Zet Loreen dan maar op plek 2 bij wijze van experimentquote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:48 schreef Em31 het volgende: Een winnaar wint altijd
denk echt niet dat de helft dan uitmaakt. Of het moet wel héél close zijn, maar denk niet dat zoiets snel beslissend zou zijn.
Eigenlijk zouden de potentiele winnaar eens op de tweede of derde startpositie moeten zetten. Fairytale, Rise like a Phoenix en Euphoria hadden dan alsnog wel gewonnen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:48 schreef Em31 het volgende:
Een winnaar wint altijddenk echt niet dat de helft dan uitmaakt. Of het moet wel héél close zijn, maar denk niet dat zoiets snel beslissend zou zijn.
Maar daar kon Marco niets aan doenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:52 schreef Funhouse het volgende:
Martin Österdahl die Italië 2e of 3e plek in de running order geeft als straf voor vorig jaar
Eigenlijk vreemd, want de jury zou op papier puur naar kwaliteit moeten kijken en dan is de startvolgorde totaal irrelevant.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel grappig verschil jury en televote aan begin en eind.
Ja, ik dacht ook gelijk die gaan ze ergens bij de eerste 6 zetten of zo.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:55 schreef Fred_B het volgende:
Voor Italië is 1e helft wel potentieel waardeloos, want dat is natuurlijk geen topfavoriet.
Het hangt ook van de concurrentie af. Het scheelt natuurlijk nogal of je inzending met kop en schouders boven de rest uit steekt of dat er nog een paar meer meedoen om de winst. Dan kan de volgorde wel het verschil maken. En als je inzending meer voer voor de televote is, is een plek relatief achteraan ook wel lekker.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden de potentiele winnaar eens op de tweede of derde startpositie moeten zetten. Fairytale, Rise like a Phoenix en Euphoria hadden dan alsnog wel gewonnen.
Ze hadden Oekraïne vorig jaar de show kunnen laten openen, hadden ze sowieso alsnog gewonnen maar was het misschien wel wat spannender geweestquote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden de potentiele winnaar eens op de tweede of derde startpositie moeten zetten. Fairytale, Rise like a Phoenix en Euphoria hadden dan alsnog wel gewonnen.
Ze hadden in feite de show kunnen annuleren en de beker meteen aan Oekraïne geven, want door de enorme lading sympathy-votes was de rest bij voorbaat kansloos.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:09 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Ze hadden Oekraïne vorig jaar de show kunnen laten openen, hadden ze sowieso alsnog gewonnen
Dan hadden ze minder televoting inkomsten gehad.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:09 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Ze hadden Oekraïne vorig jaar de show kunnen laten openen, hadden ze sowieso alsnog gewonnen maar was het misschien wel wat spannender geweest
Ja, Zweden blijft toch ook wel makkelijk marktleider. Met name voor Frankrijk is eerste helft jammer. Met Zweden en Finland ergens als 10e-17e was dat een potentieel ultiem hoogtepunt geweest als 24e ofzo.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:12 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ze hadden in feite de show kunnen annuleren en de beker meteen aan Oekraïne geven, want door de enorme lading sympathy-votes was de rest bij voorbaat kansloos.
Overigens krijg ik nu wel een beetje 2018-vibes. Een duidelijke favoriet vooraf, tijdens de repetities komen er een paar serieuze uitdagers en volgende week totale deceptie als Loreen met een totale landslide de beker mee naar huis neemt
Zweden is imo al jaren zwaar overgewaardeerd, ondanks dat ze de afgelopen jaren een aantal keer flink zijn afgestraft bij de televote. Er zijn diverse inzendingen geweest die, als ze waren ingestuurd door Slovenië of Macedonië, de finale niet eens hadden gehaald. Zo’n land als Frankrijk, zonder veel sympathie of fanbasis, staat per definitie altijd 3-0 achter zo.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, Zweden blijft toch ook wel makkelijk marktleider. Met name voor Frankrijk is eerste helft jammer. Met Zweden en Finland ergens als 10e-17e was dat een potentieel ultiem hoogtepunt geweest als 24e ofzo.
Dat vind ik ook het grootste ‘probleem’. Ja oké ze kunnen zeker een hele goede show neerzetten, maar ik vind het echt veel te snel weer. 3x binnen 11 jaar.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:22 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Zweden is imo al jaren zwaar overgewaardeerd, ondanks dat ze de afgelopen jaren een aantal keer flink zijn afgestraft bij de televote. Er zijn diverse inzendingen geweest die, als ze waren ingestuurd door Slovenië of Macedonië, de finale niet eens hadden gehaald. Zo’n land als Frankrijk, zonder veel sympathie of fanbasis, staat per definitie altijd 3-0 achter zo.
De SVT kan wel een goed festival neerzetten maar de vraag is of het ESF geholpen is bij de zoveelste herhaling van zetten met Måns, Petra Mede en de Woodruff-sketch.
Het ESF zelf gaat wel prima zijn in Zweden. Ik maak me eerder zorgen om de ver-MF’isering van de regels van het ESF.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook het grootste ‘probleem’. Ja oké ze kunnen zeker een hele goede show neerzetten, maar ik vind het echt veel te snel weer. 3x binnen 11 jaar.![]()
En wetende dat het niveau van Melfest juist heel erg matig is de laatste jaren.. Ze hebben gewoon ook heel veel geluk dat ze een artiest zoals Loreen hebben.
Worden die regels niet bepaald door de EBU in plaats van de organiserende omroep?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het ESF zelf gaat wel prima zijn in Zweden. Ik maak me eerder zorgen om de ver-MF’isering van de regels van het ESF.
Dat wel, maar als organisator heb je natuurlijk een flinke vinger in de pap. En de baas van het ESF heeft ook een bijpassende nationaliteit.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:28 schreef Thrts het volgende:
[..]
Worden die regels niet bepaald door de EBU in plaats van de organiserende omroep?
Ja, dat is wel een ding inderdaad. Ik zag hier ergens de term “Zwedificatie” voorbij komen, dat vond ik wel een verdorie rake samenvatting.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het ESF zelf gaat wel prima zijn in Zweden. Ik maak me eerder zorgen om de ver-MF’isering van de regels van het ESF.
Als ze die uitslag zo gaan doen, zie ik het serieus gebeuren dat landen hiervoor volgend jaar gaan terugtrekken.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat ver gaan, het zijn immers televisiemakers die daarover gaan en dit is mooie televisie. Niet dat het dan minder smakeloos is overigens.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 15:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als ze die uitslag zo gaan doen, zie ik het serieus gebeuren dat landen hiervoor volgend jaar gaan terugtrekken.
Maar als artiest wil je toch niet zo voor lul gezet worden? Dat is toch vernederend. Het ESF is geen talentenjacht.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat ver gaan, het zijn immers televisiemakers die daarover gaan en dit is mooie televisie. Niet dat het dan minder smakeloos is overigens.
Landen die er al geen hoge pet van op hebben zoals bijv. Ierland gaan dit wel in overweging brengen denk ikquote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat ver gaan, het zijn immers televisiemakers die daarover gaan en dit is mooie televisie. Niet dat het dan minder smakeloos is overigens.
Voor landen die niet in het clubje zitten dat (zo goed als) elk jaar wel bij de qualifiers zit, is het gewoon een kutsysteem.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 16:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Landen die er al geen hoge pet van op hebben zoals bijv. Ierland gaan dit wel in overweging brengen denk ik
ohja kan goedquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:05 schreef Em31 het volgende:
Dat zal dan wel komen omdat het geluid van Mae niet klopte
Er stond al een deel op TikTok dus lijkt me welquote:
En anders heeft vast iemand het al geriptquote:Op zaterdag 6 mei 2023 20:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Er stond al een deel op TikTok dus lijkt me welmaar ze zullen het geluid wel even aan gaan passen.
quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:16 schreef Momo het volgende:
Duitsers hebben hun 30 seconden zelf geplaatst
[ twitter ]
Oooohhh gaaf!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 21:44 schreef Funhouse het volgende:
Volgens mij heeft de Italiaans staging een trampoline? Ik kan de video niet embedden maar: https://www.instagram.com/reel/Cr6cvMKoknc/
De laatste repetitie van de dag is ook alweer 11 uur geleden afgelopen. Je zou zeggen dat ze in die tijd wel een video van van 4 minuten online kunnen zettenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:29 schreef grazz het volgende:
Valt wel tegen zo hoor... zo'n drukke dag was het nou ook weer niet
ja, of zou er een BIG5 land niet tevreden zijn? Las iets over Mae en tech problemen ofzo. Maar dan nog. Plak er dan geluid van de eerste repetitie onder. Is toch allemaal niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:35 schreef Funhouse het volgende:
[..]
De laatste repetitie van de dag is ook alweer 11 uur geleden afgelopen. Je zou zeggen dat ze in die tijd wel een video van van 4 minuten online kunnen zetten
Nee en ook zonder bericht, raar hoorquote:
Volgens mij doen die dansers hetzelfde als de danser/acrobaat in dit optreden:quote:Op zondag 7 mei 2023 00:23 schreef Em31 het volgende:
Ohhh Frankrijk, mooi hoor.En Oekraïne ook.
Italië snap ik niet zo goed.. je ziet die dansers op de achtergrond ook wat half staan steeds. En alleen zwart/wit.
In de omschrijving van de video op YT:quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:38 schreef grazz het volgende:
[..]
ja, of zou er een BIG5 land niet tevreden zijn? Las iets over Mae en tech problemen ofzo. Maar dan nog. Plak er dan geluid van de eerste repetitie onder. Is toch allemaal niet zo moeilijk.
Oeh, dat is wel gaafquote:Op zondag 7 mei 2023 00:44 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Volgens mij doen die dansers hetzelfde als de danser/acrobaat in dit optreden:
Maar er wordt wel heel geheimzinnig gedaan. Het is (bijna) niet te zien in de video's die we tot nu toe hebben en het is volgens mij ook nooit benoemd in de liveblogs. Het zou een beetje raar zijn om 2 dansers en een trampoline op het podium te zetten en er dan amper gebruik van te maken
Ziet er inderdaad interessant uit, het zal in het begin wel duidelijker te zien zijn. Alleen wel apart dat in dit stukje alles zo basic is. Eigenlijk bijna geen staging en dan zie je de twee dansers nog een beetje staan daar.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:44 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Volgens mij doen die dansers hetzelfde als de danser/acrobaat in dit optreden:
Maar er wordt wel heel geheimzinnig gedaan. Het is (bijna) niet te zien in de video's die we tot nu toe hebben en het is volgens mij ook nooit benoemd in de liveblogs. Het zou een beetje raar zijn om 2 dansers en een trampoline op het podium te zetten en er dan amper gebruik van te maken
De totale desinteresse om voor fans en media wat informatie te delen in de aanloop naar de show is wel erg teleurstellend dit jaar. Je merkt ook wel dat het gebrek aan nieuws ook invloed heeft op de media. Behalve wat obligate interesse in de eigen act zijn er eigenlijk nauwelijks artikelen over het ESF. Niet dat de kranten normaliter in het weekend voor de ESF-week over elkaar heen buitelden met voorpaginanieuws, maar helemaal nul hype zoals nu is het andere uiterste. Ik mag ook hopen dat niemand nog het argument dat dit “in het belang van de artiesten is” gebruikt, want buiten Loreen en Käärijä zijn die op deze manier direct na de show allemaal vergeten.quote:Op zondag 7 mei 2023 00:19 schreef Em31 het volgende:
Het voelt nu net alsof ze toewerken naar echt álles gesloten in de eerste week. Er wordt gewoon niets gecommuniceerd als er ook maar iets vreemds gebeurt, misschien omdat de mensen die wel al wat volgen deze week blijkbaar niet belangrijk genoeg zijn? Te kleine groep, dus wat informatie delen is niet belangrijk meer?
Geen pers meer, fans negeren/blokkeren, het lijkt alsof ze hebben besloten dat het gewoon geen rol meer speelt.
Dat hele argument “in het belang van de artiesten is” is natuurlijk ook paardenpoep. Zonder dat TikTok geld hadden ze dit nooit zo gedaan.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De totale desinteresse om voor fans en media wat informatie te delen in de aanloop naar de show is wel erg teleurstellend dit jaar. Je merkt ook wel dat het gebrek aan nieuws ook invloed heeft op de media. Behalve wat obligate interesse in de eigen act zijn er eigenlijk nauwelijks artikelen over het ESF. Niet dat de kranten normaliter in het weekend voor de ESF-week over elkaar heen buitelden met voorpaginanieuws, maar helemaal nul hype zoals nu is het andere uiterste. Ik mag ook hopen dat niemand nog het argument dat dit “in het belang van de artiesten is” gebruikt, want buiten Loreen en Käärijä zijn die op deze manier direct na de show allemaal vergeten.
Inderdaad en je zag zelfs bij onze eigen act dat het bijna niet over ons rehearsal filmpje ging. Normaal werd die los natuurlijk overal gedeeld en zag je ‘m ook in de trending lijst verschijnen, nu niets.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De totale desinteresse om voor fans en media wat informatie te delen in de aanloop naar de show is wel erg teleurstellend dit jaar. Je merkt ook wel dat het gebrek aan nieuws ook invloed heeft op de media. Behalve wat obligate interesse in de eigen act zijn er eigenlijk nauwelijks artikelen over het ESF. Niet dat de kranten normaliter in het weekend voor de ESF-week over elkaar heen buitelden met voorpaginanieuws, maar helemaal nul hype zoals nu is het andere uiterste. Ik mag ook hopen dat niemand nog het argument dat dit “in het belang van de artiesten is” gebruikt, want buiten Loreen en Käärijä zijn die op deze manier direct na de show allemaal vergeten.
De delegaties zullen ook vast nog wel genoeg te doen hebben. Alleen zal het vanzelf wel opvallen dat het bereik steeds minder wordt.quote:Op zondag 7 mei 2023 09:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Inderdaad en je zag zelfs bij onze eigen act dat het bijna niet over ons rehearsal filmpje ging. Normaal werd die los natuurlijk overal gedeeld en zag je ‘m ook in de trending lijst verschijnen, nu niets.
Zo raar allemaal en gewoon niet logisch. De reden zal wel geld zijn dan. En denk ook niet dat dit gaat veranderen want ik gok dat de delegaties het zo wel relaxt vinden.
Was er niet voor de repetities een brief van diverse delegaties die het niet eens waren met de gang van zaken? Lijkt me ook dat de AVROTROS hier niet tevreden mee is, en Duitsland en Spanje aangezien ze eerder dan het Eurovision kanaal de 30 seconden clip deelden.quote:Op zondag 7 mei 2023 10:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De delegaties zullen ook vast nog wel genoeg te doen hebben. Alleen zal het vanzelf wel opvallen dat het bereik steeds minder wordt.
Al heb ik niet de illusie dat het volgend jaar beter wordt. Dit jaar meer views op de ESF-site. Met organisatie in de UK en goede inzendingen uit Scandinavië, Frankrijk en Spanje ongetwijfeld ook hogere kijkcijfers dan vorig jaar, dat compenseert wel voor waarschijnlijk minder interesse uit Italië, Nederland en de Balkan. Dus het gaat gewoon erg lekker. Tot we eens een test krijgen als Georgië ofzo volgend jaar wint en de Big 5 allerlei meuk stuurt.
Die brief ging er meer over dat de eerste halvefinalisten een competitief nadeel hebben, omdat de pers pas vandaag arriveert en er dus nauwelijks tijd is voor interviews. Daar kan ik me van indenken dat de EBU denkt van “ach meid, het is allemaal wat, als je met je kop in de krant wil, bel je ze zelf maar”. En dat is ook meer een gevolg van het echte probleem, dan dat dit puntje zelf zo belangrijk is.quote:Op zondag 7 mei 2023 10:31 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Was er niet voor de repetities een brief van diverse delegaties die het niet eens waren met de gang van zaken? Lijkt me ook dat de AVROTROS hier niet tevreden mee is, en Duitsland en Spanje aangezien ze eerder dan het Eurovision kanaal de 30 seconden clip deelden.
Door dit had ik ook pas veel te laat allemaal in de gaten dat het nu komende dinsdag al is.... wat ik nu bijvoorbeeld ook niet weet is het carpet moment voor persmomentjes? Wanneer is dat?quote:Op zondag 7 mei 2023 09:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is zoquote:Op zondag 7 mei 2023 11:06 schreef Lamballert het volgende:
[..]
Door dit had ik ook pas veel te laat allemaal in de gaten dat het nu komende dinsdag al is.... wat ik nu bijvoorbeeld ook niet weet is het carpet moment voor persmomentjes? Wanneer is dat?
Frankrijk wordt echt plaatjequote:Op zondag 7 mei 2023 00:23 schreef Em31 het volgende:
Ohhh Frankrijk, mooi hoor.En Oekraïne ook.
Italië snap ik niet zo goed.. je ziet die dansers op de achtergrond ook wat half staan steeds. En alleen zwart/wit.
Die strepen in de LED wand zijn echt wel heel prominent steeds. Hier ook weer. Hadden we in Rotterdam ook zo’n lelijke afscheiding tussen de giga grote deur?quote:Op zondag 7 mei 2023 13:03 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[ twitter ]
Deze foto is gaaf, de foto's en het fragment tot nu toe van Italie geven vrij weinig, maar dit ziet er goed uit
Nee, in Rotterdam hadden ze er van alles aan gedaan om dat soort randen te voorkomen. Je kon in sommige optredens een hele vage lijn zien, maar alleen onder specifieke omstandigheden:quote:Op zondag 7 mei 2023 14:15 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Die strepen in de LED wand zijn echt wel heel prominent steeds. Hier ook weer. Hadden we in Rotterdam ook zo’n lelijke afscheiding tussen de giga grote deur?
Wel mooi dat ze beginnen met Portugal 2017. Dat heeft ook een jaar of 43 geduurd voordat die wonnen.quote:Op zondag 7 mei 2023 21:50 schreef NailQueen het volgende:
(Gebrek aan een betere topic)
Leuk overzichtje over welke positie de landen met nog geen enkel winst moeten halen om hun beste resultaat ooit te leveren.(Sorry voor de lange zin). Ik denk dat het alleen voor Slovenie heel misschien mogelijk is. De rest gaan hun resultaat niet verbeteren ben ik bang.
Eindelijk weer vanouds hoofdjes kijkenquote:Op zondag 7 mei 2023 21:57 schreef Momo het volgende:
Reminder: morgen gaat het fysieke en virtuele perscentrum eindelijk open. Om 14:30 en 21:00 krijgen we de dress rehearsals van de eerste halve finale (eerder de jury show, maar die doen niet meer mee in de halve finale). Dan krijgt de press voor het eerst de hele show te zien inclusief intro, intervalacts en nepuitslag. Dan kunnen we dus voor het eerst echt hoofden gaan kijken. @:Greys en @:Cee gaan eventueel live als het hun lukt vanuit Liverpool, anders zullen ESCunited en Wiwibloggs onder andere ook live gaan.
[ afbeelding ]
Wat een bende, sterkte voor julliequote:Op maandag 8 mei 2023 08:15 schreef Greys het volgende:
Joeeee! Het kan zijn dat jullie vanmiddag alsnog naar Matt of Wiwi moeten kijken want we hebben nog even wat op te lossen hier.
Er is een probleem met de tickets. Of liever gezegd met Ticketmaster. Die verpesten het voor nogal wat mensen momenteel. Zelf kreeg ik een mail eergister met 'We hebben je verplaatst'. Ja lekker, van stoelen bijna op het podium naar stoelen op de 2e ring een stuk verder weg. En van één van onze kaarten doet de barcode het nog steeds niet. Gewoon ERROR. We zijn er al drie dagen mee bezig met Ticketmaster. Elke keer krijgen we een a dere kutsmoes. En de show is vandaag.
De mensen met wie we in het vliegtuig zagen gister hebben zelfs CANCELLED in hun Ticketmaster account staan inmiddels. Kortom, iedereen loopt over van de stress of we er wel inkomen vanavond. Vele mensen.
We gaan straks kijken of er een soort box office ding bij de arena is. Maar alles loopt via Ticketmaster en die zijn weer eens onbereikbaar. Kortom, we zijn blij als we vanavond überhaupt in de arena komen na veel geld betalen voor kaarten en naar Liverpool reizen zeg maar en dat verpest de ervaring hier tot nu toe nogal. Hoera voor Ticketmaster.
Mocht het allemaal snel opgelost zijn doen we gewoon zelf verslag. En anders veel plezier met de streams van anderen!
Jesas, wat een ellendequote:Op maandag 8 mei 2023 08:15 schreef Greys het volgende:
Joeeee! Het kan zijn dat jullie vanmiddag alsnog naar Matt of Wiwi moeten kijken want we hebben nog even wat op te lossen hier.
Er is een probleem met de tickets. Of liever gezegd met Ticketmaster. Die verpesten het voor nogal wat mensen momenteel. Zelf kreeg ik een mail eergister met 'We hebben je verplaatst'. Ja lekker, van stoelen bijna op het podium naar stoelen op de 2e ring een stuk verder weg. En van één van onze kaarten doet de barcode het nog steeds niet. Gewoon ERROR. We zijn er al drie dagen mee bezig met Ticketmaster. Elke keer krijgen we een a dere kutsmoes. En de show is vandaag.
De mensen met wie we in het vliegtuig zagen gister hebben zelfs CANCELLED in hun Ticketmaster account staan inmiddels. Kortom, iedereen loopt over van de stress of we er wel inkomen vanavond. Vele mensen.
We gaan straks kijken of er een soort box office ding bij de arena is. Maar alles loopt via Ticketmaster en die zijn weer eens onbereikbaar. Kortom, we zijn blij als we vanavond überhaupt in de arena komen na veel geld betalen voor kaarten en naar Liverpool reizen zeg maar en dat verpest de ervaring hier tot nu toe nogal. Hoera voor Ticketmaster.
Mocht het allemaal snel opgelost zijn doen we gewoon zelf verslag. En anders veel plezier met de streams van anderen!
Het is echt bizar. Mensen die in een vliegtuig zitten en hun account laten zien met 'bij mij staat CANCELLED'. En bij ons dus eentje 'verplaatst' en eentje ERROR. Met iedereen is wel iets. En je wordt er echt bloednerveus van en elke keer krijg je weer een ander 'don't worry' knip en plak antwoord. 'Max 3 dagen voor de show is goed' werd ineens 'max 48 uur' en 'max 24 uur' en inmiddels nog steeds niks.quote:Op maandag 8 mei 2023 08:21 schreef Em31 het volgende:
Wat stom @:Greysen wat belachelijk dat je zelfs nu nog verplaatst kan worden. Echt waardeloos zulke stress nu nog.
Maar maak je geen zorgen verder over verslag doen, er zijn genoeg andere opties voor ons dus focus inderdaad maar gewoon op de tickets zodat jullie een mooie eerste show kunnen meemaken.
Misschien hebben er wel Belangrijke Mensen gemeld dat ze willen komen. Maar hoe dan ook, wat een belabberde beurt van Ticketmaster…quote:Op maandag 8 mei 2023 09:10 schreef Momo het volgende:
Waarom zouden ze überhaupt moeten gaan goochelen met de plaatsen op de tickets? Hopelijk komt alles gewoon goed @:Greys @:Cee
En de toon van hun mail ook. Niks over de 210 pond die je betaald hebt voor je goede plaats 1e rang en of je iets terugkrijgt nu je 2e rang wordt gegooid. Niks. Gewoon 'HELLO WE HEBBEN JE VERPLAATST'.quote:Op maandag 8 mei 2023 09:10 schreef Momo het volgende:
Waarom zouden ze überhaupt moeten gaan goochelen met de plaatsen op de tickets? Hopelijk komt alles gewoon goed @:Greys @:Cee
Dit is dus exact wat ik zelf heb. Gewoon verplaatst. Ineens.quote:Op maandag 8 mei 2023 09:21 schreef Nashipeer het volgende:
Gigantisch slecht geregeld als ik op Twitter lees. Zoiets vaags als dit bijvoorbeeld![]()
Is dit alleen voor de fanpakket tickets? Of voor iedereenquote:Op maandag 8 mei 2023 09:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is dus exact wat ik zelf heb. Gewoon verplaatst. Ineens.
En Cee heeft staanplaats en die heeft dus überhaupt nog geen barcode.
Dat lees ik nu dus inderdaad op Twitter ja, dat je de kaartjes dan bij de deur kunt ophalen bij de balie, pad zodra de deuren opengaan. Zal een mooie rij worden daar. En tot het laatste moment stress voor diegenen die hun kaartjes nog niet hebben.quote:Op maandag 8 mei 2023 09:40 schreef Fred_B het volgende:
Irritant dat het zo’n gedoe is met de tickets![]()
En ik kan me voorstellen dat het een hoop stress geeft. Britten kunnen, generaliserend gezegd, best een irritant volk zijn als er op het vlak van procedures of financiën iets niet goed is, dus dan sta je daar straks voor de deur. Maar goed, als iedereen er last van heeft, is de kans dat het allemaal wel goedkomt wel een stuk groter.
Voornamelijk problemen met OGAE kaarten, maar ik heb dus géén OGAE kaart voor vanavond, een gewone, en mij hebben ze dus gewoon verplaatst naar drie hoog achter. Heb 210 pond betaald en wordt nu gewoon verplaatst? Dus ook issues met gewone kaarten.quote:Op maandag 8 mei 2023 09:45 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Is dit alleen voor de fanpakket tickets? Of voor iedereen, wat een ellende, deze stress wil je nu niet.
Dat is echt ongelofelijk schandalig. Je staat redelijk machteloos tegen zo'n organisatie als ticketmaster maar je zou ze er eigenlijk voor aansprakelijk moeten stellen.quote:Op maandag 8 mei 2023 10:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Voornamelijk problemen met OGAE kaarten, maar ik heb dus géén OGAE kaart voor vanavond, een gewone, en mij hebben ze dus gewoon verplaatst naar drie hoog achter. Heb 210 pond betaald en wordt nu gewoon verplaatst? Dus ook issues met gewone kaarten.
Ik heb heel hard lopen klagen over Turijn maar daar was dit in ieder geval prima geregeld. Dikke minpunten voor de Britten.quote:Op maandag 8 mei 2023 09:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat lees ik nu dus inderdaad op Twitter ja, dat je de kaartjes dan bij de deur kunt ophalen bij de balie, pad zodra de deuren opengaan. Zal een mooie rij worden daar. En tot het laatste moment stress voor diegenen die hun kaartjes nog niet hebben.
Zero points go to Ticketmaster.
De machteloosheid is echt het kutst. Dat je gewoon niks kunt en aan het lijntje wordt gehouden en geen enkel verhaal kunt halen bij ze. Volledig aan ze overgeleverd. Ze negeren je gewoon overal en alsss ze reageren roepen ze don't worry. HOE DAN. WE WORRYEN AL DAGEN, FIX HET, CUNTS.quote:Op maandag 8 mei 2023 10:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is echt ongelofelijk schandalig. Je staat redelijk machteloos tegen zo'n organisatie als ticketmaster maar je zou ze er eigenlijk voor aansprakelijk moeten stellen.
Pff vreselijk. En dan zeggen ze dus, kom maar zodra de poorten van de venue open gaan naar de desk om je kaartjes te halen. Dan weet je pas ter plekke of het echt lukt (zal vast wel, maar toch). Ik leef echt met jullie en de andere kaartjeshouders die nog in onzekerheid zitten mee.quote:Op maandag 8 mei 2023 10:19 schreef Greys het volgende:
[..]
De machteloosheid is echt het kutst. Dat je gewoon niks kunt en aan het lijntje wordt gehouden en geen enkel verhaal kunt halen bij ze. Volledig aan ze overgeleverd. Ze negeren je gewoon overal en alsss ze reageren roepen ze don't worry. HOE DAN. WE WORRYEN AL DAGEN, FIX HET, CUNTS.
Ja dat dus. Dan is toch al dagen al je voorpret en plezier hier weg als je tot het laatste moment in de stress moet zitten. Is niet te doen.quote:Op maandag 8 mei 2023 10:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Pff vreselijk. En dan zeggen ze dus, kom maar zodra de poorten van de venue open gaan naar de desk om je kaartjes te halen. Dan weet je pas ter plekke of het echt lukt (zal vast wel, maar toch). Ik leef echt met jullie en de andere kaartjeshouders die nog in onzekerheid zitten mee.
Ik gooi hem er toch maar in:quote:Op maandag 8 mei 2023 10:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat dus. Dan is toch al dagen al je voorpret en plezier hier weg als je tot het laatste moment in de stress moet zitten. Is niet te doen.
Greys, ondanks da thet zwaar RUK is, moest ik gniffelen om je laatste woord, maar wat wel volledig terecht is. bellends.quote:Op maandag 8 mei 2023 10:19 schreef Greys het volgende:
[..]
De machteloosheid is echt het kutst. Dat je gewoon niks kunt en aan het lijntje wordt gehouden en geen enkel verhaal kunt halen bij ze. Volledig aan ze overgeleverd. Ze negeren je gewoon overal en alsss ze reageren roepen ze don't worry. HOE DAN. WE WORRYEN AL DAGEN, FIX HET, CUNTS.
Ohwahleuuukquote:
quote:Op maandag 8 mei 2023 11:34 schreef Greys het volgende:
DE BARCODE IS ER
DE BARCODE IS ER
Even janken.![]()
Nu nog kamer verplaatsen vanmiddag want we kunnen niet in deze kamer blijven dus alles weer inpakken en naar andere kamer in zelfde hotel. Ook nog zoiets.Dus vergeef ons als we er te laat invallen of helemaal niet met de repetities want we moeten even de stress van ons af janken en uitpuffen. Amper geslapen en gegeten.
quote:Op maandag 8 mei 2023 11:34 schreef Greys het volgende:
DE BARCODE IS ER
DE BARCODE IS ER
Even janken.![]()
Nu nog kamer verplaatsen vanmiddag want we kunnen niet in deze kamer blijven dus alles weer inpakken en naar andere kamer in zelfde hotel. Ook nog zoiets.Dus vergeef ons als we er te laat invallen of helemaal niet met de repetities want we moeten even de stress van ons af janken en uitpuffen. Amper geslapen en gegeten.
Eerst janken en uitpuffen, daarna lekker eten meiden. We zien jullie wel een keerquote:Op maandag 8 mei 2023 11:34 schreef Greys het volgende:
DE BARCODE IS ER
DE BARCODE IS ER
Even janken.![]()
En je stoel? Wel op de oude plek, of toch echt verplaatst?quote:Op maandag 8 mei 2023 11:37 schreef Greys het volgende:
Tig foto's gemaakt van de code voor als ie straks ineens weer weg is.![]()
Mijn stoel is wel nog steeds verplaatst naar de slechtere plek. Maar het is zo erg dat ik zelfs dat nu voor lief neem als we maar naar binnen kunnen.quote:Op maandag 8 mei 2023 11:39 schreef Rebel- het volgende:
[..]
En je stoel? Wel op de oude plek, of toch echt verplaatst?
Je moet maar zo denken Greys, het is in ieder geval nooit saaiquote:Op maandag 8 mei 2023 11:34 schreef Greys het volgende:
DE BARCODE IS ER
DE BARCODE IS ER
Even janken.![]()
Als je weer de energie hebt, aanpakken die handelquote:Op maandag 8 mei 2023 11:47 schreef Greys het volgende:
![]()
We hebben echt zo veel gejankt hier. Bedankt ticketmaster.
Wat fijn dat het gelukt is, en wat vervelend al dat gedoe zeg met Ticketmaster.quote:Op maandag 8 mei 2023 11:34 schreef Greys het volgende:
DE BARCODE IS ER
DE BARCODE IS ER
Even janken.![]()
Afvoeren, nooit meer over praten.quote:Op maandag 8 mei 2023 12:46 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Dit blijft een waardeloos nieuw element in de show. Vijf acts krijgen het goede nieuws te horen. Dan een hinderlijke onderbreking voor een ”””diepte””””-interview met die mensen. Vervolgens mogen er nog vijf juichen voor kwalificatie. En dan mag het publiek nog eens medelijden tonen aan degenen die het niet hebben gered, alvorens ze door Maurits Hendriks worden begeleid naar hun losersvlucht naar huis.
Jaa gelukkigquote:Op maandag 8 mei 2023 11:34 schreef Greys het volgende:
DE BARCODE IS ER
DE BARCODE IS ER
Even janken.![]()
JA ik vind het tof om iets meer aandacht aan de mensen die het niet zijn geworden te geven, dus nog één keer een groots applaus - zoiets. Maar NIET NIET NIET op het podium het kneuzenclubje spelenquote:Op maandag 8 mei 2023 12:46 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Dit blijft een waardeloos nieuw element in de show. Vijf acts krijgen het goede nieuws te horen. Dan een hinderlijke onderbreking voor een ”””diepte””””-interview met die mensen. Vervolgens mogen er nog vijf juichen voor kwalificatie. En dan mag het publiek nog eens medelijden tonen aan degenen die het niet hebben gered, alvorens ze door Maurits Hendriks worden begeleid naar hun losersvlucht naar huis.
Vreselijk. Zeker als solo artiest die niet doorgaat. Sta je daar moederziel alleen intens teleurgesteld te zijn.quote:Op maandag 8 mei 2023 12:46 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Maar zetten ze eerst alle acts op het podium en kondigen dan de eerste 5 aan of is dat niet duidelijk?quote:Op maandag 8 mei 2023 12:46 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Gatverdamme.quote:Op maandag 8 mei 2023 12:46 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Ja, heel naar voor solo artiesten, zeker als ze nog puber zijn zoals Theodor en Victor en waarschijnlijk niet doorgaan...quote:Op maandag 8 mei 2023 12:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vreselijk. Zeker als solo artiest die niet doorgaat. Sta je daar moederziel alleen intens teleurgesteld te zijn.
De afvallers op de één of andere manier nog even betrekken bij de zaterdagavondshow is inderdaad wel een leuk idee. Maar mensen die tijdens de qualifiers ceremonie maanden aan hard werk in rook zien opgaan en de grote show missen, die moet je even een momentje voor zichzelf geven. En niet ook nog eens kwellen door ze te dwingen de goede verliezers te spelen.quote:Op maandag 8 mei 2023 12:50 schreef Meke het volgende:
[..]
JA ik vind het tof om iets meer aandacht aan de mensen die het niet zijn geworden te geven, dus nog één keer een groots applaus - zoiets. Maar NIET NIET NIET op het podium het kneuzenclubje spelenDat is ZO onterecht en oneerlijk naar mensen die er kei- en keihard voor gewerkt hebben.
Ik vind het idee van een round-up voor de acts die niet door waren naar de finale echt heel tofOp zaterdag nog even écht aandacht, in plaats van dit. NEE NEE NEE
(Was het al duidelijk?)
Volgens mij iedereen, en vertrekken dan de qualifiers 1 voor 1 naar backstage, waar die Alesha de interviewtjes doet.quote:Op maandag 8 mei 2023 12:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar zetten ze eerst alle acts op het podium en kondigen dan de eerste 5 aan of is dat niet duidelijk?
Mmmm. Niet leuk voor de mensen die nog op het podium staan en dan nog 5/10 minuten langer moeten ijsberen op het podium. Neem aan dat ze de meer obvious qualifiers dan eerst doen. Als Kaarija, Alessandra en Loreen blijven staan, weet je gewoon dat er nog maar 2 plaatsen over zijn anders.quote:Op maandag 8 mei 2023 12:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij iedereen, en vertrekken dan de qualifiers 1 voor 1 naar backstage, waar die Alesha de interviewtjes doet.
Ja preciesquote:Op maandag 8 mei 2023 12:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De afvallers op de één of andere manier nog even betrekken bij de zaterdagavondshow is inderdaad wel een leuk idee. Maar mensen die tijdens de qualifiers ceremonie maanden aan hard werk in rook zien opgaan en de grote show missen, die moet je even een momentje voor zichzelf geven. En niet ook nog eens kwellen door ze te dwingen de goede verliezers te spelen.
Dit is een grap tochquote:Op maandag 8 mei 2023 12:46 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
quote:Op maandag 8 mei 2023 12:46 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
quote:Op maandag 8 mei 2023 12:46 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Godnogantoequote:Op maandag 8 mei 2023 12:46 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Zo’n talentenjachtgevoelquote:Op maandag 8 mei 2023 13:47 schreef Funhouse het volgende:
De green room voelt juist zo lekker Eurovisie. Dit maakt alles meteen een stuk meer reality tv.
Ik hoorde het al...quote:Op maandag 8 mei 2023 14:07 schreef Thrts het volgende:
Er mag zelfs geen audio gestreamed worden zei Matt, dat is wel erg streng.
Die britten gaan daar goed op. Stom gedoe.quote:Op maandag 8 mei 2023 13:47 schreef Funhouse het volgende:
De green room voelt juist zo lekker Eurovisie. Dit maakt alles meteen een stuk meer reality tv.
quote:Op maandag 8 mei 2023 14:08 schreef DevK het volgende:
[..]
Ik hoorde het al...Waarom zo streng dit jaar?
Spaanse tv plaatste in verleden gewoon hun hele optreden van 3 minuten al.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:09 schreef Nashipeer het volgende:
En dan zul je zien dat het alsnog ergens op Youtube of een story wordt gelekt door iemand in het publiek
Hoiquote:Op maandag 8 mei 2023 14:05 schreef DevK het volgende:
Hallo allemaal!De Eurovisie kriebels zijn er weer, dus ik dacht om weer lekker jullie te vergezelschappen hiero.
Dus het beschrijven van de optredens tijdens de optredens kan ook al niet meer?quote:Op maandag 8 mei 2023 14:07 schreef Thrts het volgende:
Er mag zelfs geen audio gestreamed worden zei Matt, dat is wel erg streng.
ik denk het wel als ze een koptelefoon op hebben dus dat het geluid niet doorkomtquote:Op maandag 8 mei 2023 14:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dus het beschrijven van de optredens tijdens de optredens kan ook al niet meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
Ja ze maken het de fan press ook moeilijker, steeds meer obstakels en strenge regels. En die regels die volgen ze natuurlijk want anders trekken ze je accreditatie in. En dat is echt niet ter bescherming van de artiesten, anders gooien ze de artiesten niet op het podium bij bekendmaking. Dit is puur geld.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:20 schreef Lamballert het volgende:
Ik weet niet zo wat ik er allemaal van moet vinden. Sinds vorig jaar geloof ik is het zo bergafwaarts gegaan, heb gewoon het idee dat een of andere 'app' gewoon flink wat heeft liggen lappen. Iets teveel exclusiviteit wat mij betreft.
Wat vreemd weer want ze zijn ook gewoon in de arena, die filmpjes kunnen toch ook gewoon op YouTube worden gezet.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:17 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
ik denk het wel als ze een koptelefoon op hebben dus dat het geluid niet doorkomt
Het kan, maar of het mag is een tweedequote:Op maandag 8 mei 2023 14:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat vreemd weer want ze zijn ook gewoon in de arena, die filmpjes kunnen toch ook gewoon op YouTube worden gezet.
quote:Op maandag 8 mei 2023 14:30 schreef molloot200 het volgende:
Nu gaat het echt beginnen hè? *hart maakt sprongetje*
Nu nog niet inderdaad, Eurovoxx evenmin.quote:
Die zitten in zo’n Engels hotel met 2007-wifi blijkbaar.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:39 schreef TheVulture het volgende:
Bij ESCUnited kom ik er niet echt lekker in, die zijn meer met hun technische dingen bezig
Leuk concept!quote:Op maandag 8 mei 2023 14:44 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Oke nice, dus ze verbinden plaatsten in de landen met plaatsen in de UK en Oekraine
Oh gaafquote:Op maandag 8 mei 2023 14:46 schreef DevK het volgende:
Oeh, een backstage shot van de volgende artiest als de vorige artiest klaar is. Super vet om te zien!
Is denk ik vorige week al opgenomen, want ze waren aan het filmen voor iets waar de artiest met vlaggen backstage moet zwaaien.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:46 schreef DevK het volgende:
Oeh, een backstage shot van de volgende artiest als de vorige artiest klaar is. Super vet om te zien!
Hoi, had je nog niet eerder gespot dit jaarquote:
Hadden we dat ook al niet eerder in Osloquote:Op maandag 8 mei 2023 14:46 schreef DevK het volgende:
Deden ze dat in 2012 ook niet?quote:Op maandag 8 mei 2023 14:46 schreef DevK het volgende:
Ik ben hier niet zo heel erg fan van, hadden we dat ook niet in Wenen in 2015?quote:Op maandag 8 mei 2023 14:46 schreef DevK het volgende:
Deze is momenteel beter dan de Matthoofdjesquote:
Thanks! Ja klopt het heeft ff geduurd. Ben sinds kort fulltime aan het werk, en moet nog een beetje mijn balans vinden ook met het (fanatiek) volgen van het songfestival, dus vandaar.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:47 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Hoi, had je nog niet eerder gespot dit jaar
Leuk dat je er bent!
Vorig jaar ook al, een volle minuut ofzo, maar ‘exclusief op Tiktok’, dus dat was voor 326 van de 200 miljoen kijkers.quote:
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, van wat ik zag gaven de jongens van Malta mekaar een fistbump en gingen richting het podium. Duurde ongeveer zo'n 3-4 seconden in totaal.quote:
Heeft niet superveel toegevoegde waarde op deze manier...quote:Op maandag 8 mei 2023 14:50 schreef koffieleuk het volgende:
Ik lees alleen mee trouwens, misschien dat ik vanavond hoofden ga kijken.
Ik las net dat Malta al niet genoeg tijd had, dus dat de presentator al even moest praten tussendoor.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:50 schreef Em31 het volgende:
Volgens mij zeiden ze vorige week dat de dat show ook doen zodat ze iets meer tijd hebben om op/af te bouwen
Daarom ook grotendeels jaquote:Op maandag 8 mei 2023 14:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Heeft niet superveel toegevoegde waarde op deze manier...
@koffieleuk neemt haar verantwoordelijkheid niet inderdaad.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Heeft niet superveel toegevoegde waarde op deze manier...
Grappig, na de eerste week dacht ik eigenlijk dat dit chaotisch was en zelfs behoorlijk kansloos. Maar hoe het beschreven wordt geeft nu wel een ander beeld.quote:
Jij kan al meekijken of?quote:Op maandag 8 mei 2023 14:53 schreef DevK het volgende:
Bruh, heeft Servie gewoon een Gundam op de achtergrond?
quote:
We wachten op de dag dat halverwege de liedjes Måns, Conchita, Verka en co. in beeld komen en hardop hun mening geven.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:55 schreef aarontje112 het volgende:
Moet bij dat ''achter de schermen'' ook wel een beetje denken aan The Voice etc, de vertalentenjachtisering van het ESF....
Dat was ik ook niet van plan.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:57 schreef Momo het volgende:
We gaan hier trouwens niks delen van illegale streams, kan Fok! in de problemen brengen omdat wij ook een accreditatie hebben.
Nee dat bedoelde ik ook niet hoorquote:Op maandag 8 mei 2023 14:57 schreef Momo het volgende:
We gaan hier trouwens niks delen van illegale streams, kan Fok! in de problemen brengen omdat wij ook een accreditatie hebben.
Maar niet legaal dus? Want als jij dat voor elkaar krijgt betekent het dat we vandaag wel van anderen beelden zien verschijnen want dit is vaker gebeurd.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:57 schreef DevK het volgende:
[..]
Dat was ik ook niet van plan.Ik ga de link ook niet delen, ik deel alleen mijn persoonlijke mening over de acts.
Nee prima hoor, maar we zijn extra voorzichtig omdat ze zo streng zijn dit jaar.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:57 schreef DevK het volgende:
[..]
Dat was ik ook niet van plan.Ik ga de link ook niet delen, ik deel alleen mijn persoonlijke mening over de acts.
Nee, niet legaal inderdaad. Dus het zou goed kunnen dat er beelden verschijnen!quote:Op maandag 8 mei 2023 14:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar niet legaal dus? Want als jij dat voor elkaar krijgt betekent het dat we vandaag wel van anderen beelden zien verschijnen want dit is vaker gebeurd.
Ongunstig voor Portugal, gunstig voor Nederland dusquote:Op maandag 8 mei 2023 15:00 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[ twitter ]
Oke dus eerste break tussen Letland en Portugal?
Die Twan heb er alles aangedaanquote:Op maandag 8 mei 2023 15:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ongunstig voor Portugal, gunstig voor Nederland dus
Toch apart dat dit weer lukt, aangezien Rotterdam het voor elkaar kreeg dat alles helemaal gesloten was. Vervolgens in Turijn en Liverpool gaat het weer mis.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:00 schreef Funhouse het volgende:
Als iemand die misschien wel of misschien niet ook al mee kan kijken vind ik dat Malta er tot nu toe het beste uitziet![]()
(ik zal ook geen links delen)
Dan is iedereen even naar de poepdoos en komen ze halverwege het volgende liedje pas terug.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:05 schreef Thrts het volgende:
Waarom is een break ongunstig voor een land die erna komt?
Omdat mensen dan vaak even eten gaan pakken/naar de WC gaan en de kans is aanwezig dat ze dan het begin missen.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:05 schreef Thrts het volgende:
Waarom is een break ongunstig voor een land die erna komt?
Volgens mij was het wel best lang stukje van paar minuten break, dus dan moet je wel een dwarse boodschap hebben als je stap halverwege volgende liedje terug komt.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan is iedereen even naar de poepdoos en komen ze halverwege het volgende liedje pas terug.
Ja, ik heb ook het idee dat de hosts best prominent aanwezig zijn.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:05 schreef Momo het volgende:
Best wel veel andere/langere stukjes er tussendoor zo te horen.
Waren problemen met de in ears van Alesha begreep ik, ik weet niet hoeveel invloed dat had op de lengtequote:Op maandag 8 mei 2023 15:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij was het wel best lang stukje van paar minuten break, dus dan moet je wel een dwarse boodschap hebben als je stap halverwege volgende liedje terug komt.
Nee, Alesha had geluidsproblemen blijkbaar.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij was het wel best lang stukje van paar minuten break, dus dan moet je wel een dwarse boodschap hebben als je stap halverwege volgende liedje terug komt.
Er waren meteen 2 segmenten in de eerste break, wat ik wel opvallend vond. Eerst iets met Alesha Dixon en daarna een stukje met Hannah Waddingham.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:05 schreef Momo het volgende:
Best wel veel andere/langere stukjes er tussendoor zo te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |