SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Sterk spul dat pre workoutquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Babs wordt langzaam een beetje koekoek, "mensen probeer dit niet thuis", ze heeft zin om alle muren te schilderen en wil nooit meer naar huis
Inderdaad, ze pakken het met elkaar best goed aan.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:25 schreef mootie het volgende:
Ik had al uuuuren gestrekt gelegen.
Knap dat ze dit redden.
Neeheee, caffeinepillen en pre-workout.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:26 schreef chufi het volgende:
Zouden ze aparte pillen hebben gekregen of gewoon wat van Tianos medicatie genomen ?
Die hadden het niet gehaald, zeker Moraima niet maar die is blijkbaar gematst door de Febo begreep ik. Ik denk wel dat ze nog wel een keer deze herhalen met weer andere deelnemers die er dan nog zijn.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:26 schreef tonja het volgende:
Ik had zo graag Zoë en Moraima in deze opdracht gezien..
Heerlijk juistquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:27 schreef mootie het volgende:
Zou deze herrie ook niet trekken als ik in zo’n staat was.
Waar begreep je dat uit?quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die hadden het niet gehaald, zeker Moraima niet maar die is blijkbaar gematst door de Febo begreep ik. Ik denk wel dat ze nog wel een keer deze herhalen met weer andere deelnemers die er dan nog zijn.
Ah, een aanname.quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat werd hier geschreven dus dat zal wel op stream geweest zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |