Echt hoor wat vermoeiendquote:Op maandag 8 mei 2023 15:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Goeie genade!
Het ging over de inhoud van die achterlijke mail die Zoe net stuurde!
Heb ik het over een domme mail van Zoe, maak ik zelf een domme typoquote:Op maandag 8 mei 2023 15:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Eens, alleen moest ik 3x lezen. net = nat
Ik begrijp niet dat mannen niet zien dat ze over de bril piesen en het niet schoonmaken. Echt heel goor voor een ander! Ze kunnen ook gewoon gaan zitten, is ook beter.quote:
Totaal uit de toonquote:Op maandag 8 mei 2023 15:04 schreef Ebinas het volgende:
1 maar even niet aanklikken
Gratis advies, Eunice zingt
Nou ja, deze valt niet in de categorie dom, dom, dom.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb ik het over een domme mail van Zoe, maak ik zelf een domme typo![]()
Aangepast! Thanks!
Sommige mannen vinden zichzelf daar te mannelijk voor.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat mannen niet zien dat ze over de bril piesen en het niet schoonmaken. Echt heel goor voor een ander! Ze kunnen ook gewoon gaan zitten, is ook beter.
Karmaquote:Op maandag 8 mei 2023 15:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb ik het over een domme mail van Zoe, maak ik zelf een domme typo![]()
Aangepast! Thanks!
Dan is het briefje ook niet voor hun bestemdquote:Op maandag 8 mei 2023 15:06 schreef Flow3r het volgende:
Als die mannen alleen gaan piesen en niet gaan zitten zien ze het briefje niet
En dat zijn dus precies die mannen, want als ze gaan zitten is het probleem er niet.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:06 schreef Flow3r het volgende:
Als die mannen alleen gaan piesen en niet gaan zitten zien ze het briefje niet
Vergeet het klimrek van 1600 euro nietquote:Op maandag 8 mei 2023 15:09 schreef freaky40 het volgende:
Dat zwembad wordt maar niet gebruikt, zijn toch best wat dagen geweest dat ze er in hadden gekund.
Het bezit van de zaak, is het einde van het vermaak... hebbehebbehebbe.. klaarquote:Op maandag 8 mei 2023 15:09 schreef freaky40 het volgende:
Dat zwembad wordt maar niet gebruikt, zijn toch best wat dagen geweest dat ze er in hadden gekund.
Daarvan had ik wel verwacht dat ze het op z'n minst als wasrek zouden gebruiken, goed weer voor geweest.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vergeet het klimrek van 1600 euro niet
Kijk eens op stream 2quote:Op maandag 8 mei 2023 15:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vergeet het klimrek van 1600 euro niet
quote:Op maandag 8 mei 2023 15:10 schreef mangalie het volgende:
[..]
Kijk eens op stream 2
Te laat Marciano hing in het klimrek..
hij zal zo wel een biertje DOENquote:Op maandag 8 mei 2023 15:13 schreef mangalie het volgende:
Jeffrey: ik dacht ik doe vandaag niks meer...
quote:Op maandag 8 mei 2023 15:13 schreef Dotteke het volgende:
@:KinKiJan
Waarom zou dat niet kloppen?
[ afbeelding ]
Het was een knipoog naar Zoequote:Op maandag 8 mei 2023 15:13 schreef Dotteke het volgende:
@:KinKiJan
Waarom zou dat niet kloppen?
[ afbeelding ]
lolquote:Op maandag 8 mei 2023 15:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies mijn punt!
Zoe pakte 2 hoepels uit de sluis en stuurde een mail naar de febo dat ze 2 hoepels had gekregen met de vraag of dat klopte...
O die had ik niet doorquote:
quote:
Yep.quote:
Het gaat gelukkig ook 'maar' om 900kquote:Op maandag 8 mei 2023 15:17 schreef KinKiJan het volgende:
Moraima probeerde wat te hoelahoepen en ging weer bij JW aan tafel zitten. Ze zegt lachend dat ze hoopt dat het maar een verdienopdracht is.
Tijdens het tikken hebben ze 'domme muts' toch maar weer uitgegumdquote:Op maandag 8 mei 2023 15:19 schreef FreshFruit het volgende:
Zoe had ook een mail gestuurd of ze een airco kon krijgen van Johnny.
Antwoord: Koop maar van de prijzenpot.
Hoe haalt ze het in haar harses he.... die meid is zo brutaal als het maar zijn kan (niet alleen dom)quote:Op maandag 8 mei 2023 15:19 schreef FreshFruit het volgende:
Zoe had ook een mail gestuurd of ze een airco kon krijgen van Johnny.
Antwoord: Koop maar van de prijzenpot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze geven haar alles, de irritatiecijfers lopen dan beter opquote:Op maandag 8 mei 2023 15:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hoe haalt ze het in haar harses he.... die meid is zo brutaal als het maar zijn kan (niet alleen dom)
ik vraag me af hoe die lui 'achter' op haar reageren (zou weleens om een hoekje willen kijken)
Hang op,klik weg...quote:Op maandag 8 mei 2023 15:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hoe haalt ze het in haar harses he.... die meid is zo brutaal als het maar zijn kan (niet alleen dom)
ik vraag me af hoe die lui 'achter' op haar reageren (zou weleens om een hoekje willen kijken)
Je had het eigenlijk niet beter kunnen verwoordenquote:Op maandag 8 mei 2023 15:26 schreef xsaskiax het volgende:
Dat haar van Zoë ziet eruit of de ratten eraan gevreten hebben!
Geen idee waar hij op valt , bep is niet te vergelijken met een Kim Kquote:Op maandag 8 mei 2023 15:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En hier valt Tiano op? Na eerder dus al KimK?
Maar dat waren Djedi en Sasha ook niet en in beiden was Bern geïnteresseerdquote:Op maandag 8 mei 2023 15:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geen idee waar hij op valt , bep is niet te vergelijken met een Kim K
Sorry ik snap de link nietquote:Op maandag 8 mei 2023 15:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar dat waren Djedi en Sasha ook niet en in beiden was Bern geïnteresseerd
quote:Op maandag 8 mei 2023 15:26 schreef xsaskiax het volgende:
Dat haar van Zoë ziet eruit of de ratten eraan gevreten hebben!
Dat je er daar geen peil op kunt trekken want keuze is er natuurlijk ook amperquote:
Bep zegt het wel goed,zal wel niet binnen komen.quote:
Maar je hoeft toch niet perse iemand daar te hebben?quote:Op maandag 8 mei 2023 15:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat je er daar geen peil op kunt trekken want keuze is er natuurlijk ook amper
Dat zou best leuk zijnquote:Op maandag 8 mei 2023 15:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
We hebben nog nooit een afzettingsprocedure gehad.. misschien is nu wel het moment
Heel irritant gedrag van Zoequote:Op maandag 8 mei 2023 15:34 schreef schizolientje het volgende:
Babette probeert Zoe wat uit te leggen maar Zoe luistert, hoort echt niet wat Babette zegt of bedoeld. Elke zin interrupteerd Zoe En af en toe doorscrollen komen de jurkjes voorbij
quote:Op maandag 8 mei 2023 15:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
We hebben nog nooit een afzettingsprocedure gehad.. misschien is nu wel het moment
Je kunt Zoe ook moeilijk aan de haren trekken want dan laat de helft los en ben je haar dus gelijk weer kwijtquote:
Grappig, op mijn streams zijn ze in gesprek.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:30 schreef xsaskiax het volgende:
Babette zit tegen Zoë te praten, ze zegt dat Zoë momenteel dingen doet die ze van anderen maar niks vond..... en Zoë... gaat gewoon door met 'zoeken' op Zalando, terwijl ze een koekje zit te eten.
Heel irri.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:35 schreef schizolientje het volgende:
t is goed dat je het zegt en ik hoor wat je zegt zijn nu ook de stopzinnetjes van Zoe
Vooral dat 'ik hoor wat je zegt' vind ik mega storendquote:Op maandag 8 mei 2023 15:35 schreef schizolientje het volgende:
t is goed dat je het zegt en ik hoor wat je zegt zijn nu ook de stopzinnetjes van Zoe
quote:Op maandag 8 mei 2023 15:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je kunt Zoe ook moeilijk aan de haren trekken want dan laat de helft los en ben je haar dus gelijk weer kwijt
Ik zie Babette ook haar gelijk halenquote:
De helft van de mensen daar is zowat een stelletje geworden dus laat staan de rest waarbij het niet wederzijds wasquote:Op maandag 8 mei 2023 15:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar je hoeft toch niet perse iemand daar te hebben?
quote:Op maandag 8 mei 2023 15:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je kunt Zoe ook moeilijk aan de haren trekken want dan laat de helft los en ben je haar dus gelijk weer kwijt
Goed puntquote:Op maandag 8 mei 2023 15:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
en in t hoofd, lul maarquote:Op maandag 8 mei 2023 15:31 schreef 5thencounter het volgende:
Babbelbabbelbabbel..Jurkjesjurkjesjurkjesjurkjesjurkjesjurkjesjurkjesjurkjesjurkjesjurkjesjurkjes...
[ afbeelding ]
en in t hoofd: ulmaarlulmaarlulmaarquote:Op maandag 8 mei 2023 15:31 schreef 5thencounter het volgende:
Babbelbabbelbabbel..Jurkjesjurkjesjurkjesjurkjesjurkjesjurkjesjurkjesjurkjesjurkjesjurkjesjurkjes...
[ afbeelding ]
Geen gesprek mee te voerenquote:Op maandag 8 mei 2023 15:38 schreef ledn81 het volgende:
Zoe : "oh toevallig dat je dat nu zegt, want ik dacht net....blabla"
Wat een 'maniertjes', ze vertrekt haar gezicht nu heel anders dan ze 'normaal' doet..... overdreven, zoals ze zich eigenlijk gedraagt sinds ze daar zit, ze heeft zich een rol aangemeten die totaal niet bij haar past en die ze ook helemaal niet aankanquote:
Precies dit.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wat een 'maniertjes', ze vertrekt haar gezicht nu heel anders dan ze 'normaal' doet..... overdreven, zoals ze zich eigenlijk gedraagt sinds ze daar zit, ze heeft zich een rol aangemeten die totaal niet bij haar past en die ze ook helemaal niet aankan
Heb het idee dat ze sowieso vaak best langs elkaar heen lullen.quote:
Babbel blijft maar lullen dus dat gaat vanzelf.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb het idee dat ze sowieso vaak best langs elkaar heen lullen.
Babette is zoveel aan het woord, dat je de aandacht snel verliest.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
gooi er een kwartje in en het ratelt wel doorquote:Op maandag 8 mei 2023 15:42 schreef engine het volgende:
[..]
Babbel blijft maar lullen dus dat gaat vanzelf.
Maar ze hebben idd wel overeeenkomstenquote:Op maandag 8 mei 2023 15:42 schreef Ebinas het volgende:
Zoe is net als Wendy.
Zou gelijk haar mond open trekken.
Proest
Ja met alcohol erin
Dat herken ik bij haar.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Babette is zoveel aan het woord, dat je de aandacht snel verliest.
Ik zie vooral een onzekere meid, die meer verbloemd, dan dat wij ooit weet van krijgen.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:42 schreef xsaskiax het volgende:
ik ken Zoë natuurlijk niet persoonlijk, maar ik zie hier een jonge vrouw die misschien van kind af aan gewend is om volwassenen gelijk te geven, zodat ze niet tegen haar blijven 'zeuren', want als je iemand gelijk geeft, zijn ze blij met je, vinden ze je aardig en ga zo maar door.
Babette hoort zichzelf graag lullen. Ze begrijpt het altijd ze snapt altijd wat je zegdquote:Op maandag 8 mei 2023 15:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hak op de takquote:Op maandag 8 mei 2023 15:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat herken ik bij haar.
Zo nu ook, ik ben Bep al kwijt hierdoor
quote:Op maandag 8 mei 2023 15:42 schreef engine het volgende:
[..]
Babbel blijft maar lullen dus dat gaat vanzelf.
quote:Op maandag 8 mei 2023 15:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Babette is zoveel aan het woord, dat je de aandacht snel verliest.
ja ook goed omschreven, ik vond het lastig het onder woorden te brengen.... door haar onzekerheid te verbergen, mensen gelijk geven, anderen een 'stoere' grote bek te geven voelt ze zich heel wat......tot iemand haar echt 'raakt'quote:Op maandag 8 mei 2023 15:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie vooral een onzekere meid, die meer verbloemd, dan dat wij ooit weet van krijgen.
Zodat niemand het ziet zekerquote:Op maandag 8 mei 2023 15:45 schreef Harry het volgende:
Babbette: ik wil hier met je wijntjes kunnen drinken (x3).
En een kaasje etenquote:Op maandag 8 mei 2023 15:45 schreef Harry het volgende:
Waar je bij Jeff een krat bier in moet knikkeren, zo moet je bij Babette een vat wijn in knallen.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:45 schreef Harry het volgende:
Maar welke dan?;quote:
maar IK heb nu geen geld.IKIKIKIKIK.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:47 schreef Monique___ het volgende:
zowie: "en dan krijg ik een brief en dan denk ik huh en dan kijk ik in de sluis en denk ik huh oh een brief leuk spannend huh
ik ben nog steeds in voor een geintje maar eigenlijk is er niet zo veel te doen soms een mailtje of boodschappen die ik moet doen ratelratelratel"
quote:
Primitief reagerenquote:Op maandag 8 mei 2023 15:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar welke dan?;
Emotioneel kan reageren bv?
Want ik zie bij Wendy vooral dit, wat ik bij Zoe niet zie
Ik vind Wendy een vrouw die weet waar ze zelf voor staat.
Iemand gelijk durft aan te spreken.
Goed is voor anderen
In is voor gezelligheid.
In staat is voor zich zelf te zorgen.
Overzicht heeft.
het draait om IKKUHHHHquote:Op maandag 8 mei 2023 15:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
maar IK heb nu geen gen geld.IKIKIKIKIK.
Wendy is ook heel onzeker over zichzelf.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar welke dan?;
Emotioneel kan reageren bv?
Want ik zie bij Wendy vooral dit, wat ik bij Zoe niet zie
Ik vind Wendy een vrouw die weet waar ze zelf voor staat.
Iemand gelijk durft aan te spreken.
Goed is voor anderen
In is voor gezelligheid.
In staat is voor zich zelf te zorgen.
Overzicht heeft.
quote:Op maandag 8 mei 2023 15:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wat een 'maniertjes', ze vertrekt haar gezicht nu heel anders dan ze 'normaal' doet..... overdreven, zoals ze zich eigenlijk gedraagt sinds ze daar zit, ze heeft zich een rol aangemeten die totaal niet bij haar past en die ze ook helemaal niet aankan
Echt hoor.quote:
Toen ze kramp had zekerquote:Op maandag 8 mei 2023 15:48 schreef ledn81 het volgende:
Blablabla het gaat weer over Ice
"Ice lag vannacht in bed en Zoe voelde een opening"![]()
Meid wat leuk
Die meid is zo onzeker over haarzelf, dat ze dat verbloemt met make up, wimpers en haar kledij.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:46 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja ook goed omschreven, ik vond het lastig het onder woorden te brengen.... door haar onzekerheid te verbergen, mensen gelijk geven, anderen een 'stoere' grote bek te geven voelt ze zich heel wat......tot iemand haar echt 'raakt'
Ik hoor vooral zoe constant zinnen herhalen en aanvullen met ik snap jequote:Op maandag 8 mei 2023 15:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]Ja! Maar dat geldt voor beiden, slikken ook beiden woorden en zinnen in. Ik vind het soms bijzonder knap hoe ze elkaar zo kunnen volgen!
Maar IK had gewonnen want hij heeft geen bierrrr.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:49 schreef Monique___ het volgende:
brabbel ik zei tegen jeff ze begrijpt het niet je moet haar even uitleggen
weer over dat bierrrrr
Zo niet nodig in haar gevalquote:Op maandag 8 mei 2023 15:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wendy is ook heel onzeker over zichzelf.
quote:Op maandag 8 mei 2023 15:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
huhuh toen riep ze nog Ice Ice Ice..
Toen zei ie nog gaat het..
ipv dat ie nou ijs gaat halen![]()
Wat begrijpt ze niet dat er een stelletje alcoholisten daar in die loods zitten die niet zonder drank kunnen ?quote:Op maandag 8 mei 2023 15:49 schreef Monique___ het volgende:
brabbel ik zei tegen jeff ze begrijpt het niet je moet haar even uitleggen
weer over dat bierrrrr
quote:Op maandag 8 mei 2023 15:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar IK had gewonnen want hij heeft geen bierrrr.
Gelijk willen halenquote:Op maandag 8 mei 2023 15:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar IK had gewonnen want hij heeft geen bierrrr.
Nog steeds dezelfde Zoe als toen van in het beginquote:Op maandag 8 mei 2023 15:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoor vooral zoe constant zinnen herhalen en aanvullen met ik snap je
Ik weet wat je bedoelt
Maaaaaarrr
quote:Op maandag 8 mei 2023 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat begrijpt ze niet dat er een stelletje alcoholisten daar in die loods zitten die niet zonder drank kunnen ?
Ze moest eens weten, dat ze zonder al die meuk er veel leuker uit zou zien.quote:
En het erge isquote:Op maandag 8 mei 2023 15:50 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey heeft dus tegen haar gezegd: je bent mijn zusje en ik zal je nooit laten vallen.......
Dan vraag ik me af hoe ze dan in godshemelsnaam zo over hem tegen anderen kan praten, wetend dat hij zo over haar denkt.....
Het is gewoon een vieze achterbakse manipulator op kleuter niveauquote:Op maandag 8 mei 2023 15:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nog steeds dezelfde Zoe als toen van in het begin
Vooral aan AANDACHTquote:Op maandag 8 mei 2023 15:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
nou nou dot..
zowie is verslaafd aan uh zowie![]()
![]()
![]()
en haar spiegel
en haar makeup
en aan ice
Zoë niet, die jankt niet als er geen bier is.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
nou nou dot..
zowie is verslaafd aan uh zowie![]()
![]()
![]()
en haar spiegel
en haar makeup
en aan ice
Ik zie in die trekjes vooral onzekerheidquote:Op maandag 8 mei 2023 15:48 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ik had van de week al een stuk getypt
Maar weer gewist
Dit is precies wat ik wilde zeggen
Die vraag kun je beter stellen aan de totale groep want in een eliminatiespel gaven juist zij tabak aan de kettingrokers waarmee dus een privébehandeling. Er staat 900k op het spel maar ze beleven het alsof het om 900 hele euro's gaat.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat begrijpt ze niet dat er een stelletje alcoholisten daar in die loods zitten die niet zonder drank kunnen ?
Nee zoe jat het lieverquote:Op maandag 8 mei 2023 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoë niet, die jankt niet als er geen bier is.
Dat gejank over bier was met Jeff
weet ik .. maar zowie heeft haar eigen verslavingenquote:Op maandag 8 mei 2023 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoë niet, die jankt niet als er geen bier is.
Dat gejank over bier was met Jeff
Dat ze dat niet zien he, Zoe ook. Het maakt haar 'raar' al dat nep gedoe en al die make-upquote:Op maandag 8 mei 2023 15:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze moest eens weten, dat ze zonder al die meuk er veel leuker uit zou zien.
Dit kon ik eerder niet niet posten maar in het begin dacht ze een soort van Yvonne Coldewyer te zijn.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is gewoon een vieze achterbakse manipulator op kleuter niveau
Ik zie een stront verwend meisjequote:Op maandag 8 mei 2023 15:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie in die trekjes vooral onzekerheid
Verslaafd aan alcohol vind ik erger dan verslaafd aan wimpersquote:Op maandag 8 mei 2023 15:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
weet ik .. maar zowie heeft haar eigen verslavingen
Zeker te weten, hij zegt dit al maanden en ik heb hem nog nooit 1 kwaad woord over Zoë tegen anderen horen zeggen. Hij kan het niet eens zijn met haar manier van doen, maar hij maakt haar nooit zwart zoals zij constant doet over hem.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
En het erge is
Hij meent het ook echt
JA!! Dat wilde ze ookquote:Op maandag 8 mei 2023 15:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit kon ik eerder niet niet posten maar in het begin dacht ze een soort van Yvonne Coldewyer te zijn.
quote:Op maandag 8 mei 2023 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verslaafd aan alcohol vind ik erger dan verslaafd aan wimpers
Ik weet ook wel wat ik erger vind.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zeker te weten, hij zegt dit al maanden en ik heb hem nog nooit 1 kwaad woord over Zoë tegen anderen horen zeggen. Hij kan het niet eens zijn met haar manier van doen, maar hij maakt haar nooit zwart zoals zij constant doet over hem.
Over een verschil qua intelligentie gesproken zegquote:Op maandag 8 mei 2023 15:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit kon ik eerder niet niet posten maar in het begin dacht ze een soort van Yvonne Coldewyer te zijn.
Dan zou Zoe, wanneer ze de loods zou moeten verlaten, goed in de cos passenquote:Op maandag 8 mei 2023 15:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is gewoon een vieze achterbakse manipulator op kleuter niveau
Komt ze later nog wel achterquote:Op maandag 8 mei 2023 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ze dat niet zien he, Zoe ook. Het maakt haar 'raar' al dat nep gedoe en al die make-up
Blauwe ballen.quote:
Dit doet hij echt goed. Komt moeilijk mijn strot uit, dat dan wel weerquote:
Wel eerlijkquote:Op maandag 8 mei 2023 16:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit doet hij echt goed. Komt moeilijk mijn strot uit, dat dan wel weer
Hij kan best wel zingen, net zoals Mirthe , Van de week hebben ze iets samen gezongen, klonk goed.quote:
Nog eentje volgens mij.quote:
Engine weet.quote:
Mirthe heb ik nog niet horen zingen, maar Jeff heeft de goede noot.quote:Op maandag 8 mei 2023 16:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij kan best wel zingen, net zoals Mirthe , Van de week hebben ze iets samen gezongen, klonk goed.
Ja sorryquote:Op maandag 8 mei 2023 16:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Sommige dingen wil je niet weten en al helemaal niet dieper over nadenken
Dat zingen van Mirthe en Jeff samen was een keer 's avonds bij de DJ booth.quote:Op maandag 8 mei 2023 16:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mirthe heb ik nog niet horen zingen, maar Jeff heeft de goede noot.
quote:Op maandag 8 mei 2023 16:04 schreef spapaars het volgende:
Jeffrey
https://streamable.com/vzbxdm
[ afbeelding ]
Hebben dezelfde muziek smaak ookquote:Op maandag 8 mei 2023 16:05 schreef Verida het volgende:
Da
[..]
Dat zingen van Mirthe en Jeff samen was een keer 's avonds bij de DJ booth.
gewoon zoals jij bent, volgens mij over het algemeen eerlijkquote:Op maandag 8 mei 2023 16:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit doet hij echt goed. Komt moeilijk mijn strot uit, dat dan wel weer
Bep zit in kantoor Wen in K4quote:Op maandag 8 mei 2023 16:08 schreef Monique___ het volgende:
babs tegen wendy? over wat ze heeft aangeklikt op internet: ik heb een playbunnypakje voor je
wendy wat heb je?
Een stel alcoholisten is zwaar overdreven. Een alcoholist drinkt elke dag en dat doen zij niet. Die mensen houden van gezelligheid en daar hoort in hun ogen een drankje bij. Niets mis mee en waarom wel een fels cola voor anderen en geen pilsje voor degenen die dat graag lusten. Qua kosten is bier nog goedkoper, als je het per liter uitrekentquote:Op maandag 8 mei 2023 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat er op een gegeven moment niet tegenop te transplanteren valtquote:Op maandag 8 mei 2023 16:15 schreef xsaskiax het volgende:
sjee je gaat de kale plekjes op het hoofd van Marciano steeds beter zien lijkt het wel
Talentjequote:Op maandag 8 mei 2023 16:17 schreef Monique___ het volgende:
kijk die erik eens los gaan met de hoelahoep
quote:Op maandag 8 mei 2023 16:22 schreef ledn81 het volgende:
dat er uberhaupt al een hitliijst was toen Janet geboren werd
Hier krijg ik hele rare beelden bijquote:Op maandag 8 mei 2023 16:22 schreef Charmian het volgende:
hebben ze dat nummer uit de oude doos van sjenet?
Je bent me net voor.quote:
tssk hij drukt dr tiet ook helemaal plat!quote:Op maandag 8 mei 2023 16:25 schreef Monique___ het volgende:
jw zit nog steeds met zijn hand op de tiet van eunice
Zo lagen ze al toen Janet moest zingen. Zijn niet eens gaan kijken.quote:
Kickt ie op.quote:Op maandag 8 mei 2023 16:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
tssk hij drukt dr tiet ook helemaal plat!
uhm dan moet er ook tiet zitten..quote:Op maandag 8 mei 2023 16:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
tssk hij drukt dr tiet ook helemaal plat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |