Nee helemaal niet.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:11 schreef greysbones het volgende:
@:Ebinas als je een andere TT wil
even zeggen hoor
Bestel gewoon een föhn joh en van mijn part gelijk ook tweequote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:12 schreef humpty het volgende:
Alles mag gekocht worden zegt Wendy wat een egoisten zijn het hier
Daar ben ik het mee eens, dit is wel heel erg foutquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:13 schreef engine het volgende:
Wat een belachelijk punt Babbel. Hoe idioot is het dat het zo belangrijk is om Erik te zien falen. Triest als dat je drijfveer is.
Daarnaast slaat het ook nergens op. Soms probeer je wel een wat en soms lukt het. Soms ook niet. Babbel mag een grote bek hebben als ze zelf een fohn gemaakt heeft.
Omdat je gelijk een voedselvergiftiging voelt opborrelen?quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Mijn maag draait al om als ik die Janet zie graaien in die makreel
Hou op nog nooit meegemaakt met mijn stoma, mag ik ff passenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Omdat je gelijk een voedselvergiftiging voelt opborrelen?![]()
Dit is zo belachelijk en onzinnig dat het wel een K5 streek zal zijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:13 schreef engine het volgende:
Wat een belachelijk punt Babbel. Hoe idioot is het dat het zo belangrijk is om Erik te zien falen. Triest als dat je drijfveer is.
Daarnaast slaat het ook nergens op. Soms probeer je wel een wat en soms lukt het. Soms ook niet. Babbel mag een grote bek hebben als ze zelf een fohn gemaakt heeft.
Als Wendy niet zou roken en zuipen waren ze niet eens vriendinnen geweestquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:14 schreef Puzzie het volgende:
Bep is een echte vriendin voor Wen, praat ook nooit slecht of zo
Dat is niet helemaal waar , helaasquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:15 schreef humpty het volgende:
Wendy is daar de belangrijkste persoon voor Babette zei ze nog
babs en Zoe beide niet te vertrouwenquote:Op dinsdag 9 mei 2023 21:14 schreef Puzzie het volgende:
Bep is een echte vriendin voor Wen, praat ook nooit slecht of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |