Heb het idee dat ze sowieso vaak best langs elkaar heen lullen.quote:
Babbel blijft maar lullen dus dat gaat vanzelf.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb het idee dat ze sowieso vaak best langs elkaar heen lullen.
Babette is zoveel aan het woord, dat je de aandacht snel verliest.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
gooi er een kwartje in en het ratelt wel doorquote:Op maandag 8 mei 2023 15:42 schreef engine het volgende:
[..]
Babbel blijft maar lullen dus dat gaat vanzelf.
Maar ze hebben idd wel overeeenkomstenquote:Op maandag 8 mei 2023 15:42 schreef Ebinas het volgende:
Zoe is net als Wendy.
Zou gelijk haar mond open trekken.
Proest
Ja met alcohol erin
Dat herken ik bij haar.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Babette is zoveel aan het woord, dat je de aandacht snel verliest.
Ik zie vooral een onzekere meid, die meer verbloemd, dan dat wij ooit weet van krijgen.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:42 schreef xsaskiax het volgende:
ik ken Zoë natuurlijk niet persoonlijk, maar ik zie hier een jonge vrouw die misschien van kind af aan gewend is om volwassenen gelijk te geven, zodat ze niet tegen haar blijven 'zeuren', want als je iemand gelijk geeft, zijn ze blij met je, vinden ze je aardig en ga zo maar door.
Babette hoort zichzelf graag lullen. Ze begrijpt het altijd ze snapt altijd wat je zegdquote:Op maandag 8 mei 2023 15:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hak op de takquote:Op maandag 8 mei 2023 15:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat herken ik bij haar.
Zo nu ook, ik ben Bep al kwijt hierdoor
quote:Op maandag 8 mei 2023 15:42 schreef engine het volgende:
[..]
Babbel blijft maar lullen dus dat gaat vanzelf.
quote:Op maandag 8 mei 2023 15:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Babette is zoveel aan het woord, dat je de aandacht snel verliest.
ja ook goed omschreven, ik vond het lastig het onder woorden te brengen.... door haar onzekerheid te verbergen, mensen gelijk geven, anderen een 'stoere' grote bek te geven voelt ze zich heel wat......tot iemand haar echt 'raakt'quote:Op maandag 8 mei 2023 15:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie vooral een onzekere meid, die meer verbloemd, dan dat wij ooit weet van krijgen.
Zodat niemand het ziet zekerquote:Op maandag 8 mei 2023 15:45 schreef Harry het volgende:
Babbette: ik wil hier met je wijntjes kunnen drinken (x3).
En een kaasje etenquote:Op maandag 8 mei 2023 15:45 schreef Harry het volgende:
Waar je bij Jeff een krat bier in moet knikkeren, zo moet je bij Babette een vat wijn in knallen.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:45 schreef Harry het volgende:
Maar welke dan?;quote:
maar IK heb nu geen geld.IKIKIKIKIK.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:47 schreef Monique___ het volgende:
zowie: "en dan krijg ik een brief en dan denk ik huh en dan kijk ik in de sluis en denk ik huh oh een brief leuk spannend huh
ik ben nog steeds in voor een geintje maar eigenlijk is er niet zo veel te doen soms een mailtje of boodschappen die ik moet doen ratelratelratel"
quote:
Primitief reagerenquote:Op maandag 8 mei 2023 15:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar welke dan?;
Emotioneel kan reageren bv?
Want ik zie bij Wendy vooral dit, wat ik bij Zoe niet zie
Ik vind Wendy een vrouw die weet waar ze zelf voor staat.
Iemand gelijk durft aan te spreken.
Goed is voor anderen
In is voor gezelligheid.
In staat is voor zich zelf te zorgen.
Overzicht heeft.
het draait om IKKUHHHHquote:Op maandag 8 mei 2023 15:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
maar IK heb nu geen gen geld.IKIKIKIKIK.
Wendy is ook heel onzeker over zichzelf.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar welke dan?;
Emotioneel kan reageren bv?
Want ik zie bij Wendy vooral dit, wat ik bij Zoe niet zie
Ik vind Wendy een vrouw die weet waar ze zelf voor staat.
Iemand gelijk durft aan te spreken.
Goed is voor anderen
In is voor gezelligheid.
In staat is voor zich zelf te zorgen.
Overzicht heeft.
quote:Op maandag 8 mei 2023 15:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wat een 'maniertjes', ze vertrekt haar gezicht nu heel anders dan ze 'normaal' doet..... overdreven, zoals ze zich eigenlijk gedraagt sinds ze daar zit, ze heeft zich een rol aangemeten die totaal niet bij haar past en die ze ook helemaal niet aankan
Echt hoor.quote:
Toen ze kramp had zekerquote:Op maandag 8 mei 2023 15:48 schreef ledn81 het volgende:
Blablabla het gaat weer over Ice
"Ice lag vannacht in bed en Zoe voelde een opening"![]()
Meid wat leuk
Die meid is zo onzeker over haarzelf, dat ze dat verbloemt met make up, wimpers en haar kledij.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:46 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja ook goed omschreven, ik vond het lastig het onder woorden te brengen.... door haar onzekerheid te verbergen, mensen gelijk geven, anderen een 'stoere' grote bek te geven voelt ze zich heel wat......tot iemand haar echt 'raakt'
Ik hoor vooral zoe constant zinnen herhalen en aanvullen met ik snap jequote:Op maandag 8 mei 2023 15:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]Ja! Maar dat geldt voor beiden, slikken ook beiden woorden en zinnen in. Ik vind het soms bijzonder knap hoe ze elkaar zo kunnen volgen!
Maar IK had gewonnen want hij heeft geen bierrrr.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:49 schreef Monique___ het volgende:
brabbel ik zei tegen jeff ze begrijpt het niet je moet haar even uitleggen
weer over dat bierrrrr
Zo niet nodig in haar gevalquote:Op maandag 8 mei 2023 15:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wendy is ook heel onzeker over zichzelf.
quote:Op maandag 8 mei 2023 15:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
huhuh toen riep ze nog Ice Ice Ice..
Toen zei ie nog gaat het..
ipv dat ie nou ijs gaat halen![]()
Wat begrijpt ze niet dat er een stelletje alcoholisten daar in die loods zitten die niet zonder drank kunnen ?quote:Op maandag 8 mei 2023 15:49 schreef Monique___ het volgende:
brabbel ik zei tegen jeff ze begrijpt het niet je moet haar even uitleggen
weer over dat bierrrrr
quote:Op maandag 8 mei 2023 15:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar IK had gewonnen want hij heeft geen bierrrr.
Gelijk willen halenquote:Op maandag 8 mei 2023 15:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar IK had gewonnen want hij heeft geen bierrrr.
Nog steeds dezelfde Zoe als toen van in het beginquote:Op maandag 8 mei 2023 15:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoor vooral zoe constant zinnen herhalen en aanvullen met ik snap je
Ik weet wat je bedoelt
Maaaaaarrr
quote:Op maandag 8 mei 2023 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat begrijpt ze niet dat er een stelletje alcoholisten daar in die loods zitten die niet zonder drank kunnen ?
Ze moest eens weten, dat ze zonder al die meuk er veel leuker uit zou zien.quote:
En het erge isquote:Op maandag 8 mei 2023 15:50 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey heeft dus tegen haar gezegd: je bent mijn zusje en ik zal je nooit laten vallen.......
Dan vraag ik me af hoe ze dan in godshemelsnaam zo over hem tegen anderen kan praten, wetend dat hij zo over haar denkt.....
Het is gewoon een vieze achterbakse manipulator op kleuter niveauquote:Op maandag 8 mei 2023 15:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nog steeds dezelfde Zoe als toen van in het begin
Vooral aan AANDACHTquote:Op maandag 8 mei 2023 15:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
nou nou dot..
zowie is verslaafd aan uh zowie![]()
![]()
![]()
en haar spiegel
en haar makeup
en aan ice
Zoë niet, die jankt niet als er geen bier is.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
nou nou dot..
zowie is verslaafd aan uh zowie![]()
![]()
![]()
en haar spiegel
en haar makeup
en aan ice
Ik zie in die trekjes vooral onzekerheidquote:Op maandag 8 mei 2023 15:48 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ik had van de week al een stuk getypt
Maar weer gewist
Dit is precies wat ik wilde zeggen
Die vraag kun je beter stellen aan de totale groep want in een eliminatiespel gaven juist zij tabak aan de kettingrokers waarmee dus een privébehandeling. Er staat 900k op het spel maar ze beleven het alsof het om 900 hele euro's gaat.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat begrijpt ze niet dat er een stelletje alcoholisten daar in die loods zitten die niet zonder drank kunnen ?
Nee zoe jat het lieverquote:Op maandag 8 mei 2023 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoë niet, die jankt niet als er geen bier is.
Dat gejank over bier was met Jeff
weet ik .. maar zowie heeft haar eigen verslavingenquote:Op maandag 8 mei 2023 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoë niet, die jankt niet als er geen bier is.
Dat gejank over bier was met Jeff
Dat ze dat niet zien he, Zoe ook. Het maakt haar 'raar' al dat nep gedoe en al die make-upquote:Op maandag 8 mei 2023 15:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze moest eens weten, dat ze zonder al die meuk er veel leuker uit zou zien.
Dit kon ik eerder niet niet posten maar in het begin dacht ze een soort van Yvonne Coldewyer te zijn.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is gewoon een vieze achterbakse manipulator op kleuter niveau
Ik zie een stront verwend meisjequote:Op maandag 8 mei 2023 15:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie in die trekjes vooral onzekerheid
Verslaafd aan alcohol vind ik erger dan verslaafd aan wimpersquote:Op maandag 8 mei 2023 15:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
weet ik .. maar zowie heeft haar eigen verslavingen
Zeker te weten, hij zegt dit al maanden en ik heb hem nog nooit 1 kwaad woord over Zoë tegen anderen horen zeggen. Hij kan het niet eens zijn met haar manier van doen, maar hij maakt haar nooit zwart zoals zij constant doet over hem.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
En het erge is
Hij meent het ook echt
JA!! Dat wilde ze ookquote:Op maandag 8 mei 2023 15:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit kon ik eerder niet niet posten maar in het begin dacht ze een soort van Yvonne Coldewyer te zijn.
quote:Op maandag 8 mei 2023 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verslaafd aan alcohol vind ik erger dan verslaafd aan wimpers
Ik weet ook wel wat ik erger vind.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zeker te weten, hij zegt dit al maanden en ik heb hem nog nooit 1 kwaad woord over Zoë tegen anderen horen zeggen. Hij kan het niet eens zijn met haar manier van doen, maar hij maakt haar nooit zwart zoals zij constant doet over hem.
Over een verschil qua intelligentie gesproken zegquote:Op maandag 8 mei 2023 15:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit kon ik eerder niet niet posten maar in het begin dacht ze een soort van Yvonne Coldewyer te zijn.
Dan zou Zoe, wanneer ze de loods zou moeten verlaten, goed in de cos passenquote:Op maandag 8 mei 2023 15:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is gewoon een vieze achterbakse manipulator op kleuter niveau
Komt ze later nog wel achterquote:Op maandag 8 mei 2023 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ze dat niet zien he, Zoe ook. Het maakt haar 'raar' al dat nep gedoe en al die make-up
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |