Wanda dr podcast met Jeff was heel open en eerlijk ... Als je iemand niet zou mogen zou je dat wel kunnen bespeuren ...quote:Op zondag 7 mei 2023 01:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Pure rancune bij al die wijven, ook bij Kenzy en misschien ook wel bij Wanda, weet jij veel. Jaloezie en den kift.
En ook niet haar loverquote:Op zondag 7 mei 2023 01:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze is toch volwassen, vindt ze zelf, dan moet ze ook gewoon met gezond verstand een drankje kunnen doen. Isaac is haar vader niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gezemel tussen JW en een kreunende Eunice. JW wil graag naar bedje, maar de kreuner wil nog even knuffelen en gekriebeld wordenquote:
ze hebben al 100 euro, andere opdrachten kregen ze ook maar 200 euro of zo bij elkaar gesprokkeld, dus lekker slapen en morgen wel weer zienquote:Op zondag 7 mei 2023 01:14 schreef xsaskiax het volgende:
Het schijnt ze weinig of niets te interesseren dat karaokegebeuren, niets gehoord over wat ze vannacht van plan zijn als de jingle gespeeld wordt.
tja of het wordt vannacht 4 keer missen en dan is het 'weg 100 euro'quote:Op zondag 7 mei 2023 01:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze hebben al 100 euro, andere opdrachten kregen ze ook maar 200 euro of zo bij elkaar gesprokkeld, dus lekker slapen en morgen wel weer zien
Laat ze allemaal maar te laat zijnquote:Op zondag 7 mei 2023 01:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze hebben al 100 euro, andere opdrachten kregen ze ook maar 200 euro of zo bij elkaar gesprokkeld, dus lekker slapen en morgen wel weer zien
Gewoon ff mirthe uit bed gooienquote:Op zondag 7 mei 2023 01:16 schreef Flow3r het volgende:
Ga dan bij elkaar slapen als je geen afscheid kan nemen van elkaar
oh ja, was ik al vergetenquote:Op zondag 7 mei 2023 01:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
tja of het wordt vannacht 4 keer missen en dan is het 'weg 100 euro'
Ik ook nietquote:Op zondag 7 mei 2023 01:17 schreef Flow3r het volgende:
Geloof er geen reet van dat de rest allemaal al slaapt
Exact dit ja dus dan weet je alweer genoegquote:Op zondag 7 mei 2023 01:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wel apart, het ging de hele avond over Jeff, zowel door Zoe als op stream, maar sinds ik kijk, heb ik Jeff niet op stream gezien
quote:Op zondag 7 mei 2023 01:12 schreef Flow3r het volgende:
Gooi er maar een karaoke in ,laffe bendeDoe haar maar dan ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik gok op een fail dan ... Zul je zien dat ie het zelf isquote:Op zondag 7 mei 2023 01:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens JW om 2.00 uur, was de vorig keer ook zei hij
Nee is te makkelijkquote:Op zondag 7 mei 2023 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
ik gok op een fail dan ... Zul je zien dat ie het zelf is
Ze blijven wachten op de bank tot 2.00 uurquote:Op zondag 7 mei 2023 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
ik gok op een fail dan ... Zul je zien dat ie het zelf is
Daarna gaan ze verder in bed !?quote:Op zondag 7 mei 2023 01:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze blijven wachten op de bank tot 2.00 uur
Kreunicequote:Op zondag 7 mei 2023 01:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Daarna gaat Eunice nog meer zeuren en kreunen
'Je bent een soepkip!'quote:Op zondag 7 mei 2023 01:31 schreef Flow3r het volgende:
Heb het geluid voluit staan, zit hier met hete soep, nu effe geen muziek aub
@Febo leest gelukkig nooit mee ... maar zo kunnen wel eerder naar bed met nu die yellquote:Op zondag 7 mei 2023 01:31 schreef Flow3r het volgende:
Heb het geluid voluit staan, zit hier met hete soep, nu effe geen muziek aub
Het ligt gewoon anders maar vooralsnog niet bespreekbaar volgens mij, maar het zit er wel aan te komen voel ik ...quote:Op zondag 7 mei 2023 01:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik heb ff over Zoe na zitten denken, tis eigenlijk een heel zielig meisje, dat hunkert naar aandacht. Bij voorkeur van een man. Jeff wilde ze, maar kon en kan ze niet krijgen, die moet nu dus weg. Ook omdat ze de aandacht die ze nog van Ice krijgt, die ze nu wil, moet delen met Jeff. OOk Babet en Wendy kunnen goed met Jeff en moet ze hun ook delen en dat allemaal door Jeff. Ze dacht door manager te worden lekker met Babet en Wendy op kantoor te kunnen zitten, maar weer zijn ze liever bij de gezelligheid (vaak daar waar Jeff is) Verder is ze veel te beschermd opgevoed en kan niets zelf en heeft overal hulp bij nodig, maar kat iedereen af, die haar wil helpen. Ik ben bang dat het haar de kop gaat kosten, maar voor mij vind ik het prima.
doe maar danquote:Op zondag 7 mei 2023 01:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Eunice verteld dat ze een waarschuwing heeft gehad, omdat ze een camera heeft weggedraaid. Volgende keer krijgt ze een gele kaart
gemistquote:Op zondag 7 mei 2023 01:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Eunice verteld dat ze een waarschuwing heeft gehad, omdat ze een camera heeft weggedraaid. Volgende keer krijgt ze een gele kaart
Verklaar je nader, begrijp het even nietquote:Op zondag 7 mei 2023 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Het ligt gewoon anders maar vooralsnog niet bespreekbaar volgens mij, maar het zit er wel aan te komen voel ik ...
Je kunt ook al meteen invullen waarom ze die wegdraaidequote:Op zondag 7 mei 2023 01:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ik heb al vaak genoeg gehint op de beperkingen van Zoe ...quote:Op zondag 7 mei 2023 01:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Verklaar je nader, begrijp het even niet
allemaal lege bedden ..quote:Op zondag 7 mei 2023 01:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Stream 2 is veranderd, ik voel een song aankomen
quote:Op zondag 7 mei 2023 01:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Stream 2 is veranderd, ik voel een song aankomen
Nee hoor.quote:
Ik weet ut.. kreun kreun, het is zo lekker kreun kreunquote:Op zondag 7 mei 2023 01:46 schreef Flow3r het volgende:
JW : ik ga naar bed
Eunice : nog 2 minutennnnn kreunnnnn
en ze blijft maar claimen en hij pikt hetquote:Op zondag 7 mei 2023 01:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik weet ut.. kreun kreun, het is zo lekker kreun kreun
Je vergeet, kreun kreun ... kreun en nu pakt ze hem beet om te kussen, hij weer, slaap lekker en ze blijft maar doorgaanquote:Op zondag 7 mei 2023 01:49 schreef Flow3r het volgende:
Hij : ik wil nu echt naar bed
Zij : ik laat je niet gaan
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 7 mei 2023 01:51 schreef Flow3r het volgende:
Hij mag eindelijk wegZie hem sprintenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
if it's meant to be, it will be
Is dat hem wel ? lijkt of ie zwart haar heeft...quote:Op zondag 7 mei 2023 01:53 schreef Flow3r het volgende:
we sluiten toch weer af met Erik![]()
[ afbeelding ]
Alleen Sas wat ik gelezen heb in de COSquote:Op zondag 7 mei 2023 06:35 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Nou wel het een en ander gebeurd gisterenavond, hoop dat er filmpjes van zijn of komen.
Hebben ze nog moeten zingen vannacht?
Thnx.... en die was wel op tijdquote:
Ik moet ze nog kijken, was nog niet in het filmpjes topic geweestquote:Op zondag 7 mei 2023 06:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Thnx.... en die was wel op tijd
Ze zijn niet in de woonkamer gaan liggen....
Ooh heerlijk er staan genoeg filmpjes van gisteren...
Ja die staat er ook...quote:Op zondag 7 mei 2023 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet ze nog kijken, was nog niet in het filmpjes topic geweest
Even kijken of de aanvaring met Isaac en Zoë er al staat.
Ben aan het luisteren, zo uit het niets ook echt een mafketel die Isaac zegquote:
ice is bang dat zoe naar ander team gaat , hij schijt juist nog niet in zijn broekquote:Op zondag 7 mei 2023 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben aan het luisteren, zo uit het niets ook echt een mafketel die Isaac zeg
Zoë zegt ik weet wat er gaande is, maar hij hoeft niet zo te doen?quote:Op zondag 7 mei 2023 06:54 schreef cinsan het volgende:
[..]
ice is bang dat zoe naar ander team gaat , hij schijt juist nog niet in zijn broek
goede morgen
jef was niet blij was geen bierquote:Op zondag 7 mei 2023 07:03 schreef Dotteke het volgende:
Jef wordt nooit afgestraft door isaac zegt Zoë
Jeff is dus schijnbaar ook weer bezig geweest tegen Z0ë of begrijp ik dat verkeerd, daarom liep hij buiten en daarom was Isaac boos omdat Zoë een deur achter Jeff dicht deed, wat Isaac te hard vond?
hoop dat zoe eens doorkrijgt dat ice haar enkel gebruikt om meerderheid in stemmen te krijgen in zijn team en dat ze alleen doordat manager is gewordenquote:Op zondag 7 mei 2023 07:05 schreef Dotteke het volgende:
O Zoë heeft wel door dat Isaac niet te vertrouwen is, dat valt mij dan alweer mee.
Ik kan het filmpje dat hij bij Zoë op kantoor zit niet aanhoren wat een vreselijke lul.quote:Op zondag 7 mei 2023 07:12 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoop dat zoe eens doorkrijgt dat ice haar enkel gebruikt om meerderheid in stemmen te krijgen in zijn team en dat ze alleen doordat manager is geworden
tuurlijk niet ice paait jef hij wil hem te vriend houden voor meerderheid te behoudenquote:Op zondag 7 mei 2023 07:03 schreef Dotteke het volgende:
Jef wordt nooit afgestraft door isaac zegt Zoë
Jeff is dus schijnbaar ook weer bezig geweest tegen Z0ë of begrijp ik dat verkeerd, daarom liep hij buiten en daarom was Isaac boos omdat Zoë een deur achter Jeff dicht deed, wat Isaac te hard vond?
Isaac durft/wil niet praten zonder babette er bij ik snap dat nietquote:Op zondag 7 mei 2023 07:14 schreef cinsan het volgende:
[..]
tuurlijk niet ice paait jef hij wil hem te vriend houden voor meerderheid te behouden
en zoe niet met bep erbijquote:Op zondag 7 mei 2023 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Isaac durft/wil niet praten zonder babette er bij ik snap dat niet
Dat hadden ze niet verwachtquote:Op zondag 7 mei 2023 07:20 schreef engine het volgende:
Toch grappig dat ze Zoë de macht geven en dat die dan ineens een eigen mening gaat hebben 😂
mooi toch denk dat zoe nu meer naar tem bern en co trekt, wat zou het mooi zijn dat zoe op jef stemt bij eliminatiequote:Op zondag 7 mei 2023 07:20 schreef engine het volgende:
Toch grappig dat ze Zoë de macht geven en dat die dan ineens een eigen mening gaat hebben 😂
Ja hij gaat wel heftig tekeer maar denk ook een hoop frustratie want ze blijft ook wel aan de gang met hem desalniettemin kan het wel iets minder... ze wil gesteund worden door Isaac net zoals hij Jeff steunt maar dat krijgt ze niet... het is gewoon een verliefd meisje, die niet krijgt wat ze wil..quote:Op zondag 7 mei 2023 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben aan het luisteren, zo uit het niets ook echt een mafketel die Isaac zeg
Ja en met Rupie, ik weet daar ook allemaal niks van...quote:Op zondag 7 mei 2023 07:24 schreef Dotteke het volgende:
Ben wel heel erg benieuwd wat er gisteren met Jeff is gebeurd, (eergisteren dus)
Echt hequote:
Jammer dat wordt weer tv kijkenquote:Op zondag 7 mei 2023 07:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja en met Rupie, ik weet daar ook allemaal niks van...
ik zag juist op instastory van jef , wij als familie willen het spel niet beinvloeden , maar wat er nu gebeurt in de loods is bij ons grens te verquote:Op zondag 7 mei 2023 07:24 schreef Dotteke het volgende:
Ben wel heel erg benieuwd wat er gisteren met Jeff is gebeurd, (eergisteren dus)
Ooh ik moet ook nog meer filmpjes kijken...quote:Op zondag 7 mei 2023 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he
Ik hoor nu wendy in het filmpje zeggen dat Jeff dus twee keer hard op een deur sloeg en dat daarom ZOë de deur dicht deed,
wendy lijkt me ook klaar te zijn met jefquote:Op zondag 7 mei 2023 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat wordt weer tv kijken
Respect voor Wendy in dit verhaal![]()
Ben benieuwd hoe dat gaat verlopen vandaag.
Maar wat gebeurt er dan... wat heb ik gemist.quote:Op zondag 7 mei 2023 07:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik zag juist op instastory van jef , wij als familie willen het spel niet beinvloeden , maar wat er nu gebeurt in de loods is bij ons grens te ver
ze gaan niet in op wat er gebeurd is streams zeggen genoegquote:Op zondag 7 mei 2023 07:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar wat gebeurt er dan... wat heb ik gemist.
O echt, wat weten hun dan wat wij niet weten?quote:Op zondag 7 mei 2023 07:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik zag juist op instastory van jef , wij als familie willen het spel niet beinvloeden , maar wat er nu gebeurt in de loods is bij ons grens te ver
Maar wat gebeurt er dan... wat heb ik gemist.quote:Op zondag 7 mei 2023 07:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook heel vluchtig gelezen.quote:
Nee gaat over gisteren dat Zoë volgens Isaac de deur hard dicht smeetquote:Op zondag 7 mei 2023 07:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ik moet ook nog meer filmpjes kijken...![]()
Heeft dat met dat bier akkefietje te maken?
weet ik ook nietquote:Op zondag 7 mei 2023 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, wat weten hun dan wat wij niet weten?
Kun je dat hier delen? Ik volg Jeff niet en kan het niet bekijken.quote:Op zondag 7 mei 2023 07:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
Omdat Zoe liegt en alles altijd verdraaitquote:Op zondag 7 mei 2023 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Isaac durft/wil niet praten zonder babette er bij ik snap dat niet
Daar is Isaac zelf een kei inquote:Op zondag 7 mei 2023 07:49 schreef humpty het volgende:
[..]
Omdat Zoe liegt en alles altijd verdraait
ice is bang dat zoe naar ander team trektquote:Op zondag 7 mei 2023 07:55 schreef humpty het volgende:
Heb gisteren de streams uitgezet ...zoveel onzin als uit die meid komt
en Isaac ben ik ook geen fan van die moet zich niet meer met haar bemoeien
Isaac is ook een slang, lult met alles en iedereen mee... maar ze hebben hem allemaal door.quote:
Dat dus, Zoë wilde helemaal niet dat Babs erbij zou zijn maar Ice wilde dat wel en indd door het verhaal verdraaien wat ze nu al doet.quote:Op zondag 7 mei 2023 07:49 schreef humpty het volgende:
[..]
Omdat Zoe liegt en alles altijd verdraait
is van instastory van jef kan het niet plaatsen hierquote:Op zondag 7 mei 2023 07:38 schreef engine het volgende:
[..]
Kun je dat hier delen? Ik volg Jeff niet en kan het niet bekijken.
Ze is wel vermoeiend 🤪quote:Op zondag 7 mei 2023 07:55 schreef humpty het volgende:
Heb gisteren de streams uitgezet ...zoveel onzin als uit die meid komt
en Isaac ben ik ook geen fan van die moet zich niet meer met haar bemoeien
Ah okayquote:Op zondag 7 mei 2023 07:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
is van instastory van jef kan het niet plaatsen hier
quote:Op zondag 7 mei 2023 08:19 schreef Frummelie het volgende:
Nou dat was het dan weer voor voorlopig...
Isaac is de grootste manipulator van allemaal.quote:Op zondag 7 mei 2023 08:47 schreef Deisyy het volgende:
En dan zo tekeer gaan over een wel of niet dicht gesmeten deur, die Isaac is wel een sneue gast hoor om zo tekeer te gaan tegen Zoe, zou hij eens tegen grootmuil Jeffrey moeten doen, Isaac is dus eigenlijk een heel laf mannetje.
Is dat beter ?quote:Op zondag 7 mei 2023 09:04 schreef spapaars het volgende:
Eunice gebruikt 2 tandenborstels
[ afbeelding ]
doet hij niet hij wil jef te vriend houden voor meerderheid in zijn teamquote:Op zondag 7 mei 2023 08:47 schreef Deisyy het volgende:
En dan zo tekeer gaan over een wel of niet dicht gesmeten deur, die Isaac is wel een sneue gast hoor om zo tekeer te gaan tegen Zoe, zou hij eens tegen grootmuil Jeffrey moeten doen, Isaac is dus eigenlijk een heel laf mannetje.
Beter?quote:Op zondag 7 mei 2023 09:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Is dat beter ?
Mijn tandarts heeft nog nooit gezegd dat ik na mijn tandenpoetsen nog een x zonder tandpasta moeten poetsen.
Wat Sas allemaal over Jeff ratelt en waar zoe nu ook aan meedoetquote:Op zondag 7 mei 2023 07:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar wat gebeurt er dan... wat heb ik gemist.
Was ook exact wat ze tegen ice zei.quote:Op zondag 7 mei 2023 08:47 schreef Deisyy het volgende:
Zoe is gisteren de hele dag bezig geweestquote:Op zondag 7 mei 2023 08:40 schreef spapaars het volgende:
Wel een focus op Zoë sinds ze manager is.
Wanneer ze een windje laat heeft ze de hele loods vol gescheten.
Het is geen ponykamp.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat Sas allemaal over Jeff ratelt en waar zoe nu ook aan meedoet
Jeff op een bepaalde manier wegzetten
Thnx...oh dus Zoe is met de vijand aant heulen...quote:Op zondag 7 mei 2023 09:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Overgestaptquote:Op zondag 7 mei 2023 09:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Thnx...oh dus Zoe is met de vijand aant heulen...
Ja schijnbaar pas je dat heel willekeurig toe.quote:
Of jijquote:Op zondag 7 mei 2023 09:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ja schijnbaar pas je dat heel willekeurig toe.
heb ik schijt aanquote:Op zondag 7 mei 2023 09:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
sssttt mag je niet zeggen over heilige Jef.
Is sas haar vijand?quote:Op zondag 7 mei 2023 09:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Thnx...oh dus Zoe is met de vijand aant heulen...
Het is niet mijn quote.quote:
quote:Op zondag 7 mei 2023 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Overgestapt
Ze gaat met Sas mee stemmen
Ze is boos dat Jeff meer aandacht krijgt dan zij krijgt
Hij staat hier toch als jouw quotequote:
Wat zou de zus van Jeff dan meer kunnen zien dan wij?quote:Op zondag 7 mei 2023 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij staat hier toch als jouw quote
Ik geef aan waarom de zus van Jeff dit plaatst
Dat moet je dan aan haar vragenquote:Op zondag 7 mei 2023 09:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat zou de zus van Jeff dan meer kunnen zien dan wij?
En ik geef aan dat ze niet moeten zeiken. Ze hielden toch van banjeren? Dan mogen anderen ook banjeren.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij staat hier toch als jouw quote
Ik geef aan waarom de zus van Jeff dit plaatst
Qffrquote:Op zondag 7 mei 2023 09:32 schreef engine het volgende:
[..]
En ik geef aan dat ze niet moeten zeiken. Ze hielden toch van banjeren? Dan mogen anderen ook banjeren.
ze gaat er verder niet op in streams zeggen genoegquote:Op zondag 7 mei 2023 09:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat zou de zus van Jeff dan meer kunnen zien dan wij?
Het is nou niet dat Jeff zichzelf op een positieve manier weg zetquote:Op zondag 7 mei 2023 09:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wendyquote:Op zondag 7 mei 2023 09:38 schreef spapaars het volgende:
En de manager loopt ook al rond, zelden een manager gezien die als 1 van de eersten uit bed is
Ice de hele maandquote:Op zondag 7 mei 2023 09:38 schreef spapaars het volgende:
En de manager loopt ook al rond, zelden een manager gezien die als 1 van de eersten uit bed is
Ze verzint ze waar je bij zitquote:Op zondag 7 mei 2023 09:38 schreef greysbones het volgende:
Ik vind Eunice maar hele rare yoga standjes hebben
Dat is dus waar Zoë ook over viel Jeff had daarvoor twee keer hard op de deur geslagen en daar werd niets van gezegd.quote:Op zondag 7 mei 2023 08:47 schreef Deisyy het volgende:
Standje Caviaquote:Op zondag 7 mei 2023 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb deze werkelijk nog nooit gezien
Nee nee want dan gaat de familie verontwaardigd op insta postenquote:Op zondag 7 mei 2023 09:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
sssttt mag je niet zeggen over heilige Jef.
En straks de helft er weer afquote:
Dat klinkt goedquote:Op zondag 7 mei 2023 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
En straks de helft er weer af
Want geloof er niks van dat die het droog houdt vandaag
Het zit dus in de familie.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee nee want dan gaat de familie verontwaardigd op insta posten
die zijn even gek als jef , appel valt niet ver van de boomquote:Op zondag 7 mei 2023 09:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee nee want dan gaat de familie verontwaardigd op insta posten
is wel eens gooed voor d'r huid en wimpers wat frisse luchtquote:Op zondag 7 mei 2023 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
En straks de helft er weer af
Want geloof er niks van dat die het droog houdt vandaag
Oké, wat een duilveltje... ja dat aandacht gedoe zag ik wel aankomen...quote:Op zondag 7 mei 2023 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Overgestapt
De moeder van Bern is veel ergerquote:Op zondag 7 mei 2023 09:43 schreef cinsan het volgende:
[..]
die zijn even gek als jef , appel valt niet ver van de boom
Drie kampen straksquote:Op zondag 7 mei 2023 09:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oké, wat een duilveltje... ja dat aandacht gedoe zag ik wel aankomen...
Lekker laten johquote:Op zondag 7 mei 2023 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
De moeder van Bern is veel erger![]()
![]()
Maar ja het gaat hier niet over de familie van
Dat is het dus helemaal niet het gaat helemaal niet om aandachtquote:Op zondag 7 mei 2023 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Overgestapt
Ja tuurlijk welquote:Op zondag 7 mei 2023 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het dus helemaal niet het gaat helemaal niet om aandacht
oh ja post die ook zulke dingenquote:Op zondag 7 mei 2023 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
De moeder van Bern is veel erger![]()
![]()
Maar ja het gaat hier niet over de familie van
Dat is wat jij denktquote:Op zondag 7 mei 2023 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel
Jeff eruit betekent in zoe’s hoofd dat zij op nummer 1 staat bij ice
Jeff wordt een beetje buiten beeld gehouden als er dingen gebeuren aan de gesprekken daar te horen.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is nou niet dat Jeff zichzelf op een positieve manier weg zet
Inderdaad, hij wordt dan juist een beetje uit de wind gehouden, dat is nog eens in zijn voordeel ook.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jeff wordt een beetje buiten beeld gehouden als er dingen gebeuren aan de gesprekken daar te horen.
En ze baalt dat Wendy en Babette niet heel de tijd op kantoor zitten.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel
Geloof er niets van de reden dat ze Jeff er uit wil is om zijn gedrag.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel
Uit gestemd bedoel je?quote:Op zondag 7 mei 2023 09:53 schreef woxxel het volgende:
Ik keek gisteren even een gesprekje tussen marciano en babette. En het komt er op neer dat babette de grip kwijt raakt van Wendy en zoe.
Babette staat niet achter zoe, maar Wendy heeft haar mening erover.
Babette wordt vooral gebruikt als t groepje van 3 stemmen.
Wendy en zoe worden er eerder uitgesteld dan babette, door hun eigen groepje. Zouden ze dat zelf niet doorhebben.
Ja maar dat was niet de bedoelingquote:Op zondag 7 mei 2023 09:53 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
En ze baalt dat Wendy en Babette niet heel de tijd op kantoor zitten.
Mss dat ze kan bedenken dat de 2 vrouwen liever in het zonnetje zitten en lol hebben.
Ja natuurlijk. Dat is wat ze letterlijk zegt en daar heeft ze ook alle reden toe.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geloof er niets van de reden dat ze Jeff er uit wil is om zijn gedrag.
Dat denken Bep en Wendy soms ookquote:Op zondag 7 mei 2023 09:56 schreef woxxel het volgende:
Ik denk nog steeds dat isaak en marciano samenspel hebben en die hele groep manipuleren
Babette de door de febo op tv benoemde huispsycholoog lult met iedereen mee.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:53 schreef woxxel het volgende:
Ik keek gisteren even een gesprekje tussen marciano en babette. En het komt er op neer dat babette de grip kwijt raakt van Wendy en zoe.
Babette staat niet achter zoe, maar Wendy heeft haar mening erover.
Babette wordt vooral gebruikt als t groepje van 3 stemmen.
Wendy en zoe worden er eerder uitgesteld dan babette, door hun eigen groepje. Zouden ze dat zelf niet doorhebben.
Die is goed bezig haar eigen glazen in te gooienquote:Op zondag 7 mei 2023 09:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Uit gestemd bedoel je?
Ik denk Zoe sowieso
Ze heeft al eeuwen de pest aan Jeff.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oké, wat een duilveltje... ja dat aandacht gedoe zag ik wel aankomen...
Ja heb het haar een paar keer horen zeggen. Heeft volgens mij helemaal niets met jaloezie te maken.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Dat is wat ze letterlijk zegt en daar heeft ze ook alle reden toe.
Doet Bep ook nooit. Praat altijd ice en Jeff goed.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:58 schreef woxxel het volgende:
Ze zei gisteren tegen marciano dat ze zoe ook irritant vind, maar er niet veel van kan zeggen want dan vind Wendy haar zielig.
Ook zat ze te klagen dat Wendy haar gezegd had dat ze t lullig vind dat babette niet voor ze opkomt.
Onder het motto "zo is hij nu eenmaal"quote:Op zondag 7 mei 2023 10:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Doet Bep ook nooit. Praat altijd ice en Jeff goed.
Wat dat betreft is Wendy echt meer integer. Die vond het gister ook allemaal flauw en vals dat gedoe tegen Zoe.
Ze roept inderdaad al een paar weken dat ze Jeff er uit wil.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geloof er niets van de reden dat ze Jeff er uit wil is om zijn gedrag.
Met alle winden mee ja, zij is net zo uitgekookt als Isaac, maar janken als iemand haar door heeft en het daadwerkelijk tegen haar zegt.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Babette de door de febo op tv benoemde huispsycholoog lult met iedereen mee.
Wie is zijquote:Op zondag 7 mei 2023 10:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met alle winden mee ja, zij is net zo uitgekookt als Babette, maar janken als iemand haar door heeft en het daadwerkelijk tegen haar zegt.
Zoe die rustig met Isaac probeerde te praten, maar hij kon alleen maar schreeuwen en liet haar niet uit praten. Volwassen gast hoorquote:Op zondag 7 mei 2023 10:01 schreef woxxel het volgende:
Zoe is een aansteller, maar ze heeft soms echt wel een punt.
En gisteren had ze groot gelijk.
Jammer dat ze zo verblind is door ice
Zij is net zo uitgekookt als Isaac moet er staan, ik heb het aangepast.quote:
En babette die niks zei.quote:Op zondag 7 mei 2023 10:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoe die rustig met Isaac probeerde te praten, maar hij kon alleen maar schreeuwen en liet haar niet uit praten. Volwassen gast hoor
Ik snap werkelijk niet waarom ze nog geen oogontsteking heeftquote:
Kan iemand die wimpers niet verstoppen, ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe ze er dan uit ziet met een beetje normale oogmake up.quote:
Wendy krijgt van mij steeds meer respectquote:Op zondag 7 mei 2023 10:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Doet Bep ook nooit. Praat altijd ice en Jeff goed.
Wat dat betreft is Wendy echt meer integer. Die vond het gister ook allemaal flauw en vals dat gedoe tegen Zoe.
Dat weet ze welquote:Op zondag 7 mei 2023 10:05 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zou Zoë niet weten dat en fiber mascara bestaat ?
Zo makkelijk en je bent zo klaar.
Dat vond ik ook heel laf, want natuurlijk kan Isaac makkelijk Zoe verbaal in de grond trappen.quote:
😂quote:Op zondag 7 mei 2023 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat weet ze wel
Maar dan worden ze niet zo geordie shore
Van mij ook. Vooral na gisteren toen ze 's weerwoord had tegen babette. En dat is moeilijk, want die blijft maar ratelen alle kanten op.quote:Op zondag 7 mei 2023 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wendy krijgt van mij steeds meer respect
Maar deze zijn hardstikke duur, en met de hand gemaakt door arme chineze kindslaafjesquote:Op zondag 7 mei 2023 10:05 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zou Zoë niet weten dat en fiber mascara bestaat ?
Zo makkelijk en je bent zo klaar.
Zonder heeft ze een open blik, met zitten haar ogen dichtquote:Op zondag 7 mei 2023 10:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan iemand die wimpers niet verstoppen, ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe ze er dan uit ziet met een beetje normale oogmake up.
Duur zijn ze wel jaquote:Op zondag 7 mei 2023 10:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar deze zijn hardstikke duur, en met de hand gemaakt door arme chineze kindslaafjes
Ik kan me een tijd herinneren dat ze als een malle achter Jeff aanliep en stikjaloers was op Kim... het is allemaal rancune en jaloezie...quote:Op zondag 7 mei 2023 09:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft al eeuwen de pest aan Jeff.
Maar ineens is blijkbaar alles jaloezie.
Ik maak me meer zorgen om het kleed van Imaquote:Op zondag 7 mei 2023 10:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Heeft Rupi wel zijn handen gewassen, je weet niet waar die allemaal aan heeft gezeten
afgelopen nacht
Klopt , Zoe is wel een jaloers tiepje , maar ook dat was ze vanaf het begin , net als mensen tegen elkaar uitspelen en alles doorkleppen als ze er baat bij hadquote:Op zondag 7 mei 2023 10:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik kan me een tijd herinneren dat ze als een malle achter Jeff aanliep en stikjaloers was op Kim... het is allemaal rancune en jaloezie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |