SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De show is live te bekijken op NPO1 vanaf 21:00 met commentaar van Cornald Maas en Jan Smit, om 20:30 is er al een voorbeschouwing te zien. Je kunt ook kijken bij de Belg op één of naar de Britten op BBC1.
De show is ook live op Youtube. Het zou om 01:20 afgelopen moeten zijn.
Veel kijkplezier! Verzoekje zoals elk jaar: deze topics gaan vaak razendsnel, dus hou het voor iedereen een beetje leesbaar en gezellig zonder grove beledigingen.![]()
![]()
![]()
Net wat meer spontaniteitquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:15 schreef Cupfighter het volgende:
Ik vind haar leuker dan die Israelische
Zeldzaam in Engelandquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:15 schreef Lothiriel het volgende:
Kan niet zingen maar wel een schone dame
Mist backing vocals.quote:
Ok ik zou haar nog steeds mijn bed niet uit trappen, maar wat een chaos. Alles is te zien behalve zij.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:14 schreef Fleischmeister het volgende:
UK inzending niet echt gehoord nog, benieuwd. Zou haar mijn bed niet uit schoppen i.i.g.
Adele is een beetje duur.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:16 schreef Pisces29 het volgende:
Blijft een raadsel dat Engeland niet beter kan
Denk ik ook.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:14 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ze denken dat Kroatië hoog gaat eindigen
Nee joh, er komen nog recaps, intervalacts, punten uit heel Europa... goeie kans dat we 00:50 nog wel gaan halenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:16 schreef TLC het volgende:
Wacht, is dat al het laatste nummer ???!!
oftewel wat menig vrouw me ook al eens verteld heeft
wat zijn we snel klaar ?!?!![]()
![]()
![]()
Ik ook.quote:
Of duidelijk gebaseerd zijn op reeds bestaande nummers.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:17 schreef Karina het volgende:
Voor mijn gevoel hoor ik een heleboel liedjes die bijna hetzelfde zijn.
Goeie kans? In OP staat zelfs dat 0.55 winnaar pas bekend is.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee joh, er komen nog recaps, intervalacts, punten uit heel Europa... goeie kans dat we 00:50 nog wel gaan halen
Ik vond het liedje van Polen 100 keer beter dan Israel. Alleen Polen kan amper zingen.quote:
flikker alles maar lekker in de vuilnisbakquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:18 schreef Felagund het volgende:
1. Estland
2. Portugal
3. Noorwegen
Daar moeten jullie het mee doen.
1. Finlandquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:18 schreef Felagund het volgende:
1. Estland
2. Portugal
3. Noorwegen
Daar moeten jullie het mee doen.
touchéquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:02 schreef Felagund het volgende: [..] Sinds wanneer is dat een criterium?
Nou nou nou nou nouquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
flikker alles maar lekker in de vuilnisbak
Zo veel zin inquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Exact
Nu staat niks ons meer in de weg voor het feest van morgen
Die show kost ook niks...quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Maximaal 20 keer stemmen. Eerlijke stemverhoudingen kan ons geen tiefes rotten als het maar geld opbrengt*O*
Eerste helft was beterquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb alleen 21-26 gezien. En dat was vreselijk.
Respect voor jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |