Inleveren aan het einde en Zoë haar wimpers mogen ook niet mee.quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:46 schreef KinKiJan het volgende:
Mag zo'n pruik eigenlijk wel mee naar huis, of valt dat onder kleding?
Ik zag het vanmorgen wel en het zou me niet verbazenquote:
Zou denken dat het iets meer naar voren steekt nu.quote:
Ze was gisteren de halve dag weg , en haar vanmorgen was heel erg apart, maar we weten het nietquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zou denken dat het iets meer naar voren steekt nu.
Maar mss is het zien omdat er wat te zien zou kunnen zijn hoor.
Zo vaag vind ik het wel
Geen etenquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:50 schreef Tuttebolleke het volgende:
Kan Erik lekker veel Snickers kopen !!!
Nope, is etenquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:50 schreef Tuttebolleke het volgende:
Een beetje??quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:50 schreef Monique___ het volgende:
morai ; misschien denken jullie deze vrouw is een beetje hebberig
Inderdaadquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:24 schreef Ebinas het volgende:
Cap van een gif van @:Puzzie maandag avond
[ afbeelding ]
Cap van nu
[ afbeelding ]
Het lijkt toch wel dat daar iets in is gegaan
Hoho Bern nog niet hoor ....quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:50 schreef mootie het volgende:
Vuile hebberds allemaal.
Net 300 pp stukgeslagen.
Het slaat ook nergens op natuurlijk ,maar het is wel vermakelijkquote:
Nee dat is eten, dat mag nietquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:50 schreef Tuttebolleke het volgende:
Boven knijpt ze haar lippen samen, onder niet, zo kan je toch niks vergelijkenquote:
Op het moment dat ze daar fillers inspuiten duurt het dagen voordat je lip weer normaal is.. de eerste dagen ziet het er heel erg opgezwollen uit en had je dus echt wel heel goed gezien.quote:
Voor ons wel jaquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op natuurlijk ,maar het is wel vermakelijk
Ik al maandenquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik begin me meer en meer aan haar te storen.
Maar dat is niet aan de bewoners.. dat is iets wat door achter is beslist.quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Op het moment dat ze daar fillers inspuiten duurt het dagen voordat je lip weer normaal is.. de eerste dagen ziet het er heel erg opgezwollen uit en had je dus echt wel heel goed gezien.
Ja dat is ook weer waarquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Op het moment dat ze daar fillers inspuiten duurt het dagen voordat je lip weer normaal is.. de eerste dagen ziet het er heel erg opgezwollen uit en had je dus echt wel heel goed gezien.
Nou zo'n verschil is dat niet danquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
GJ werd ook een spuit aangeboden maar dat bleek een vaccin te zijn en toen heeft ie het op een rennen gezetquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
dat is toch met botox?quote:
Ze kunnen zelf beslissen, rood of groen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar dat is niet aan de bewoners.. dat is iets wat door achter is beslist.
Daar is #langdunenlekker het niet mee eensquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:54 schreef greysbones het volgende:
een pruik voor Moraima
we willen een pruik voor Moraima
een pruik voor Moraimaaaa![]()
Mooi dan kunnen ze dat nu weer doenquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:54 schreef Kakadylo het volgende:
En ondertussen heeft de camerabewuste Eunice haar centen weggegeven en JW liep er als verliefde puber achteraan
als er meer op groen staanquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Daar is #langdunenlekker het niet mee eens
Het lijkt me fantastisch als ze eindelijk het deksel eens op de neus krijgen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
als er meer op groen staan
dan is het #helaaspindakaas
Volgens mij heb je na fillers ook een zwelling.quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is toch met botox?
fillers werkt weer anders??
dtv
geen verstand van
Met fillers meer dan met botox, botox zwelt toch niet?quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij heb je na fillers ook een zwelling.
Er wordt gezegd dat eten niet mag.. dat gaat x25. Helaas is dat ze beslist door achter. Als het wel zou mogen en dan gewoon x1 dan zou iedereen dat prima vinden.quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze kunnen zelf beslissen, rood of groen.
FEBO heeft een dubbele agenda want het betreft de meest invloedrijke bewoners die anders totaal de pan uit zouden flippenquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar dat is niet aan de bewoners.. dat is iets wat door achter is beslist.
Werkt met fillers ook zoquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is toch met botox?
fillers werkt weer anders??
dtv
geen verstand van
Dat is meer sensatie dan dit. Eindelijk een nee.quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
FEBO heeft een dubbele agenda want het betreft de meest invloedrijke bewoners die anders totaal de pan uit zouden flippen
Dat zou ook nog kunnen idd..quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Met fillers meer dan met botox, botox zwelt toch niet?
Ik dacht dat je na beiden een zwelling had, maar ik heb er ook geen ervaring meequote:Op woensdag 10 mei 2023 20:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Met fillers meer dan met botox, botox zwelt toch niet?
Wat bereik je ermee? Dat ie op de stip komt? Je hebt toch al de meerderheid? En hij kan daarna winnen toch?quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:01 schreef mootie het volgende:
Waarom zo vals om constant Erik te willen triggeren.
Totdat je aan hun tabak komt, dan gaan ze over de rooie.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:01 schreef mootie het volgende:
Met beiden heb je een zwelling.. ik weet alleen niet van welke soort het meeste zwelt.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je na beiden een zwelling had, maar ik heb er ook geen ervaring mee
het gaat toch niet om Erik triggerenquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat bereik je ermee? Dat ie op de stip komt? Je hebt toch al de meerderheid?
Dat bespraken ze toch echt net.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
het gaat toch niet om Erik triggeren
dat is toch niet het doel?
In algemene zin hebben ze het daar vaak overquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jawel, hij had het er met Sas over. Ik hoorde 'm nog zeggen dat ze net 300 gehad hebben. Ben kort erna naar andere stream gegaan.quote:
dat hij hierdoor wordt getriggerdquote:
Gisteravond over de föhn in ieder geval wel, daar werd Wendy ook nog eens de dupe van.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is denk ik wel het meest star daar of reageert soms wat 'aparter'.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee maar daar hebben ze het wel vaak over
Dat was ook een doel, net als met de stelling gister. Om Erik te triggeren.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat hij hierdoor wordt getriggerd
maar dat was niet het doel
Ze willen hem niet triggeren maar weten dat hij gaat flippen van zo’n stelling.. maar goed dan mogen ze helemaal geen geld uitgeven want hij vind alles belachelijk.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:01 schreef mootie het volgende:
Heel ladylike.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:03 schreef Hoempah het volgende:
Babette doet de loods deur open en op de achtergrond "SHUT THE FUCK UP"
kan hij nog een paar blousejes kopenquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze willen hem niet triggeren maar weten dat hij gaat flippen van zo’n stelling.. maar goed dan mogen ze helemaal geen geld uitgeven want hij vind alles belachelijk.
Euh, 500 euro is te zot voor woorden, ze hebben net 300 stukgeslagen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze willen hem niet triggeren maar weten dat hij gaat flippen van zo’n stelling.. maar goed dan mogen ze helemaal geen geld uitgeven want hij vind alles belachelijk.
Ze willen hem niet triggeren, maar weten dat hij gaat flippen van zo'n stelling en komen dan toch met zo'n stelling om hem te triggeren.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan moet je morgen op rood gaan staanquote:
dus geen stellingen meer tenzij erik het zelf is ??quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze willen hem niet triggeren, maar weten dat hij gaat flippen van zo'n stelling en komen dan toch met zo'n stelling om hem te triggeren.
Dit is geen leuke kant van haar. Beetje misplaatst.quote:
Super interessantquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:05 schreef Kakadylo het volgende:
De inhoud kan me niet eens boeien maar het menselijke gedrag is interessant
Of stellingen die ergens op slaan.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus geen stellingen meer tenzij erik het zelf is ??
voor een soldeerbout of zo? Oh nee die heeft hij gister al gedaanquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus omdat Erik flipt mogen ze geen stelling plaatsenquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze willen hem niet triggeren, maar weten dat hij gaat flippen van zo'n stelling en komen dan toch met zo'n stelling om hem te triggeren.
Het slaat ook echt helemaal nergens opquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Euh, 500 euro is te zot voor woorden, ze hebben net 300 stukgeslagen.
ja en neequote:Op woensdag 10 mei 2023 21:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan moet je morgen op rood gaan staan
Wendy laat Bep blijken dat ze gebruikt wordt.
Mijn woorden, kwam het wel op neer
Nee natuurijk niet, maar dan wel om de juiste redenen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
16 euro, voor iets wat nuttig is.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
voor een soldeerbout of zo? Oh nee die heeft hij gister al gedaan
Ja zou voor hun een goede keuze zijnquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:06 schreef Tuttebolleke het volgende:
Als ik Sasha en Bern was zou ik het geld bij elkaar leggen en een boxspring van 140 bij 200 kopen 💪
Babette is een beetje baldadig, ik vermoed dat ze van de cafeïnepillen heeft zitten snoepen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Dit is geen leuke kant van haar. Beetje misplaatst.
een biljart tafel?quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee natuurijk niet, maar dan wel om de juiste redenen.
Nee, maar een normale stelling heeft hij ook geen enkel probleem mee.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dus omdat Erik flipt mogen ze geen stelling plaatsen
En daar werd Wendy de dupe van. Toffe vriendin hoor die Babette.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
voor een soldeerbout of zo? Oh nee die heeft hij gister al gedaan
Rupi leek achter haar rug om lachend weg te lopenquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja en nee
Babs was degene die met dit idee kwam
doet ze het deels voor mori
ja
Nee dat zeg ik helemaal niet.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dus omdat Erik flipt mogen ze geen stelling plaatsen
Dat waren persoonlijke doelen. Ook debatable.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
een biljart tafel?
een tattoo apparaat
spelletjes??
wat is dan de graadmeter
Idd en Erik en JW zijn volgens mij tot nu toe de twee duurste geweest.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
een biljart tafel?
een tattoo apparaat
spelletjes??
wat is dan de graadmeter
dat is het allemaalquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat waren persoonlijke doelen. Ook debatable.
Dit is gewoon geld uitgeven om het geld uitgeven.
Bep heeft nog geld van die 500 dus die heeft het niet nodig om tabak te kopenquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Rupi leek achter haar rug om lachend weg te lopen
En Bep doet dit echt voor Bep.
Bep wil tabak
Bep gebruikt gewoon Mori weer
Ja die heb ik haar rond 5 uur nog eentje zien nemenquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Babette is een beetje baldadig, ik vermoed dat ze van de cafeïnepillen heeft zitten snoepen.
Ice met zijn klimrek ookquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd en Erik en JW zijn volgens mij tot nu toe de twee duurste geweest.
Natuurijk, want dat is vergelijkbaar met ¤500 voor een pruik voor die luie uitvreterquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
een biljart tafel?
een tattoo apparaat
spelletjes??
wat is dan de graadmeter
Er zijn al wat biljarttafels opgerookt hoor.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
ice en tianoquote:
Nee, dat is niet waar.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is het allemaal
dus blijft het een non discussie
Mwah, zij zit gebakken de komende maanden.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bep heeft nog geld van die 500 dus die heeft het niet nodig om tabak te kopen
Die band was gratis volgens mij?quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ice en tiano
met klimrek
tractor band
tattooset
poeders en pillen
Oja dat was ook een hele dure..quote:
Ik vermoed dat ze dat liever uitgeeft aan kleding. Tabak kan wel uit de prijzenpot.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bep heeft nog geld van die 500 dus die heeft het niet nodig om tabak te kopen
gematst door de febo??quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die band was gratis volgens mij?
Die kan je op MP zo ophalen bij een boer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vermoed, aanname dusquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze dat liever uitgeeft aan kleding. Tabak kan wel uit de prijzenpot.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:12 schreef Ebinas het volgende:
Wat maakt het uit het levert streams op.
Zulke programma's gaan nooit eerlijk.Het geeft pas toffe streams als ze het rookgeld niet krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat waag ik te betwijfelen, wat dacht je van de poeders, shakes en pillen voor de bro's, en dat tattooapparaat was voor Marciano.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar goed , eigenlijk hadden ze wel kunnen weten dat het programma er ook alles aan doet om zo min mogelijk uit te betalen , ik heb daar een tijdje geleden hier nog een artikel over geplaatstquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze dat liever uitgeeft aan kleding. Tabak kan wel uit de prijzenpot.
Klopt.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Het geeft pas toffe streams als ze het rookgeld niet krijgen.
Ik vind ze bijna allemaal laf, wie bedoel je?quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:13 schreef Judiwi het volgende:
Lafbek wil weer naar achter, effe huilie huilie doen. Wat een saaie is het.
Niets mis met aannames, de COS staat er vol meequote:
Wat is daaaar nou weer laf aan.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:13 schreef Judiwi het volgende:
Er zijn idd al twee keer stellingen geweest van 225 euro voor shag maar daar dek je dan een stuk of 8 rokers mee en dan zit je nog niet aan dat bedrag van die biljarttafel en dat was voor twee mensen besteld.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zijn al wat biljarttafels opgerookt hoor.
Ok, ik moet nu lachen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er zijn idd al twee keer stellingen geweest van 225 euro voor shag maar daar dek je dan een stuk of 8 rokers mee en dan zit je nog niet aan dat bedrag van die biljarttafel en dat was voor twee mensen besteld.
Er zijn er die nog helemaal niets hebben gekost behalve een paar keer een pot shag. Ik snap het probleem niet.
Doen ze nu toch, 500 is dus tabak inbegrepen...de andere mogen de bieb bijvullen met buukenquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik ben zelf een rookster en vindt dat ze het van die 300¤
Een stelling voor tabak is onnodig.
En het zorgt voor onderlinge strijd, dus leuke tv.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:14 schreef Puzzie het volgende:
Vanuit het programma is dit gewoon slim gedaan: mensen worden hebberig
Bern wil naar achter, dat zei hij net in de kas. Praten over de pruik v Moirama.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:14 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik vind ze bijna allemaal laf, wie bedoel je?
Heef ie iets in z'n contract staan wat alleen hijzelf weet? Dat hij de winnaar is ofzo?quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:11 schreef mootie het volgende:
Bern wil zijn 250 doneren voor de pruik van Moira. Als alternatief.
Dan hebben ze t tot nu toe goed gedaan. Er zit nog veel te veel inquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar goed , eigenlijk hadden ze wel kunnen weten dat het programma er ook alles aan doet om zo min mogelijk uit te betalen , ik heb daar een tijdje geleden hier nog een artikel over geplaatst
Volgens mij wil hij daar een idee pitchen, maar als jij het leuker vindt om te verzinnen dat hij hulp gaat vragen, ook prima.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:16 schreef pingu66 het volgende:
Bern gaat achter om hulp vragen want ze doen hem pesten....
Ja precies, dit is wat het programma wil: tv makenquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En het zorgt voor onderlinge strijd, dus leuke tv.
Ik denk dat ze allemaal wel een keer last van hebben gehad.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:13 schreef Judiwi het volgende:
ik denk AANNAME voor de FEBO veel te veel nogquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:16 schreef woxxel het volgende:
[..]
Dan hebben ze t tot nu toe goed gedaan. Er zit nog veel te veel in
En dan volgende maand weer een tabaksstelling.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:16 schreef Silves het volgende:
[..]
Doen ze nu toch, 500 is dus tabak inbegrepen...de andere mogen de bieb bijvullen met buuken
Die klok werkt eerder averechts en al helemaal omdat je eigenlijk nog moet 'beginnen'quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:15 schreef engine het volgende:
Nog maar 36 uurohja bijna 37
![]()
[ afbeelding ]
Dat zijn ook dure maar de poeders en Shakespeare zijn niet elke keer uit de prijzenpot gegaan maar heeft ook Isaac van zijn geld gekocht en de laatste keer heeft hij dat samen met Marciano gedaan van het vrijgestelde bedrag. Erik staat dan ook nog vooraan om er gebruik van te maken..quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen, wat dacht je van de poeders, shakes en pillen voor de bro's, en dat tattooapparaat was voor Marciano.
Ik sta hier blijkbaar alleen in, maar ik vind het helemaal niet gek dat mensen de pot niet leeg willen trekken.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heef ie iets in z'n contract staan wat alleen hijzelf weet? Dat hij de winnaar is ofzo?
pas als ze minder dan 24 uur op de klok staan gaat het beter voelenquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die klok werkt eerder averechts en al helemaal omdat je eigenlijk nog moet 'beginnen'
De enige manier waarop die prijzenpot drastisch kan kelderen is als FEBO de boel gigantisch gaat besodemieterenquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat maakt iedereen zich druk, er zit nog zat in die pot en en er gaat er maar 1 mee vandoor en de rest heeft pech
Dat vind ik dus ook, tuurlijk zijn er domme dingen van gekocht, maar er is nog steeds meer naar kaarten (80k) gegaan dan in totaal naar andere uitgaven uit de pot (31k).quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:16 schreef woxxel het volgende:
[..]
Daar gaat nog wel wat van af, het programma heeft er alleen maar baat bijquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:16 schreef woxxel het volgende:
[..]
Nee dat is dan niet nodig…..quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:17 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan volgende maand weer een tabaksstelling.
Ik vind echt wel dat hij een punt heeft.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:17 schreef Harry het volgende:
Bern: geld uitgeven als water. Omdat het kan. De hebzucht van mensen.... Met uitzondering van een paar......
quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:16 schreef Silves het volgende:
[..]
Doen ze nu toch, 500 is dus tabak inbegrepen...de andere mogen de bieb bijvullen met buuken
Jawel, dat werd net al gezegd toch?quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:19 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nee dat is dan niet nodig…..
Maar ze trekken die pot maar leeg halve ton is ook genoeg om te winnen.
Maar die poeders worden geconsumeerd dus die kun je dan nu niet meer kopen van het "vrij te besteden bedrag, exclusief eten en drinken"quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zijn ook dure maar de poeders en Shakespeare zijn niet elke keer uit de prijzenpot gegaan maar heeft ook Isaac van zijn geld gekocht en de laatste keer heeft hij dat samen met Marciano gedaan van het vrijgestelde bedrag. Erik staat dan ook nog vooraan om er gebruik van te maken..
ja die gaan elke keer al uit de prijzenpotquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar die poeders worden geconsumeerd dus die kun je dan nu niet meer kopen van het "vrij te besteden bedrag, exclusief eten en drinken"
Iedereen is erin gegaan om zoveel mogelijk geld te winnen, behalve Babette dan. Ik kan me wel voorstellen dat ze dat bedrag zo hoog mogelijk willen houden, daar verschillen mensen nou eenmaal in. En als ze dan geld uit de pot halen gebruik het dan voor iets echt leuks, mooie ervaringen waar, eventueel meerdere, bewoners iets aan hebben, maar niet besteden aan een nieuwe dooie cavia voor op het hoofd van Moraima.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik sta hier blijkbaar alleen in, maar ik vind het helemaal niet gek dat mensen de pot niet leeg willen trekken.
Ze zijn daar een jaar, om een miljoen te winnen. Waarom zou je dan enorm veel uitgeven aan nonsens.
Maar dan heeft het programma geen programma meer en zij bepalen dus het slaat weer helemaal nergens opquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:19 schreef Harry het volgende:
Bern had het daarnet ook over het delen van de Prijzenpot, met 50.000 euro voor iedereen.
Alsof hij dat kan bepalen ...quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:19 schreef Harry het volgende:
Bern had het daarnet ook over het delen van de Prijzenpot, met 50.000 euro voor iedereen.
Jappie zei het ook toenquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:22 schreef Silves het volgende:
En Eunice hoor je niet meer, ik ben weg als het onder 9 is...
In deze maanden hebben ze ook al honderden pp uitgegeven aan kleding. Gewoon omdat.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen is erin gegaan om zoveel mogelijk geld te winnen, behalve Babette dan. Ik kan me wel voorstellen dat ze dat bedrag zo hoog mogelijk willen houden, daar verschillen mensen nou eenmaal in. En als ze dan geld uit de pot halen gebruik het dan voor iets echt leuks, mooie ervaringen waar, eventueel meerdere, bewoners iets aan hebben, maar niet besteden aan een nieuwe dooie cavia voor op het hoofd van Moraima.
Geloof nog eerder sprookjes dan Eunicequote:Op woensdag 10 mei 2023 21:22 schreef Silves het volgende:
En Eunice hoor je niet meer, ik ben weg als het onder 9 is...
Omdat ze elke keer op de lijst staan ? voor de Bro'squote:Op woensdag 10 mei 2023 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja die gaan elke keer al uit de prijzenpot
waarom dat wel mag is mij een raadsel
Maar dat is voor iedere bewoner toch anders? De winnaar kan ook met 850.000 naar huis gaan en in dat ene jaar van je leven genieten van alles wat voorbij komt.. gezelligheid en dan met een drankje en een sigaretje en een leuk feestje.. Ik zou dolgelukkig zijn met dat bedrag en zeker als ik dan ook nog een heel leuk jaar daar heb gehadquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik sta hier blijkbaar alleen in, maar ik vind het helemaal niet gek dat mensen de pot niet leeg willen trekken.
Ze zijn daar een jaar, om een miljoen te winnen. Waarom zou je dan enorm veel uitgeven aan nonsens.
zeg het maarquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ze elke keer op de lijst staan ? voor de Bro's
Ik vind het juist raar dat ze hem leegtrekken. Ik zou daar Alsmik daar zat ook niet blij mee zijn.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Man, ze haalde alleen ff een uitspraak aan.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:23 schreef greysbones het volgende:
Sas draait het weer naar Jeff
het is bijna knap
Nee, Jasper denkt dat het rookgedoe dan getackled is voor het jaar. Daar vergist hij zich in.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:24 schreef Silves het volgende:
Sas durft te wedden dat Jap op groen gaat staan..dan heeft ze gelijk..hij houd gewoon uiteindelijk van een borrel en toch mss van plezier maken..
Dat is het punt niet..quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar die poeders worden geconsumeerd dus die kun je dan nu niet meer kopen van het "vrij te besteden bedrag, exclusief eten en drinken"
Dat is al misgegaan vanaf het eerste activiteitenboek, 1 vinger/hele hand verhaal, kan hier alle domme dingen die gekocht zijn noemen, al dan niet voor persoonlijke doelen, maar die zijn bekend. Je kan dan nu ineens niet zeggen 'nee jij mag niet'.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen is erin gegaan om zoveel mogelijk geld te winnen, behalve Babette dan. Ik kan me wel voorstellen dat ze dat bedrag zo hoog mogelijk willen houden, daar verschillen mensen nou eenmaal in. En als ze dan geld uit de pot halen gebruik het dan voor iets echt leuks, mooie ervaringen waar, eventueel meerdere, bewoners iets aan hebben, maar niet besteden aan een nieuwe dooie cavia voor op het hoofd van Moraima.
Nee dat gaat wel lukkenquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, Jasper denkt dat het rookgedoe dan getackled is voor het jaar. Daar vergist hij zich in.
nee hoorquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, Jasper denkt dat het rookgedoe dan getackled is voor het jaar. Daar vergist hij zich in.
Dat activiteiten boek was een slimme zetquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is al misgegaan vanaf het eerste activiteitenboek, 1 vinger/hele hand verhaal, kan hier alle domme dingen die gekocht zijn noemen, al dan niet voor persoonlijke doelen, maar die zijn bekend. Je kan dan nu ineens niet zeggen 'nee jij mag niet'.
Dat was een jaar en vier maanden volgens mij..quote:
Alle verhaallijntjes maken de tv-uitzendingenquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja precies, dit is wat het programma wil: tv maken
Dat lukt nog steeds goed
wat zou een golfsurfapparaat zijn?quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:26 schreef engine het volgende:
Bern heeft overwogen om een stelling te doen voor een golfsurf apparaat![]()
Maar Sasha en Bern vinden dat niet netjes. Dan verlaag je je tot hun niveau.
Een apparaat waarop je kunt leren golfsurfen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wat zou een golfsurfapparaat zijn?
Grapjasquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik probeer voor me te zien hoe groot dat dan is.. of hoe dat er uit ziet...quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Een apparaat waarop je kunt leren golfsurfen.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:29 schreef Flow3r het volgende:
Niet zo'n beetje ook zelfs...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Google ffquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja ik probeer voor me te zien hoe groot dat dan is.. of hoe dat er uit ziet...
en of het met water is...
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was dat op tv?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
en jappie en wendy ook tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
dat is zo grappig.. de restgewoon kijken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trust nobody
Een heel dure machine die nep golven maaktquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zit al 4 dagen op kantoor , spullen te bestellen..hypocriet,die viool ook al zo,n nutteloos ding..quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:29 schreef KinKiJan het volgende:
Bern praat de laatste tijd vaak 'tegen zichzelf'. Nu net de 2e keer dat ik het zie vandaag.
Bern: "Het is nooit genoeg, voor dat soort mensen blijf jij 48 wakker. Zodat zij kunnen eten en zeiken dat er geen bier is gehaald van dat geld"
Vanmorgen: "Ik zal even anders gaan zitten, zodat jullie mij beter kunnen filmen"
OMG.. daar hadden we niets van meegekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Maar dat was op tv?quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
OMG.. daar hadden we niets van meegekregen![]()
quote:
Hij oefent elke dag.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:32 schreef Silves het volgende:
[..]
Zit al 4 dagen op kantoor , spullen te bestellen..hypocriet,die viool ook al zo,n nutteloos ding..
Thnxquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:33 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
Ik ga even de afl kijken op Videoland zo meteen..
Ja , dat vind ik wel raarquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:35 schreef woxxel het volgende:
Jeff mag geen facking meer zeggen.
Lekker op tijd ook. Dat hebben ze al een half jaar geroepen
Nu snap ik ook waarom ze af hebben gesproken dat niet meer te doen en te bewaren voor als ze er uit zijn, ze moeten nog 3 maanden en anders gaat het van kwaad tot ergerquote:
Uitdaging,? record de meeste slaap pakken...quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:35 schreef HappyCharly het volgende:
Bern vindt de uitdaging toffer dan geld uitgeven om de verveling te bestrijden
Ik snap em nu ook. ze staan er mooi opquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nu snap ik ook waarom ze af hebben gesproken dat niet meer te doen en te bewaren voor als ze er uit zijn, ze moeten nog 3 maanden en anders gaat het van kwaad tot erger![]()
KimW en Wanda waren ook van de fakking en nu mag het ineens niet meer. Raar, is toch treurigquote:
Triest allemaal.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:35 schreef Silves het volgende:
Geweldig nu Jef...met zijn info van achter en zijn commentaar..er zijn dus vele klachten geweest ivm schelden , nu verwacht hij klachten wat betreft onnodig geld uitgeven![]()
Ja dat snap ik ook niet helemaalquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
KimW en Wanda waren ook van de fakking en nu mag het ineens niet meer. Raar, is toch treurig
Moet hij maar eerder zijn nest uitkomen, denk zeker slapend een miljoen te winnenquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:38 schreef engine het volgende:
Bern "en wat is het nu vervelend dat ik er niet een nachtje over kan slapen"
Mijn kinderen mijn kinderen.. ja die zullen trots zijn op mamaquote:
dat vind i dan wel weer grappigquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:38 schreef engine het volgende:
Bern "en wat is het nu vervelend dat ik er niet een nachtje over kan slapen"
quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:38 schreef Deisyy het volgende:
Jeff zit te geinen met Wendy: Ik kan geen mens noemen, het zijn allemaal ratten.
Ow jee, de partij voor de dieren zal nu ook wel mailen.
Het is ook raar als je het goed bekijkt. Als je eten of drinken uit de winstpot haalt is dat x25. Maar haal je voor iedereen 150 euro uit diezelfde winstpot om vrij te besteden mogen ze er wel weer drank voor kopen zonder dat die x25 gaatquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:24 schreef Silves het volgende:
Sas durft te wedden dat Jap op groen gaat staan..dan heeft ze gelijk..hij houd gewoon uiteindelijk van een borrel en toch mss van plezier maken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |