Dat is meer sensatie dan dit. Eindelijk een nee.quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
FEBO heeft een dubbele agenda want het betreft de meest invloedrijke bewoners die anders totaal de pan uit zouden flippen
eerst ja zeggen en nu whiskey willenquote:
Dat zou ook nog kunnen idd..quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Met fillers meer dan met botox, botox zwelt toch niet?
Ik dacht dat je na beiden een zwelling had, maar ik heb er ook geen ervaring meequote:Op woensdag 10 mei 2023 20:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Met fillers meer dan met botox, botox zwelt toch niet?
Wat bereik je ermee? Dat ie op de stip komt? Je hebt toch al de meerderheid? En hij kan daarna winnen toch?quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:01 schreef mootie het volgende:
Waarom zo vals om constant Erik te willen triggeren.
Totdat je aan hun tabak komt, dan gaan ze over de rooie.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:01 schreef mootie het volgende:
Waarom zo vals om constant Erik te willen triggeren.
Met beiden heb je een zwelling.. ik weet alleen niet van welke soort het meeste zwelt.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je na beiden een zwelling had, maar ik heb er ook geen ervaring mee
het gaat toch niet om Erik triggerenquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat bereik je ermee? Dat ie op de stip komt? Je hebt toch al de meerderheid?
Dat bespraken ze toch echt net.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
het gaat toch niet om Erik triggeren
dat is toch niet het doel?
In algemene zin hebben ze het daar vaak overquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jawel, hij had het er met Sas over. Ik hoorde 'm nog zeggen dat ze net 300 gehad hebben. Ben kort erna naar andere stream gegaan.quote:
dat hij hierdoor wordt getriggerdquote:
Gisteravond over de föhn in ieder geval wel, daar werd Wendy ook nog eens de dupe van.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is denk ik wel het meest star daar of reageert soms wat 'aparter'.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee maar daar hebben ze het wel vaak over
Dat was ook een doel, net als met de stelling gister. Om Erik te triggeren.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat hij hierdoor wordt getriggerd
maar dat was niet het doel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |