En het zorgt voor onderlinge strijd, dus leuke tv.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:14 schreef Puzzie het volgende:
Vanuit het programma is dit gewoon slim gedaan: mensen worden hebberig
Bern wil naar achter, dat zei hij net in de kas. Praten over de pruik v Moirama.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:14 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik vind ze bijna allemaal laf, wie bedoel je?
Heef ie iets in z'n contract staan wat alleen hijzelf weet? Dat hij de winnaar is ofzo?quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:11 schreef mootie het volgende:
Bern wil zijn 250 doneren voor de pruik van Moira. Als alternatief.
Dan hebben ze t tot nu toe goed gedaan. Er zit nog veel te veel inquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar goed , eigenlijk hadden ze wel kunnen weten dat het programma er ook alles aan doet om zo min mogelijk uit te betalen , ik heb daar een tijdje geleden hier nog een artikel over geplaatst
Volgens mij wil hij daar een idee pitchen, maar als jij het leuker vindt om te verzinnen dat hij hulp gaat vragen, ook prima.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:16 schreef pingu66 het volgende:
Bern gaat achter om hulp vragen want ze doen hem pesten....
Ja precies, dit is wat het programma wil: tv makenquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En het zorgt voor onderlinge strijd, dus leuke tv.
Ik denk dat ze allemaal wel een keer last van hebben gehad.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:13 schreef Judiwi het volgende:
Lafbek wil weer naar achter, effe huilie huilie doen. Wat een saaie is het.
ik denk AANNAME voor de FEBO veel te veel nogquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:16 schreef woxxel het volgende:
[..]
Dan hebben ze t tot nu toe goed gedaan. Er zit nog veel te veel in
En dan volgende maand weer een tabaksstelling.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:16 schreef Silves het volgende:
[..]
Doen ze nu toch, 500 is dus tabak inbegrepen...de andere mogen de bieb bijvullen met buuken
Die klok werkt eerder averechts en al helemaal omdat je eigenlijk nog moet 'beginnen'quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:15 schreef engine het volgende:
Nog maar 36 uurohja bijna 37
![]()
[ afbeelding ]
Dat zijn ook dure maar de poeders en Shakespeare zijn niet elke keer uit de prijzenpot gegaan maar heeft ook Isaac van zijn geld gekocht en de laatste keer heeft hij dat samen met Marciano gedaan van het vrijgestelde bedrag. Erik staat dan ook nog vooraan om er gebruik van te maken..quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen, wat dacht je van de poeders, shakes en pillen voor de bro's, en dat tattooapparaat was voor Marciano.
Ik sta hier blijkbaar alleen in, maar ik vind het helemaal niet gek dat mensen de pot niet leeg willen trekken.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heef ie iets in z'n contract staan wat alleen hijzelf weet? Dat hij de winnaar is ofzo?
pas als ze minder dan 24 uur op de klok staan gaat het beter voelenquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die klok werkt eerder averechts en al helemaal omdat je eigenlijk nog moet 'beginnen'
De enige manier waarop die prijzenpot drastisch kan kelderen is als FEBO de boel gigantisch gaat besodemieterenquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat maakt iedereen zich druk, er zit nog zat in die pot en en er gaat er maar 1 mee vandoor en de rest heeft pech
Dat vind ik dus ook, tuurlijk zijn er domme dingen van gekocht, maar er is nog steeds meer naar kaarten (80k) gegaan dan in totaal naar andere uitgaven uit de pot (31k).quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:16 schreef woxxel het volgende:
[..]
Daar gaat nog wel wat van af, het programma heeft er alleen maar baat bijquote:Op woensdag 10 mei 2023 21:16 schreef woxxel het volgende:
[..]
Nee dat is dan niet nodig…..quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:17 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan volgende maand weer een tabaksstelling.
Ik vind echt wel dat hij een punt heeft.quote:Op woensdag 10 mei 2023 21:17 schreef Harry het volgende:
Bern: geld uitgeven als water. Omdat het kan. De hebzucht van mensen.... Met uitzondering van een paar......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |