Ik ben net wakkerquote:
Ja echt dicht bij elkaarquote:
Ik neem aan dat jullie kampeerplekken ter beschikking stellen?quote:
zolang die oorlog doorgaat blijft dat een dingetjequote:Op zondag 14 mei 2023 01:05 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja best shocking dat die sympathyvotes echt nog een significant ding zijn
Ja, die gaan nog jaren met middelmaat makkelijk meedoen om de prijzenquote:Op zondag 14 mei 2023 01:04 schreef Redefine het volgende:
Oekraïne zesde met dit liedje is ook wel wat hoor. Alsof iemand nog weet hoe dat liedje klonk.
quote:Op zondag 14 mei 2023 01:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
tv is uit. Nu slapen.
Tot volgend jaar.
Alleen televoting is ook niets.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah. Andersom heeft de jury ons ook wel geweerd van Keiino i.p.v. Duncan als winnaar.
Jaquote:Op zondag 14 mei 2023 01:04 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap echt geen hol van Noorwegen zo hoog, als zij nou minder hadden gekregen!!!
Nou ja en diaspora nu dus. Je vraagt je toch af als ze met een opvallender nummer waren gekomen wat er dan was gebeurdquote:Op zondag 14 mei 2023 01:05 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja best shocking dat die sympathyvotes echt nog een significant ding zijn
Dat was terecht.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:04 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap echt geen hol van Noorwegen zo hoog, als zij nou minder hadden gekregen!!!
Neuh.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:05 schreef Nexum het volgende:
Ongelofelijk veel verdiend. Zij is de koningin![]()
HURRICANE LOREEN LANDED!!!!
NOUquote:Op zondag 14 mei 2023 01:05 schreef Cirilico het volgende:
Zullen we het nog ff hebben over de echte crime van de jury? Israël? Serieus?
Er was ook wel heel weinig concurrentie op jury deze keer. Het was een prima liedje hoor, maar niet 340 jurypunten-goedquote:Op zondag 14 mei 2023 01:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alleen televoting is ook niets.
Maar Finland heeft bij de televoting 58 meer dan Måneskin (en meer dan 100 meer dan Duncan) en komt toch niet in de buurt van de winst. Dat is ook niet ideaal.
Eindelijk iemand die wat zinnigs zegt hier.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:05 schreef Cirilico het volgende:
Zullen we het nog ff hebben over de echte crime van de jury? Israël? Serieus?
Ja. Wat ze overigens eigenlijk best wel vaak al deden voor de oorlog. Een aantal hele sterke inzendingen, maar ook veel inwisselbare liedjes die erg goed scoorden.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, die gaan nog jaren met middelmaat makkelijk meedoen om de prijzen
Staat genoteerd, en dan niet morgen ineens weer de SC binnenwandelen alsof er niks gebeurd is hèquote:Op zondag 14 mei 2023 01:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
tv is uit. Nu slapen.
Tot volgend jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |