Blauwe ballen.quote:
Dit doet hij echt goed. Komt moeilijk mijn strot uit, dat dan wel weerquote:
Wel eerlijkquote:Op maandag 8 mei 2023 16:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit doet hij echt goed. Komt moeilijk mijn strot uit, dat dan wel weer
Hij kan best wel zingen, net zoals Mirthe , Van de week hebben ze iets samen gezongen, klonk goed.quote:
Nog eentje volgens mij.quote:
Engine weet.quote:
Mirthe heb ik nog niet horen zingen, maar Jeff heeft de goede noot.quote:Op maandag 8 mei 2023 16:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij kan best wel zingen, net zoals Mirthe , Van de week hebben ze iets samen gezongen, klonk goed.
Ja sorryquote:Op maandag 8 mei 2023 16:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Sommige dingen wil je niet weten en al helemaal niet dieper over nadenken
Dat zingen van Mirthe en Jeff samen was een keer 's avonds bij de DJ booth.quote:Op maandag 8 mei 2023 16:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mirthe heb ik nog niet horen zingen, maar Jeff heeft de goede noot.
quote:Op maandag 8 mei 2023 16:04 schreef spapaars het volgende:
Jeffrey
https://streamable.com/vzbxdm
[ afbeelding ]
Hebben dezelfde muziek smaak ookquote:Op maandag 8 mei 2023 16:05 schreef Verida het volgende:
Da
[..]
Dat zingen van Mirthe en Jeff samen was een keer 's avonds bij de DJ booth.
gewoon zoals jij bent, volgens mij over het algemeen eerlijkquote:Op maandag 8 mei 2023 16:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit doet hij echt goed. Komt moeilijk mijn strot uit, dat dan wel weer
Bep zit in kantoor Wen in K4quote:Op maandag 8 mei 2023 16:08 schreef Monique___ het volgende:
babs tegen wendy? over wat ze heeft aangeklikt op internet: ik heb een playbunnypakje voor je
wendy wat heb je?
Een stel alcoholisten is zwaar overdreven. Een alcoholist drinkt elke dag en dat doen zij niet. Die mensen houden van gezelligheid en daar hoort in hun ogen een drankje bij. Niets mis mee en waarom wel een fels cola voor anderen en geen pilsje voor degenen die dat graag lusten. Qua kosten is bier nog goedkoper, als je het per liter uitrekentquote:Op maandag 8 mei 2023 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat begrijpt ze niet dat er een stelletje alcoholisten daar in die loods zitten die niet zonder drank kunnen ?
Ik denk dat er op een gegeven moment niet tegenop te transplanteren valtquote:Op maandag 8 mei 2023 16:15 schreef xsaskiax het volgende:
sjee je gaat de kale plekjes op het hoofd van Marciano steeds beter zien lijkt het wel
Talentjequote:Op maandag 8 mei 2023 16:17 schreef Monique___ het volgende:
kijk die erik eens los gaan met de hoelahoep
quote:Op maandag 8 mei 2023 16:22 schreef ledn81 het volgende:
dat er uberhaupt al een hitliijst was toen Janet geboren werd
Hier krijg ik hele rare beelden bijquote:Op maandag 8 mei 2023 16:22 schreef Charmian het volgende:
hebben ze dat nummer uit de oude doos van sjenet?
Je bent me net voor.quote:
tssk hij drukt dr tiet ook helemaal plat!quote:Op maandag 8 mei 2023 16:25 schreef Monique___ het volgende:
jw zit nog steeds met zijn hand op de tiet van eunice
Zo lagen ze al toen Janet moest zingen. Zijn niet eens gaan kijken.quote:
Kickt ie op.quote:Op maandag 8 mei 2023 16:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
tssk hij drukt dr tiet ook helemaal plat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |