Eunice haalde haar overquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze hadden beter allebei moeten denken of ze dit wel zouden gaan doen ivm de opdracht.. gewoon erg dom van ze..
dat kloptquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Gelukkig, heb ik het toch goed gezien en onthouden, dank je wel![]()
Ik twijfelde net als greys zelf ookquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Gelukkig, heb ik het toch goed gezien en onthouden, dank je wel![]()
Bern wil op 00:00:00 ofzoiets de eerste foto makenquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
Camera weer in gepakt... dâhwast,,,
Maar ik ga er wel vanuit dat ze dat mee mogen nemen , dat hebben zelf gemaakt .ik kan me niet voorstellen dat ze o streng zijn want anderen hebben ook zelfgemaakte herinneringen meegenomen , en in mijn herinnering ging dat ding gewoon meequote:Op donderdag 11 mei 2023 19:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze liep ermee door de poort, en later zag je haar in de sluis lopen zonder
Oke zie het al, een overstroming van modder...quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:46 schreef Silves het volgende:
Waarom loopt Erik nu via de achterkant van de kachel? bij het rokershok..iemand een foto gemaakt..?
Ach het wordt zo een lekkere kumbaya loods net als in de nieuwe Cos hierquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
misschien over het taalgebruik? waar ze deze week op zijn aangesproken?
Blubberzooiquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:46 schreef Silves het volgende:
Waarom loopt Erik nu via de achterkant van de kachel? bij het rokershok..iemand een foto gemaakt..?
Er zijn er meerdere die zelfgemaakte dingen mee naar huis hebben genomen en dat mag dus wel..quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en de dingen die ze daar gemaakt en/of gewonnen hebben toch?
Ging Wanda niet met een pinguïn naar huis??
Stelling!! ¤300 voor nieuwe sneaker.. Als Moira een nieuwe pruik mag, dan dit ook welquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:48 schreef Silves het volgende:
OMG Marcia zometeen een modderspatje op zijn sneakers..die krijgt ter plekke een verzakking.
Hoe komt dat dan in een keer?quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:49 schreef engine het volgende:
Dankzij Erik kan er weer gepaft wordenen gepraat
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:49 schreef engine het volgende:
Dankzij Erik kan er weer gepaft wordenen gepraat
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Boerin Wendy maakt dat niks uitquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Da's best veel en vies.
Althans niet vies vies, maar wel smerige schoenen krijgen
schijnt achter vandaan te komen. Dus onder de hekken door bij de FEBO vandaan. Valt gewoon een hoop water laatste dagenquote:
quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Stelling!! ¤300 voor nieuwe sneaker.. Als Moira een nieuwe pruik mag, dan dit ook wel
Het is daar schijnbaar al een tijd stevig aan het regenen? Was wel te zien toen Eunice en JW in bad zaten. Hier is het droog dus geen idee verderquote:
M had gisteren avond nog gemmailt of ze mocht yoga-en. De febo antwoorddedirekt 5 seconden ogen dicht is gediskwalificeerd. Toen ze met yoga begon zei ze dit tegenEunice. Maar ze gingen samenloop behalve liggen op de grond.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat gaat een beetje ver natuurlijk.. Mirthe is geen kind en je zou denken dat ze dit zelf ook wel zou weten..
quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze liep ermee door de poort, en later zag je haar in de sluis lopen zonder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee geenzalando geen kleding meet lenen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:53 schreef Ebinas het volgende:
Janet vraagt Zoe of ze morgen haar tijgerjurkje aan mag.
Dat mag
Neequote:
Ze doen nu alsof dit de laatste keer is dat er tabak van de prijzenpot gekocht wordt.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:56 schreef Ebinas het volgende:
10 op groen.
maar nu snap ik het niet meer.
Tabak van tafel?
Dus erg dom..quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
M had gisteren avond nog gemmailt of ze mocht yoga-en. De febo antwoorddedirekt 5 seconden ogen dicht is gediskwalificeerd. Toen ze met yoga begon zei ze dit tegenEunice. Maar ze gingen samenloop behalve liggen op de grond.
ALs dat zo is dan zullen ze dat wel oplossen voor hun, want stel je voor dat ze niet meer kunnen rokenquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
schijnt achter vandaan te komen. Dus onder de hekken door bij de FEBO vandaan. Valt gewoon een hoop water laatste dagen
Ze heeft een mail geschreven naar achter om te vragen of ze deze ook bij haar eigen winkel kan kopen..deze is 510 euro..quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:56 schreef Hoempah het volgende:
Hoop dat Moraima bij de bol een pruik kan vinden
Ik hoop het, het levert wel leuke streamsquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ze doen nu alsof dit de laatste keer is dat er tabak van de prijzenpot gekocht wordt.
Tot over een paar weken
Wat heeft hij toch elke keer met die tong.. dat is iets van de laatste tijd want in het begin was dat niet..quote:
Smerig om te zienquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat heeft hij toch elke keer met die tong.. dat is iets van de laatste tijd want in het begin was dat niet..
Daar kun je sowieso nooit van op aan want zowel letterlijk als figuurlijk een rommelkontquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:56 schreef Silves het volgende:
Janet is wel de grootste hypocriet, gisteren helemaal oke met het plan, en nu op rood.
Welke malloot leent er überhaupt kleding uit aan Janetquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:01 schreef Judiwi het volgende:
Niemand Janet nog kleding lenen.
Op rood staan, maar wel lenen. Wat een hypocriet wijf.
Zou precies hetzelfde doen maar zolang je het maar verstandig doet want anders val je door de mandquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:01 schreef engine het volgende:
Jeff zegt ook iedere keer wat anders. Die lult nu weer een ander argument aan het orkest verhaal.
'de achterliggende gedachte'quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou precies hetzelfde doen maar zolang je het maar verstandig doet want anders val je door de mand
Hij is daar goed in. Kan goed praten, discussiëren en manipuleren en daar maakt hij gebruik van.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou precies hetzelfde doen maar zolang je het maar verstandig doet want anders val je door de mand
ik denk dat die nog wel eens uit zijn naad kan gaan als iemand wat verkeerds doetquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:07 schreef Puzzie het volgende:
Marciano staat op instorten en Bep mag niet zo hard praten van hem
Het feit dat zij daar nog zit zegt veel over die groepquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:06 schreef Monique___ het volgende:
brabbel: die pruik kost vaak maar 150 euro
nu over janet......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |