quote:Op maandag 8 mei 2023 15:10 schreef mangalie het volgende:
[..]
Kijk eens op stream 2
Te laat Marciano hing in het klimrek..
hij zal zo wel een biertje DOENquote:Op maandag 8 mei 2023 15:13 schreef mangalie het volgende:
Jeffrey: ik dacht ik doe vandaag niks meer...
quote:Op maandag 8 mei 2023 15:13 schreef Dotteke het volgende:
@:KinKiJan
Waarom zou dat niet kloppen?
[ afbeelding ]
Het was een knipoog naar Zoequote:Op maandag 8 mei 2023 15:13 schreef Dotteke het volgende:
@:KinKiJan
Waarom zou dat niet kloppen?
[ afbeelding ]
lolquote:Op maandag 8 mei 2023 15:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies mijn punt!
Zoe pakte 2 hoepels uit de sluis en stuurde een mail naar de febo dat ze 2 hoepels had gekregen met de vraag of dat klopte...
O die had ik niet doorquote:
quote:
Yep.quote:
Het gaat gelukkig ook 'maar' om 900kquote:Op maandag 8 mei 2023 15:17 schreef KinKiJan het volgende:
Moraima probeerde wat te hoelahoepen en ging weer bij JW aan tafel zitten. Ze zegt lachend dat ze hoopt dat het maar een verdienopdracht is.
Tijdens het tikken hebben ze 'domme muts' toch maar weer uitgegumdquote:Op maandag 8 mei 2023 15:19 schreef FreshFruit het volgende:
Zoe had ook een mail gestuurd of ze een airco kon krijgen van Johnny.
Antwoord: Koop maar van de prijzenpot.
Hoe haalt ze het in haar harses he.... die meid is zo brutaal als het maar zijn kan (niet alleen dom)quote:Op maandag 8 mei 2023 15:19 schreef FreshFruit het volgende:
Zoe had ook een mail gestuurd of ze een airco kon krijgen van Johnny.
Antwoord: Koop maar van de prijzenpot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |