En ze baalt dat Wendy en Babette niet heel de tijd op kantoor zitten.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel
Jeff eruit betekent in zoe’s hoofd dat zij op nummer 1 staat bij ice
Geloof er niets van de reden dat ze Jeff er uit wil is om zijn gedrag.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel
Jeff eruit betekent in zoe’s hoofd dat zij op nummer 1 staat bij ice
Uit gestemd bedoel je?quote:Op zondag 7 mei 2023 09:53 schreef woxxel het volgende:
Ik keek gisteren even een gesprekje tussen marciano en babette. En het komt er op neer dat babette de grip kwijt raakt van Wendy en zoe.
Babette staat niet achter zoe, maar Wendy heeft haar mening erover.
Babette wordt vooral gebruikt als t groepje van 3 stemmen.
Wendy en zoe worden er eerder uitgesteld dan babette, door hun eigen groepje. Zouden ze dat zelf niet doorhebben.
Ja maar dat was niet de bedoelingquote:Op zondag 7 mei 2023 09:53 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
En ze baalt dat Wendy en Babette niet heel de tijd op kantoor zitten.
Mss dat ze kan bedenken dat de 2 vrouwen liever in het zonnetje zitten en lol hebben.
Ja natuurlijk. Dat is wat ze letterlijk zegt en daar heeft ze ook alle reden toe.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geloof er niets van de reden dat ze Jeff er uit wil is om zijn gedrag.
Dat denken Bep en Wendy soms ookquote:Op zondag 7 mei 2023 09:56 schreef woxxel het volgende:
Ik denk nog steeds dat isaak en marciano samenspel hebben en die hele groep manipuleren
Babette de door de febo op tv benoemde huispsycholoog lult met iedereen mee.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:53 schreef woxxel het volgende:
Ik keek gisteren even een gesprekje tussen marciano en babette. En het komt er op neer dat babette de grip kwijt raakt van Wendy en zoe.
Babette staat niet achter zoe, maar Wendy heeft haar mening erover.
Babette wordt vooral gebruikt als t groepje van 3 stemmen.
Wendy en zoe worden er eerder uitgesteld dan babette, door hun eigen groepje. Zouden ze dat zelf niet doorhebben.
Die is goed bezig haar eigen glazen in te gooienquote:Op zondag 7 mei 2023 09:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Uit gestemd bedoel je?
Ik denk Zoe sowieso
Ze heeft al eeuwen de pest aan Jeff.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oké, wat een duilveltje... ja dat aandacht gedoe zag ik wel aankomen...
Ja heb het haar een paar keer horen zeggen. Heeft volgens mij helemaal niets met jaloezie te maken.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Dat is wat ze letterlijk zegt en daar heeft ze ook alle reden toe.
Doet Bep ook nooit. Praat altijd ice en Jeff goed.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:58 schreef woxxel het volgende:
Ze zei gisteren tegen marciano dat ze zoe ook irritant vind, maar er niet veel van kan zeggen want dan vind Wendy haar zielig.
Ook zat ze te klagen dat Wendy haar gezegd had dat ze t lullig vind dat babette niet voor ze opkomt.
Onder het motto "zo is hij nu eenmaal"quote:Op zondag 7 mei 2023 10:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Doet Bep ook nooit. Praat altijd ice en Jeff goed.
Wat dat betreft is Wendy echt meer integer. Die vond het gister ook allemaal flauw en vals dat gedoe tegen Zoe.
Ze roept inderdaad al een paar weken dat ze Jeff er uit wil.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geloof er niets van de reden dat ze Jeff er uit wil is om zijn gedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |