Nee helemaal niet.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:11 schreef greysbones het volgende:
@:Ebinas als je een andere TT wil
even zeggen hoor
Bestel gewoon een föhn joh en van mijn part gelijk ook tweequote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:12 schreef humpty het volgende:
Alles mag gekocht worden zegt Wendy wat een egoisten zijn het hier
Daar ben ik het mee eens, dit is wel heel erg foutquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:13 schreef engine het volgende:
Wat een belachelijk punt Babbel. Hoe idioot is het dat het zo belangrijk is om Erik te zien falen. Triest als dat je drijfveer is.
Daarnaast slaat het ook nergens op. Soms probeer je wel een wat en soms lukt het. Soms ook niet. Babbel mag een grote bek hebben als ze zelf een fohn gemaakt heeft.
Omdat je gelijk een voedselvergiftiging voelt opborrelen?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Mijn maag draait al om als ik die Janet zie graaien in die makreel
Hou op nog nooit meegemaakt met mijn stoma, mag ik ff passenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Omdat je gelijk een voedselvergiftiging voelt opborrelen?![]()
Dit is zo belachelijk en onzinnig dat het wel een K5 streek zal zijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:13 schreef engine het volgende:
Wat een belachelijk punt Babbel. Hoe idioot is het dat het zo belangrijk is om Erik te zien falen. Triest als dat je drijfveer is.
Daarnaast slaat het ook nergens op. Soms probeer je wel een wat en soms lukt het. Soms ook niet. Babbel mag een grote bek hebben als ze zelf een fohn gemaakt heeft.
Als Wendy niet zou roken en zuipen waren ze niet eens vriendinnen geweestquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:14 schreef Puzzie het volgende:
Bep is een echte vriendin voor Wen, praat ook nooit slecht of zo
Dat is niet helemaal waar , helaasquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:15 schreef humpty het volgende:
Wendy is daar de belangrijkste persoon voor Babette zei ze nog
babs en Zoe beide niet te vertrouwenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:14 schreef Puzzie het volgende:
Bep is een echte vriendin voor Wen, praat ook nooit slecht of zo
Nou ik zou het bijna gaan denken.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dit is zo belachelijk en onzinnig dat het wel een K5 streek zal zijn.
Met livestreams valt het niet meteen op, maar met de tv uitzendingen zie je de sturing.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou ik zou het bijna gaan denken.
Bij alles waarover al vóór is gestemd en dan dit
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:17 schreef humpty het volgende:
Zie het nog wel gebeuren dat iemand een fohn in het net gooit
Dat je enorm kunt lachen met Babs wil niet zeggen dat ze ook geen doortrapte tante kan zijnquote:
Niemand maar dat denken Zoe , Bep en nog iemandquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:20 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ff wat gemist geloof ik
Wie krijgt een enveloppe ?
Het liefst een stuk of vijf .....quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:17 schreef humpty het volgende:
Zie het nog wel gebeuren dat iemand een fohn in het net gooit
Klopt.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:16 schreef Judiwi het volgende:
Eigenlijk komt het door Jeffrey.
Eerst de stelling van de fohn en daarna die van de soldeerbout. Maar Jeffrey stelde voor rood Eric en groen Wendy.
Ik heb je post een paar keer gelezen en ben het voor een deel met je eens. Deels komt het door het programma, waar op dit moment veel negativiteit heerst en dat slaat over op de COS. Dan heb je Mensen die bv anti Babet zijn, anti Jeff en dat blijven ze herhalen, tot in den treure, dat werkt ergernis en iedereen springt meteen in de verdediging, want Jeff is een alcoholist en Erik een viezerik. Het blijft lastig, met voor- en tegenstanders. Het uitdagen van elkaar/ andere voorkeuren. Ik ben er ook minder, deels om het programma en deels om de sfeer hier. Hier laat ik het bij, maar voelde me toch geroepen om te reageren.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom Zoe geen massage verdient?
Omdat de halve COS alleen nog maar negatief kan zeiken over van alles, Zoe die een massage krijgt, Mirthe die een liedje zingt in de keuken, Erik die zijn armen beweegt onder de douche, Eunice die in een bijzondere yoga houding ligt geknoopt, JW die weer zegt dat het is wat het is. Sasha die zich niet lekker voelt, Marciano die constant aan zijn krulletjes zit, Bern die oefent op zijn viool. Elke dag weer hetzelfde geklaag, niet eens origineel dus.
Allemaal zeiken om het zeiken en het komt me zo de strot uit, ik lees vooral nog maar negativiteit in de COS en dat is ontzettend jammer, jammer voor degene die normaal naar de streams willen kijken zonder daar allerlei negativiteit in te willen zien en jammer voor degenen die het verzieken, want ik kan me niet voorstellen dat zij een goed gevoel krijgen van dat zure gezeik.
Wij krijgen helaas heel veel berichten in dm van users die afhaken vanwege de negatieve sfeer in de COS en dat is ontzettend jammer.
Ik zou zeggen: Probeer eens iets positiefs te zien en ook te benoemen, in plaats van dagelijks herhalen wat iedereen daar allemaal fout doet in in jouw beleving. Dat is een stuk leuker voor anderen, maar ook voor jezelf.
Ze wordt ook gezien als het Alfavrouwtjequote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:21 schreef Kakadylo het volgende:
Babs voelt zich verheven boven alle vrouwen daar en kijkt enkel op (of hoe je het noemen wilt) tegen die alfamannetjes
Nee hoor want bij dat andere kamp verveel je je de pleurisquote:
Raar he, als ze steeds naar Babs komen voor advies, knuffel, en vooral spuien over ellende , duwen haar steeds naar voren, ja dit is wat Jef , ice en babs zeggen..we zijn altijd degene die de slingers moeten ophangen, iedereen verschuilt zich achter ons, en laten het ons opknappen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:21 schreef Kakadylo het volgende:
Babs voelt zich verheven boven alle vrouwen daar en kijkt enkel op (of hoe je het noemen wilt) tegen die alfamannetjes
ze moeten er nog uit om batterijen te wisselenquote:
Het is tenslotte ook al bijna half 10.quote:
Als ze wil winnen dan moet ze wel blijven knippen want kapsters in een reallife komen meestal ver las ik eens ergensquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vind het sneu voor Wendy, ze vraagt idd nooit om iets, doet iedereen het haar en nu moet ze wachten of onze klusser die föhn kan fiksen, maar daar moet wel eerst een soldeerbout voor gekocht worden. Ik zou ze ff wachten met knippen als ik Wendy was
slapen daar al paar dagenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:26 schreef Puzzie het volgende:
Bern en Sas gaan lekker in Mirthes bed liggen![]()
Oh wss hebben ze daar gelegen
Of gaan er liggen?
[ afbeelding ]
wat vervelendquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze moeten er nog uit om batterijen te wisselen
sad
Mirthe logeert ergens anders?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is tenslotte ook al bijna half 10.
Klopt, maar dan moet je die kapster wel haar materialen gunnenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ze wil winnen dan moet ze wel blijven knippen want kapsters in een reallife komen meestal ver las ik eens ergens
Bij Jappie?quote:
vandat kenzy weg is slapen ze daar ze wisselen o met myrthe , paardagen samen myrthe in bed van sas, dan paar dagen ieder in eigen bedquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Echt?? Wat raar
Ze hebben toch een eigen bed
het is nog niet eens half 10quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:26 schreef Puzzie het volgende:
Bern en Sas gaan lekker in Mirthes bed liggen![]()
Oh wss hebben ze daar gelegen
Of gaan er liggen?
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:32 schreef Silves het volgende:
Is dit al bekend hier dat de voice over van dit programma is overleden?
Ja, zie topic alhierquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:32 schreef Silves het volgende:
is een eigen topic voorquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:32 schreef Silves het volgende:
sorry ik kijk nooit naar andere topics, deze staat ingesteld bij mij als meteen de hoofdpagina.quote:
Dan wacht ik wel , geen zin meer in dat aandachtsorgelquote:
Lekker geluid op1quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan wacht ik wel , geen zin meer in dat aandachtsorgel
Dan noem je jezelf een spelprogramma en dan kom je inderdaad (not!) uit bij types zoals Sasha, Zoe, Mora en Djedi. Nee dan wil je gewoon een community volgen want anders zou iedere eliminatie wel een strijd zijn geweest tussen bewoners onderling.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:29 schreef Silves het volgende:
Vanmorgen zei Sas, als ik klaar ben, dan ga ik meteen het bed in, ze werd wakker gemaakt door Bern, omdat ze mee moest doen met dat evenement van hem..anders had ze nog tot 18.00 geslapen..
Lekker egoistisch weer...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:38 schreef Flow3r het volgende:
Sas : ik gebruik geen fohn dus vind het allemaal best
[ afbeelding ]
Maar je gebruikt wel beha's en die heb je helemaal niet nodigquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:38 schreef Flow3r het volgende:
Sas : ik gebruik geen fohn dus vind het allemaal best
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar je gebruikt wel beha's en die heb je helemaal niet nodig
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar je gebruikt wel beha's en die heb je helemaal niet nodig
Beter hadden ze een pooltafel besteldquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:48 schreef Silves het volgende:
Iemand die nog aan biljarten doet? of ook weer iedereen op uitgekeken..
Wie stemden er allemaal nog meer tegen dan? Is toch raar dit?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:51 schreef humpty het volgende:
Moraia Rupert en Imi willen altijd alles hebben zegt Wendy en nu gaan ze op rood staan
Wendy stond alleen op groen volgens mijquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wie stemden er allemaal nog meer tegen dan? Is toch raar dit?
beter een opslag ruimte huren, voor de tafel en het klimrek, voetbaltafel,dart en de rest van de spullen die ze niet meer gebruiken.quote:
Heb het allemaal niet meegekregen maar hier valt geen chocolade van te makenquote:
Nee klopt heel bijzonder was ditquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb het allemaal niet meegekregen maar hier valt geen chocolade van te maken
Willen ze 'klusjesman' Erik pakken ofzo? En zo ja dan bespreek je dit toch eerst?quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:55 schreef Puzzie het volgende:
Marciano ook weer![]()
De plakstrip van bep en weg stream
zat er geloof ik bijquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:56 schreef schizolientje het volgende:
Hij moet ook soldeer en soldeervloeistof hebben dan
eerst in de camera kijkenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:55 schreef Puzzie het volgende:
Ice neemt het op voor Wen![]()
Ai en hij doet ook apart tegen Bep![]()
[ afbeelding ]
Dit is gisteren in de kas toch besproken, is in beeld geweest een lange tijd, Jef stelde dit toch voor, en Bep daar zat Wendy echt erbij..quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Willen ze 'klusjesman' Erik pakken ofzo? En zo ja dan bespreek je dit toch eerst?
Babs is het alfavrouwtje johquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:00 schreef Silves het volgende:
Ja dames, tuurlijk speelt iedereen het spel, trap er niet in..
Als het Wendy is dan vind ik het wel schattig want dan staat te stuiteren alsof ze weer op de middelbare school zit. Terwijl Babs teveel gelijkenissen heeft met een kerel waardoor je gelijk op je hoede bent want die is uiteindelijk heel geraffineerd.quote:
En hij wou perse Crodino, en dit vond hij viesquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:05 schreef Monique___ het volgende:
wendie: ahh daar is de dure rivella weer van erik die het wilde hebben maar nog nooit geproefd had..
thuis vindt hij het te duur en daar wil hij het wel
thuis haalt hij een afhaalmaaltijd doet hij 2x mee en hier vreet hij de hele dag
Vind ik dan ook niet terecht van Wendy om hierom op Erik af te gaan geven. Soms ben je overtuigd dat je iets kunt makenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:06 schreef Monique___ het volgende:
wendie : thuis vreet hij alleen maar cola en snickers
en de deo: hij spuit maar eens in de 48 uur deo..want dat staat er op..dat kan toch niet..rare man
go wendie
jaaaaa hahaha hilarisch welquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:08 schreef Silves het volgende:
[..]
En hij wou perse Crodino, en dit vond hij viesScheren er liggen mesjes, maar meneer wil een scheerapp, de Deo waarop staat 48 u protectie, die gebruikt hij ook pas naar 48 u
Ze mot gewoon effe lekker zeuren ze is een vrouw, die mogen datquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Vind ik dan ook niet terecht van Wendy om hierom op Erik af te gaan geven. Soms ben je overtuigd dat je iets kunt makenDat zij haar fohn niet krijgt ligt niet aan Erik.
nee ligt aan de groep......quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Vind ik dan ook niet terecht van Wendy om hierom op Erik af te gaan geven. Soms ben je overtuigd dat je iets kunt makenDat zij haar fohn niet krijgt ligt niet aan Erik.
Maar ze moet zeuren over Babbel...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze mot gewoon effe lekker zeuren ze is een vrouw, die mogen dat![]()
ja zie je meteen hoe belangrijk dat ding is......quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:14 schreef Deisyy het volgende:
Föhn heeft al eens in het water gelegen, de achterkant is ook nog nooit schoon gemaakt.
Ze zorgen ook wel goed voor hun spullen
Maar het verhaal klopt gewoon nietquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:14 schreef Monique___ het volgende:
Mirthe heeft goed geluisterd
wendy is kapster...........
denk dat die wel meer er vanaf weet..
Ze verdienen niet eens een nieuwe föhnquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja zie je meteen hoe belangrijk dat ding is......
Mirthe doucht ook amper gelukkigquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mara het verhaal klopt gewoon niet
als je milieubewust bent koop je niet zoveel kleding want dat is pas slecht voor het milieu
Ze is snel met haar uitspraken!quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:15 schreef Flow3r het volgende:
Ze moet voor het songfestival als Sandra Reemer met een pruik van Moraima
Wendy : ja en die moet ik föhnen
Dubbele moraal van Erik.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar het verhaal klopt gewoon niet
als je milieubewust bent koop je niet zoveel kleding want dat is pas slecht voor het milieu
Ja ook.quote:
In de loods hebben de meeste mensen een dubbele agenda maar Babs is uitgerust met een volledige kalenderquote:
Ik zit met verbazing dit te aanschouwen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:22 schreef Puzzie het volgende:
Bah![]()
Dit voelt niet goed van Bep
[ afbeelding ]
Ja ik ookquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zit met verbazing dit te aanschouwen.
Babs praat over Wendy alsof ze over haar hondje praatquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:22 schreef Thorelf het volgende:
Babs is iemand waar je gezellig mee kan stappen mss,maar qua vertrouwen of afspraken is ze geen vriendin ...alleen oppervlakkig
Ja daar heb ik ook moeite mee , maar ook dat gekonkel met marcianoquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs praat over Wendy alsof ze over haar hondje praat
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:22 schreef Thorelf het volgende:
Babs is iemand waar je gezellig mee kan stappen mss,maar qua vertrouwen of afspraken is ze geen vriendin ...alleen oppervlakkig
Was ff afwezig , want doet ze dan fout nu?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zit met verbazing dit te aanschouwen.
'Hier heb je je föhn Wendy'quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:14 schreef Puzzie het volgende:
Mirthe praat ook poep
wel mega veel kleren kopen
Omdat ze in de belangstelling staat maar niet het doelwit is en er dus heerlijk tussen kan zweven met adviezenquote:
Wendy is terecht boos want geen föhn en madam maakt er een lachertje van.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:25 schreef Silves het volgende:
[..]
[..]
Was ff afwezig , want doet ze dan fout nu?
Dat perverse brein van mij las iets andersquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:26 schreef Puzzie het volgende:
Zo meteen douchen en dan weer de hele nacht met Marciano kletsen natuurlijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Je liet de L weg?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat perverse brein van mij las iets anders
quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
mooi domquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:29 schreef Puzzie het volgende:
Ik denk dat Bep toch wel wat meer voor Marciano voelt
Heeft ze zelfs letterlijk gezegd in een tv-uitzending dus als ze het ontkent dan zijn er nog de beeldenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:29 schreef Puzzie het volgende:
Ik denk dat Bep toch wel wat meer voor Marciano voelt
Ik vind dat hele verhaal heel erg vreemdquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
mooi dom
want Tiano is geen one woman man
Hij is niet eens een manquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
mooi dom
want Tiano is geen one woman man
Ik kijk geen uitzendingenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heeft ze zelfs letterlijk gezegd in een tv-uitzending
Waarom mag Babs niet met Marcia praten, ze heeft de hele nacht ook met Jef gepraat en gedronken..ze probeert iedergeval zich aan het pact te houden om met 9 man de wedstrijd door te komen..Het is Zooi die ze moeten dumpen, want de overloper vreet werkelijk aan 2 kanten.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:26 schreef Puzzie het volgende:
Zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:30 schreef Silves het volgende:
[..]
Waarom mag Babs niet met Marcia praten, ze heeft de hele nacht ook met Jef gepraat en gedronken..ze probeert iedergeval zich aan het pact te houden om met 9 man de wedstrijd door te komen..Het is Zooi die ze moeten dumpen, want de overloper vreet werkelijk aan 2 kanten.
Tiano heeft iemand nodigquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind dat hele verhaal heel erg vreemd
Dat kan ik er dus ook niet aan begrijpen. Wendy is best wel duidelijk geweest dat een fohn belangrijk voor haar is.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wendy is terecht boos want geen föhn en madam maakt er een lachertje van.
mocht ze willenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat wel opvallend is in tegenstelling tot Kim Kont is dat hij voor Bep wel zorgzaam is.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano heeft iemand nodig
waar hij zich achter kan verschuilen
dat heeft hij de hele tijd al
liefst een vrouw
maar martin was ook een goede aanvulling voor hem
hij weet echt wel wat voor een vrouw babs isquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat wel opvallend is in tegenstelling tot Kim Kont is dat hij voor Bep wel zorgzaam is.
Zijn ze ookquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:33 schreef Hoempah het volgende:
Lijkt toch wel of ze aangesproken zijn op het praten en roken.
Dan maar is een keer dequote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zijn ze ook![]()
Maar ja ... duurt vaak maar even en dat gaan ze gewoon weer door
Zo meteen douchen en dan weer de hele nacht met Marciano kletsen natuurlijkquote:
dat is wat andersquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kan me er sowieso niets bij voorstellen
ik twijfelquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat is wat anders
denk dat babs het wel zou willen met hem
Zij kletsen nachtenlangquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:35 schreef Silves het volgende:
[..]
hierop reageer ik..
Heel andere rolverdeling.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij weet echt wel wat voor een vrouw babs is
en dat hij die anders moet aanpakken dan Kim W
Babs is zo'n manwijfquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat is wat anders
denk dat babs het wel zou willen met hem
Mss volgende stelling een strap on...quote:
Jij denkt dat Talpa meer weet dan wij?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:37 schreef freaky40 het volgende:
Babs is net een omgebouwde. Die lach erbij maakt het compleet.
Ze kunnen er altijd nog Secret Story van maken...quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jij denkt dat Talpa meer weet dan wij?
Scheelt dat Kim weg is dus Jeff hoeft niet te rennenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mss volgende stelling een strap on...
BB met Kelly was eerder.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze kunnen er altijd nog Secret Story van maken...
Je noemt dan ook gelijk de enige twee die naar haar luisterenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:42 schreef Monique___ het volgende:
sinds eunice losgeweekt is van jw zit ze vastgeplakt aan mirthe de hele dag
Kir kir kir.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:42 schreef Monique___ het volgende:
sinds eunice losgeweekt is van jw zit ze vastgeplakt aan mirthe de hele dag
Gaan de koeling in ... on afgedekt .....quote:Op dinsdag 9 mei 2023 22:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
geen idee ik volg die janet eigenlijk nooit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |