SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik probeer voor me te zien hoe groot dat dan is.. of hoe dat er uit ziet...quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Een apparaat waarop je kunt leren golfsurfen.
quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:29 schreef Flow3r het volgende:
Niet zo'n beetje ook zelfs...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Google ffquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja ik probeer voor me te zien hoe groot dat dan is.. of hoe dat er uit ziet...
en of het met water is...
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was dat op tv?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
en jappie en wendy ook tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
dat is zo grappig.. de restgewoon kijken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡♡♡♡
Een heel dure machine die nep golven maaktquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wat zou een golfsurfapparaat zijn?
Zit al 4 dagen op kantoor , spullen te bestellen..hypocriet,die viool ook al zo,n nutteloos ding..quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:29 schreef KinKiJan het volgende:
Bern praat de laatste tijd vaak 'tegen zichzelf'. Nu net de 2e keer dat ik het zie vandaag.
Bern: "Het is nooit genoeg, voor dat soort mensen blijf jij 48 wakker. Zodat zij kunnen eten en zeiken dat er geen bier is gehaald van dat geld"
Vanmorgen: "Ik zal even anders gaan zitten, zodat jullie mij beter kunnen filmen"
OMG.. daar hadden we niets van meegekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Maar dat was op tv?quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
OMG.. daar hadden we niets van meegekregen![]()
quote:
Hij oefent elke dag.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:32 schreef Silves het volgende:
[..]
Zit al 4 dagen op kantoor , spullen te bestellen..hypocriet,die viool ook al zo,n nutteloos ding..
Thnxquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:33 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
Ik ga even de afl kijken op Videoland zo meteen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |