Misschien ADHD?quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:43 schreef Moira het volgende:
Maar dat springen slaat toch ook nergens op?
Erger dan dit niet.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor Griekenland is dit wel genoeg toch? Het is matig maar er is al erger geweest
Bookies zeggen nog altijd nee.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor Griekenland is dit wel genoeg toch? Het is matig maar er is al erger geweest
WHUTquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat is toch niet iets dat 16-jarige jongens doen, of mannen uberhaupt?
Diaspora is 1 ding, maar je moet ze wel aansporen hun geld uit te geven.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het scheelt dat Cyprus er ook bij zit iigquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
En iedereen heeft al hun geld al uitgegeven om te achterhalen wat die nou eigenlijk zong.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Diaspora is 1 ding, maar je moet ze wel aansporen hun geld uit te geven.
Hij leek het prima naar zijn zin te hebben, dus ik denk niet dat hem echt iets is aangedaanquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:45 schreef Saboo het volgende:
Als Nerderland vragen heeft bij de selectiecommissie, kun je er bij Griekenland een hele interrogatie-afdeling opzetten. Meine Gute. Dit mag je iemand echt niet aandoen.
Schatje, wel.
of Trosmuziekpleinquote:
Ik luister deze ook wel gewoon op Spotify maar de staging enzo is het toch niet helemaal wmbquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:47 schreef Cirilico het volgende:
Zang en valsspelerij maken mij niet uit, dit is leuk nog steeds.
Ja samen met de dancebreaks de hypes van dit jaar.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:47 schreef Aadrianus het volgende:
Het is een beetje een trend dit jaar dat de deelnemers zelf op het ledscherm te zien zijn, geloof ik. Al of niet als schaduw.
dancebreak lijkt ook wel een trend te zijnquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:47 schreef Redefine het volgende:
Ach ja met een dancebreak horen we je niet zingen, dus ik snap het wel.
quote:
Ik buk alvastquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:48 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga met rozentuinen smijten als dit doorgaat
Daar wil ik wel de beelden van!quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:48 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga met rozentuinen smijten als dit doorgaat
Armenië ook al. Ze doen maar gewoon hequote:Op donderdag 11 mei 2023 21:48 schreef Meke het volgende:
Wel onbeleefd dat ze niet eerst even vraagt of we haar wel willen zíen dansen
Nou vroeg zij het wel al drie keer, zal dan vast wel ook voor de twee vanavond zijn geweest.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:48 schreef Meke het volgende:
Wel onbeleefd dat ze niet eerst even vraagt of we haar wel willen zíen dansen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:49 schreef Meridiaan het volgende:
Zeg dan ff dat het een voetbalspoiler is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:49 schreef Meridiaan het volgende:
KoooooolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Ja nu nog wel.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij leek het prima naar zijn zin te hebben, dus ik denk niet dat hem echt iets is aangedaan
Viel het tegenquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeg dan ff dat het een voetbalspoiler is.
Het kan me eigenlijk tamelijk weinig schelenquote:
Mja in vergelijking met de restquote:
Het mist iets inderdaad. Maar leuk om er zaterdag bij te hebben.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:50 schreef Redefine het volgende:
Op zich heeft het wel wat. Maar het knalt net te weinig om echt goed te zijn. Alsnog wel ok.
O ik wel, vrolijker en ze hebben er gewoon lol inquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind het ook niet per se leuker dan de rest
En dat terwijl ooit Making your mind up nog wel een mantra was op het ESF.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:52 schreef heywoodu het volgende:
Laat een snor groeien of doe het niet....make your choice man.
mag hopen van welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Nee, je met het ESF kijkenquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker gesport. Nu op de bank en zo de tweede helft van AZ kijken.
TR gezetquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:53 schreef heywoodu het volgende:
Georgië, net terwijl ik judo zit te kijken en aangekomen ben bij:Dit dan eigenlijk een judo spoiler moeten zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Tijd voor verbanning van deze SCquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |