quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:17 schreef Puzzie het volgende:
Net te laat voor het witte masker wat Marciano op had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
regenquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:19 schreef xsaskiax het volgende:
Het hagelt daar vreselijk, JW en Eunice dobberen in de hottub
Wel lekker zo in die regen denk ikquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:19 schreef xsaskiax het volgende:
Het hagelt daar vreselijk, JW en Eunice dobberen in de hottub
JW zweeft er inmiddels ook flink op los.. wat liefde kan doenquote:
Ik ook.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:21 schreef engine het volgende:
Nog benieuwd wat Erik nou ontvangen heeft.
Vlaggetjes voor zijn event.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:21 schreef engine het volgende:
Nog benieuwd wat Erik nou ontvangen heeft.
Ik vind het allemaal wat neppigquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
JW zweeft er inmiddels ook flink op los.. wat liefde kan doen
Ik ook, kan er echt niet meer naar kijkenquote:
Doen ze zeker, wat zij doen is serieus daar heb ik ook niks over gezegd.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:09 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind het wel iets om serieus over te zijn![]()
die stichting doet heel erg goed werk voor kinderen die door ziekte hun haar verloren zijn.
Same same ...terug in de keukenquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ook,schakel ze momenteel gelijk weg.
Te veel geweest voor nu
Anders krijgt hij het allemaal in zijn ogenquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:22 schreef xsaskiax het volgende:
Goed dat JW niet meedoet met de 48 uur...... hij heeft al minuten zijn ogen dicht (hoe krijgt hij het voor elkaar met die slagregen op z'n kop)
Hij moet zijn Aaandagthoer boven water houden.. hij moet er wát voor over hebben .. dat lebberen met een lekker jong mokkelquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:22 schreef xsaskiax het volgende:
Goed dat JW niet meedoet met de 48 uur...... hij heeft al minuten zijn ogen dicht (hoe krijgt hij het voor elkaar met die slagregen op z'n kop)
Ik vind het vooral een hoop gekwijl..quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Anders krijgt hij het allemaal in zijn ogen
Heeft ze nog pillen genomen??quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:25 schreef greysbones het volgende:
babs lijkt een beetje high![]()
van moeheid
Mirthe waarschijnlijk..quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:26 schreef mootie het volgende:
Wie zou er het eerst om een foto komen vragen?
Gemixt met pillen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:25 schreef greysbones het volgende:
babs lijkt een beetje high![]()
van moeheid
Dat is het ook, eerst is het aan , dan neuken ze , is het ineens uit en nu zweven ze er weer op losquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een hoop gekwijl..
quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is het ook, eerst is het aan , dan neuken ze , is het ineens uit en nu zweven ze er weer op los
Dat zou toch wel asociaal zijnquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:26 schreef mootie het volgende:
Wie zou er het eerst om een foto komen vragen?
Ze hoeft niet meer wakker te blijven toch/quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:25 schreef engine het volgende:
Mirthe gaat nog niet slapen![]()
Kom op...wakker blijven...hoop dat ze door zet
Mirthe, Sas en Bern zou wel sowieso een mooie foto wordenquote:
Hoeft niet maar het lijkt alsof ze nog een beetje overweegt om dat wel te gaan doen. Zou ik leuk vinden.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hoeft niet meer wakker te blijven toch/
nee nee ze hebben geen sex, haar kinderen kijken he.....quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is het ook, eerst is het aan , dan neuken ze , is het ineens uit en nu zweven ze er weer op los
Klopt maar ze wil toch laten zien dat ze het kan.. Snap ik wel want was niet haar bedoeling natuurlijk om af te vallen.. ze was alleen weer eens een beetje dom.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hoeft niet meer wakker te blijven toch/
gekke gerrit als ze dat doetquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:30 schreef greysbones het volgende:
Mirthe moet thee brengen naar eunice en JW
Ja dat idee had ik ook. `ben benieuwd.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:29 schreef engine het volgende:
[..]
Hoeft niet maar het lijkt alsof ze nog een beetje overweegt om dat wel te gaan doen. Zou ik leuk vinden.
Ja wel sneu, als je gewend bent zo af te sluiten na yoga-effeningen is dat een automatisme.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt maar ze wil toch laten zien dat ze het kan.. Snap ik wel want was niet haar bedoeling natuurlijk om af te vallen.. ze was alleen weer eens een beetje dom.
Dat vond ik al zo'n debiele uitspraak, maar Eunie doet wel alsof ze een goeroe is maar handelt vaak vanuit haar egoquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee nee ze hebben geen sex, haar kinderen kijken he.....
Vanmorgen dat vies broekje gezien, haar mexicaanse lippen lagen eruit..de nacht lag Jw met zijn hand onder de dekens...lik vinger lik duim..quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee nee ze hebben geen sex, haar kinderen kijken he.....
Idd jammer maar ook wel weer typisch een Mirthe actie en iets wat je van haar kan verwachten..quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wel sneu, als je gewend bent zo af te sluiten na yoga-effeningen is dat een automatisme.
Eigen verantwoordelijkheidquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd jammer maar ook wel weer typisch een Mirthe actie en iets wat je van haar kan verwachten..
Ja een typische Mirthe actie en daarom neem ik dat Eunice ook wel kwalijk.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd jammer maar ook wel weer typisch een Mirthe actie en iets wat je van haar kan verwachten..
Ja en precies dat vind ik dus echt te makkelijk en onbegrijpelijkquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ja een typische Mirthe actie en daarom neem ik dat Eunice ook wel kwalijk.
en daarbij nog eens dat ze al moe was, net zoals de anderen, die ook moeite hadden hun ogen open te houden.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat gaat een beetje ver natuurlijk.. Mirthe is geen kind en je zou denken dat ze dit zelf ook wel zou weten..quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ja een typische Mirthe actie en daarom neem ik dat Eunice ook wel kwalijk.
Diegene die geklaagd hebben via mailquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:36 schreef Monique___ het volgende:
over wie heeft jeff het met zijn : bemoei je met je eigen leven en dan nog iets?
handige harries? zoiets? verstond het niet
De klagers thuis..die mails schrijven met vele klachtenquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:36 schreef Monique___ het volgende:
over wie heeft jeff het met zijn : bemoei je met je eigen leven en dan nog iets?
handige harries? zoiets? verstond het niet
Ook wel zeg ik. Mirthe heeft haar eigen aandeel daar in en Eunice dus ook. Mirthe geeft niemand de schuld. Ik persoonlijk vind dat Eunice daar ook schuld aan heeft, die had ook beter moeten weten.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat gaat een beetje ver natuurlijk.. Mirthe is geen kind en je zou denken dat ze dit zelf ook wel zou weten..
De foto's wss wel , geen idee hoe of watquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:37 schreef chufi het volgende:
Deze camera dus ... mag die mee naar huis ?
alleen kleding als ik het goed hebquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:37 schreef chufi het volgende:
Deze camera dus ... mag die mee naar huis ?
Het gaat helemaal niet om schuld , daarom snap ik het ook nietquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ook wel zeg ik. Mirthe heeft haar eigen aandeel daar in en Eunice dus ook. Mirthe geeft niemand de schuld. Ik persoonlijk vind dat Eunice daar ook schuld aan heeft, die had ook beter moeten weten.
misschien over het taalgebruik? waar ze deze week op zijn aangesproken?quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:38 schreef Silves het volgende:
[..]
De klagers thuis..die mails schrijven met vele klachten
en de dingen die ze daar gemaakt en/of gewonnen hebben toch?quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
alleen kleding als ik het goed heb
Ja klopt..quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
misschien over het taalgebruik? waar ze deze week op zijn aangesproken?
Nee die heeft 36 seconden de ogen dicht gehadquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:39 schreef greysbones het volgende:
Mirthe over anderen die het heel moeilijk hebben
zij heeft nergens last van
dat geloof ik dus nietquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en de dingen die ze daar gemaakt en/of gewonnen hebben toch?
Ging Wanda niet met een pinguïn naar huis??
quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee die heeft 36 seconden de ogen dicht gehad
ze liep ermee door de poort, en later zag je haar in de sluis lopen zonderquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Of ze er echt mee naar huis is gegaan weet ik niet, ze liep er wel mee de poort uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ze hadden beter allebei moeten denken of ze dit wel zouden gaan doen ivm de opdracht.. gewoon erg dom van ze..quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ook wel zeg ik. Mirthe heeft haar eigen aandeel daar in en Eunice dus ook. Mirthe geeft niemand de schuld. Ik persoonlijk vind dat Eunice daar ook schuld aan heeft, die had ook beter moeten weten.
quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Of ze er echt mee naar huis is gegaan weet ik niet, ze liep er wel mee de poort uitGelukkig, heb ik het toch goed gezien en onthouden, dank je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Eunice haalde haar overquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze hadden beter allebei moeten denken of ze dit wel zouden gaan doen ivm de opdracht.. gewoon erg dom van ze..
dat kloptquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Gelukkig, heb ik het toch goed gezien en onthouden, dank je wel![]()
Ik twijfelde net als greys zelf ookquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Gelukkig, heb ik het toch goed gezien en onthouden, dank je wel![]()
Bern wil op 00:00:00 ofzoiets de eerste foto makenquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
Camera weer in gepakt... dâhwast,,,
Maar ik ga er wel vanuit dat ze dat mee mogen nemen , dat hebben zelf gemaakt .ik kan me niet voorstellen dat ze o streng zijn want anderen hebben ook zelfgemaakte herinneringen meegenomen , en in mijn herinnering ging dat ding gewoon meequote:Op donderdag 11 mei 2023 19:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze liep ermee door de poort, en later zag je haar in de sluis lopen zonder
Oke zie het al, een overstroming van modder...quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:46 schreef Silves het volgende:
Waarom loopt Erik nu via de achterkant van de kachel? bij het rokershok..iemand een foto gemaakt..?
Ach het wordt zo een lekkere kumbaya loods net als in de nieuwe Cos hierquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
misschien over het taalgebruik? waar ze deze week op zijn aangesproken?
Blubberzooiquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:46 schreef Silves het volgende:
Waarom loopt Erik nu via de achterkant van de kachel? bij het rokershok..iemand een foto gemaakt..?
Er zijn er meerdere die zelfgemaakte dingen mee naar huis hebben genomen en dat mag dus wel..quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Stelling!! ¤300 voor nieuwe sneaker.. Als Moira een nieuwe pruik mag, dan dit ook welquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:48 schreef Silves het volgende:
OMG Marcia zometeen een modderspatje op zijn sneakers..die krijgt ter plekke een verzakking.
Hoe komt dat dan in een keer?quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:49 schreef engine het volgende:
Dankzij Erik kan er weer gepaft wordenen gepraat
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:49 schreef engine het volgende:
Dankzij Erik kan er weer gepaft wordenen gepraat
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Boerin Wendy maakt dat niks uitquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Da's best veel en vies.
Althans niet vies vies, maar wel smerige schoenen krijgen
schijnt achter vandaan te komen. Dus onder de hekken door bij de FEBO vandaan. Valt gewoon een hoop water laatste dagenquote:
quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Stelling!! ¤300 voor nieuwe sneaker.. Als Moira een nieuwe pruik mag, dan dit ook wel
Het is daar schijnbaar al een tijd stevig aan het regenen? Was wel te zien toen Eunice en JW in bad zaten. Hier is het droog dus geen idee verderquote:
M had gisteren avond nog gemmailt of ze mocht yoga-en. De febo antwoorddedirekt 5 seconden ogen dicht is gediskwalificeerd. Toen ze met yoga begon zei ze dit tegenEunice. Maar ze gingen samenloop behalve liggen op de grond.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat gaat een beetje ver natuurlijk.. Mirthe is geen kind en je zou denken dat ze dit zelf ook wel zou weten..
quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze liep ermee door de poort, en later zag je haar in de sluis lopen zonder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee geenzalando geen kleding meet lenen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:53 schreef Ebinas het volgende:
Janet vraagt Zoe of ze morgen haar tijgerjurkje aan mag.
Dat mag
Neequote:
Ze doen nu alsof dit de laatste keer is dat er tabak van de prijzenpot gekocht wordt.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:56 schreef Ebinas het volgende:
10 op groen.
maar nu snap ik het niet meer.
Tabak van tafel?
Dus erg dom..quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
M had gisteren avond nog gemmailt of ze mocht yoga-en. De febo antwoorddedirekt 5 seconden ogen dicht is gediskwalificeerd. Toen ze met yoga begon zei ze dit tegenEunice. Maar ze gingen samenloop behalve liggen op de grond.
ALs dat zo is dan zullen ze dat wel oplossen voor hun, want stel je voor dat ze niet meer kunnen rokenquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
schijnt achter vandaan te komen. Dus onder de hekken door bij de FEBO vandaan. Valt gewoon een hoop water laatste dagen
Ze heeft een mail geschreven naar achter om te vragen of ze deze ook bij haar eigen winkel kan kopen..deze is 510 euro..quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:56 schreef Hoempah het volgende:
Hoop dat Moraima bij de bol een pruik kan vinden
Ik hoop het, het levert wel leuke streamsquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ze doen nu alsof dit de laatste keer is dat er tabak van de prijzenpot gekocht wordt.
Tot over een paar weken
Wat heeft hij toch elke keer met die tong.. dat is iets van de laatste tijd want in het begin was dat niet..quote:
Smerig om te zienquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat heeft hij toch elke keer met die tong.. dat is iets van de laatste tijd want in het begin was dat niet..
Daar kun je sowieso nooit van op aan want zowel letterlijk als figuurlijk een rommelkontquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:56 schreef Silves het volgende:
Janet is wel de grootste hypocriet, gisteren helemaal oke met het plan, en nu op rood.
Welke malloot leent er überhaupt kleding uit aan Janetquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:01 schreef Judiwi het volgende:
Niemand Janet nog kleding lenen.
Op rood staan, maar wel lenen. Wat een hypocriet wijf.
Zou precies hetzelfde doen maar zolang je het maar verstandig doet want anders val je door de mandquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:01 schreef engine het volgende:
Jeff zegt ook iedere keer wat anders. Die lult nu weer een ander argument aan het orkest verhaal.
'de achterliggende gedachte'quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou precies hetzelfde doen maar zolang je het maar verstandig doet want anders val je door de mand
Hij is daar goed in. Kan goed praten, discussiëren en manipuleren en daar maakt hij gebruik van.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou precies hetzelfde doen maar zolang je het maar verstandig doet want anders val je door de mand
ik denk dat die nog wel eens uit zijn naad kan gaan als iemand wat verkeerds doetquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:07 schreef Puzzie het volgende:
Marciano staat op instorten en Bep mag niet zo hard praten van hem
Het feit dat zij daar nog zit zegt veel over die groepquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:06 schreef Monique___ het volgende:
brabbel: die pruik kost vaak maar 150 euro
nu over janet......
Het is toch ook een halve kerel?quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:09 schreef Monique___ het volgende:
marciano tegen brabbel: je slaat echt als een man he
Echt hoor te dom om zelf te poepenquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:11 schreef greysbones het volgende:
zoe
achter zullen ze wel denken
die mongolen
straks hoeven we niet meer zoveel uit te cashen
het is inderdaad jammer dat zij beiden 48 uur wakker moeten blijvenquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:13 schreef Puzzie het volgende:
Alles draait om Bep en Marciano , Wendy is wel goed genoeg als opvulling voor het kaarten
[ afbeelding ]
Dat voetjevrijen kun je ook moeilijk omheen zo opzichtig namelijkquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar het is ook zo , althans : ik zie het wel zo
Nou is het wel dat Wendy niet aan deze proef doet, en de andere 2 wel, dus samen de proef doorkomen..Wendy is de ondersteuner in deze..lief hequote:Op donderdag 11 mei 2023 20:13 schreef Puzzie het volgende:
Alles draait om Bep en Marciano , Wendy is wel goed genoeg als opvulling voor het kaarten
[ afbeelding ]
Bern gaat Sasha masseren dus Bern blijft wakkerquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:22 schreef engine het volgende:
Ik zie een glitch in deze opdracht....gemasseerd wordendaar is geen camera die je gezicht kan zien.
Weet ik. Maar daarna zou Sas ook Bern kunnen masseren 14 uur langquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:23 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Bern gaat Sasha masseren dus Bern blijft wakker
quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:29 schreef engine het volgende:
"ik ben hier over het algemeen gelukkig geweest...en dat durf ik te danken aan de instelling die ik heb...de vrienden die ik hier heb gemaakt en dat ik toch wel dicht bij mijzelf heb kunnen blijven"
Bern
Ga jij maar klaverjassen kijken.quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:29 schreef engine het volgende:
"ik ben hier over het algemeen gelukkig geweest...en dat durf ik te danken aan de instelling die ik heb...de vrienden die ik hier heb gemaakt en dat ik toch wel dicht bij mijzelf heb kunnen blijven"
Bern
dat dusquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]Bern heeft helemaal geen vrienden daar, het is een dooie einzelgänger .. zelfs SeikSas loopt dagelijks over hem heen
Nahh heej, kom op, een grapje moet kunnenquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:33 schreef engine het volgende:
Ja okay doei...kunnen jullie lekker samen verder zeiken
Nee het is niet leuk meer.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh heej, kom op, een grapje moet kunnen
Dan word je blijkbaar uitgelachenquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:34 schreef greysbones het volgende:
je mag hier potverdorie toch nog wel een andere mening hebben
Een lafbekquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:31 schreef engine het volgende:
Ik vind het erg leuk dat we steeds meer van Bern te zien krijgen. Echt een toffe kerel!
Hij kent zichzelf ook best goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Deisyy op 11-05-2023 20:45:18 ]
En die zalando rekeningen wie betaald die dan wordt dat door de belastingdienst niet gezien als loon?quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:11 schreef greysbones het volgende:
zoe
achter zullen ze wel denken
die mongolen
straks hoeven we niet meer zoveel uit te cashen
Stemming 500 Euro per persoon stream 2 - 11 mei 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
@spapaars had daar wel een goede theorie voorquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En die zalando rekeningen wie betaald die dan wordt dat door de belastingdienst niet gezien als loon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Sterk spul dat pre workoutquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Babs wordt langzaam een beetje koekoek, "mensen probeer dit niet thuis", ze heeft zin om alle muren te schilderen en wil nooit meer naar huis
Inderdaad, ze pakken het met elkaar best goed aan.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:25 schreef mootie het volgende:
Ik had al uuuuren gestrekt gelegen.
Knap dat ze dit redden.
Neeheee, caffeinepillen en pre-workout.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:26 schreef chufi het volgende:
Zouden ze aparte pillen hebben gekregen of gewoon wat van Tianos medicatie genomen ?
Die hadden het niet gehaald, zeker Moraima niet maar die is blijkbaar gematst door de Febo begreep ik. Ik denk wel dat ze nog wel een keer deze herhalen met weer andere deelnemers die er dan nog zijn.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:26 schreef tonja het volgende:
Ik had zo graag Zoë en Moraima in deze opdracht gezien..
Heerlijk juistquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:27 schreef mootie het volgende:
Zou deze herrie ook niet trekken als ik in zo’n staat was.
Waar begreep je dat uit?quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die hadden het niet gehaald, zeker Moraima niet maar die is blijkbaar gematst door de Febo begreep ik. Ik denk wel dat ze nog wel een keer deze herhalen met weer andere deelnemers die er dan nog zijn.
Ah, een aanname.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat werd hier geschreven dus dat zal wel op stream geweest zijn.
Babbel loopt/danst vooral nog op poedertjes van de bro's geloof ikquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ook als je brein al helemaal naar de klote is en het enige wat je lichaam wil is slapen?![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Babbel loopt/danst vooral nog op poedertjes van de bro's geloof ik
Ik denk dat op het moment je even lekker rustig gaat zitten dat je dan instort.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
jaaa al de hele dag..
had bij haar wel een flinke dip verwacht na haar lange stevige wandel sessie met marciano...
en het gespring..
Het moeilijkste deel komt nog: vannacht.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
jaaa al de hele dag..
had bij haar wel een flinke dip verwacht na haar lange stevige wandel sessie met marciano...
en het gespring..
Tiano habgt er tegen aanquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk dat op het moment je even lekker rustig gaat zitten dat je dan instort.
De laatste loodsjesquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het moeilijkste deel komt nog: vannacht.
niet als ze door blijvenquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het moeilijkste deel komt nog: vannacht.
moet bekennen.. ik weet niet of ze nog is gaan zitten.. vanmiddag wel nog gezienquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk dat op het moment je even lekker rustig gaat zitten dat je dan instort.
Omdat je Zoe bentquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:37 schreef mootie het volgende:
Waarom zou je vlak voor bedtijd met de krultang in de weer gaan.
Met de maaltijd en roken.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
moet bekennen.. ik weet niet of ze nog is gaan zitten.. vanmiddag wel nog gezien
Mirthequote:Op donderdag 11 mei 2023 22:40 schreef Tascha071 het volgende:
Hoi hoi ik ben aan het werk (Slaapdienst hihihi) kon de hele avond niet kijken en nu geen tijd om goed terug te lezen of streams te kijken. Wil zo graag weten wie er afvielen. ?
Nog niemand volgens mij. Mirthe hoor ik net.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:40 schreef Tascha071 het volgende:
Hoi hoi ik ben aan het werk (Slaapdienst hihihi) kon de hele avond niet kijken en nu geen tijd om goed terug te lezen of streams te kijken. Wil zo graag weten wie er afvielen. ?
Mirthe, die hield tijdens de yoga met Eunice 36 seconden haar ogen dicht. Dat is 31 seconden langer geweest dan wat was toegestaan dus zij doet niet meer mee.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:40 schreef Tascha071 het volgende:
Beetje dom dus.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Ogen te lang gesloten tijdens een yogaoefening.
Ok, dat is inderdaad lullig dan.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Toch lullig, want je zag duidelijk dat ze niet sliep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |