Nee hoor want bij dat andere kamp verveel je je de pleurisquote:
Raar he, als ze steeds naar Babs komen voor advies, knuffel, en vooral spuien over ellende , duwen haar steeds naar voren, ja dit is wat Jef , ice en babs zeggen..we zijn altijd degene die de slingers moeten ophangen, iedereen verschuilt zich achter ons, en laten het ons opknappen.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:21 schreef Kakadylo het volgende:
Babs voelt zich verheven boven alle vrouwen daar en kijkt enkel op (of hoe je het noemen wilt) tegen die alfamannetjes
ze moeten er nog uit om batterijen te wisselenquote:
Het is tenslotte ook al bijna half 10.quote:
Als ze wil winnen dan moet ze wel blijven knippen want kapsters in een reallife komen meestal ver las ik eens ergensquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vind het sneu voor Wendy, ze vraagt idd nooit om iets, doet iedereen het haar en nu moet ze wachten of onze klusser die föhn kan fiksen, maar daar moet wel eerst een soldeerbout voor gekocht worden. Ik zou ze ff wachten met knippen als ik Wendy was
slapen daar al paar dagenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:26 schreef Puzzie het volgende:
Bern en Sas gaan lekker in Mirthes bed liggen![]()
Oh wss hebben ze daar gelegen
Of gaan er liggen?
[ afbeelding ]
wat vervelendquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze moeten er nog uit om batterijen te wisselen
sad
Mirthe logeert ergens anders?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is tenslotte ook al bijna half 10.
Klopt, maar dan moet je die kapster wel haar materialen gunnenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ze wil winnen dan moet ze wel blijven knippen want kapsters in een reallife komen meestal ver las ik eens ergens
Bij Jappie?quote:
vandat kenzy weg is slapen ze daar ze wisselen o met myrthe , paardagen samen myrthe in bed van sas, dan paar dagen ieder in eigen bedquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Echt?? Wat raar
Ze hebben toch een eigen bed
het is nog niet eens half 10quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:26 schreef Puzzie het volgende:
Bern en Sas gaan lekker in Mirthes bed liggen![]()
Oh wss hebben ze daar gelegen
Of gaan er liggen?
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:32 schreef Silves het volgende:
Is dit al bekend hier dat de voice over van dit programma is overleden?
Ja, zie topic alhierquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:32 schreef Silves het volgende:
is een eigen topic voorquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:32 schreef Silves het volgende:
sorry ik kijk nooit naar andere topics, deze staat ingesteld bij mij als meteen de hoofdpagina.quote:
Dan wacht ik wel , geen zin meer in dat aandachtsorgelquote:
Lekker geluid op1quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan wacht ik wel , geen zin meer in dat aandachtsorgel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |