Zonder heeft ze een open blik, met zitten haar ogen dichtquote:Op zondag 7 mei 2023 10:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan iemand die wimpers niet verstoppen, ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe ze er dan uit ziet met een beetje normale oogmake up.
Duur zijn ze wel jaquote:Op zondag 7 mei 2023 10:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar deze zijn hardstikke duur, en met de hand gemaakt door arme chineze kindslaafjes
Ik kan me een tijd herinneren dat ze als een malle achter Jeff aanliep en stikjaloers was op Kim... het is allemaal rancune en jaloezie...quote:Op zondag 7 mei 2023 09:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft al eeuwen de pest aan Jeff.
Maar ineens is blijkbaar alles jaloezie.
Ik maak me meer zorgen om het kleed van Imaquote:Op zondag 7 mei 2023 10:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Heeft Rupi wel zijn handen gewassen, je weet niet waar die allemaal aan heeft gezeten
afgelopen nacht
Klopt , Zoe is wel een jaloers tiepje , maar ook dat was ze vanaf het begin , net als mensen tegen elkaar uitspelen en alles doorkleppen als ze er baat bij hadquote:Op zondag 7 mei 2023 10:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik kan me een tijd herinneren dat ze als een malle achter Jeff aanliep en stikjaloers was op Kim... het is allemaal rancune en jaloezie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |