het sowieso al door minder pijn (nu even niet), en minder blauwe plekken (nu zeker niet), maar de afgelopen weken viel het me gewoon al op: wel blauwe plekken op het nog niet behandelde deel, geen blauwe plekken meer op de delen van operaties 1 en 2.quote:Op maandag 15 mei 2023 12:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Hoop echt dat het je gaat brengen wat je hoopte (eigenlijk hoop ik dat het zelfs meer gaat brengen)
quote:Op maandag 15 mei 2023 12:19 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Oeh die ziet er goed uit. Ik heb zelf nu een jaar of 10 een Ford Fiesta uit 2006 en ben er enorm tevreden over, echt een degelijke auto. Dus dat zal dan bij een C-Max vast niet anders zijn. Veel plezier!
quote:Op maandag 15 mei 2023 12:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Wat ga jij lekker rijden![]()
Hier een Kuga en een S-Max van mijn oudersHet liefste zou ik een Ford E-mach willen hebben, maar dat kan Bruun niet trekken
We hebben een pot met een plant en daarin allemaal geknutselde vlinders, dus iets persoonlijks hebben wequote:Op maandag 15 mei 2023 15:02 schreef exode het volgende:
Antwoord van de juf hier in huis:
- geen chocolade
- geen douchespul
Daar krijgen ze altijd zo ontzettend veel van, wij geven het elk jaar weg.Het zijn ook 9 van de 10 keer geuren die ze niet lekker vindt en chocolade wat ze niet eet.
Het blijste werd zij steeds van persoonlijke dingen. Zoals een glas met alle namen van de kinderen, een mok met de klassenfoto, een kookschort met super juf. En ze bewaart alle kaarten die kinderen zelf hebben geschreven, die kijkt ze ook nog wel eens in.
Ik vind een prentenboek voor de klas erg leuk klinken overigens
Heel leuk!quote:Op maandag 15 mei 2023 15:13 schreef LeSage het volgende:
[..]
We hebben een pot met een plant en daarin allemaal geknutselde vlinders, dus iets persoonlijks hebben we
Nagellakjes waren bij ons altijd een hit!quote:Op maandag 15 mei 2023 14:21 schreef LeSage het volgende:
Even vraagje tussendoor aan de juffen hier:
Zouden jullie voor juffendag liever chocola/thee/rituals krijgen of is een prentenboek voor in de klas leuker?
Klassenmoeder present![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
quote:Op maandag 15 mei 2023 19:55 schreef PoesInDoos het volgende:
PoesjesspamHeeft de eigenaar wel toestemming gegeven voor die foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
IK ben nu de eigenaar!quote:Op maandag 15 mei 2023 19:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Heeft de eigenaar wel toestemming gegeven voor die foto's
Lekker hoor! En wat fijn dat je mobiel genoeg bent weer, lekker in het zonnetje zitten vandaag en lief zijn voor jezelf <3quote:Op woensdag 17 mei 2023 08:45 schreef Leandra het volgende:
Zo, Soneal heeft een studiedag dus de heren zijn zojuist naar het station vertrokken en gaan samen een paar dagen weg, ik ben weer mobiel genoeg om voor mezelf te zorgen dus dat kan prima, ze vermaken zich vast wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |