Ja ze maken het de fan press ook moeilijker, steeds meer obstakels en strenge regels. En die regels die volgen ze natuurlijk want anders trekken ze je accreditatie in. En dat is echt niet ter bescherming van de artiesten, anders gooien ze de artiesten niet op het podium bij bekendmaking. Dit is puur geld.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:20 schreef Lamballert het volgende:
Ik weet niet zo wat ik er allemaal van moet vinden. Sinds vorig jaar geloof ik is het zo bergafwaarts gegaan, heb gewoon het idee dat een of andere 'app' gewoon flink wat heeft liggen lappen. Iets teveel exclusiviteit wat mij betreft.
Wat vreemd weer want ze zijn ook gewoon in de arena, die filmpjes kunnen toch ook gewoon op YouTube worden gezet.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:17 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
ik denk het wel als ze een koptelefoon op hebben dus dat het geluid niet doorkomt
Het kan, maar of het mag is een tweedequote:Op maandag 8 mei 2023 14:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat vreemd weer want ze zijn ook gewoon in de arena, die filmpjes kunnen toch ook gewoon op YouTube worden gezet.
quote:Op maandag 8 mei 2023 14:30 schreef molloot200 het volgende:
Nu gaat het echt beginnen hè? *hart maakt sprongetje*
Nu nog niet inderdaad, Eurovoxx evenmin.quote:
Die zitten in zo’n Engels hotel met 2007-wifi blijkbaar.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:39 schreef TheVulture het volgende:
Bij ESCUnited kom ik er niet echt lekker in, die zijn meer met hun technische dingen bezig
Leuk concept!quote:Op maandag 8 mei 2023 14:44 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Oke nice, dus ze verbinden plaatsten in de landen met plaatsen in de UK en Oekraine
Oh gaafquote:Op maandag 8 mei 2023 14:46 schreef DevK het volgende:
Oeh, een backstage shot van de volgende artiest als de vorige artiest klaar is. Super vet om te zien!
Is denk ik vorige week al opgenomen, want ze waren aan het filmen voor iets waar de artiest met vlaggen backstage moet zwaaien.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:46 schreef DevK het volgende:
Oeh, een backstage shot van de volgende artiest als de vorige artiest klaar is. Super vet om te zien!
Hoi, had je nog niet eerder gespot dit jaarquote:
Hadden we dat ook al niet eerder in Osloquote:Op maandag 8 mei 2023 14:46 schreef DevK het volgende:
Deden ze dat in 2012 ook niet?quote:Op maandag 8 mei 2023 14:46 schreef DevK het volgende:
Ik ben hier niet zo heel erg fan van, hadden we dat ook niet in Wenen in 2015?quote:Op maandag 8 mei 2023 14:46 schreef DevK het volgende:
Deze is momenteel beter dan de Matthoofdjesquote:
Thanks! Ja klopt het heeft ff geduurd. Ben sinds kort fulltime aan het werk, en moet nog een beetje mijn balans vinden ook met het (fanatiek) volgen van het songfestival, dus vandaar.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:47 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Hoi, had je nog niet eerder gespot dit jaar
Leuk dat je er bent!
Vorig jaar ook al, een volle minuut ofzo, maar ‘exclusief op Tiktok’, dus dat was voor 326 van de 200 miljoen kijkers.quote:
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, van wat ik zag gaven de jongens van Malta mekaar een fistbump en gingen richting het podium. Duurde ongeveer zo'n 3-4 seconden in totaal.quote:
Heeft niet superveel toegevoegde waarde op deze manier...quote:Op maandag 8 mei 2023 14:50 schreef koffieleuk het volgende:
Ik lees alleen mee trouwens, misschien dat ik vanavond hoofden ga kijken.
Ik las net dat Malta al niet genoeg tijd had, dus dat de presentator al even moest praten tussendoor.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:50 schreef Em31 het volgende:
Volgens mij zeiden ze vorige week dat de dat show ook doen zodat ze iets meer tijd hebben om op/af te bouwen
Daarom ook grotendeels jaquote:Op maandag 8 mei 2023 14:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Heeft niet superveel toegevoegde waarde op deze manier...
@koffieleuk neemt haar verantwoordelijkheid niet inderdaad.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Heeft niet superveel toegevoegde waarde op deze manier...
Grappig, na de eerste week dacht ik eigenlijk dat dit chaotisch was en zelfs behoorlijk kansloos. Maar hoe het beschreven wordt geeft nu wel een ander beeld.quote:
Jij kan al meekijken of?quote:Op maandag 8 mei 2023 14:53 schreef DevK het volgende:
Bruh, heeft Servie gewoon een Gundam op de achtergrond?
quote:
We wachten op de dag dat halverwege de liedjes Måns, Conchita, Verka en co. in beeld komen en hardop hun mening geven.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:55 schreef aarontje112 het volgende:
Moet bij dat ''achter de schermen'' ook wel een beetje denken aan The Voice etc, de vertalentenjachtisering van het ESF....
Dat was ik ook niet van plan.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:57 schreef Momo het volgende:
We gaan hier trouwens niks delen van illegale streams, kan Fok! in de problemen brengen omdat wij ook een accreditatie hebben.
Nee dat bedoelde ik ook niet hoorquote:Op maandag 8 mei 2023 14:57 schreef Momo het volgende:
We gaan hier trouwens niks delen van illegale streams, kan Fok! in de problemen brengen omdat wij ook een accreditatie hebben.
Maar niet legaal dus? Want als jij dat voor elkaar krijgt betekent het dat we vandaag wel van anderen beelden zien verschijnen want dit is vaker gebeurd.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:57 schreef DevK het volgende:
[..]
Dat was ik ook niet van plan.Ik ga de link ook niet delen, ik deel alleen mijn persoonlijke mening over de acts.
Nee prima hoor, maar we zijn extra voorzichtig omdat ze zo streng zijn dit jaar.quote:Op maandag 8 mei 2023 14:57 schreef DevK het volgende:
[..]
Dat was ik ook niet van plan.Ik ga de link ook niet delen, ik deel alleen mijn persoonlijke mening over de acts.
Nee, niet legaal inderdaad. Dus het zou goed kunnen dat er beelden verschijnen!quote:Op maandag 8 mei 2023 14:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar niet legaal dus? Want als jij dat voor elkaar krijgt betekent het dat we vandaag wel van anderen beelden zien verschijnen want dit is vaker gebeurd.
Ongunstig voor Portugal, gunstig voor Nederland dusquote:Op maandag 8 mei 2023 15:00 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[ twitter ]
Oke dus eerste break tussen Letland en Portugal?
Die Twan heb er alles aangedaanquote:Op maandag 8 mei 2023 15:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ongunstig voor Portugal, gunstig voor Nederland dus
Toch apart dat dit weer lukt, aangezien Rotterdam het voor elkaar kreeg dat alles helemaal gesloten was. Vervolgens in Turijn en Liverpool gaat het weer mis.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:00 schreef Funhouse het volgende:
Als iemand die misschien wel of misschien niet ook al mee kan kijken vind ik dat Malta er tot nu toe het beste uitziet![]()
(ik zal ook geen links delen)
Dan is iedereen even naar de poepdoos en komen ze halverwege het volgende liedje pas terug.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:05 schreef Thrts het volgende:
Waarom is een break ongunstig voor een land die erna komt?
Omdat mensen dan vaak even eten gaan pakken/naar de WC gaan en de kans is aanwezig dat ze dan het begin missen.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:05 schreef Thrts het volgende:
Waarom is een break ongunstig voor een land die erna komt?
Volgens mij was het wel best lang stukje van paar minuten break, dus dan moet je wel een dwarse boodschap hebben als je stap halverwege volgende liedje terug komt.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan is iedereen even naar de poepdoos en komen ze halverwege het volgende liedje pas terug.
Ja, ik heb ook het idee dat de hosts best prominent aanwezig zijn.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:05 schreef Momo het volgende:
Best wel veel andere/langere stukjes er tussendoor zo te horen.
Waren problemen met de in ears van Alesha begreep ik, ik weet niet hoeveel invloed dat had op de lengtequote:Op maandag 8 mei 2023 15:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij was het wel best lang stukje van paar minuten break, dus dan moet je wel een dwarse boodschap hebben als je stap halverwege volgende liedje terug komt.
Nee, Alesha had geluidsproblemen blijkbaar.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij was het wel best lang stukje van paar minuten break, dus dan moet je wel een dwarse boodschap hebben als je stap halverwege volgende liedje terug komt.
Er waren meteen 2 segmenten in de eerste break, wat ik wel opvallend vond. Eerst iets met Alesha Dixon en daarna een stukje met Hannah Waddingham.quote:Op maandag 8 mei 2023 15:05 schreef Momo het volgende:
Best wel veel andere/langere stukjes er tussendoor zo te horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |