En die zijn niet zo heel vaak hoger dan dat geëindigd.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:07 schreef Fred_B het volgende:
Estland 8e hè. Wouter Hardy weer in de Top 10
Ja precies mijn punt wel. Er was weinig concurrentie op jury.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is een typische jury pleaser. En als Israël tweede! wordt bij de jury, dan weet je het wel.
Wat zegt het over jou als persoon om te genieten van boosheid en frustratie 🧐quote:
En de week daarna. En de week daarna. Komt goed.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:09 schreef Moira het volgende:
[..]
als jij een week lang genoeg vindt om bij te houden wat een community langer bij blijft
Ik vond Italië persoonlijk ook wel echt waardeloosquote:Op zondag 14 mei 2023 01:05 schreef Cirilico het volgende:
Zullen we het nog ff hebben over de echte crime van de jury? Israël? Serieus?
Dat ik gezellig ben op feestjes.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat zegt het over jou als persoon om te genieten van boosheid en frustratie 🧐
Het is al een tijdje geleden dat er een ingewikkelde act won.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:10 schreef Meke het volgende:
Ik vind dit ook wel veelzeggend, dat ze als winnaarsoptreden gewoon weer de hele act doetMeestal doen ze toch gewoon voor de mic? Of herinner ik me dat verkeerd?
Als we tegen die tijd een tuin hebbenquote:Op zondag 14 mei 2023 01:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie kampeerplekken ter beschikking stellen?
Ja dat dus.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:10 schreef Meke het volgende:
Ik vind dit ook wel veelzeggend, dat ze als winnaarsoptreden gewoon weer de hele act doetMeestal doen ze toch gewoon voor de mic? Of herinner ik me dat verkeerd?
De finale van Melodifestivalen is ook in de Friends Arena, maar die is in mei vaak bezet door de voetbalclubs uit Stockholm.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Denk Goteborg of Malmo of ze moeten het in een stadion willen doen. Globe hier gaat in onderhoud volgend jaar dus kan niet gebruikt worden voor ESF.
Dat was richting de dagjesmensen.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Staat genoteerd, en dan niet morgen ineens weer de SC binnenwandelen alsof er niks gebeurd is hè
Ja dit ongeveerquote:Op zondag 14 mei 2023 01:10 schreef Moira het volgende:
Dit had een crazy party kunnen zijn maar in plaats daarvan is het WEEEEH WEEEEH WOOOOOH WOOOOOH. Ach, het is in ieder geval kwaliteit. Niet het beste nummer, maar ook weer geen Jamala.
(lol)quote:
Maneskin had denk ik niet nog een keer pyro'squote:Op zondag 14 mei 2023 01:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is al een tijdje geleden dat er een ingewikkelde act won.
vorig jaar was uiteindelijk toch Armenie de grote internationale hitquote:Op zondag 14 mei 2023 01:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We zullen zien in de top 40 van volgende week
Dat moet hier wel, anders is het helemaal matig.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:11 schreef Redefine het volgende:
Komt niet vaak voor dat bij de het zingen van het winnende liedje ze de volledige props weer gebruiken. Meestal is dat een simpele versie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |