Doen ze zeker, wat zij doen is serieus daar heb ik ook niks over gezegd.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:09 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind het wel iets om serieus over te zijn![]()
die stichting doet heel erg goed werk voor kinderen die door ziekte hun haar verloren zijn.
Same same ...terug in de keukenquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ook,schakel ze momenteel gelijk weg.
Te veel geweest voor nu
Anders krijgt hij het allemaal in zijn ogenquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:22 schreef xsaskiax het volgende:
Goed dat JW niet meedoet met de 48 uur...... hij heeft al minuten zijn ogen dicht (hoe krijgt hij het voor elkaar met die slagregen op z'n kop)
Hij moet zijn Aaandagthoer boven water houden.. hij moet er wát voor over hebben .. dat lebberen met een lekker jong mokkelquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:22 schreef xsaskiax het volgende:
Goed dat JW niet meedoet met de 48 uur...... hij heeft al minuten zijn ogen dicht (hoe krijgt hij het voor elkaar met die slagregen op z'n kop)
Ik vind het vooral een hoop gekwijl..quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Anders krijgt hij het allemaal in zijn ogen
Heeft ze nog pillen genomen??quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:25 schreef greysbones het volgende:
babs lijkt een beetje high![]()
van moeheid
Mirthe waarschijnlijk..quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:26 schreef mootie het volgende:
Wie zou er het eerst om een foto komen vragen?
Gemixt met pillen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:25 schreef greysbones het volgende:
babs lijkt een beetje high![]()
van moeheid
Dat is het ook, eerst is het aan , dan neuken ze , is het ineens uit en nu zweven ze er weer op losquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een hoop gekwijl..
quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is het ook, eerst is het aan , dan neuken ze , is het ineens uit en nu zweven ze er weer op los
Dat zou toch wel asociaal zijnquote:Op donderdag 11 mei 2023 19:26 schreef mootie het volgende:
Wie zou er het eerst om een foto komen vragen?
Ze hoeft niet meer wakker te blijven toch/quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:25 schreef engine het volgende:
Mirthe gaat nog niet slapen![]()
Kom op...wakker blijven...hoop dat ze door zet
Mirthe, Sas en Bern zou wel sowieso een mooie foto wordenquote:
Hoeft niet maar het lijkt alsof ze nog een beetje overweegt om dat wel te gaan doen. Zou ik leuk vinden.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hoeft niet meer wakker te blijven toch/
nee nee ze hebben geen sex, haar kinderen kijken he.....quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is het ook, eerst is het aan , dan neuken ze , is het ineens uit en nu zweven ze er weer op los
Klopt maar ze wil toch laten zien dat ze het kan.. Snap ik wel want was niet haar bedoeling natuurlijk om af te vallen.. ze was alleen weer eens een beetje dom.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hoeft niet meer wakker te blijven toch/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |