abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 mei 2023 @ 16:25:01 #51
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_209059645
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 16:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Het stukje daarover in de OP is ook weer zo heerlijk naief.
[..]
Tal van sectoren die wel vrij massaal door mannen worden bevolkt en niet uitgesproken stoer zijn, volgens mij hoeft werk voor de meeste mannen niet eens "stoer" te zijn. Maar dit is laagbetaald kutwerk met een beroerd imago, dat is wel wat graadjes problematischer dan werk met alleen maar een suf imago. Kun je wel een van die schaarse in de kinderopvang werkende mannen op een stagemarkt zetten, maar dan nog kan ik me niet voorstellen dat je daarmee erg veel 16-jarige jongens geinteresseerd maakt in het oppassen op baby's.
En je hebt dus altijd de schijn tegen. Dat verander je ook niet met een paar Postbus 51-spotjes.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_209059705
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 16:25 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
En je hebt dus altijd de schijn tegen. Dat verander je ook niet met een paar Postbus 51-spotjes.
In de (ouderen)zorg speelt dit ook wel ja. Maar dan wordt je al snel als homo aangezien :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 8 mei 2023 @ 16:49:45 #53
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_209060018
Ik begrijp die ouders wel.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_209060300
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 16:28 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
In de (ouderen)zorg speelt dit ook wel ja. Maar dan wordt je al snel als homo aangezien :')
Mijn bestie (gay) heeft net z'n sportbaan opgezegd en lakt nu nagels van bejaarde vrouwen en brengt ze naar het toilet. Hij wil nooit meer anders. O+

Als mannen niet op een kdv willen werken dan doen ze dat toch lekker niet. Wonderlijk wel hoe snel mannen zich weer het slachtoffer voelen en/of de schuld leggen bij vrouwen. Daarnaast tegelijkertijd janken dat de huidige generatie zulke sneeuwvlokjes zijn. Daar zien ze waarschijnlijk zelf de ironie niet eens van in.
Eerst "mogen" ze het schijnbaar niet maar tegelijkertijd janken dat het te weinig betaalt. Ja nee, voor slechtbetaalde banen zijn vrouwen dan wel weer goed genoeg. De deeltijdprinsesjes. Echt, wat een stom volk post hier toch ook.
Go hard or go home
  Moderator maandag 8 mei 2023 @ 18:34:06 #55
441859 crew  Lenny77
pi_209061362
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 14:26 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik vind dat de overheid of de media niet krampachtig moet proberen de verschillen tussen mannen en vrouwen uit te wissen. Als jongens nu liever lassen of programmeren en meisjes liever tutten met baby's of verpleegstertje spelen, dan is dat toch prima? En als een jongen of meisje net iets anders wil is dat ook prima, maar ga het niet lopen puseh.
Tutten? Verpleegstertje spelen?

:{w
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_209061644
quote:
10s.gif Op maandag 8 mei 2023 17:07 schreef Noek het volgende:

[..]
Mijn bestie (gay) heeft net z'n sportbaan opgezegd en lakt nu nagels van bejaarde vrouwen en brengt ze naar het toilet. Hij wil nooit meer anders. O+

Als mannen niet op een kdv willen werken dan doen ze dat toch lekker niet. Wonderlijk wel hoe snel mannen zich weer het slachtoffer voelen en/of de schuld leggen bij vrouwen. Daarnaast tegelijkertijd janken dat de huidige generatie zulke sneeuwvlokjes zijn. Daar zien ze waarschijnlijk zelf de ironie niet eens van in.
Eerst "mogen" ze het schijnbaar niet maar tegelijkertijd janken dat het te weinig betaalt. Ja nee, voor slechtbetaalde banen zijn vrouwen dan wel weer goed genoeg. De deeltijdprinsesjes. Echt, wat een stom volk post hier toch ook.
Huh?
"Pools are perfect for holding water"
pi_209061667
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 15:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Mijn zus werkt al 15-20 jaar in de kinderopvang en beaamt dat ze dus giga problemen hebben met personeelstekorten. Zij is nu planner voor meerdere vestigingen en als ik haar hoor praten over de nieuwe generatie die de kinderopvang in wil (met name vrouwen dus), wordt wel duidelijk waarom er zulke grote problemen zijn in die sector: starters willen vrijwel nooit 32 of zelfs 40 uur werken, vinden 2 of max 3 dagen echt al heel veel omdat ze anders niet kunnen omgaan met de werkdruk en balans tussen werk en privé :')

Die branche gaat volledig kapot als ze niet opletten.
Mijn vriendin werkt in een kdv en die hele branche loopt over van de volstrekt incompetente en aartsluie bedrijfsleidingen, idiote zeikouders (je kind in een kdv dumpen en vervolgens op hoge poten eisen dat je "kleine wondertje" een VIP-behandeling krijgt), steeds meer kinderen uit regelrechte achterstandsgezinnen en steeds minder uit normale families, collega's die zich letterlijk íedere week één of twee dagen ziek melden enz. enz. enz.

Ik heb er echt geen goed woord voor over en erger me dan ook iedere keer weer wanneer m'n vriendin over haar werk vertelt. Het is echt doodzonde om je kostbare tijd te verspillen in een kdv voor het hongerloontje wat je er verdient.
pi_209061728
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 18:48 schreef probeer het volgende:

[..]
Huh?
Die snap ik ook niet. Sowieso is de schuldvraag toch helemaal niet zo interessant hier?
pi_209062003
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 15:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Mijn zus werkt al 15-20 jaar in de kinderopvang en beaamt dat ze dus giga problemen hebben met personeelstekorten. Zij is nu planner voor meerdere vestigingen en als ik haar hoor praten over de nieuwe generatie die de kinderopvang in wil (met name vrouwen dus), wordt wel duidelijk waarom er zulke grote problemen zijn in die sector: starters willen vrijwel nooit 32 of zelfs 40 uur werken, vinden 2 of max 3 dagen echt al heel veel omdat ze anders niet kunnen omgaan met de werkdruk en balans tussen werk en privé :')

Die branche gaat volledig kapot als ze niet opletten.
Weet je zus ook nog hoe het er een jaar of 12 geleden aan toeging? Toen werden pedagogische medewerkers massaal ontslagen omdat er bezuinigd moest worden. Er was een compleet gebrek aan langetermijndenken. De branche mag ook de hand in eigen boezem steken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_209062053
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 18:53 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Die snap ik ook niet. Sowieso is de schuldvraag toch helemaal niet zo interessant hier?
Nouja, als KVD's en kinderopvangorganisaties meer mannen als werknemers willen, is het toch wellicht wel handig dat ze uitzoeken waarom veel mannen dat niet willen.

Maar bij een artikel met de titel 'Mannen zijn schaars in de kinderopvang, probleem bij ouders' aan komen zetten dat die mannen zich slachtoffer voelen en de schuld bij vrouwen leggen, dan vraag ik me toch echt af waar je dat vandaan haalt.

Er komt geen enkele man aan bod die benoemt dat hij graag in de kinderopvang wilt werken, maar dat niet doet omdat hij zich slachtoffer voelt en/of de schuld bij vrouwen neerlegt. Er staat nota bene 'ouders' in de titel.

Maargoed, het bekt blijkbaar wel weer lekker, zo'n seksistisch generaliserende post.

[ Bericht 2% gewijzigd door probeer op 08-05-2023 19:13:54 ]
pi_209062319
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 19:07 schreef probeer het volgende:

[..]
Nouja, als KVD's en kinderopvangorganisaties meer mannen als werknemers willen, is het toch wellicht wel handig dat ze uitzoeken waarom veel mannen dat niet willen.
Culturele denkbeelden. Er zijn landen waarin het aandeel mannen in de kinderopvang veel groter is dan in Nederland en er zijn landen waarin het aandeel groeit of juist krimpt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_209063004
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 19:05 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Weet je zus ook nog hoe het er een jaar of 12 geleden aan toeging? Toen werden pedagogische medewerkers massaal ontslagen omdat er bezuinigd moest worden. Er was een compleet gebrek aan langetermijndenken. De branche mag ook de hand in eigen boezem steken.
Absoluut met je eens en die golfbeweging zal altijd blijven. Desondanks is ze somber over de toekomst van het kdv in het algemeen.
  maandag 8 mei 2023 @ 22:22:10 #63
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_209065435
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2023 18:34 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Tutten? Verpleegstertje spelen?

:{w
😘
The End Times are wild
pi_209066362
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 19:05 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Die krokodillentranen van werkgevers kan ik ook vrij slecht tegen. Metaalsector idem dito, jarenlang schijtloontjes betalen en dan verbaasd zijn dat de jeugd wat anders kiest :')
pi_209066377
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 15:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Het super masculiene gokken met andermans geld uit de financiele sector wordt bijzonder goed beloond, en het feminine zorgende in de ziekenhuizen wordt heel slecht beloond. Dus dat het een consequentie van de eigen beroepskeuze is, is waar, maar dat betekent niet dat die consequentie deugt. Waarom worden sommige van die typisch masculiene beroepen zo rijkelijk beloond? En dan bedoel ik niet booreilandwerkers of stratenmakers. Je zou hier echt iets hebben om voor verbetering van de samenleving te pleiten, maar het slachtofferschap van het luie geslacht gaat er veel lekkerder in.
Wel mee eens. In de VS zit een quant/hedge fund genaamd Renaissance Technologies die zo werd omschreven
quote:
"Of his 200 employees, ensconced in a fortress-like building in unfashionable Long Island, New York, a third have PhDs, not in finance, but in fields like computer science, physics, mathematics and statistics. Renaissance has been called “the best physics and mathematics department in the world”; and, according to Weatherall, "avoids hiring anyone with even the slightest whiff of Wall Street bona fides".
— Sarfraz Manzoor, The Telegraph, 2013
Ik snap die mensen die er werken zeker want het verdiend gruwelijk veel, maar het is toch eeuwig zonde dat die knappe koppen bezig zijn met geld schuiven en afromen.

[ Bericht 2% gewijzigd door tjoptjop op 08-05-2023 23:41:25 ]
pi_209070137
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 23:27 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Wel mee eens. In de VS zit een quant/hedge fund genaamd Renaissance Technologies die zo werd omschreven
[..]
Ik snap die mensen die er werken zeker want het verdiend gruwelijk veel, maar het is toch eeuwig zonde dat die knappe koppen bezig zijn met geld schuiven en afromen.
Heel lang geleden antwoordde Bill Gates al op de vraag wie zijn grootste concurrent was met "Goldman Sachs", die betaalden de knappe koppen veel beter. Het is ook alweer 10 jaar geleden dat Tegenlicht berichtte over koersspeculatie op micro en nanoseconden koersverschil, Goldman Sachs had een beslissend voordeel door het kortste kabeltje. Maar de software daarachter werd gedaan door mensen die doorbraakwetenschappers hadden kunnen worden. Er zit ook een briljante scene in Margin Call, waarin een lagere wizkid vanwege de crunch by de hoogste bazen aan tafel wordt geroepen en zijn achtergrond moet vertellen. Die was letterlijk een rocket sicentist.

Het illustreert alleen maar dat ze daar geen geld verdienen, er is geen productiviteit, het is alleen maar afromen en manipuleren om zo stukjes en beetjes van door andere wel echt verdiend geld toe te eigenen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_209082108
Zolang ze niet kunnen praten verblijven mijn kinderen enkel onder vrouwelijke familieleden en alleen wanneer het hoognodig is. Geen haar op mijn hoofd die er nog aan zou denken een kind weg te brengen naar zo’n plek.

Ooms en opa’s zijn ook een no-go. Heb genoeg gezien en gehoord inmiddels om daar heel zeker van te zijn.

Dan maar een “helicoptercurlingouder” en zo genoemd worden. Lekker boeiend. :')
pi_209084685
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 22:49 schreef Azula2.0 het volgende:
Zolang ze niet kunnen praten verblijven mijn kinderen enkel onder vrouwelijke familieleden en alleen wanneer het hoognodig is. Geen haar op mijn hoofd die er nog aan zou denken een kind weg te brengen naar zo’n plek.

Ooms en opa’s zijn ook een no-go. Heb genoeg gezien en gehoord inmiddels om daar heel zeker van te zijn.

Dit is geen algemeen probleem. Het lijkt vooral een jou probleem.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_209084690
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 01:52 schreef r_one het volgende:

[..]
Dit is geen algemeen probleem. Het lijkt vooral een jou probleem.
Dat zegt ze ook, dus waarom bemoei je je er weer mee? :N
pi_209084697
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 01:54 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Met haar.
En ik zie het woord 'probleem' nergens staan dus nee, ze ervaart haar instelling niet als zodanig.

Zo, en nou weer lekker gaan slapen Ootje. Je voegt niks toe.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_209084732
Mannen die een carrière in de kinderopvang overwegen zouden eerst deze film eens moeten kijken:
The Hunt (2012) - Reference View - IMDb

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2023 02:23:37 ]
pi_209084734
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2023 02:23 schreef Gehrman het volgende:
Mannen die een carrière in de kinderopvang overwegen zouden eerst deze film eens moeten kijken:
Jagten _O_

Speelt zich overigens af op een basisschool maar dat terzijde
.
pi_209085323
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 01:54 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Waarom iets posten als een ander er niet op mag reageren en waarom zo gepikeerd reageren op de reactie van iemand op een andere reactie die jou helemaal niet aan gaat? |:( :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_209085508
quote:
99s.gif Op woensdag 10 mei 2023 07:42 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Waarom iets posten als een ander er niet op mag reageren en waarom zo gepikeerd reageren op de reactie van iemand op een andere reactie die jou helemaal niet aan gaat? |:( :')
Dat opvliegende heeft ze wel vaker last van als ze de naam r_one ziet staan :')

Zie het woordje ‘weer’ in d’r ad hominem :O
.
pi_209085591
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 15:17 schreef VEM2012 het volgende:

In Nederland heb je zo'n nitwit, Sophie van Gool, die er zelfs een heel boek over heeft geschreven met het waarom van de loonkloof. Ook zij heeft er geen seconde over nagedacht om eens dieper in de materie te duiken.
Uhm heb je het boek gelezen? Want als je dat gedaan had, had je geweten dat ze zeer uitgebreid onderzoek heeft gedaan. Haar boek bevat enorm veel verwijzingen naar allerlei wetenschappelijke kritische onderzoeken.

Dat het licht activistisch is geschreven, en minder licht activistisch in media verschijnt doet daar niet aan af.

Je kunt er iets van vinden, maar niet gaan beweren dat er geen onderzoek is gedaan.
pi_209085608
Overigens ben ik het eens met de algemene mening hier. Als vader werd ik door moeders vooral weggegeven als ik mijn dochters van de KDV kwam halen. Een mannelijk medewerker is weggehaald omdat de moeders het een "eng" idee vonden.

Ik voel me niet gauw ergens niet welkom, maar op het KDV had ik dat gevoel juist zeer sterk... rare cultuur.
pi_209085645
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 15:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Met ouders die zelf maar twee tot drie dagen per week werken, is er imo ook weinig noodzaak voor opvang.
Ken ouders die hun kind 5 dagen naar de opvang brengen, dan denk ik begin dan niet aan kinderen…
  woensdag 10 mei 2023 @ 08:33:13 #78
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_209085683
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 22:49 schreef Azula2.0 het volgende:

Want vrouwen kunnen geen misbruik plegen natuurlijk…. Wat een achterhaalde onzin
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_209087232
Fukkink _O-

Selecteren ze op dit soort toepasselijke namen, of wat? :D
pi_209087290
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2023 02:23 schreef Gehrman het volgende:
Of deze: https://www.imdb.com/title/tt0318202/?ref_=ext_shr_lnk
  woensdag 10 mei 2023 @ 13:38:12 #81
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_209089228
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 11:29 schreef Redbullkid het volgende:
Vrijwel alleen deeltijdbanen, slechte salaris, elke dag gezien worden als potentiele verkrachter.
En dan moet je ook nog op jankende kinderen passen van ondankbare en veeleisende ouders.

Nee dank je :')
En het merendeel van je collega's is vrouw. Dat klinkt leuk, totdat je het een week geprobeerd hebt. Dat gemiep en gezever :{w
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_209090169
Scholen en KDV.

Ik ken een ervaren leerkracht die halverwege t jaar met vervroegd pensioen gegaan is omdat hij slecht sliep en een burnout wilde voorkomen. En bijna 100% zeker dat gezeik van ouders hierin een grote rol speelt. Zie geregeld overbodige discussies in de oudergroep van whatsapp.

Een paar jaar geleden werd een opa van een kind die op de speelplaats een ietwat onhandig verwoord compliment had gegeven (ouder was erbij) daarin gebrandmerkt als mogelijke pedo en deelden ze een paar facebookfotos met naw gegevens.

Dus..nope.

Als het 30-40 jaar terug in de tijd was, prima. Nu zoveel mogelijk afstand houden. Heb het idee dat het niveau erg gekelderd is met wappies erbij.
pi_209091702
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 08:33 schreef karr-1 het volgende:

[..]
Want vrouwen kunnen geen misbruik plegen natuurlijk…. Wat een achterhaalde onzin
Nog veel erger dat mannen (ooms en opa's maar daar zal het vast niet blijven) op voorhand al het stigma pedo van haar krijgen. Ze zegt zelf daar "heel zeker van te zijn", ze heeft immers "genoeg gezien en gehoord".

Dit zijn de gevaarlijkste types.
En dat weet ik dan weer heel zeker.
.
pi_209092106
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 08:33 schreef karr-1 het volgende:

[..]
Ja en daarom staat er ook alleen wanneer het hoognodig is en die vrouwen bestaan uit mijn zussen en zijn oma’s. Verder is het een Nope want ja ook vrouwen hebben dingetjes al is dat in vele van de bekende gevallen in samenwerking en vanuit het initiatief van een man die begon en waar zijn partner dan in is mee gegaan.

Er is niets achterhaalds aan. Alle kinderen/ inmiddels volwassen waarvan ik weet dat ze zijn misbruikt waren het vooral opa’s, ooms en broers.

Je kunt nooit iets helemaal voorkomen maar je kunt wel de kans reduceren. Ik ga niet makkelijk worden nu met het kostbaarste dat ik heb gemaakt en waar heel mijn leven om draait, om de gevoelens van mannen niet te kwetsen. _O-

Stel dat straks 50% van de kdv medewerkers man is dan is het een kwestie van tijd tot het volgende misbruikschandaal aan het daglicht zal komen. Zo zijn de cijfers nou eenmaal.
pi_209092121
De beste manier om te zorgen dat je kind niet misbruikt wordt is gewoon geen kinderen krijgen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_209092278
Mijn basisschool leraar bleek nadat hij zelfmoord heeft gepleegd ook de kinderverkrachter en -moordenaar van een cold case te zijn en andere onopgeloste misbruikzaken na DNA onderzoek.

De schijn werkt gewoon een beetje tegen en ouders beschermen nou eenmaal graag zoveel mogelijk hun kinderen hier tegen. Nogmaals, fuck de gevoelens van mannen wat dit betreft. Ik kan er echt niet om wakker liggen en al helemaal niet gezien de meeste mannen toch niet in een Kdv willen werken.
pi_209092340
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 16:51 schreef r_one het volgende:

[..]
Nog veel erger dat mannen (ooms en opa's maar daar zal het vast niet blijven) op voorhand al het stigma pedo van haar krijgen. Ze zegt zelf daar "heel zeker van te zijn", ze heeft immers "genoeg gezien en gehoord".

Dit zijn de gevaarlijkste types.
En dat weet ik dan weer heel zeker.
Ja een klein aangetrouwd nichtje van me is onlangs door haar opa misbruikt. Vriendin door haar vader. Ik vroeger door een jongen die achteraf zijn zusje ook bleek te misbruiken en drie keer raden door wie die jongens uit heel dat gezin zijn misbruikt? Door hun leuke lieve oompie.

Maar hey joh laat jij je kinderen lekker wel bij Jan en Alleman achter. Moet je zelf weten. IK ga dat dus NIET doen. Succes met de jarenlange en slopende nasleep daarvan omdat je vanuit je naïviteit en mannelijke ego wel even iedere man je dochter laat verschonen en er vanuit gaat dat dat allemaal helemaal prima gaat omdat er ook vrouwen zijn die kinderen misbruiken. :W

Ik zeg niet dat elke man een pedo is, maar ik ga ook niet zitten gokken. Het gaat niet om een auto hè, maar om je kind.
pi_209092397
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2023 17:47 schreef Azula2.0 het volgende:

[..]
Ja een klein aangetrouwd nichtje van me is onlangs door haar opa misbruikt. Vriendin door haar vader. Ik vroeger door een jongen die achteraf zijn zusje ook bleek te misbruiken en drie keer raden door wie die jongens uit heel dat gezin zijn misbruikt? Door hun leuke lieve oompie.

Maar hey joh laat jij je kinderen lekker wel bij Jan en Alleman achter. Moet je zelf weten. IK ga dat dus NIET doen. Succes met de jarenlange en slopende nasleep daarvan omdat je vanuit je naïviteit en mannelijke ego wel even iedere man je dochter laat verschonen en er vanuit gaat dat dat allemaal helemaal prima gaat omdat er ook vrouwen zijn die kinderen misbruiken. :W
Zoek professionele hulp. Heeft je kind waarschijnlijk veel meer aan.
pi_209092416
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 17:52 schreef probeer het volgende:

[..]
Zoek professionele hulp. Heeft je kind waarschijnlijk veel meer aan.
Nee niet nodig. Gewoon mijn leven zo invullen dat er vrijwel geen oppas nodig is. Werkt prima zo. Ouders horen nog altijd zelf voor hun kinderen te zorgen ipv dat over te laten aan organisaties.

Met professionele hulp gaat het aantal misbruikgevallen niet zakken hoor. :+ Het zijn vooral misbruikers die professionele hulp nodig hebben.
pi_209092417
Ik kan het overigens alleen maar toejuichen als mensen die kwijlende mormels van ze zover mogelijk uit mijn buurt houden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_209092430
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2023 17:53 schreef Azula2.0 het volgende:

[..]
Nee niet nodig. Gewoon mijn leven zo invullen dat er vrijwel geen oppas nodig is. Werkt prima zo. Ouders horen nog altijd zelf voor hun kinderen te zorgen ipv dat over te laten aan organisaties.

Met professionele hulp gaat het aantal misbruikgevallen niet zakken hoor. :+
Ow nee, ik bedoel ... voor jou, want je klinkt compleet gestoord en bent uiterst seksistisch. En dat zal je kind vast oppikken of zelfs over nemen.
pi_209092454
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 17:55 schreef probeer het volgende:

[..]
Ow nee, ik bedoel ... voor jou, want je klinkt compleet gestoord en bent uiterst seksistisch.
Gestoord omdat je je kinderen niet bij iedereen achter laat in een wereld vol met smeerlappen, die ervoor hebben gezorgd dat veel mensen dus voorzichtig zijn geworden? _O-

Omgekeerde wereld. Typisch Nederland ook. Eerst alles uit de hand laten lopen en dan achteraf een pleister plakken. Oh ja en drie maandjes celstraf waarvan twee voorwaardelijk.
pi_209092539
Het enige wat hij meekrijgt is dat nee ook echt nee is voor zowel hem als een ander die hem nee zegt. Dat hij mensen hun grenzen respecteert en dat zijn grenzen ook gerespecteerd dienen te worden. Dat zijn piep door niemand wordt aangeraakt (ik mag het inmiddels ook niet meer en is ook niet nodig hij is groot genoeg nu) en hij die van anderen niet aanraakt en dat hij heel erg open communiceert naar zijn ouders over “foutjes”, akkefietjes en “geheimpjes” die anderen met hem maken en dat wij nooit boos zullen worden als iemand iets bij hem doet.

Ik kan zelf wel trauma’s hebben maar ben geen frigide imbeciel als het op opvoeding aankomt. :') Geef een beetje handvatten mee maar dat zou normaal moeten zijn.

Ik heb verder ook niets tegen mannen in het algemeen en zie niemand automatisch voor pedo aan. Bescherm gewoon mijn kind wat heel normaal
is, maar dat is blijkbaar een directe aanval naar jullie en de gehele mannelijke bevolking. _O- Omdat mensen hun kinderen niet graag achter laten bij ze.

Geen enkel begrip te verkennen verder ondanks de feiten waarvan dit een logisch gevolg is, maar dat verwachtte ik ook niet.
pi_209092694
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2023 17:58 schreef Azula2.0 het volgende:

[..]
Gestoord omdat je je kinderen niet bij iedereen achter laat in een wereld vol met smeerlappen, die ervoor hebben gezorgd dat veel mensen dus voorzichtig zijn geworden? _O-

Omgekeerde wereld. Typisch Nederland ook. Eerst alles uit de hand laten lopen en dan achteraf een pleister plakken. Oh ja en drie maandjes celstraf waarvan twee voorwaardelijk.
Nee, gestoord omdat je een mannelijke zorgverlener in je kinds leven meteen gelijk stelt aan je kind bij jan en alleman achterlaten om het misbruikt te laten worden.
pi_209093304
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2023 18:11 schreef Azula2.0 het volgende:
Ik heb verder ook niets tegen mannen in het algemeen en zie niemand automatisch voor pedo aan.
Dat doe je wel. Feitelijk.
quote:
Bescherm gewoon mijn kind wat heel normaal is,
De manier waarop is niet normaal.

Maar goed, er zal wel weer een "laat jij je kind maar fijn door allerlei viespeuken verkrachten" reactie komen.

Zwart ... wit ...
.
pi_209095594
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 18:28 schreef probeer het volgende:

[..]
Nee, gestoord omdat je een mannelijke zorgverlener in je kinds leven meteen gelijk stelt aan je kind bij jan en alleman achterlaten om het misbruikt te laten worden.
Het vergroot het risico op misbruik. Wat jij daarvan vindt en hoe je mijn woorden in elkaar draait, boeit mij niet.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 19:29 schreef r_one het volgende:

[..]
Dat doe je wel. Feitelijk.
[..]
De manier waarop is niet normaal.

Maar goed, er zal wel weer een "laat jij je kind maar fijn door allerlei viespeuken verkrachten" reactie komen.

Zwart ... wit ...
Het gebied is behoorlijk grijs en daarom kies ik ervoor om mijn kind niet onder te brengen op plekken waar de kans aanzienlijk groter is dat er iets gebeurt. Wat jij daarbij voelt moet je zelf weten. Daar heb ik geen invloed op.

Als er een stuk water is waar tien haaien regelmatig zwemmen en 9 daarvan doen niets, maar 1 ervan bijt soms. Je weet niet welke haai en wanneer hij er is en of hij wel of niet gaat bijten op het moment dat hij er is. Ga je in dat water zwemmen of ergens waar het veel veiliger is?

Precies. Er worden veel meer kinderen misbruikt dan dat haaien mensen aanvallen. Fijne avond nog.
  woensdag 10 mei 2023 @ 21:56:42 #97
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209095608
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 11:16 schreef Monolith het volgende:
De maatschappij is ook volstrekt paranoïde geworden voor wat betreft mannen in beroepen waarbij ze mogelijkerwijs alleen zijn met kinderen.
Klopt. Mannen die in de kinderopvang werkten waren opeens allemaal potentiële pedofielen. Daar krijg je een soort "better safe than sorry" beleid van.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_209095684
Opmerkelijk dat een mod nog niet is langs geweest om dit overduidelijke seksisme op te ruimen.
pi_209095703
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2023 21:55 schreef Azula2.0 het volgende:

[..]
Het gebied is behoorlijk grijs en daarom kies ik ervoor om mijn kind niet onder te brengen op plekken waar de kans aanzienlijk groter is dat er iets gebeurt.

[..]
Ik denk dat kdv-personeel het er maar mee getroffen heeft dat je je kind(eren) niet of zo min mogelijk naar een kdv brengt. Wat zal jij een fijne ouder zijn om contact mee te moeten hebben. ^O^
pi_209095760
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2023 22:02 schreef probeer het volgende:
Opmerkelijk dat een mod nog niet is langs geweest om dit overduidelijke seksisme op te ruimen.
Seksisme in een topic over seksisme. Wat gek.

Nee maar aai over je bolletje en een excuusbrief dat ik mannen als mogelijk gevaar zie voor kinderen ondanks dat meerdere onderzoeken al hebben uitgewezen dat 1 op de 10 mannen pedoseksuele gevoelens ervaart en er tussen de overige 9 mannen ook nog mannen zitten die dit niet ervaren maar toch veroordeeld worden voor kindermisbruik.

Je kunt je kind ook gewoon in een hok Bulldogs gooien en dan afwachten of er eentje bijt. Als je dat niet doet dan ben je echt een lul want dat is zielug voor de Bulldogs die wel normaal zijn. Huilen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')