Gek genoeg kregen ze dan weer niks van de rest van de wereld waar Griekse diaspora toch ook wel groot is. Die zal dan wel niks met het ESF hebben ofzoquote:Op zondag 14 mei 2023 03:07 schreef NailQueen het volgende:
Griekenland heeft alsnog 12 punten gekregen. 3x raden van welk land
Sowieso de gekste sinds Run Forrest, Run!quote:Op zondag 14 mei 2023 03:10 schreef Moira het volgende:
[..]
In de jaren dat ik het volg iig nog nooit zo'n debiele running order meegemaakt
Stemmen kan alleen via twitter en alleen door accounts met een betaald blauw vinkje.quote:Op zondag 14 mei 2023 03:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Na een overduidelijke playback-performance
Tevens mogen liedjes niet langer zijn dan 280 tekens.quote:Op zondag 14 mei 2023 03:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Stemmen kan alleen via twitter en alleen door accounts met een betaald blauw vinkje.
Stemmen die niet voor Elon zijn kunnen verwijderd worden.
Je kon niks beters verzinnen dan de prima TT die er al was te vervangen door een onjuist statement?quote:Op zondag 14 mei 2023 03:11 schreef Moira het volgende:
Ik had niet officieel de lapo want postte al door het slotje heen, en kan ook nog eens geen betere TT bedenken
quote:Op zondag 14 mei 2023 03:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm Israël kan je toch nog wel accepteren vind ik, gezien de derde plek in het geheel. De rest is gekker ja.
quote:Op zondag 14 mei 2023 03:10 schreef Miloutchi het volgende:
[..]
Die paar punten maken het verschil toch ook weer niet + Israël deed het sowieso wel goed, dus dat kan eigenlijk wel bij die logische landen.
Ik geloof niet dat het uitmaakt hoe vaak ik dit lees. Misschien probeer ik het morgen nog eens en begrijp ik het dan wel.quote:Op zondag 14 mei 2023 03:12 schreef Cirilico het volgende:
De beste vriend ("Ursula") van m'n ex is hier ineens met een vriend van hem voor wie ik bijna m'n ex had verlaten. Zhe drama.begon allemaal precies op het Songfestival 2 jaar terug toen wij met zijn vieren samen keken.
steun FOK!
dit klinkt allemaal vaag. Ik weet ook niet wat je ermee gaat doen, maar succes ermee of geniet van de gangbang.quote:Op zondag 14 mei 2023 03:12 schreef Cirilico het volgende:
De beste vriend ("Ursula") van m'n ex is hier ineens met een vriend van hem voor wie ik bijna m'n ex had verlaten. Zhe drama.begon allemaal precies op het Songfestival 2 jaar terug toen wij met zijn vieren samen keken.
steun FOK!
Nee want in de context van televote is Finland zeker Winlandquote:Op zondag 14 mei 2023 03:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je kon niks beters verzinnen dan de prima TT die er al was te vervangen door een onjuist statement?
Als dat inclusief muzieknoten is zijn we wel lekker snel klaar.quote:Op zondag 14 mei 2023 03:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Tevens mogen liedjes niet langer zijn dan 280 tekens.
quote:Op zondag 14 mei 2023 03:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
dit klinkt allemaal vaag. Ik weet ook niet wat je ermee gaat doen, maar succes ermee of geniet van de gangbang.
* Pakt voorzichtig de pina colada van Cirilico afquote:Op zondag 14 mei 2023 03:12 schreef Cirilico het volgende:
Haha jaquote:Op zondag 14 mei 2023 03:13 schreef Nashipeer het volgende:
LOL toen Griekenland maar vier punten gaf aan Cyprus:
op 3:43:36 min zie je die vrouwelijke host het realiseren en lachen, en Graham dubbelcheckt of hij het goed had gezien
Bij Ursula komt bij mij meteen dit beeld naar boven:quote:Op zondag 14 mei 2023 03:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het uitmaakt hoe vaak ik dit lees. Misschien probeer ik het morgen nog eens en begrijp ik het dan wel.
Welterusten!quote:Op zondag 14 mei 2023 03:19 schreef Moira het volgende:
Ik ga wel slapen nou trouwens, het was me een waar genoegen vrinden
quote:Op zondag 14 mei 2023 03:12 schreef Cirilico het volgende:
Trusten.quote:Op zondag 14 mei 2023 03:19 schreef Moira het volgende:
Ik ga wel slapen nou trouwens, het was me een waar genoegen vrinden
Nee. Of eigenlijk misschien ook juist weer wel? Nee toch niet.quote:Op zondag 14 mei 2023 03:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bij Ursula komt bij mij meteen dit beeld naar boven:
[ afbeelding ]
Geloof maar dat dit die post niet begrijpelijker maakt.
Ik ben nog steeds verbaasd over de molquote:Op zondag 14 mei 2023 03:19 schreef Moira het volgende:
Ohja en we mogen dit weekend afsluiten met de molacties van de Vlaamse Mol he![]()
Samequote:Op zondag 14 mei 2023 03:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds verbaasd over de mol
Misschien dat al die tentakels nog iets kunnen toevoegen aan die gangbang van Bill, maar ik weet ook niet direct of dat nu echt het idee van die post was.quote:Op zondag 14 mei 2023 03:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee. Of eigenlijk misschien ook juist weer wel? Nee toch niet.
Nee maar ja die gedachte gaat nu natuurlijk wel een eigen leven leiden hè.quote:Op zondag 14 mei 2023 03:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien dat al die tentakels nog iets kunnen toevoegen aan die gangbang van Bill, maar ik weet ook niet direct of dat nu echt het idee van die post was.
Als we net zolang moeten wachten op de uitleg als we hebben moeten doen op de uitslagen van de halve finales wordt het nog een lange zit.quote:Op zondag 14 mei 2023 03:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien dat al die tentakels nog iets kunnen toevoegen aan die gangbang van Bill, maar ik weet ook niet direct of dat nu echt het idee van die post was.
Dat zal ze leren te denken dat ze de aandacht kunnen laten verslappen omdat het toch al laat is.quote:Op zondag 14 mei 2023 03:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar ja die gedachte gaat nu natuurlijk wel een eigen leven leiden hè.
Die mods worden morgen helemaal blij wakker, denken 'nou, dat viel best mee allemaal', komen ze onze posts tegen
In 2015 gaven Griekenland en Cyprus allebei hun 12 punten aan Italie. Maar dat was dan ook dik verdiendquote:Op zondag 14 mei 2023 03:25 schreef Nashipeer het volgende:
Mss zijn er achter de schermen meer landen op de vingers getikt na vorig jaar.
Dat Griekenland geen 12 jurypunten meer geeft aan Cyprus, maar ook Roemenie die maar 7 punten geeft aan Moldavië. Of tussen Servië-Slovenié-Kroatië (dat laatste mss wel of niet, maar ik ben nu te moe om het uit te vogelen)
Of gewoon een algemene waarschuwing vanuit de EBU richting omroepen dat jury's niet te 'verdacht' moeten stemmen
quote:Op zondag 14 mei 2023 03:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het uitmaakt hoe vaak ik dit lees. Misschien probeer ik het morgen nog eens en begrijp ik het dan wel.
Ik zal morgen duidelijker reageren.quote:Op zondag 14 mei 2023 03:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
dit klinkt allemaal vaag. Ik weet ook niet wat je ermee gaat doen, maar succes ermee of geniet van de gangbang.
Haha, netjes aan het bier hoor.quote:Op zondag 14 mei 2023 03:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
* Pakt voorzichtig de pina colada van Cirilico af
Nou klinkt voor mij helder hoor.quote:
Ik ben er gewoon nog hoor.quote:Op zondag 14 mei 2023 03:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar ja die gedachte gaat nu natuurlijk wel een eigen leven leiden hè.
Die mods worden morgen helemaal blij wakker, denken 'nou, dat viel best mee allemaal', komen ze onze posts tegen
quote:Op zondag 14 mei 2023 03:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat zal ze leren te denken dat ze de aandacht kunnen laten verslappen omdat het toch al laat is.
Fuck, Roger we zijn de Sjaakquote:
Het zou ook vrij bijzonder zijn als je jouw eigen woorden niet zou begrijpenquote:Op zondag 14 mei 2023 03:30 schreef Cirilico het volgende:
[..]
[..]
Ik zal morgen duidelijker reageren.
[..]
Haha, netjes aan het bier hoor.
[..]
Nou klinkt voor mij helder hoor.
Hebben jullie beiden de eerste helft geloot?quote:Op zondag 14 mei 2023 03:31 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Fuck, Roger we zijn de Sjaak
Rennen!
(Dit is een running order)
quote:Op zondag 14 mei 2023 03:31 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Fuck, Roger we zijn de Sjaak
Rennen!
(Dit is een running order)
Ja hoor, er blijkt een mod aanwezig en ineens gaat meneer netjes slapen.quote:Op zondag 14 mei 2023 03:34 schreef Strani het volgende:
Maar oké dan ga ik maar slapen denk ik.
Oké vooruit nog één keertje dan:
Gangbanghihihihi
Jij ligt dus de hele nacht nog na te gniffelen gok ik zo.quote:Op zondag 14 mei 2023 03:34 schreef Strani het volgende:
Maar oké dan ga ik maar slapen denk ik.
Oké vooruit nog één keertje dan:
Gangbanghihihihi
Nou ja over een minuut of tien zal FOK! wel weer op zwart gaan voor de sync, dus dan gaan we allemaal slapenquote:Op zondag 14 mei 2023 03:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja hoor, er blijkt een mod aanwezig en ineens gaat meneer netjes slapen.
Helemaal niet doorzichtig hoor.
Jij denkt dat die twee dingen met elkaar in verband staan?quote:Op zondag 14 mei 2023 03:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja over een minuut of tien zal FOK! wel weer op zwart gaan voor de sync, dus dan gaan we allemaal slapen
Uiteraard staat de wereld een aantal minuten stil omdat FOK! offline gaatquote:Op zondag 14 mei 2023 03:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij denkt dat die twee dingen met elkaar in verband staan?
Ik mag toch hopen van niet.
Stel je voor, allerlei chauffeurs en piloten die spontaan in slaap vallen zodra FOK! even offline gaat.
De wereld misschien, maar de natuurwetten ook?quote:Op zondag 14 mei 2023 03:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Uiteraard staat de wereld een aantal minuten stil omdat FOK! offline gaat
Veel succes in het persoonlijke donker dan.quote:Op zondag 14 mei 2023 03:42 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind het op zich ook wel leuk geweest. Het persoonlijke licht gaat uit.
Dat is al een tijdje niet meerquote:Op zondag 14 mei 2023 03:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja over een minuut of tien zal FOK! wel weer op zwart gaan voor de sync, dus dan gaan we allemaal slapen
Heel goed, ze waren al die vliegtuigcrashes ook wel zat zeker.quote:
quote:
quote:Op zondag 14 mei 2023 03:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zou ook vrij bijzonder zijn als je jouw eigen woorden niet zou begrijpen
Precies. Daar lijkt die narcistische heks op.quote:Op zondag 14 mei 2023 03:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bij Ursula komt bij mij meteen dit beeld naar boven:
[ afbeelding ]
Geloof maar dat dit die post niet begrijpelijker maakt.
Dat dacht ik ook inderdaad, dat ze misschien ook tegen die landen gezegd hebben dat ze eens moeten kappen omdat het wel heel ongeloofwaardig werd.quote:Op zondag 14 mei 2023 03:25 schreef Nashipeer het volgende:
Mss zijn er achter de schermen meer landen op de vingers getikt na vorig jaar.
Dat Griekenland geen 12 jurypunten meer geeft aan Cyprus, maar ook Roemenië die maar 7 punten geeft aan Moldavië. Of tussen Servië-Slovenië-Kroatië (dat laatste mss wel of niet, maar ik ben nu te moe om het uit te vogelen)
Of gewoon een algemene waarschuwing vanuit de EBU richting omroepen dat jury's niet te 'verdacht' moeten stemmen
Nee inderdaad. De Russen doen niks bij toeval. Dit is een doelbewuste aanvalquote:Op zondag 14 mei 2023 07:08 schreef TLC het volgende:
En uitgerekend tijdens de finale viel Rusland de stad aan waar de Oekrainse inzending vandaan kwam
Dat noemen we geen toeval.
Niet echt, jij wel? Als ik een beetje langs Instagram/Twitter scroll valt het me wel op dat veel mensen woest zijn, stuk meer dan hier ook nog eigenlijk.quote:
Het is maar een songfestivalletje. Ergere dingen om druk om te maken. Tis net als voetbal. Even nabeschouwen en je kijkt weer uit naar de volgende.quote:
Hier zijn de mensen sowieso niet weost over alles, zoals in de sociale media.quote:Op zondag 14 mei 2023 08:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Niet echt, jij wel? Als ik een beetje langs Instagram/Twitter scroll valt het me wel op dat veel mensen woest zijn, stuk meer dan hier ook nog eigenlijk.
Denk dat we het hier ook wat meer al aan zagen komen.quote:Op zondag 14 mei 2023 08:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier zijn de mensen sowieso niet weost over alles, zoals in de sociale media.
Dit, en dat de top was zoals voorspeld maar daaronder was het een groot slagveld.quote:Op zondag 14 mei 2023 08:39 schreef Fred_B het volgende:
Ik vond 7 punten in totaal voor Nederland overigens schokkender dan de finale-uitslag.
Zeg datquote:Op zondag 14 mei 2023 08:39 schreef Fred_B het volgende:
Ik vond 7 punten in totaal voor Nederland overigens schokkender dan de finale-uitslag.
Ze hielden ook een blaadje omhoog met de naam van de stadquote:Op zondag 14 mei 2023 07:08 schreef TLC het volgende:
En uitgerekend tijdens de finale viel Rusland de stad aan waar de Oekrainse inzending vandaan kwam
Ook dat inderdaad. Ergens is het ook wel fijn dat Nederland niet op een paar punten de finale heeft gemist. Anders hadden we tot in lengte van jaren moeten horen dat ze met de vakjury erbij de finale wel hadden gehaald en dat het allemaal aan het domme publiek lag.quote:Op zondag 14 mei 2023 08:49 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dit, en dat de top was zoals voorspeld maar daaronder was het een groot slagveld.
Dat krijg je dan toch horen terwijl je daar bent, kan er ook nog wel bij. Echt te walgelijk voor woorden.quote:Op zondag 14 mei 2023 07:08 schreef TLC het volgende:
Nergens last vanquote:Op zondag 14 mei 2023 09:14 schreef Em31 het volgende:
Hadden jullie er ook last van dat het beeld af en toe niet echt scherp was? Vooral als er veel wit licht werd gebruikt, je zag het logo van de NPO dan ook minder scherp worden.
Vraag me af of dit aan mijn tv ligt, maar had het deze week alleen tijdens de semi’s en de finale.![]()
is me niet opgevallen.quote:Op zondag 14 mei 2023 09:14 schreef Em31 het volgende:
Hadden jullie er ook last van dat het beeld af en toe niet echt scherp was? Vooral als er veel wit licht werd gebruikt, je zag het logo van de NPO dan ook minder scherp worden.
Vraag me af of dit aan mijn tv ligt, maar had het deze week alleen tijdens de semi’s en de finale.![]()
Gustaph ook! 7e in de finale en 8e in de semiquote:Op zondag 14 mei 2023 09:35 schreef Guanabana het volgende:
Nou, ik had meer kunnen slapen
Nederland 13e in de semi. Zoiets hadden we wel verwacht. Maar Ierland niet eens laatste!
Ja en Estland 10e in de semi, en dan toch zo'n goed resultaat in de finale, maarja, televote vs. jury's hè.quote:Op zondag 14 mei 2023 09:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gustaph ook! 7e in de finale en 8e in de semi
Zekerquote:Op zondag 14 mei 2023 08:50 schreef heywoodu het volgende:
8e worden in je halve finale en dan 7e worden in de finale is wel echt indrukwekkend.
Ik was daarvoor teveel afgeleid door hoe slecht hij eruitzag. Wat is er toch aan de hand met die knul.quote:Op zondag 14 mei 2023 02:30 schreef superniger het volgende:
Werden jullie ook een beetje emotioneel bij ywnwa van Duncan?
Kijk je via IPTV of kabeltv?quote:Op zondag 14 mei 2023 09:14 schreef Em31 het volgende:
Onder Ierland, oeiquote:Op zondag 14 mei 2023 08:39 schreef Fred_B het volgende:
Dit was een jurynummer. Er was geen jury om punten te geven.quote:Op zondag 14 mei 2023 08:39 schreef Fred_B het volgende:
Daar is dan niet goed over nagedacht.quote:Op zondag 14 mei 2023 10:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit was een jurynummer. Er was geen jury om punten te geven.
Singer-songwriter Duncan Laurence (29) voelt zich beter dan ooit. “Die pesters van vroeger waren mijn drive.”quote:Op zondag 14 mei 2023 09:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik was daarvoor teveel afgeleid door hoe slecht hij eruitzag. Wat is er toch aan de hand met die knul.
Maar het was wel een mooi moment ja, mooi dat hij dat zo mocht doen.
Iedereen kent Loreen joh en bij de meeste landen kun je het wel raden ongeveer aan de hand van taal, stijl. Bovendien zijn de nummers al 2 maanden geleden gekozen als inzending.quote:Op zondag 14 mei 2023 10:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wellicht is het goed wanneer de jury hun punten geven op basis van anonieme nummers ipv dat ze al weten welk land het is.
Finland winst bij de televoting. Hoezo is dat niet het resultaat dat we zouden willen?quote:Op zondag 14 mei 2023 09:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja en Estland 10e in de semi, en dan toch zo'n goed resultaat in de finale, maarja, televote vs. jury's hè.
Ik krijg echt steeds meer een nare smaak van het hele jury/televote systeem, maar goed aan de andere kant, alleen jury of alleen televote levert ook niet de resultaten op die je zou willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |