Met alle winden mee ja, zij is net zo uitgekookt als Isaac, maar janken als iemand haar door heeft en het daadwerkelijk tegen haar zegt.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Babette de door de febo op tv benoemde huispsycholoog lult met iedereen mee.
Wie is zijquote:Op zondag 7 mei 2023 10:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met alle winden mee ja, zij is net zo uitgekookt als Babette, maar janken als iemand haar door heeft en het daadwerkelijk tegen haar zegt.
Die vielen gisteren allemaal afquote:
Zoe die rustig met Isaac probeerde te praten, maar hij kon alleen maar schreeuwen en liet haar niet uit praten. Volwassen gast hoorquote:Op zondag 7 mei 2023 10:01 schreef woxxel het volgende:
Zoe is een aansteller, maar ze heeft soms echt wel een punt.
En gisteren had ze groot gelijk.
Jammer dat ze zo verblind is door ice
Zij is net zo uitgekookt als Isaac moet er staan, ik heb het aangepast.quote:
En babette die niks zei.quote:Op zondag 7 mei 2023 10:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoe die rustig met Isaac probeerde te praten, maar hij kon alleen maar schreeuwen en liet haar niet uit praten. Volwassen gast hoor
Ik snap werkelijk niet waarom ze nog geen oogontsteking heeftquote:
Kan iemand die wimpers niet verstoppen, ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe ze er dan uit ziet met een beetje normale oogmake up.quote:
Wendy krijgt van mij steeds meer respectquote:Op zondag 7 mei 2023 10:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Doet Bep ook nooit. Praat altijd ice en Jeff goed.
Wat dat betreft is Wendy echt meer integer. Die vond het gister ook allemaal flauw en vals dat gedoe tegen Zoe.
Dat weet ze welquote:Op zondag 7 mei 2023 10:05 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zou Zoë niet weten dat en fiber mascara bestaat ?
Zo makkelijk en je bent zo klaar.
Dat vond ik ook heel laf, want natuurlijk kan Isaac makkelijk Zoe verbaal in de grond trappen.quote:
😂quote:Op zondag 7 mei 2023 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat weet ze wel
Maar dan worden ze niet zo geordie shore
Van mij ook. Vooral na gisteren toen ze 's weerwoord had tegen babette. En dat is moeilijk, want die blijft maar ratelen alle kanten op.quote:Op zondag 7 mei 2023 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wendy krijgt van mij steeds meer respect
Maar deze zijn hardstikke duur, en met de hand gemaakt door arme chineze kindslaafjesquote:Op zondag 7 mei 2023 10:05 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zou Zoë niet weten dat en fiber mascara bestaat ?
Zo makkelijk en je bent zo klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |