SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De show is live te bekijken op NPO1 vanaf 21:00 met commentaar van Cornald Maas en Jan Smit, om 20:30 is er al een voorbeschouwing te zien. Je kunt ook kijken bij de Belg op één of naar de Britten op BBC1.
De show is ook live op Youtube. Het zou om 01:20 afgelopen moeten zijn.
Veel kijkplezier! Verzoekje zoals elk jaar: deze topics gaan vaak razendsnel, dus hou het voor iedereen een beetje leesbaar en gezellig zonder grove beledigingen.![]()
![]()
What can change the nature of a man?
Europa veroverenquote:Op zondag 14 mei 2023 00:27 schreef Fleischmeister het volgende:
Wat moet Duitsland doen om weer punten te scoren wtf
Extra spits erinquote:Op zondag 14 mei 2023 00:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe moet Finland dit nog omdraaien?
Finland moet vanaf nu alles op alles zetten op veel punten scoren.quote:
Die stemmen op Finland.quote:Op zondag 14 mei 2023 00:28 schreef Mickytjuh het volgende:
Televoting gaat echt anders zijn denk ik.
Al zal Loreen alsnog winnen
Ja geef hem nu meteen een contract. Meerdere malen bewezen.quote:Op zondag 14 mei 2023 00:27 schreef RipCity het volgende:
Geef Wouter Hardy contract voor volgend jaar NU!
Israël zong gewoon goed.quote:Op zondag 14 mei 2023 00:27 schreef MizzezAmy het volgende:
Israël doet het beter dan ik had verwacht. Hopelijk hebben alle kijkende heteromannen gestemd en kunnen ze Zweden verslaan.
Blank heteromannen unite. Fighting.quote:Op zondag 14 mei 2023 00:27 schreef MizzezAmy het volgende:
Israël doet het beter dan ik had verwacht. Hopelijk hebben alle kijkende heteromannen gestemd en kunnen ze Zweden verslaan.
Alles op alles zetten om te schroeien bij de televotequote:Op zondag 14 mei 2023 00:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Litmanen erinquote:Op zondag 14 mei 2023 00:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 mei 2023 00:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Misschien wordt Loreen gediskwalificeerd wegens gebruik van doping
Ligt eraan wat je gegeten hebt.quote:
Misschien een paar goede verdedigers er bij, en een vleugelspits op zijn minst.quote:Op zondag 14 mei 2023 00:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Finland moet vanaf nu alles op alles zetten op veel punten scoren.
quote:
Zij is gewoon moe. 😴quote:Op zondag 14 mei 2023 00:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Misschien wordt Loreen gediskwalificeerd wegens gebruik van doping
Hoge ballen voor de pot gooien om een gelijkmaker te forcerenquote:
quote:Op zondag 14 mei 2023 00:28 schreef vencodark het volgende:
De televoting is altijd heel anders/veranderlijk.
Zweden scoort daat ook gewoon goed hoor. En terecht ookquote:Op zondag 14 mei 2023 00:28 schreef vencodark het volgende:
Er zullen alcoholische versnaperingen genuttigd wordequote:
Vast, maar ik doel vooral op de andere landen.quote:Op zondag 14 mei 2023 00:30 schreef marsan het volgende:
[..]
[..]
Zweden scoort daat ook gewoon goed hoor. En terecht ook
KEiiNOquote:Op zondag 14 mei 2023 00:28 schreef vencodark het volgende:
Nous sorryquote:Op zondag 14 mei 2023 00:30 schreef marsan het volgende:
[..]
[..]
Zweden scoort daat ook gewoon goed hoor. En terecht ook
Lijkt mij geen type die Eurovisie kijkt maar wie weet vergis ik mij.quote:Op zondag 14 mei 2023 00:31 schreef Stoorzendert het volgende:
Dit is heel raar. Vraag dat de reus van Ijsland om de stem uit te brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |