quote:
Op dinsdag 9 mei 2023 18:32 schreef Deisyy het volgende:[..]
Waarom Zoe geen massage verdient?
Omdat de halve COS alleen nog maar negatief kan zeiken over van alles, Zoe die een massage krijgt, Mirthe die een liedje zingt in de keuken, Erik die zijn armen beweegt onder de douche, Eunice die in een bijzondere yoga houding ligt geknoopt, JW die weer zegt dat het is wat het is. Sasha die zich niet lekker voelt, Marciano die constant aan zijn krulletjes zit, Bern die oefent op zijn viool. Elke dag weer hetzelfde geklaag, niet eens origineel dus.
Allemaal zeiken om het zeiken en het komt me zo de strot uit, ik lees vooral nog maar negativiteit in de COS en dat is ontzettend jammer, jammer voor degene die normaal naar de streams willen kijken zonder daar allerlei negativiteit in te willen zien en jammer voor degenen die het verzieken, want ik kan me niet voorstellen dat zij een goed gevoel krijgen van dat zure gezeik.
Wij krijgen helaas heel veel berichten in dm van users die afhaken vanwege de negatieve sfeer in de COS en dat is ontzettend jammer.
Ik zou zeggen: Probeer eens iets positiefs te zien en ook te benoemen, in plaats van dagelijks herhalen wat iedereen daar allemaal fout doet in in jouw beleving. Dat is een stuk leuker voor anderen, maar ook voor jezelf.
Ik heb je post een paar keer gelezen en ben het voor een deel met je eens. Deels komt het door het programma, waar op dit moment veel negativiteit heerst en dat slaat over op de COS. Dan heb je Mensen die bv anti Babet zijn, anti Jeff en dat blijven ze herhalen, tot in den treure, dat werkt ergernis en iedereen springt meteen in de verdediging, want Jeff is een alcoholist en Erik een viezerik. Het blijft lastig, met voor- en tegenstanders. Het uitdagen van elkaar/ andere voorkeuren. Ik ben er ook minder, deels om het programma en deels om de sfeer hier. Hier laat ik het bij, maar voelde me toch geroepen om te reageren.