abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209016320
}:|
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_209016328
Wat zéí ik nou?!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_209016534
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 16:03 schreef sigme het volgende:
:* voor @:lonaa

Ik had vandaag belletje met de dierenartsassistente, mijn favoriete. De bult is een kwaadaardig gezwel.
Assistente vindt net als dierenarts 1 en 2 dat je een 13 jaar oude hond niet moet willen opereren (hieraan). En ze was echt blij met mijn mededeling dat de Librela zo goed werkt O+
Ben ook erg blij met een praktijk die echt gaat voor kwaliteit-van-leven.

Ik moet alleen de volgende keer wel even vragen of ze aan huis komen om De Daad te verrichten als het zover is.
Ach, toch niet goed -O- Hoop dat het nog een lange tijd goed leefbaar blijft.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_209016579
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 16:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat zéí ik nou?!
Sorry, ik had het niet gezien, anders had ik wel even de plicht op me genomen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_209016632
Sterke @sigme :* hopelijk hebben jullie nog een mooie tijd samen.
pi_209016636
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 16:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ach, toch niet goed -O- Hoop dat het nog een lange tijd goed leefbaar blijft.
Ik ga uit van een paar maanden.
Die maandelijke injectie maakt dat hij de artritis niet voelt, maar het verhelpt niks. Dus hij slijt (hard).
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 5 mei 2023 @ 16:48:47 #7
35189 Troel
scherp en bot
pi_209016762
quote:
Wat zéí ik nou?!
Let dan ook op. Er staat zo mooi "er kunnen nog zoveel posts in dit topic" ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209016786
Ach @sigme ook al slecht nieuws. Hier de diva maar even een extra knuffel (en een snoepje) gegeven.

Even wat blijer nieuws. Ik ben gisteren een soort surrogaat oma geworden. Vrienden van mij hebben een zoon gekregen. 20 uur werken en dan toch een keizersnede.
Hij noemt mij zijn "Nederlandse moeder" vandaar "oma"
We have far more in common than that which devides us..
pi_209016895
Nou ja, nog meer verdrietig huisdieren nieuws. -O-
Sterkte voor de eigenaren Morgane en sigme.
Dat jullie nog een mooie tijd samen hebben. :*

Gelukkig ook goed nieuws voor oma Kaatje w/ Gefeliciteerd.
  vrijdag 5 mei 2023 @ 17:17:46 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_209017050
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 16:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach @:sigme ook al slecht nieuws. Hier de diva maar even een extra knuffel (en een snoepje) gegeven.

Even wat blijer nieuws. Ik ben gisteren een soort surrogaat oma geworden. Vrienden van mij hebben een zoon gekregen. 20 uur werken en dan toch een keizersnede.
Hehe, volgens mij heb ik echt een compleet verkeerd beeld van jouw leeftijd dan als je al 'oma' bent :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209017496
quote:
Ach @:sigme ook al slecht nieuws. Hier de diva maar even een extra knuffel (en een snoepje) gegeven.

Mooi O+
(Ok, niet dat van die 20u en dan die afloop, dat klinkt hels)
pi_209017605
quote:

Wat leuk O+
Gefeliciteerd.

Wij zijn weer thuis O+ aangezien het hier de laatste jaren ook een ziekenboeg is met de katten ben ik altijd een beetje bang naar wat ik ga aantreffen. Maar ze lijken gewoon nog vrolijk O+ ze hebben alleen wel wat cadeaus in de vorm van kots achter gelaten }:|
pi_209017653
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 18:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Wat leuk O+
Gefeliciteerd.

Wij zijn weer thuis O+ aangezien het hier de laatste jaren ook een ziekenboeg is met de katten ben ik altijd een beetje bang naar wat ik ga aantreffen. Maar ze lijken gewoon nog vrolijk O+ ze hebben alleen wel wat cadeaus in de vorm van kots achter gelaten }:|
Welkom terug!
Alles naar wens geweest in de mini-vakantie?
pi_209017903
Jullie waren best lang toch Sarabi? Wat is de max voor jullie katten, alleen?
pi_209017921
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 16:36 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik ga uit van een paar maanden.
Die maandelijke injectie maakt dat hij de artritis niet voelt, maar het verhelpt niks. Dus hij slijt (hard).
Ach de nietkrul :{
pi_209017929
quote:

Welkom bij de Oma's *O*
pi_209017939
quote:
Wat zéí ik nou?!
Alles doet zeer en je gaat dooT :Y)
pi_209017966
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 18:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Wat leuk O+
Gefeliciteerd.

Welkom thuis!
En dat zijn de mindere cadeautjes. Moeten jullie maar niet weggaan _O-
pi_209018179
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 18:31 schreef Blues het volgende:

[..]
Alles doet zeer en je gaat dooT :Y)
Altijt.
pi_209018225
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 17:17 schreef Troel het volgende:

[..]
Hehe, volgens mij heb ik echt een compleet verkeerd beeld van jouw leeftijd dan als je al 'oma' bent :P
hahaha, ik word over ruim 2 maanden 62
pi_209018286
Omg, ik had zo'n geweldig TGTG-pakket van de visboer. O+ Het was echt belachelijk veel voor 5 euro. Een grote tonijn wokschotel met echt zoveel vis, onwijs lekkere warm gerookte zalm, een bakje salade met Hollandse garnalen en dan nog 4 gebakken vissen en een bakje geroosterde aardappeltjes.

Een van de vissen was rode poon. Wat is dat eigenlijk lekker. O+ Lekkerder dan kabeljauw.
pi_209018339
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 18:11 schreef sigme het volgende:

[..]
Welkom terug!
Alles naar wens geweest in de mini-vakantie?
Ja was fijn O+ zo'n 50 verschillende biertjes geproefd dus we hebben weer genoeg inspiratie :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 18:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jullie waren best lang toch Sarabi? Wat is de max voor jullie katten, alleen?
Neuh, nog geen 3 dagen. En er kwam wel iemand iedere dag even kijken. Maar die kent de katten toch minder dan dat ik ze ken dus ben ik altijd bang dat ze iets mist ofzo.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 18:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Welkom thuis!
En dat zijn de mindere cadeautjes. Moeten jullie maar niet weggaan _O-
Ja dat idee krijg je dan wel :D achja deze keer wel netjes op hun eigen dekentjes dus die zitten nu in de was.
pi_209018349
Oh my myreala! De visboer hier is de enige die me nog nooit gelukt is :(

Wel net lekkere curry met kippendij op :9~
pi_209018377
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 19:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ja was fijn O+ zo'n 50 verschillende biertjes geproefd dus we hebben weer genoeg inspiratie :D
[..]
Neuh, nog geen 3 dagen. En er kwam wel iemand iedere dag even kijken. Maar die kent de katten toch minder dan dat ik ze ken dus ben ik altijd bang dat ze iets mist ofzo.
[..]
Ja dat idee krijg je dan wel :D achja deze keer wel netjes op hun eigen dekentjes dus die zitten nu in de was.
Ahja! 2 nachten durf ik met duusent schoteltjes en schaaltjes nog wel aan, zonder bezoek, 3 of 4 met een bezoekje of 2... en bij meer gaat ze naar opi en omi met dr knapzakje O+
pi_209018481
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 19:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh my myreala! De visboer hier is de enige die me nog nooit gelukt is :(

Wel net lekkere curry met kippendij op :9~
Ook lekker. :9

Ik was hier ook wel blij dat ik de visboer kon scoren. :D Stond vanmiddag gewoon ineens online. Zou zeker vaker halen. _O_ En ik had ook nog een bakker, ook superfijn. En een zaakje met in de naam olives & more. Maar was dus vooral de 'more' met brood en fruit. Wat overigens geen klacht is, ik vind de verrassing leuk. Maar zou er de volgende keer eerder nog een keer naartoe gaan om zelf olijven en dips uit te zoeken. :9
pi_209018805
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 18:58 schreef Myraela het volgende:
Omg, ik had zo'n geweldig TGTG-pakket van de visboer. O+ Het was echt belachelijk veel voor 5 euro. Een grote tonijn wokschotel met echt zoveel vis, onwijs lekkere warm gerookte zalm, een bakje salade met Hollandse garnalen en dan nog 4 gebakken vissen en een bakje geroosterde aardappeltjes.

Een van de vissen was rode poon. Wat is dat eigenlijk lekker. O+ Lekkerder dan kabeljauw.
Van Schuitemaker in de Princestraat?
En ben je gewezen op bakker van Maanen in dezelfde straat?
pi_209019495
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 19:33 schreef AnneX het volgende:
Van Schuitemaker in de Princestraat?
En ben je gewezen op bakker van Maanen in dezelfde straat?
Schuitemaker op de Voorstraat. :Y Ik ken bakker Van Maanen wel, ja. Al was dit van bakker Haasnoot, ook erg lekker.
pi_209019528
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 19:04 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ahja! 2 nachten durf ik met duusent schoteltjes en schaaltjes nog wel aan, zonder bezoek, 3 of 4 met een bezoekje of 2... en bij meer gaat ze naar opi en omi met dr knapzakje O+
Fijn dat ze uit logeren kunnen! Die van ons zouden daar helemaal gestrest door raken.

Maar goed ik kan niet herinneren wanneer we voor het laatst langer dan 4 nachten weg waren :')
pi_209019658
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 20:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Fijn dat ze uit logeren kunnen! Die van ons zouden daar helemaal gestrest door raken.

Maar goed ik kan niet herinneren wanneer we voor het laatst langer dan 4 nachten weg waren :')
Mjaaa, tis kiezen uit een hoop impopulaire (voor haar) opties. Daarom alleen naar mn ouders als het wat langer is. Dan zit ze eerst 48 uur ineengedoken verstopt :')
pi_209019706
Wat ben ik blij dat Elin ook gewoon thuis kan blijven en er iedere dag 2x iemand komt om eten te geven en te spelen. Heb vaste oppassers uit de flat (ik zorg ook voor hun katten) en dan zijn er in noodgevallen nog een aantal mensen die ik het kan vragen.
  vrijdag 5 mei 2023 @ 20:28:17 #31
35189 Troel
scherp en bot
pi_209019800
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 18:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
hahaha, ik word over ruim 2 maanden 62
Ik had je zo'n 12 jaar jonger geschat :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209019954
Ik ben blij dat onze katten best wat nachtjes alleen thuis kunnen blijven. Moet wel een nieuwe oppas zoeken in Voorschoten, want in Ambacht kwam er gewoon een vriendin om de paar dagen. Was ideaal. Want dan zaten m'n katten lekker in hun vertrouwde omgeving, maar hoefde er ook niet te vaak iemand te komen want het zijn toch autisten.

Overigens wel echt verbaasd over hoe makkelijk m'n katten hier in Katwijk wennen. Wij zijn er natuurlijk bij, maar ze zijn zo relaxt. Scheelt misschien dat één van de twee katten eigenlijk van m'n schoonvader was. Die heeft hier de eerste jaren van haar leven al gewoond. Maar zat nu toch al 8 jaar bij ons.
pi_209019961
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 20:09 schreef Myraela het volgende:

[..]
Schuitemaker op de Voorstraat. :Y Ik ken bakker Van Maanen wel, ja. Al was dit van bakker Haasnoot, ook erg lekker.
Oh ja, Haasnoot is ook een bekende naam. In Katwijk.
Woon je aan Zee of in Binnen?
pi_209020018
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 20:36 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, Haasnoot is ook een bekende naam. In Katwijk.
Woon je aan Zee of in Binnen?
Ik zit nu binnen. Ik vind het zo grappig hoe dat voor Katwijkers een enorme grens is, Katwijk binnen of Katwijk aan zee. :D
pi_209020470
Ach jeetje, wat een dieren-droefenis allemaal @Lonaa en @sigme
Ze een mooie tijd geven tot het niet mooi genoeg meer is. Dat is een liefdevol streven O+ :*

Verder werd ik net geïnspireerd om TGTG weer aan te slingeren want de bodem van de vriezer komt in zicht. Maar ik vond nog niets.

Ik had zo’n dag waarop niks echt ging zoals ik het wilde. Beetje onbevredigend. Maar goed. Morgen nieuwe rondes, nieuwe kansen.
pi_209020575
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 20:40 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ik zit nu binnen. Ik vind het zo grappig hoe dat voor Katwijkers een enorme grens is, Katwijk binnen of Katwijk aan zee. :D
”Historisch gegroeid…”
Misschien al eens eerder verteld hier: vier tantes en ikzelf hebben (vakantie) werk gedaan in het Hos. Tante Nancy werkte daar 40 jaar. Zijn nu appartementen.
Mijn ouders woonden in het dorp aan de andere kant van het vliegveld.
Moeders ging graag winkelen in Katwijk, Princestraat.
Vorig zomer aten wij een visje bij Schuitemaker. En zaten op het strand.
Visje eten:
pi_209020584
Ik heb wel m’n neefje van 2 aan de telefoon gehad. Die praat nog grotendeels onverstaanbaar en snapt eigenlijk nog niet precies hoe een telefoon werkt, maar het klinkt net echt O+

“Hawwo *variatie van mijn naam die er eigenlijk helemaal niet op lijkt*”
[Babbelt onverstaanbaar, de woorden ‘tewefoon’ en ‘brandweerauto’ kon ik er nog net uit opmaken]
[luistert niet naar mij]
“Daaag”

Hij belt ook vaak met oma O+

Gefeliciteerd @Kaatje1, hopelijk heb jij over een jaar of 2 ook dit soort enorm schattige interacties met de nieuwe spruit.
pi_209020938
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 21:14 schreef yinu het volgende:
Ik heb wel m’n neefje van 2 aan de telefoon gehad. Die praat nog grotendeels onverstaanbaar en snapt eigenlijk nog niet precies hoe een telefoon werkt, maar het klinkt net echt O+

[Babbelt onverstaanbaar, de woorden ‘tewefoon’ en ‘brandweerauto’ kon ik er nog net uit opmaken]
[luistert niet naar mij]
“Daaag”

Gefeliciteerd @:kaatje1, hopelijk heb jij over een jaar of 2 ook dit soort enorm schattige interacties met de nieuwe spruit.
Leuk is dat ja. Heb zulke gesprekken gehad met kinderen van diverse vrienden en in een geval nu met de kinderen van een van die kinderen :D
pi_209021071
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 21:14 schreef yinu het volgende:

[luistert niet naar mij]
“Daaag”

Gefeliciteerd @:kaatje1, hopelijk heb jij over een jaar of 2 ook dit soort enorm schattige interacties met de nieuwe spruit.
Heerlijk is dat O+

Toen kleinzoon A. net zijn telefoonhorloge(heet dat zo?) had, belde hij altijd ff snel: oma ik zit op de glijbaan, doei!
Hoi oma *hijg *hijg ben aan t steppen *verbinding verbroken :D
pi_209021092
Telefoonhorloge? :D Had hij een smartwatch waarmee hij kon bellen?
pi_209021168
Ik kon ff niet op het goede woord komen _O-
Het is vooral een GPS dinges voor zijn ouders.
pi_209021181
Goed nieuws van zusfront. Die heeft vanavond voor het eerst sinds het ongeluk gefietst. 2 van haar pupillen fietsten mee en het ging helemaal goed *O* Opstappen was wat eng maar daarna ging het fijn.
Nu moeten de 3 middelste vingers het een keer gaan doen (ze kan wel bewegen maar totaal geen gevoel erin) en de spieren in de bovenarm werken nog niet lekker.
pi_209021197
Fijn Kaatje!
  vrijdag 5 mei 2023 @ 21:50:44 #44
35189 Troel
scherp en bot
pi_209021211
Fijn voor je zus!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209021276
Ben heel blij voor haar. Weer meer mobiliteit.
pi_209021549
Oh dat is heel goed nieuws Kaatje!
pi_209022083
Wat een fijn nieuws zeg, Kaatje!

En wat een grappige ontdekking van de connectie van opa Clubsoda en jouw school.😎
pi_209022196
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 22:49 schreef AnneX het volgende:
Wat een fijn nieuws zeg, Kaatje!

En wat een grappige ontdekking van de connectie van opa Clubsoda en jouw school.😎
Heb net de klassenfoto met OpaSoda opgezocht 😉
pi_209022266
OpaSoda :D Leuk toevallig!
pi_209023871
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 22:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Heb net de klassenfoto met OpaSoda opgezocht 😉
:D O+ hij was denk ik al met pensioen vanaf het moment dat ik me kan herinneren. Ik weet dus niet hoe hij als docent en directeur was maar prive was opa een vriendelijke, rustige en belezen man. Heel leuk om een stukje te horen van hoe je de school en hem herinnert :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_209023891
Uit het tuintopic.
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 13:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Interessant artikel over wilde bijen https://downtoearthmagazi(...)TyMj3GnEX6Jhz6OQvY00
Met een interessant stukje over knuffelbijen, volgens mij ging het daar hier vorig jaar over.
quote:
Knuffelbijen

Mahieu noemt nog een voorbeeld van greenwashing: ‘knuffelbijen’. Voor 50 euro koop je bij knuffelbijen.nl een koker met bijencocons en een insectenhotel. De bedoeling is dat je het hotel in de tuin hangt met de koker erbij, zodat de bijen kunnen uitvliegen. Daarna legt het vrouwtje eitjes in het bijenhotel, zodat je het volgende jaar weer ‘knuffelbijen’ hebt. Het concept is populair, want eind april waren alle bijen al uitverkocht.

Mahieu: “Ik snap best dat het in eerste instantie gezellig en groen klinkt: extra bijen in je tuin. Maar ik vind het niet verstandig om metselbijen, want dat zijn het, van één bepaalde kweker te verspreiden over het land. Het vergroot juist de druk op de bijen die in je directe omgeving leven. Je moet bijen uit eigen omgeving aantrekken, niet ergens anders vandaan. Bovendien is er kans dat de knuffelbijen verhongeren als ze in een tuin terecht komen waar niks voor ze te halen valt.”
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 mei 2023 @ 07:49:57 #52
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209023901
Moggel. Op naar het Rijks voor Vermeer :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_209024283
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 07:40 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
:D O+ hij was denk ik al met pensioen vanaf het moment dat ik me kan herinneren. Ik weet dus niet hoe hij als docent en directeur was maar prive was opa een vriendelijke, rustige en belezen man. Heel leuk om een stukje te horen van hoe je de school en hem herinnert :Y
Rustig en bedacht zijn de eerste woorden die bij me opkomen.
Ik heb in 1979 examen gedaan en toen was hij er nog.
Er is nog wel eens een “opstand” geweest. In de tijd dat zweedse muilen in de mode waren mochten we die niet aan hebben op school. Geen idee waarom, waarschijnlijk lawaai, en ik weet ook niet hoe het afgelopen is omdat ik ze niet had.
pi_209024392
Hallo.
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 6 mei 2023 @ 10:19:11 #55
35189 Troel
scherp en bot
pi_209024769
Mogguh

Hoe is het met de beestjes?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 6 mei 2023 @ 10:19:41 #56
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 6 mei 2023 @ 10:21:56 #57
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209024817
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 07:49 schreef borisz het volgende:
Moggel. Op naar het Rijks voor Vermeer :)
Nice, hoop op één of andere manier nog kaartjes te kunnen scoren daarvoor…
pi_209024863
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 10:19 schreef Troel het volgende:
Mogguh

Hoe is het met de beestjes?
De mijnes doen het.
Dora's ontlasting is nog steeds raar maar ze lijkt goede zin te hebben en is haar botje aan het rondgooien in de woonkamer. :')
  zaterdag 6 mei 2023 @ 10:31:58 #59
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209024977
c_/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_209025004
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 10:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]
De mijnes doen het.
Dora's ontlasting is nog steeds raar maar ze lijkt goede zin te hebben en is haar botje aan het rondgooien in de woonkamer. :')
Ik voorspel hier bij Elin buikloop. En da’s mijn schuld. Had de bak met yoghurt op het aanrecht laten staan toen ik ging douchen -O-
pi_209025333
Wat een heerlijk kijkvoer, al die verschillende pakken/hoeden/petten/mutsen die ze aanhebben, die gezichten en dat weer!
Ik zet de stream net pas aan dus zie niet waar Willie zit.
pi_209025378
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 11:00 schreef Blues het volgende:
Wat een heerlijk kijkvoer, al die verschillende pakken/hoeden/petten/mutsen die ze aanhebben, die gezichten en dat weer!
Ik zet de stream net pas aan dus zie niet waar Willie zit.
Volgens mij zijn alleen Amalia en Beatrix daar.
  zaterdag 6 mei 2023 @ 11:04:40 #63
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209025384
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 11:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Volgens mij zijn alleen Amalia en Beatrix daar.
Nee, Wim Lex en Max zijn er ook.
Maar die moesten gisteren eerst nog even een concertje bijwonen op de Amstel…
pi_209025397
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 11:04 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ahhh :D
pi_209025422
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 11:04 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ja met de Mol :o :+
  zaterdag 6 mei 2023 @ 11:10:06 #66
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209025446
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 11:08 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja met de Mol :o :+
Ik heb vanmorgen vroeg alleen het laatste deel van het bevrijdingsconcert gezien, dus ik heb geen idee welke Mol aanwezig was…
pi_209025447
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 11:10 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik heb vanmorgen vroeg alleen het laatste deel van het bevrijdingsconcert gezien, dus ik heb geen idee welke Mol aanwezig was…
Soy Kroon ;)
  zaterdag 6 mei 2023 @ 11:12:06 #68
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209025465
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 11:10 schreef Blues het volgende:

[..]
Soy Kroon ;)
Ah, die heb ik wel gezien, samen met Claude (of zoiets).
Maar Soy was toch niet de Mol?
pi_209025477
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 11:12 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ah, die heb ik wel gezien, samen met Claude (of zoiets).
Maar Soy was toch niet de Mol?
Ik ben het alweer vergeten.... wij waren zijn naam kwijt en noemden hem gisteren toen we er langs zapten, ah daar heb je die eeehhhh mol! :D
  zaterdag 6 mei 2023 @ 11:14:33 #70
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209025491
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 11:13 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik ben het alweer vergeten.... wij waren zijn naam kwijt en noemden hem gisteren toen we er langs zapten, ah daar heb je die eeehhhh mol! :D
Jurre was de Mol…
pi_209025518
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 11:14 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Jurre was de Mol…
Oh got ja. Nou dat is ook alweer weggezakt :+

Ik kijk de Vlaamse mol nu (terug op npo) ik vind dat net ff wat leuker.
  zaterdag 6 mei 2023 @ 11:18:34 #72
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209025548
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 11:15 schreef Blues het volgende:

[..]
Oh got ja. Nou dat is ook alweer weggezakt :+

Ik kijk de Vlaamse mol nu (terug op npo) ik vind dat net ff wat leuker.
Ik ook. Ben vaak in Arizona (en Texas) geweest, prachtige natuur.

Morgen de ontknoping, ik ga voor Lancelot.
Maar ik heb de Mol nog nooit goed voorspeld, dus die zal het wel niet zijn… :D
pi_209025555
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 11:18 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Maar ik heb de Mol nog nooit goed voorspeld, dus di zal het wel niet zijn… :D
Lancelot boks!
pi_209025596
Volgens mij zijn WA en M nog niet binnen.
Moest net lachen om de britse commentator, ging over een haar accessoire waar hij niet op kon komen. Het werd hair thingy _O-
  zaterdag 6 mei 2023 @ 11:24:53 #75
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209025646
Is het niet zo dat hoe hoger op de Europese royalty ladder, hoe later je binnenkomt?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_209025695
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 11:18 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Maar ik heb de Mol nog nooit goed voorspeld, dus die zal het wel niet zijn… :D
Ik weet het dit jaar echt niet meer. Ik wacht nog steeds op het moment dat Thomas terug komt :D ik zat zo diep in die tunnel.
pi_209025726
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 11:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgens mij zijn WA en M nog niet binnen.
Moest net lachen om de britse commentator, ging over een haar accessoire waar hij niet op kon komen. Het werd hair thingy _O-
BBC is zoveel leuker dan dat geklets op de NPO :Y
pi_209025851
Mogguh!

Toch fijn(er) nieuws voor Dora en @Lonaa O+

Minder fijn nieuws voor hont van @sigme . Wellicht niet helemaal onverwacht, maar toch naar :*

Gefeliciteerd @Kaatje1 , je betekent veel voor ze zo te lezen! 20 uur moeten bevallen en dan alsnog een keizersnede...pfoe! :X

Ik zit even lui op de bank. Lekker gewandeld in het bos met logeehont. Gisteren was een laaaaaaange dag op het werk. We mogen eigenlijk niet zoveel meer overwerken, maar we mogen ook nergens meer zonder toestemming van hogerhand 'nee' tegen zeggen. Dus ik werkte met operatieteam tot 21 uur :')
(En mijn wekker was om 5:15 uur gegaan die morgen :O

Nu dus rustig aan, genieten van de kleinere dingen. Zoals dat de tuin steeds verder in bloei raaktO+
pi_209025877
Ik heb echt helemaal niks met het koningshuis, dus geen gevlag met Koningsdag en ik volg de kroning nu ook niet.
(Hoewel die hoedenparade wel leuk is natuurlijk, maar het gaat teveel tegen m'n principes in :P )

We krijgen nog wel een vlag (erfenisje) dus dan kan 'ie wel hangen met 4 en 5 mei, dat vind ik dan nog wel mooi :)
pi_209025917
pi_209026319
Jezus wat een wanstaltigheid. Die overspelige hoer er ook naast :D
pi_209026332
Ff een game of thronesk explosietje?
pi_209026343
Och jommes, was ik maar julle tamponnetje O+
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 mei 2023 @ 12:14:09 #84
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209026465
Ik hou van deze poppenkast. Dus ja TV staat aan. O+
pi_209026495
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 12:14 schreef borisz het volgende:
Hier staat het ook aan. Vind dat wel mooi, zulke tradities, prachtig gezang
pi_209026559
Lekker inclusief feestje wel zo :D
pi_209026604
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 10:19 schreef MadMaster het volgende:
Een toast op de nieuwe koning…

[ afbeelding ]
De nutella king. 😂Knap gedaan van die meneer. _O_
  zaterdag 6 mei 2023 @ 12:20:51 #88
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209026612
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 12:20 schreef AnneX het volgende:

[..]
De nutella king. 😂Knap gedaan van die meneer. _O_
Het schijnt Marmite te zijn, maar dan nog is het knap gedaan… ;)
pi_209026628
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 12:14 schreef borisz het volgende:
Ik ook :D
pi_209026695
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 12:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die is van ver gekomen. Zal wel een glas fles wijn nodig hebben
Tussen de bedrijven door en na afloop. Ekte liefde :?
pi_209026710
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 12:26 schreef AnneX het volgende:

[..]
Die is van ver gekomen. Zal wel een glas fles wijn nodig hebben
Tussen de bedrijven door en na afloop. Ekte liefde :?
Zit lekker te knikkebollen :D
pi_209026926
Redelijk chanante zelfbevlekking...
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 mei 2023 @ 12:42:44 #93
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209026973
Ook maar even hier. Een behoorlijke negatieve recensie over Loetje borisz in CUL / Loetjes biefstuk

Krijg je nu het grote geld erachter zit ipv de oude Klinkhamer.
  Moderator zaterdag 6 mei 2023 @ 12:50:27 #94
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209027127
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 12:42 schreef borisz het volgende:
Ook maar even hier. Een behoorlijke negatieve recensie over Loetje borisz in CUL / Loetjes biefstuk

Oh, is het wel ooit iets geweest? Ken het alleen als keten namelijk.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 6 mei 2023 @ 12:51:57 #95
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209027161
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 12:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus wat een wanstaltigheid. Die overspelige hoer er ook naast :D
Wie?
En is het overspel als je er geld voor krijgt, of is het dan gewoon werk :)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 mei 2023 @ 12:59:33 #96
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209027310
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 12:50 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Oh, is het wel ooit iets geweest? Ken het alleen als keten namelijk.
Loetje was altijd gewoon een goede biefstuk en vooral die met kippenlevers en ui :9~
Heb wel een betere biefstukken gegeten, maar je kreeg toch altijd een goede biefstuk. Al weer zes jaar geleden voor het laatst gegeten en toen was het nog niet aan het grote geld geofferd. :s)
  zaterdag 6 mei 2023 @ 13:00:21 #97
35189 Troel
scherp en bot
pi_209027338
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 12:42 schreef borisz het volgende:

Ik heb onlangs een paar keer bij Loetje gegeten en zowel in Enschede als in Baarn kreeg ik gewoon links zeg maar ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 6 mei 2023 @ 13:10:56 #98
35189 Troel
scherp en bot
pi_209027559
@Dr_Flash: Is El Popo goed te doen? Kinderen gaan daar vandaag met hun pa eten :7
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 6 mei 2023 @ 13:14:35 #99
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209027636
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 13:10 schreef Troel het volgende:
@:Dr_Flash: Is El Popo goed te doen? Kinderen gaan daar vandaag met hun pa eten :7
Geen flauw idee. Moet dat iets hier in Deventer zijn?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_209027978
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 12:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat krijg ik dus ook altijd door als ik haar zie :')

Wat mij betreft verder allemaal prima hoor. Beter dat ze samen gelukkig zijn want in principe mag iedereen van mij kiezen voor wie diegene wil kiezen, als die ander dat tenminste ook wil. Verder vind ik het voornamelijk zielig. Al die mensen in hun keurslijven. Ik kan ook met de Nederlandse Koningsdag nauwelijks kijken naar die meiden.

Edit; als ik mn empathie een beetje uitschakel vind ik het voornamelijk HILARISCH.
pi_209028196
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 13:35 schreef yinu het volgende:

[..]

Wat mij betreft verder allemaal prima hoor. Beter dat ze samen gelukkig zijn want in principe mag iedereen van mij kiezen voor wie diegene wil kiezen, als die ander dat tenminste ook wil. Verder vind ik het voornamelijk zielig. Al die mensen in hun keurslijven. Ik kan ook met de Nederlandse Koningsdag nauwelijks kijken naar die meiden.

Edit; als ik mn empathie een beetje uitschakel vind ik het voornamelijk HILARISCH.
Ik ben benieuwd hoe ze na afloop thuis die, vast niet lekker zittende, kleren uit trekken, geruite sloffen aan en met de voeten op de bank met een glas whisky zeggen..”dit hebben we ook gehad”
  zaterdag 6 mei 2023 @ 13:55:28 #102
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209028244
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 13:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd hoe ze na afloop thuis die, vast niet lekker zittende, kleren uit trekken, geruite sloffen aan en met de voeten op de bank met een glas whisky zeggen..”dit hebben we ook gehad”
  zaterdag 6 mei 2023 @ 14:44:15 #103
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209028773
Mooi. Na m'n verplichte anderhalve week op m'n kont zitten toch mijn benen maar eens getest. 39km in het zonnetje fietsen (lange mouwen. gesmeerd) was lekker ;)
pi_209028917
Alsnog met flarden gekeken naar dé unieke in 70 jaar historische kroning.
Deels machtig indrukwekkend zoals de taptoe en het ritme en dan ook de poppenkast.
pi_209029003
Ik had het aan staan, ondertussen krant gelezen, was opgevouwen, was opgehangen, rabarbermoes gemaak in de instant pot, opgeruimd. Kortom welbestede dag so far
  zaterdag 6 mei 2023 @ 15:10:23 #106
35189 Troel
scherp en bot
pi_209029051
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Geen flauw idee. Moet dat iets hier in Deventer zijn?
Jep, daar schijn je de beste spareribs te kunnen eten ofzo?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209029243
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 15:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik had het aan staan, ondertussen krant gelezen, was opgevouwen, was opgehangen, rabarbermoes gemaak in de instant pot, opgeruimd. Kortom welbestede dag so far
Verse rabarber? Nu al?
Die mag ik plukken bij de buurtuinen en het is nog niet zo ver. -O-
  zaterdag 6 mei 2023 @ 15:33:20 #108
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209029378
Nu ff rabarber maken in de Instant Pot.
pi_209029444
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 15:24 schreef AnneX het volgende:

[..]
Verse rabarber? Nu al?
Die mag ik plukken bij de buurtuinen en het is nog niet zo ver. -O-
Zag het gisteren in de winkel liggen, en dan moet het mee
pi_209029488
Ik had ook al rabarber, in m'n groentepakket. Ging gister en vandaag in de toetjes.
Alles al weer op :9
  zaterdag 6 mei 2023 @ 15:44:23 #111
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209029540
Hier in de tuin komt t al wel op maar nog verre van oogst klaar
pi_209029554
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 15:44 schreef fietsie het volgende:
Hier in de tuin komt t al wel op maar nog verre van oogst klaar
Mijn eigen rabarber is ook nog niet zo ver. Maar commerciële kwekers kunnen rabarber goed voortrekken.
  zaterdag 6 mei 2023 @ 15:52:44 #113
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209029635
overigens trof ik een Engels recept voor Instant Pot rabarber waarin men de rabarber ging schillen.

Schillen jullie je rabarber?
pi_209029741
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 15:52 schreef fietsie het volgende:
overigens trof ik een Engels recept voor Instant Pot rabarber waarin men de rabarber ging schillen.

Nu nauwelijks, wanneer het wat verder in het seizoen is meer. Nu alleen bovenkant en onderkant eraf e de draden die meekomen eraf
pi_209029751
En ik doe er altij een zakje vanillesuiker erbij
  zaterdag 6 mei 2023 @ 16:02:51 #116
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209029789
Ik doe er in dit geval als het straks klaar is een paar lepels aardbeienjam door :@ En een bakje fijngesneden aardbeien. En dan laat ik t afkoelen.
pi_209029812
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 16:02 schreef fietsie het volgende:
Ik doe er in dit geval als het straks klaar is een paar lepels aardbeienjam door :@ En een bakje fijngesneden aardbeien. En dan laat ik t afkoelen.
Dat had ik niet in huis. Frambozen zijn ook lekker er door
pi_209029816
quote:

Nee. Ik lees het ook wel eens maar ik snap daar niks van. Alleen voor de kleur al; het meeste rood zit daar.
Draden los ik liever op door de stengel in kleine plakjes te snijden dan door ze weg te trekken.

Ik doe er een theelepeltje baksoda door.
  zaterdag 6 mei 2023 @ 16:08:02 #119
35189 Troel
scherp en bot
pi_209029869
krijt moet er door toch?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209030070
quote:

Ja zeg. De hoekrandjes ervan. Lichtjes.
En in korte stukken snijden zoals sigme doet.
Buurvrouw zei zojuist, dat ik kon plukken.
Alleen niet op de pas gepote uitjes ernaast gaan staan. B-)
  zaterdag 6 mei 2023 @ 16:40:39 #121
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209030206
Ik krijg rabarber niet door mijn keel.
Heb dan het idee dat ik een zure combi van rauwe planten en de slierten van snijbonen zit te eten…

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 16:02 schreef fietsie het volgende:
Dat is misschien nog wel eens een poging waard…
pi_209030245
Wij eten risotto met asperges bosui en zalm :9

En nu een Klein Duimpje amber jeneverbes. Lekker!
Wil elk weekend een ander donker biertje proberen.
pi_209030324
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 16:44 schreef Blues het volgende:
Wij eten risotto met asperges bosui en zalm :9

En nu een Klein Duimpje amber jeneverbes. Lekker!
Wil elk weekend een ander donker biertje proberen.[ afbeelding ]
Hey die ken ik nog niet, klinkt leuk.

Diegene die onze labels ontwerpt heeft dat vroeger ook voor Klein Duimpje gedaan.
  zaterdag 6 mei 2023 @ 16:56:05 #124
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209030405
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 15:10 schreef Troel het volgende:

[..]
Jep, daar schijn je de beste spareribs te kunnen eten ofzo?
Oh prima, ik eet toch nooit spare ribs.
pi_209030419
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 16:08 schreef Troel het volgende:
krijt moet er door toch?
Waar vind je dat dan :D Of ga je dan een krijtje met een vijzel te lijf :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 6 mei 2023 @ 16:57:49 #126
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209030426
Ik heb het ooit eens bij de DA gehaald in een puntzakje van papier. Maar dat was al even terug.
pi_209030485
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 16:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Waar vind je dat dan :D Of ga je dan een krijtje met een vijzel te lijf :+
Hier https://www.erica.eu/KRIJT-100-G/p/0001004485
pi_209030550
Oh kijk…eerder met rabarber ge’werkt’
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_209030557
Krijt heeft, lees ik nu, E-nummer 170

quote:
Witte kleurstof. Komt van nature voor als mineraal in gesteente, bijvoorbeeld kalksteen. Het wordt ook wel kalk of krijt genoemd. Wordt ook wel gebruikt als antiklontermiddel, zuurteregelaar, geleermiddel, verdikkingsmiddel, vulstof, glansmiddel en draagstof. Het kan ook gebruikt worden in biologische producten.

bron: https://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/e-nummers.aspx
pi_209030602
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 17:08 schreef AnneX het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral die laatste is indrukwekkend fraai!
pi_209030709
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 13:35 schreef yinu het volgende:

[..]

Ik kijk er naar als een soort absurdistisch gebeuren.
Idioot wat mensen allemaal bedenken. Een zwaard dit, een kroon zus, een blok hout daar, een glimmende bol, het hield maar niet op, echt wat een gekkigheid allemaal _O-
En als je als koning dit allemaal zo wil, kijk er dan tenminste blij en gelukkig bij.
pi_209030728
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 17:08 schreef AnneX het volgende:
SPOILER
Die onderste is werkelijk te mooi om aan te snijden _O_
pi_209030745
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 17:25 schreef Blues het volgende:

Idioot wat mensen allemaal bedenken. Een zwaard dit, een kroon zus, een blok hout daar, een glimmende bol, het hield maar niet op, echt wat een gekkigheid allemaal _O-
En als je als koning dit allemaal zo wil, kijk er dan tenminste blij en gelukkig bij.
Ik moest helaas slapen, maar ik ben het zo met je eens _O- Ik was deze week al in opperste verbazing toen er een stuk steen helemaal naar Londen werd versleept en er allemaal serieuze oudere mannen rond die steen een hele ceremonie hielden en tegen de steen spraken. 2023 jongens.
pi_209030927
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 17:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik moest helaas slapen, maar ik ben het zo met je eens _O- Ik was deze week al in opperste verbazing toen er een stuk steen helemaal naar Londen werd versleept en er allemaal serieuze oudere mannen rond die steen een hele ceremonie hielden en tegen de steen spraken. 2023 jongens.
Ik wacht vol spanning op seizoen 2 zei ik al vanmiddag :D
pi_209031042
Wenen is geweldig.
Het weer is fantastisch.
We hebben een perfect appartementje, centraal gelegen en elke dag housekeeping.

Ik kreeg vannacht buikgriep en heb dus nauwelijks geslapen. Mezelf genoeg bij elkaar geraapt voor een bezoekje museum en vanavond opera. Tussendoor naar huis voor middagdut.
Tot ik er, net voor vertrek en al helemaal opgedirkt, achter kwam dat we morgen pas naar de opera gaan….

Ik had al wat eten naar binnen gestouwd dus een kwartier voor aankomst moest ik de reservering bij een sterrenrestaurant afzeggen :@ Want die stond dus voor vandaag gepland…

En morgen heb ik het schnitzelparadijs wellicht voor niks afgezegd want ik dacht dat dat vandaag was :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_209031072
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 17:45 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik wacht vol spanning op seizoen 2 zei ik al vanmiddag :D
O ja, daarvan dacht ik dat het gisteren was :')

Ik ben stuk :'(

Nu kunnen we wel in pyjama de samenvatting terugkijken naar hoe Charles zijn eerste baan krijgt.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 6 mei 2023 @ 18:00:32 #137
63722 z80
I fink you freaky
pi_209031079
quote:

[..]
Ik vind het taal gebruik _O_ . Heerlijk.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_209031151
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 16:08 schreef Troel het volgende:
krijt moet er door toch?
:Y

Die ontdekking was wereldveranderend voor me. Geen grove tanden meer *O* Als iemand nodig heeft: ik heb een pot van 500 gram en per pan heb je een mespuntje nodig. Ik wil best een poederbrief sturen :+
pi_209031184
Och jammer @Cat-astrophe van ziek, van eten. Maar wel fijn dat het mooi is daar en vooral ook mooi weer.

Hou me aanbevolen voor een beetje krijt
pi_209031203
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 18:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Och jammer @:cat-astrophe van ziek, van eten. Maar wel fijn dat het mooi is daar en vooral ook mooi weer.

Hou me aanbevolen voor een beetje krijt
Stuur me komende week een berichtje. Blijkbaar functioneer ik nu op zo’n basaal niveau dat ik dat geheid ga vergeten :')
pi_209031236
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 17:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wenen is geweldig.
Het weer is fantastisch.

Ik kreeg vannacht buikgriep en heb dus nauwelijks geslapen. Mezelf genoeg bij elkaar geraapt voor een bezoekje museum en vanavond opera. Tussendoor naar huis voor middagdut.
Tot ik er, net voor vertrek en al helemaal opgedirkt, achter kwam dat we morgen pas naar de opera gaan….

Ik had al wat eten naar binnen gestouwd dus een kwartier voor aankomst moest ik de reservering bij een sterrenrestaurant afzeggen :@ Want die stond dus voor vandaag gepland…

En morgen heb ik het schnitzelparadijs wellicht voor niks afgezegd want ik dacht dat dat vandaag was :')
Wat doet die vakantie met je :o
pi_209031277
quote:
Wenen is geweldig.
Het weer is fantastisch.

Woah, hopelijk slaap je vanacht goed en geen buikproblemen meer :* En nog een dagje extra voorpret voor de opera en nu op je opera-best *)
pi_209031290
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 18:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Woah, hopelijk slaap je vanacht goed en geen buikproblemen meer :* En nog een dagje extra voorpret voor de opera en nu op je opera-best *)
Dat is het plan ja *O*
pi_209031316

Het regende hier, en daarna scheen de zon.
pi_209031346
Gebaseerd op de heenreis zijn we ook zwaar fan van de nachttrein O+
Rolde keurig op tijd binnen in Den Bosch, aardige steward, coupé met zijn tweetjes is prima, couchette sliep redelijk goed, Oostenrijk binnen rollen met een klein ontbijt ^O^

We hebben ergens in de nacht wel 50 minuten vertraging opgelopen, dus daardoor waren we ‘pas’ om 10.30 bij ons appartement waar we de koffers al kwijt konden en ook ‘pas’ om 11.00 uur in hartje centrum voor een volle dag wandelen en dingen zien.
Maandag vertrekken we om 20.00 uur, dus ook dan een volle dag te besteden.
pi_209031352
Beterschap Cat!
pi_209031365
SPOILER: horrortulpupdate
pi_209031374
:o Tulp _O_
Still alive |:)
pi_209031388
Wat lekker dat je nog een hele dag hebt. Want vandaag ben je denk ik niet op volle sterkte.
  zaterdag 6 mei 2023 @ 18:39:13 #150
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209031504
quote:
Wenen is geweldig.
Het weer is fantastisch.

Lukt het allemaal? :?
pi_209031603
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Lukt het allemaal? :?
Ik kom erachter dat vandaag zeer matig is gelukt :')
Maar vanavond op tijd naar bed en dan gaat het morgen vast beter. Dan gaan we over een kerkhof sjouwen en misschien nog naar de racebaan.
pi_209032341
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 17:25 schreef Blues het volgende:

[..]
quote:

[..]
Dit allebei ja. En wat er allemaal met die Heilige Olie moest gebeuren voordat die Heilig Genoeg was. Als het Harry Potter was kreeg je allemaal reli’s die “Witchcraft!” zouden roepen. :Y)

Dan is Monty Python toch altijd nog minder absurdistisch dan je dacht.

@Cat-astrophe, jeetje, ik hoop dat de trein in ieder geval wél gaat op het moment dat jij denkt… :*
  Moderator zaterdag 6 mei 2023 @ 19:27:05 #153
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209032509
Ik ging net voor 5 uur nog even wat maken van staal.
Net binnen. Ook wel weer eens leuk ipv hout :D
  zaterdag 6 mei 2023 @ 21:28:16 #154
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209034523
Zo, dat was goed gelukt avond eten, en lekker geworden rabbabberer.
  zaterdag 6 mei 2023 @ 21:31:06 #155
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209034586
quote:
3s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 21:28 schreef fietsie het volgende:
Zo, dat was goed gelukt avond eten, en lekker geworden rabbabberer.
Mijn vader had het altijd over rabberdebab :D
  zaterdag 6 mei 2023 @ 21:32:23 #156
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209034610
Mijn associatie:

pi_209034641
Ik had 2 recepten van Ottolenghi gemaakt, dat was ook buitengewoon goed gelukt vond ik zelf. Gebakken courgette met tomatensalsa en ricotta en krieltjes uit de oven met goddelijk lekkere pijnboompitjes, gebakken in veel boter met gerookt paprikapoeder erdoor :9 :9.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_209034732
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 21:33 schreef Phaidra het volgende:
Ik had 2 recepten van Ottolenghi gemaakt, dat was ook buitengewoon goed gelukt vond ik zelf. Gebakken courgette met tomatensalsa en ricotta en krieltjes uit de oven met goddelijk lekkere pijnboompitjes, gebakken in veel boter met gerookt paprikapoeder erdoor :9 :9.
Ik vind Ottolenghi altijd best een gedoe (zoveel handelingen, zoveel ingrediënten!), maar oh boy wat is het resultaat doorgaans heerlijk O+

Welk boek kwam dit uit? (of website, ook prima)
pi_209034981
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 21:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik vind Ottolenghi altijd best een gedoe (zoveel handelingen, zoveel ingrediënten!), maar oh boy wat is het resultaat doorgaans heerlijk O+

Welk boek kwam dit uit? (of website, ook prima)
Haha dat is herkenbaar :D. Dit kwam uit Ottolenghi test kitchen - Shelf love. Itt deze titel moest ik nog aardig wat boodschappen doen. Het wordt tijd dat de kruiden weer gewoon in de tuin te plukken zijn!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_209035011
En ook irritant: de kinderen zijn niet zo avontuurlijk, dus voor hen moest ik er ook nog broccoli bij koken. :')
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_209036296
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 21:49 schreef Phaidra het volgende:
En ook irritant: de kinderen zijn niet zo avontuurlijk, dus voor hen moest ik er ook nog broccoli bij koken. :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 21:49 schreef Phaidra het volgende:
Voor kinderen vind ik broccoli al avontuurlijk. 😎
pi_209036865
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 22:34 schreef AnneX het volgende:

[..]
[..]
Voor kinderen vind ik broccoli al avontuurlijk. 😎
Broccoli is één van hun lievelingsgroentes, altijd goed. Maar courgettes zijn ev0l. Schiet mij maar lek…
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_209036986
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 22:53 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Broccoli is één van hun lievelingsgroentes, altijd goed. Maar courgettes zijn ev0l. Schiet mij maar lek…
Zo ken ik volwassenen die er ook zo over denken.
  Moderator zaterdag 6 mei 2023 @ 23:06:28 #164
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209037393
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 22:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Zo ken ik volwassenen die er ook zo over denken.
Ondergetekende :D
pi_209037409
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 21:48 schreef Phaidra het volgende:

Haha dat is herkenbaar :D. Dit kwam uit Ottolenghi test kitchen - Shelf love. Itt deze titel moest ik nog aardig wat boodschappen doen. Het wordt tijd dat de kruiden weer gewoon in de tuin te plukken zijn!
Die heb ik *O* En mijn voorraadkast heeft ook nooit al die ingrediënten :+
pi_209038022
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 19:18 schreef yinu het volgende:

Dit allebei ja. En wat er allemaal met die Heilige Olie moest gebeuren voordat die Heilig Genoeg was. Als het Harry Potter was kreeg je allemaal reli’s die “Witchcraft!” zouden roepen. :Y)

Dan is Monty Python toch altijd nog minder absurdistisch dan je dacht.

zaterdag 6 mei 2023 @ 23:32:18 #167
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209038078
Ik zag ook een rather dubious videootje passeren over een ring die geliefkoosd werd...
  zaterdag 6 mei 2023 @ 23:44:44 #168
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209038304
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 21:32 schreef fietsie het volgende:
Mijn associatie:

Hij blijft leuk
  zaterdag 6 mei 2023 @ 23:45:37 #169
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209038331
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 23:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Hij blijft leuk
Ik doe altijd graag hardop mee :@
  zaterdag 6 mei 2023 @ 23:54:42 #170
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209038500
Ik heb niet heel goed opgelet maar volgens mij zag ik ook een sword of destiny ofzo? Staff of rightiousness? In die richting.

Ik ga maandag nog een keer kijken want ik hou er wel van.

We zijn net thuis van een bezoek aan mijn tante. Vanochtend om 9.00 van huis vertrokken. Huurauto opgehaald want de elektrieke is soort van kapot. Toen naar een leverancier voor 2700 potjes. Naar tante. Ze kocht bij ons een nieuwe laptop. Vanavond met haar uit eten. Toen nog 2 uur terugrijden. 2700 potjes uit de auto. Huurauto terugbrengen. Gaar. Wel een gezellige dag geweest.
Spoilers!
pi_209038708
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 22:53 schreef Phaidra het volgende:

[..]
😂
pi_209038840
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 23:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb niet heel goed opgelet maar volgens mij zag ik ook een sword of destiny ofzo? Staff of rightiousness? In die richting.

Ik ga maandag nog een keer kijken want ik hou er wel van.

We zijn net thuis van een bezoek aan mijn tante. Vanochtend om 9.00 van huis vertrokken. Huurauto opgehaald want de elektrieke is soort van kapot. Toen naar een leverancier voor 2700 potjes. Naar tante. Ze kocht bij ons een nieuwe laptop. Vanavond met haar uit eten. Toen nog 2 uur terugrijden. 2700 potjes uit de auto. Huurauto terugbrengen. Gaar. Wel een gezellige dag geweest.
Tamte had de poppenkast wel aan staan op de tv? Ik begrijp dat je dan niet heel erg oplet. Ik moet nog even kijken waar ik het terug kan zien, wil het ook nog wel zien. Best een historisch moment natuurlijk. Al zit de kans er in dat we er nog wel één meemaken in ons leven.
  zondag 7 mei 2023 @ 08:01:53 #173
217702 Lonaa
Honger!
pi_209040331
Wakker. Meh. Koffie.
  zondag 7 mei 2023 @ 08:08:19 #174
43653 sigme
Veraan
pi_209040342
Mogge!
Koffie & krekkers. Straks maar wat kantoorwerk doen. En huishoudelijkheden.
pi_209040469
:W

Wakker. Zin in avondeten.
  zondag 7 mei 2023 @ 08:57:44 #176
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_209040494
Mogge!
Yoghurt met rabarber op, zo lekker. Nu koffie

Kom dit net tegen. Heb me altijd afgevraagd wat hij zong…niets dus :D
Italian singer Adriano Celentano released a song in the 70s with nonsense lyrics meant to sound like American English, apparently to prove Italians would like any English song. It was a hit
https://twitter.com/histo(...)WPY0-I_vcqZUYAW2bUew
  zondag 7 mei 2023 @ 10:15:25 #177
63722 z80
I fink you freaky
pi_209041136
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 00:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Tamte had de poppenkast wel aan staan op de tv? Ik begrijp dat je dan niet heel erg oplet. Ik moet nog even kijken waar ik het terug kan zien, wil het ook nog wel zien. Best een historisch moment natuurlijk. Al zit de kans er in dat we er nog wel één meemaken in ons leven.
Youtube heeft er een paar.
Als mooi begin. Komen alle items langs in de kerk. En als suggestie rechts de rest van het spektakel.
  zondag 7 mei 2023 @ 10:45:18 #178
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209041451
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 00:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nou ja als hij echt 114 wordt, dan ben ik ook 89 :X
pi_209041550
Ik had pannenkoeken voor ontbijt. :9 Voor de rest vandaag weinig plannen, maar dat is ook wel lekker. Al eventjes gewerkt, nog even aan m'n cursus straks en lekker schilderen. Prima zondag.
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 mei 2023 @ 11:29:03 #180
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209041929
RPM *vink*
Zo nog wel ergens een blokkie om.
Om 16.30u nog een digitale partijbijeenkomst ivm het Congres volgende week.
En verder... Rustig aan vandaag. Broodje kipdijshoarma vanavond :9.
pi_209042277
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 08:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Italian singer Adriano Celentano released a song in the 70s with nonsense lyrics meant to sound like American English, apparently to prove Italians would like any English song. It was a hit
:D
Wel een bekend deuntje!

Hier een VK boterham met een O+ zacht O+ eitje en thee.
Nog een peer er in en dat was de brunch.

Hoeveel dagen 'moet' je nog werken?

Ik nu nog 2 weken werken en dan 2 weken vakantie *G*
#aftellen
  zondag 7 mei 2023 @ 12:06:29 #182
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209042367
@Cat-astrophe, lukt je dag vandaag beter? Matig zeg, gisteren :{
Spoilers!
  zondag 7 mei 2023 @ 12:07:19 #183
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209042379
@Kaatje1, had je niet laatst een afspraak met een financieel adviseur om te bespreken of je nog wel aan het werk moet? Hoe is dat afgelopen?
Spoilers!
pi_209042648
Fijne volle dag had je, Lucky.
Gaat het goed met je kruidenbedrijf?
  zondag 7 mei 2023 @ 12:28:41 #185
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_209042668
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 12:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:Kaatje1, had je niet laatst een afspraak met een financieel adviseur om te bespreken of je nog wel aan het werk moet? Hoe is dat afgelopen?
Afspraak moet nog gemaakt worden. Er is contact ;) Zal straks weer even een mailtje sturen
  zondag 7 mei 2023 @ 13:03:17 #186
35189 Troel
scherp en bot
pi_209043159
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 08:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Nik Kershaw deed hetzelfde met The Riddle toch :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 7 mei 2023 @ 13:07:38 #187
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_209043210
quote:
7s.gif Op zondag 7 mei 2023 13:03 schreef Troel het volgende:

[..]
Nik Kershaw deed hetzelfde met The Riddle toch :@
Klopt
1] Volgens Kershaw is de tekst echter gewoon pure onzin en is het slechts "verward gebral van een popster uit de jaren '80". De muziek werd volgens Kershaw al eerder geschreven dan de tekst, waardoor de tekst alleen bedoeld was om de muziek te begeleiden.
  zondag 7 mei 2023 @ 13:08:29 #188
35189 Troel
scherp en bot
pi_209043219
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 13:07 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Klopt
1] Volgens Kershaw is de tekst echter gewoon pure onzin en is het slechts "verward gebral van een popster uit de jaren '80". De muziek werd volgens Kershaw al eerder geschreven dan de tekst, waardoor de tekst alleen bedoeld was om de muziek te begeleiden.
Heerlijke muziek :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 7 mei 2023 @ 13:44:12 #189
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209043614
Is toch ook prima. Voor diepzinnige teksten ga je maar een boek lezen hoor daag :P
pi_209043644
Net in een groot weiland, daar wordt je moe van :O

(Ze reden net weg met lege kar toen ik aan kwam wandelen)

pi_209043657
Uuurgh ik moet zo naar buiten om inpakpapier te halen en als ik nou eeergens geen zin in heb...
  zondag 7 mei 2023 @ 13:47:53 #192
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209043663
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 13:46 schreef Blues het volgende:
Net in een groot weiland :o
Daar wordt je moe van :O

[ afbeelding ]
*O* SHOARMAAAA :~ :Y)
pi_209043679
quote:
10s.gif Op zondag 7 mei 2023 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
*O* SHOARMAAAA :~ :Y)
Lamsrackjes :9
  zondag 7 mei 2023 @ 13:55:39 #194
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_209043747
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 13:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Uuurgh ik moet zo naar buiten om inpakpapier te halen en als ik nou eeergens geen zin in heb...
Meteen meer rollen meenemen ;)

Het is niet zonnig maar wel warm buiten. Deel van het balkon is schoon maar alles schoon lukt niet. Straks ook even op kraamvisite
pi_209043770
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 13:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Meteen meer rollen meenemen ;)

Het is niet zonnig maar wel warm buiten. Deel van het balkon is schoon maar alles schoon lukt niet. Straks ook even op kraamvisite
Mja, ik woon vrij klein en 2 keer struikelen en ik ben bij de HEMA :') Slaat dus nergens op dat ik me hier al 2 uur over zit aan te stellen :')
pi_209043842
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 13:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Uuurgh ik moet zo naar buiten
:B :B :B :B
pi_209043846
Hema O+
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 mei 2023 @ 14:14:02 #198
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209044024
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 13:46 schreef Blues het volgende:
Net in een groot weiland, daar wordt je moe van :O

[ afbeelding ]
Hee. Die niet onderweg gezien.
Wel dit rondje Bloemendaal gedaan. En ja ik had gezwaaid :+
  zondag 7 mei 2023 @ 14:14:48 #199
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_209044034
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 13:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Mja, ik woon vrij klein en 2 keer struikelen en ik ben bij de HEMA :') Slaat dus nergens op dat ik me hier al 2 uur over zit aan te stellen :')
_O-
pi_209044109
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 14:14 schreef borisz het volgende:

[..]
Mijn clubje O+
Je bent net niet langs mn voormalig ouderlijk huis gelopen :)
pi_209044273
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 14:14 schreef borisz het volgende:

[..]
Dit kwam wel heel dichtbij😃
Allemaal bekende wandel en fietsplekjes. Mooie wandeling!
Ik hou van m'n dorp O+
  zondag 7 mei 2023 @ 14:51:44 #202
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209044655
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 12:27 schreef Blues het volgende:
Fijne volle dag had je, Lucky.
Gaat het goed met je kruidenbedrijf?
Het was fijn gisteren ja. We waren wel echt afgedraaid. Om 23.00 nog 137 trays potten uit de auto halen was wel echt het maximaal haalbare :X We hebben al die trays net weer in handen gehad om ze op hun definitieve plaats te zetten.

Tante kondigde gisteren aan dat ze een graf gekocht heeft op een natuurbegraafplaats. Ik ben de enige erfgenaam dus ik heb gelijk flink doorgevraagd over alles wensen enzo. Was fijn. Ik heb gelijk een digitaal notitieblok aangemaakt zodat ik dingen niet vergeet.

En ja, het gaat heel goed met het bedrijf. Ik heb de afgelopen 2 maanden mijn klantenbestand verdubbeld. De aspergesaus raakt bijna zeker uitverkocht voor het eind van het seizoen. Ik ben me aan het beramen op stappen om te groeien zodra de aspergedrukte over is :)
Spoilers!
pi_209044804
Wat goed Lucky *O*
  zondag 7 mei 2023 @ 15:06:35 #204
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_209044879
Dat klinkt goed @Lucky_Strike.
Echt ook jammer dat jullie niet hier in de buurt verkopen want die kruidenmengsel (en die aspergesaus) zien er heerlijk uit.
pi_209045055
Wat goed zeg @Lucky_Strike! O+ en fijn dat je die dingen hebt kunnen bespreken met je tante.
Ik las ook nog verdrietig nieuws voor @sigme hond ;( hopelijk hebben jullie nog flink wat tijd samen voor er echt klachten komen :*
En relatief goed nieuws voor @Lonaa hond, voor nu, en fijn dat de dierenarts goed mee kon denken over je dilemma mbt kwaliteit van leven. Het blijft natuurlijk verdrietig dat je daar überhaupt over na moet denken. Ik hoop dat Dora nog heel lang zich kan uitleven voordat er echt iets kapot gaat :*

De rest ben ik vergeten. Kroning gisteren totaal niet meegekregen. Was vrijdagavond vrij spontaan naar mn ouders gereden na t eten, lekker gewandeld langs strand en ijsje gehaald met mama, gisteren strandwandeling met papa en met allebei geluncht op het strand. Vandaag verjaardag van mn buurmeisje dus daar ga ik zo even langs. Fijn weekend wel zo :). Weinig zin in werk nog, maargoed, dat is zorg voor morgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 07-05-2023 22:37:12 ]
pi_209045435
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2023 14:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Het was fijn gisteren ja. We waren wel echt afgedraaid. Om 23.00 nog 137 trays potten uit de auto halen was wel echt het maximaal haalbare :X We hebben al die trays net weer in handen gehad om ze op hun definitieve plaats te zetten.

Tante kondigde gisteren aan dat ze een graf gekocht heeft op een natuurbegraafplaats. Ik ben de enige erfgenaam dus ik heb gelijk flink doorgevraagd over alles wensen enzo. Was fijn. Ik heb gelijk een digitaal notitieblok aangemaakt zodat ik dingen niet vergeet.

En ja, het gaat heel goed met het bedrijf. Ik heb de afgelopen 2 maanden mijn klantenbestand verdubbeld. De aspergesaus raakt bijna zeker uitverkocht voor het eind van het seizoen. Ik ben me aan het beramen op stappen om te groeien zodra de aspergedrukte over is :)
Klinkt goed en waardevol ^O^
pi_209045474
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 15:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Was vrijdagavond vrij spontaan naar mn ouders gereden na t eten, lekker gewandeld langs strand en ijsje gehaald met mama, gisteren strandwandeling met papa en met allebei geluncht op het strand. Vandaag verjaardag van mn buurmeisje dus daar ga ik zo even langs. Fijn weekend wel zo :). Weinig zin in werk nog, maargoed, dat is zorg voor morgen.
Leuke post van je! Fijn te lezen. :Y
pi_209045481
Het is volbracht.

* DancingPhoebe zucht dramatisch
pi_209045497
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2023 15:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het is volbracht.

* DancingPhoebe zucht dramatisch
:D _O_
pi_209045502
Masterschef Australia 2023 kijken nu, zin in *O*
Jock -O- :{
pi_209045507
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2023 15:42 schreef Blues het volgende:

[..]
:D _O_
Typisch gevalletje dn mensch lijdt het meest van zn eigen geprocrastineer :')
pi_209045550
En ik moet ook mn work out nog doen vandaag, dus daar ga ik nu even 3 uur tegenopzien :')
  zondag 7 mei 2023 @ 15:53:09 #213
35189 Troel
scherp en bot
pi_209045624
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2023 14:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Is dat van die website pas met die olijven enzo? Is dat jouw bedrijf? CooL!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209045793
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 12:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:cat-astrophe, lukt je dag vandaag beter? Matig zeg, gisteren :{
Dag vandaag gaat prima ^O^ 11 uur slapen helpt :+
Ochtend over begraafplaats gewandeld, nu bij de paardenrennen, vanavond naar de opera. Want dat was dus niet gisteren _O-
  zondag 7 mei 2023 @ 16:07:38 #215
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209045849
Ik had gisteravond weeronline geraadpleegd voor de voorspelling. En die was toen dat het hier zou miezeren de hele dag.

En ik wandelde dus net met 20 graden door Sneek. !weersites
pi_209045935
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 16:07 schreef fietsie het volgende:
Ik had gisteravond weeronline geraadpleegd voor de voorspelling. En die was toen dat het hier zou miezeren de hele dag.

En ik wandelde dus net met 20 graden door Sneek. !weersites
Allemaal fake news ;)
pi_209046175
Hier staat de achtertuin inmiddels blank.. -O-
  zondag 7 mei 2023 @ 17:01:30 #218
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209046565
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 16:28 schreef Tuindier het volgende:
Hier zitten we nog in de zon buiten
  zondag 7 mei 2023 @ 17:25:02 #219
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_209046918
Kraamvisite geweest. Een popje. En ik werd aan hem voorgesteld met de woorden “dit is je oma Kaatje” :D
  Moderator zondag 7 mei 2023 @ 17:29:10 #220
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209046996
quote:
Wit schijn je tegenwoordig te moeten zeggen :+
  zondag 7 mei 2023 @ 17:30:21 #221
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209047019
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2023 17:29 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Wit schijn je tegenwoordig te moeten zeggen :+
Mag "staan" nog wel? Of er is er een groepering die niet meer zelfstandig kan staan die ook dat tot een verboden concept heeft gemaakt?
  zondag 7 mei 2023 @ 17:35:56 #222
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209047121
Als je een soort van adoratie hebt voor bolhoeden (en ook hoge hoeden/tophats) dan kan je deze toch niet laten staan?
Donderdag nog getwijfeld, vandaag toch maar meegenomen:

Moderator zondag 7 mei 2023 @ 17:38:31 #223
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209047171
quote:
7s.gif Op zondag 7 mei 2023 17:35 schreef MadMaster het volgende:
Als je een soort van adoratie hebt voor bolhoeden (en ook hoge hoeden/tophats) dan kan je deze toch niet laten staan?
Donderdag nog getwijfeld, vandaag toch maar meegenomen:

[ afbeelding ]
Tenzij je een afkeer tegen papier mache hebt misschien? :+
  zondag 7 mei 2023 @ 17:40:30 #224
63722 z80
I fink you freaky
pi_209047211
quote:
Vanaf 16 uur wat gespetter. Af en toe wat meer water. Maar nu komt er ineens een wolkendek over en klapt de temperatuur ineens in. Drie graden er af in 10 minuten.
  zondag 7 mei 2023 @ 17:44:53 #225
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209047269
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2023 17:38 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Tenzij je een afkeer tegen papier mache hebt misschien? :+
Dat kan.
Maar het is van gips en heeft een echte bolhoed… :P
pi_209047319
Leuk!
Hou je 'm wit?
  zondag 7 mei 2023 @ 17:52:09 #227
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209047352
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2023 17:49 schreef Blues het volgende:
Leuk!
Hou je 'm wit?
Uiteraard.
Het is de helft van een set, genaamd 'Just Married'.
Dit is mevrouw, die nog niet verkocht is:

https://ateliergerbrand.nl/sculpture
pi_209047410
Net getrouwd en nu al weer uit elkaar gerukt :o
  zondag 7 mei 2023 @ 18:03:47 #229
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209047488
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 17:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Net getrouwd en nu al weer uit elkaar gerukt :o
Het leven is wreed… :Y

Deze stonden ook al een paar jaar in onze huiskamer.
Van links naar rechts:

- De Amsterdamse brandweerhelm die gedragen is door mijn (overleden) schoonvader;
- Een ME helm van de gemeente Amsterdam uit de begin jaren '60;
- Een ME helm uit de jaren eind '70/begin '80, de tijd van de krakersrellen in Amsterdam.

Lang leve de koptelefoonkoppen uit de jaren '80… O+
pi_209047887
quote:
7s.gif Op zondag 7 mei 2023 18:03 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Van links naar rechts:

- De Amsterdamse brandweerhelm die gedragen is door mijn (overleden) schoonvader;
- Een ME helm uit de jaren eind '70/begin '80, de tijd van de krakersrellen in Amsterdam.

[ afbeelding ]

Wat gaaf om dat te hebben _O_
  zondag 7 mei 2023 @ 18:56:43 #231
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209048347
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 18:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wat gaaf om dat te hebben _O_
Dat vinden wij ook…

Die brandweerhelm was het begin vanuit de erfenis, de andere 2 helmen heb ik via een verzamelaarswebsite weten te bemachtigen: https://www.militarycollectibles4u.nl/
Het is verbazingwekkend wat daar soms aangeboden wordt…
  zondag 7 mei 2023 @ 19:47:41 #232
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209049172
quote:
7s.gif Op zondag 7 mei 2023 17:52 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Uiteraard.
Het is de helft van een set, genaamd 'Just Married'.
Dit is mevrouw, die nog niet verkocht is:

[ afbeelding ]

https://ateliergerbrand.nl/sculpture
Just separated dus -O-
  zondag 7 mei 2023 @ 19:54:39 #233
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209049262
Nog steeds een zomeravond hier. 21.5
  zondag 7 mei 2023 @ 20:43:36 #234
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209049982
Zo. Reisje geboekt. Fuckit y'all.

Zaterdagochtend weg, zondagavond terug. Treinkaartjes, hotel met zwembad en ontbijt ¤ 147,68. Bad Salzuflen, ik kom eraan *O*
pi_209050485
quote:
6s.gif Op zondag 7 mei 2023 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:

Zaterdagochtend weg, zondagavond terug. Treinkaartjes, hotel met zwembad en ontbijt ¤ 147,68. Bad Salzuflen, ik kom eraan *O*
Doe je goed *O*
  zondag 7 mei 2023 @ 21:42:23 #236
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209051302
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2023 21:11 schreef Blues het volgende:

[..]
Doe je goed *O*
Eind juni pas hoor :D Hopelijk bietje knap weer, hoef ik niet eens een jas mee :P
  zondag 7 mei 2023 @ 21:49:54 #237
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209051518
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 15:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat klinkt goed @:Lucky_Strike.
Echt ook jammer dat jullie niet hier in de buurt verkopen want die kruidenmengsel (en die aspergesaus) zien er heerlijk uit.
Ik ben aan het overwegen om een webshop op te zetten dus wie weet ;)

quote:
7s.gif Op zondag 7 mei 2023 15:53 schreef Troel het volgende:

[..]
Is dat van die website pas met die olijven enzo? Is dat jouw bedrijf? CooL!
Nee, die is niet van mij. Ik verkoop potjes kruidenmixen aan streekwinkels.

quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 17:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Kraamvisite geweest. Een popje. En ik werd aan hem voorgesteld met de woorden “dit is je oma Kaatje” :D
O+
Spoilers!
  zondag 7 mei 2023 @ 21:50:28 #238
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209051538
quote:
7s.gif Op zondag 7 mei 2023 18:03 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Van links naar rechts:

[ afbeelding ]

Tof! Je nieuwe aanwinst ook trouwens ^O^
Spoilers!
  Moderator zondag 7 mei 2023 @ 21:52:13 #239
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209051601
quote:
6s.gif Op zondag 7 mei 2023 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:

Weekend van de 25e?
Dan ga ik naar Triberg met de EC :D
  zondag 7 mei 2023 @ 21:53:00 #240
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_209051618
Pff bijna de lockmachine naar de andere wereld geholpen, er was per ongeluk een naald blijven zitten in de stof.

Yeah voor webshop @Lucky_Strike
pi_209052796
Oh ja, @Kaatje1 gefeliciteerd en wat mooi te horen hoe erg ze je waarderen O+

En goed voor elkaar @Dr_Flash! Mooi iets om naar uit te kijken.

Vriendin van mn broer was gisteren uitgerekend. Ben erg benieuwd wanneer mn nichtje zich meldt O+ ik kijk er erg naar uit, al ben ik bang dat ik keihard moet huilen als ik haar voor het eerst mag zien/vasthouden. Maargoed. Dat hoort er dan maar even bij.

Verjaardag van buurmeisje was gezellig. Uiteindelijk bijna 5 uur daar gezeten met nog twee andere buurvrouwen er ook bij :)
pi_209053068
Oh my pasgeboren babies O+ Ik ben bij hoogzwangere vriendinnen altijd een beetje in verwondering over Schrödingers baby. Baby is af, alles er op en er aan, maar het zit er nog in.

En als ze er dan uit zijn dan is het allemaal zo wonderlijk. Alles er op, alles er aan (insjalla), alles doet het, het is alleen fucking klein en ze hebben een kloppend gat op hun koppetje (huuu). En dat dat dan ook uit je vriendin is gekomen, dat het zo intens van haar is, ook zo bijzonder. Daarna zie je ze 20 jaar niet, das jammer, maar kleinigheidje hou je toch *O*
pi_209053428
Hopen dat het bij 20 jaar blijft.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_209053512
Ik ben ook al een tijdje aan het wachten op het bericht dat mijn beste vriendin is bevallen, beetje het gevoel zoals DP beschrijft :D
Verder ook heel benieuwd naar de komende 20 jaar :')
pi_209053564
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2023 23:03 schreef Vanyel het volgende:
Hopen dat het bij 20 jaar blijft.
:*
  zondag 7 mei 2023 @ 23:10:13 #246
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209053580
Zo. Miami is ook weer klaar. Kunnen ze de haven daar weer oprollen.
pi_209054660
Goedemorgen allemaal *O*
  maandag 8 mei 2023 @ 07:21:52 #248
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209054665
c_/
pi_209054749
Goedemorgen dotjes. O+

Ik heb zo geen zin in deze werkweek. En dat komt ergens omdat m'n werk druk is. Maar ik merk deze week ook erg dat ik een introvert persoon ben. Ik heb voor mijn doen eigenlijk iets teveel sociale dingen op de planning staan en dan zie ik nu al op tegen hoe moe ik ga zijn aan het eind van de week. :')
  maandag 8 mei 2023 @ 07:59:03 #250
217702 Lonaa
Honger!
pi_209054784
Ik heb ook niet heel veel zin in deze week.
  maandag 8 mei 2023 @ 08:12:12 #251
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209054843
volgende week is het weer Hemelvaart, weer zo'n gebroken pretweek *O*
  maandag 8 mei 2023 @ 08:29:16 #252
35189 Troel
scherp en bot
pi_209054907
Hier ook niet heel veel zin, maar gelukkig een kort weekje as always. Maar ik kijk echt wel uit naar de twee weken vrij straks, ook al heb ik een flink todolijstje inmiddels.

Dus, nog 2 keer 2,5 dag werken en dan pas weer 5 juni beginnen :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209054942
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 07:47 schreef Myraela het volgende:
Goedemorgen dotjes. O+

Ik heb zo geen zin in deze werkweek. En dat komt ergens omdat m'n werk druk is. Maar ik merk deze week ook erg dat ik een introvert persoon ben. Ik heb voor mijn doen eigenlijk iets teveel sociale dingen op de planning staan en dan zie ik nu al op tegen hoe moe ik ga zijn aan het eind van de week. :')
Heel herkenbaar. Ook veel dingen op het werk die an sich wel leuk zijn, maar wel veel oplaadtijd vragen. Heb dus gisteren maar vast boodschappen besteld met heel veel simpele recepten, zodat ik niet de hele week verzand in bruin en beige eten.
  maandag 8 mei 2023 @ 08:41:54 #254
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_209054966
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 08:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Jaaa heerlijk *O*
pi_209054989
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 08:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is wel echt heerlijk in deze periode. O+
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 mei 2023 @ 08:52:57 #256
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209055005

Vier dagen deze week. Lekker vol, maar verder geen bijzonderheden. En idd volgende week drie dagen. *O*
  maandag 8 mei 2023 @ 09:05:07 #257
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_209055084
In verband met een markt moet ik 6 dagen werken deze week. Ik heb er wel zin in :)
Spoilers!
  Moderator maandag 8 mei 2023 @ 09:15:25 #258
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209055173
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 08:52 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]

Is dat serieus? Zo incapabel zien ze er inderdaad wel uit ja
  maandag 8 mei 2023 @ 09:17:12 #259
35189 Troel
scherp en bot
pi_209055177
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2023 21:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik ben aan het overwegen om een webshop op te zetten dus wie weet ;)
[..]
Nee, die is niet van mij. Ik verkoop potjes kruidenmixen aan streekwinkels.
[..]
O+
Oew, maar dat is ook interessant. Heb je toevallig Hanninks Dientje ook in je klantenkring zitten (Enschede/Usselo), dat is voor mij dichtbij en dan kan ik eens snuffelen :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209055188
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 08:36 schreef Tuindier het volgende:
Heel herkenbaar. Ook veel dingen op het werk die an sich wel leuk zijn, maar wel veel oplaadtijd vragen. Heb dus gisteren maar vast boodschappen besteld met heel veel simpele recepten, zodat ik niet de hele week verzand in bruin en beige eten.
Dit is trouwens wel slim. Hier staat Picnic straks ook voor de deur. Al eet ik volgens mij wel 3 keer pasta de komende week. Maar wel variaties, dus ik keur het goed.
  maandag 8 mei 2023 @ 09:21:22 #261
35189 Troel
scherp en bot
pi_209055201
Nouja, ik krijg morgen dus een hellofresh binnen, want precies wat ik dacht, als je eenmaal bij de recepten zit, zit je aan de box vast.

Dus ik hoop maar dat er op dat moment iemand thuis is :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209055524
quote:
7s.gif Op maandag 8 mei 2023 09:21 schreef Troel het volgende:
Nouja, ik krijg morgen dus een hellofresh binnen, want precies wat ik dacht, als je eenmaal bij de recepten zit, zit je aan de box vast.

Dus ik hoop maar dat er op dat moment iemand thuis is :P
In de link met bezorgtijd kun je aangeven “bij de buren” of “voor de deur”
Zelf heb ik dan nog eens een brieffie op de deur.

Goeiemorgen.

*hangt al 2 x 5 min in de wacht. 8)7 Alsof ik niks anders te doen heb…Dju.
pi_209055540
quote:
7s.gif Op maandag 8 mei 2023 09:17 schreef Troel het volgende:

[..]
Oew, maar dat is ook interessant. Heb je toevallig Hanninks Dientje ook in je klantenkring zitten (Enschede/Usselo), dat is voor mij dichtbij en dan kan ik eens snuffelen :D
Er is een fb pagina. Is er een site eigenlijk?
Lucky wil je dat vast wel laten weten.
En als je die “volgt”, is het goed voor het algoritme 😉
  maandag 8 mei 2023 @ 10:00:47 #264
217702 Lonaa
Honger!
pi_209055563
Ontlasting van Dora weggebracht. Ze gaan eerst testen op Giardia. De bedoeling is dat ze dat gedaan hebben voordat we weg moeten zodat ik mogelijk nog medicijnen op kan halen. Als het geen Giardia is beslissen of we het naar het lab sturen. *zucht

Ze lijkt zich wel ietsje minder kut te voelen dan voor het weekend maar ik vind het nog steeds allemaal maar matig as fuck.
  maandag 8 mei 2023 @ 10:02:19 #265
35189 Troel
scherp en bot
pi_209055579
quote:
2s.gif Op maandag 8 mei 2023 10:00 schreef Lonaa het volgende:
Ontlasting van Dora weggebracht. Ze gaan eerst testen op Giardia. De bedoeling is dat ze dat gedaan hebben voordat we weg moeten zodat ik mogelijk nog medicijnen op kan halen. Als het geen Giardia is beslissen of we het naar het lab sturen. *zucht

Ze lijkt zich wel ietsje minder kut te voelen dan voor het weekend maar ik vind het nog steeds allemaal maar matig as fuck.
Damn :( Als ze echt zo ziek is als Ciska was :(

(en dan voel ik me wel verantwoordelijk, want de kans is groot dat het dan toch via mij komt, ondanks alle voorzorgsmaatregelen :( )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 8 mei 2023 @ 10:02:39 #266
35189 Troel
scherp en bot
pi_209055582
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2023 09:59 schreef AnneX het volgende:

[..]
Er is een fb pagina. Is er een site eigenlijk?
Lucky wil je dat vast wel laten weten.
En als je die “volgt”, is het goed voor het algoritme 😉
I O+ algoritmes :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 8 mei 2023 @ 10:03:19 #267
35189 Troel
scherp en bot
pi_209055588
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2023 09:58 schreef AnneX het volgende:

[..]

Goeiemorgen.

Ah ja, ik kan ze sowieso op afstand door de poort laten gaan, maar toch.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 8 mei 2023 @ 10:03:31 #268
217702 Lonaa
Honger!
pi_209055590
quote:
7s.gif Op maandag 8 mei 2023 10:02 schreef Troel het volgende:

[..]
Damn :( Als ze echt zo ziek is als Ciska was :(

(en dan voel ik me wel verantwoordelijk, want de kans is groot dat het dan toch via mij komt, ondanks alle voorzorgsmaatregelen :( )
Dat verantwoordelijk hoeft natuurlijk niet want ik geloof in je voorzorgsmaatregelen, maar ja, het is al wel door m'n hoofd geschoten de afgelopen dagen dat dit tot de mogelijkheden behoort.
  maandag 8 mei 2023 @ 10:16:16 #269
35189 Troel
scherp en bot
pi_209055679
quote:
2s.gif Op maandag 8 mei 2023 10:03 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Dat verantwoordelijk hoeft natuurlijk niet want ik geloof in je voorzorgsmaatregelen, maar ja, het is al wel door m'n hoofd geschoten de afgelopen dagen dat dit tot de mogelijkheden behoort.
Mjah, maar zelfs ondnaks die maatregelen mogelijk een ander besmetten is gewoon kut :(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 8 mei 2023 @ 10:48:01 #270
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_209055922
quote:
1s.gif Op zondag 7 mei 2023 21:52 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Weekend van de 25e?
Dan ga ik naar Triberg met de EC :D
wat moet je nu in Triberg? (Mijn schoonmoeder woont daar op 20 km vandaan...)
pi_209055944
Goedemorgen

Hier ook een beetje rare week -O-
Hopelijk valt het allemaal mee.

Volgende week staan we op Hemelvaart en de zaterdag daarna op bierfestivals, juist een drukke week voor ons :) Hopen op mooi weer.
  Moderator maandag 8 mei 2023 @ 10:59:09 #272
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209056001
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 10:48 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
wat moet je nu in Triberg? (Mijn schoonmoeder woont daar op 20 km vandaan...)
Gewoon een willekeurig plaatsje aan een spoorlijn gekozen. Had geen zin om in een stad te zitten :+

Hele reden van dat tripje is sowieso om met de EC in het panoramarijtuig over de linker Rheinstrecke te gaan.

Waterval, beekje, vakwerkhuisjes, zag wat wandelroutes. Prima, daar verveel ik me niet in de 20 uur dat ik er ben :P
  maandag 8 mei 2023 @ 11:08:58 #273
217702 Lonaa
Honger!
pi_209056070
quote:
7s.gif Op maandag 8 mei 2023 10:16 schreef Troel het volgende:

[..]
Mjah, maar zelfs ondnaks die maatregelen mogelijk een ander besmetten is gewoon kut :(
Uh ja. Het is soberso allemaal wel beetje kut natuurlijk.
  maandag 8 mei 2023 @ 11:18:15 #274
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_209056165
Vanuit de wachtkamer van de huisarts. Gisteren bleek dat ik een heel dik onderbeen had en omdat ik sinds een week ook erg last heb van mn knieholte denk ik dat daar weer een cyste zit die ergens op drukt. Hey vocht is nu redelijk weg maar de pijn nog niet -O

Duim voor goede poepuitslag van Dora. Dat er duidelijkheid is zou zo geruststellend zijn
  maandag 8 mei 2023 @ 12:14:49 #275
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209056669
quote:
2s.gif Op maandag 8 mei 2023 10:00 schreef Lonaa het volgende:

Nooit geweten dat " beaver fever " ook in Nederland bestond.
pi_209056833
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2023 09:58 schreef AnneX het volgende:

[..]

Goeiemorgen.

Dat vinden buren niet per se prettig overigens, zeg ik uit ervaring ;)
pi_209056846
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2023 11:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Vanuit de wachtkamer van de huisarts. Gisteren bleek dat ik een heel dik onderbeen had en omdat ik sinds een week ook erg last heb van mn knieholte denk ik dat daar weer een cyste zit die ergens op drukt. Hey vocht is nu redelijk weg maar de pijn nog niet -O

Duim voor goede poepuitslag van Dora. Dat er duidelijkheid is zou zo geruststellend zijn
Oei, dat klinkt niet prettig :{
pi_209056973
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 12:32 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Dat vinden buren niet per se prettig overigens, zeg ik uit ervaring ;)
Dat gaat in overleg… B-)

Overigens vragen de buren op de rij van 9 huizen nooit of een pakje hier kan worden afgegeven… bijna dagelijks, omdat wij dan net thuis zijn.
Of het is te groot voor de kist naast de deur 😂
De diverse bezorgers zijn bekend hier.

[ Bericht 15% gewijzigd door AnneX op 08-05-2023 12:54:26 ]
pi_209056991
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2023 11:18 schreef Kaatje1 het volgende:

Oei kaatje…dat klinkt …euh…eng. -O-
Het komt je wel bekend voor?

En @Dora je houdt het wel een beetje spannend.
  maandag 8 mei 2023 @ 13:03:16 #280
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_209057178
Het is niet de cyste die ik dacht maar waarschijnlijk een scheurtje in spier/pees. Voor de zekerheid wel bloedonderzoek om trombose uit te sluiten (verwacht ze niet). Rustig aan doen kreeg ik als advies mee. Gelukkig kan ik pijnloos fietsen dus blijf ik dat maar doen
pi_209057215
:* voor iedereen met een matige week voor de boeg en voor iedereen met andere sores :*

Hier op zich geen verkeerde week qua werk, gewoon 4 dagen werken maar ik heb gister al gewerkt (en onze werkweek begint op de zaterdag) dus na vandaag al over de helft. Volgende week ook gewoon 4 dagen werken, alleen de dinsdag vrij. Ik heb nooit iets aan feestdagen wat dat betreft. Wel ontiegelijk toe aan vakantie, nog twee volle weken en dan 3,5 week vrij _O_
pi_209057279
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2023 12:46 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dat gaat in overleg… B-)

Overigens vragen de buren op de rij van 9 huizen nooit of een pakje hier kan worden afgegeven… bijna dagelijks, omdat wij dan net thuis zijn.
Of het is te groot voor de kist naast de deur 😂
De diverse bezorgers zijn bekend hier.
Hier dus niet }:| ik vind zo'n dinerbox ook wel weer wat anders dan een gewoon pakje, omdat het bederfelijk is, kan het geen dagen blijven staan en wring je je in bochten om dat pakket de deur weer uit te krijgen.
pi_209057333
Duim voor een goede testuitslag voor Dora.
@Kaatje1 dat klinkt heel onprettig! Beterschap.

Ik baal achteraf toch wel een beetje van gistermiddag. De jarige had even geslapen want voelde zich niet lekker en had hoge koorts. Maar ze dachten vooral even van de spanning rondom haar verjaardag (ze is daar wel gevoelig voor en ze vierden het vanaf vrijdag al met verschillende mensen). Ze voelde zich daarna met zetpil wel weer prima. Nu blijkt vandaag dat ze vannacht ook weer hoge koorts had en behoorlijk kortademig was en ze ligt nu al hele dag als dood vogeltje op de bank. Vanochtend gingen ze naar huisarts en die denkt virus. Toen ze het zeiden gisteren was ik er dus al en vond ik het ook beetje gek/ongepast om dan meteen weer weg te gaan. Ik heb haar wel bewust niet heel erg opgezocht, maar kon haar ook niet echt ontlopen natuurlijk.

Ik vind het mentaal een beetje ingewikkeld. Ik ben net beter van mn verkoudheid en heb echt geen behoefte aan dit ook oppikken. Ik weet wel dat ik niet voor altijd mensen die iets onder de leden hebben kan vermijden, maar ik heb toch ook wel liever dat bij hoog in de 39 graden koorts ze me gewoon even appen vooraf zodat ik zelf keuze kan maken.. is dat heel gek/ligt dat aan mijn nogal onprettig voelen bij ziek zijn of hebben anderen dat ook?

Ik heb donderdag een belangrijke werkafspraak, vrijdag met mama naar Youp in Schouwburg en zaterdag een babyshower, dus ik duim maar dat mn weerstand genoeg is om niet ziek te worden :)

[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 08-05-2023 13:23:16 ]
pi_209057346
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2023 13:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Het is niet de cyste die ik dacht maar waarschijnlijk een scheurtje in spier/pees. Voor de zekerheid wel bloedonderzoek om trombose uit te sluiten (verwacht ze niet). Rustig aan doen kreeg ik als advies mee. Gelukkig kan ik pijnloos fietsen dus blijf ik dat maar doen
Been hoog leggen als je zit? Dat valt dan weer mee. :*
  maandag 8 mei 2023 @ 13:20:15 #285
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209057355
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2023 13:17 schreef vlindertje89 het volgende:
aar ik heb toch ook wel liever dat bij hoog in de 39 graden koorts ze me gewoon even appen vooraf zodat ik zelf keuze kan maken.. is dat heel gek/ligt dat aan mijn nogal onprettig voelen bij ziek zijn of hebben anderen dat ook?
Nee :)
pi_209057437
Nou, ik vind het wel een beetje gek eigenlijk en denk dat het wel erg gekleurd is door jouw manier van ontprettig voelen bij de gedachte aan ziek zijn/worden.

Ik had er voor corona in ieder geval nog nooit over nagedacht. Ik hoop dat dat bewustzijn een beetje blijft, maar ik merkt dat het toch al wel weer afneemt. En ik denk dat ik het zeker bij kinderen een beetje los zou laten, daar lijkt er altijd wel ergens eentje ziek te zijn.
pi_209057478
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 13:29 schreef Myraela het volgende:
Nou, ik vind het wel een beetje gek eigenlijk en denk dat het wel erg gekleurd is door jouw manier van ontprettig voelen bij de gedachte aan ziek zijn/worden.

Ik had er voor corona in ieder geval nog nooit over nagedacht. Ik hoop dat dat bewustzijn een beetje blijft, maar ik merkt dat het toch al wel weer afneemt. En ik denk dat ik het zeker bij kinderen een beetje los zou laten, daar lijkt er altijd wel ergens eentje ziek te zijn.
Dat is wel goed om als ander perspectief te horen.

Denk dat ik verkoudheid ook minder erg zou vinden, want idd bij die kleintjes altijd wel ergens snot, maar 39.8 graden koorts voelt toch wel anders. Maar ook dat kan goed door mijn eigen kleuring komen natuurlijk.

Het is wel goede exposure als ik er niet ziek van word, merk ik ook even dat mn lijf heus wel iets van weerstand heeft.

[ Bericht 3% gewijzigd door vlindertje89 op 08-05-2023 13:39:34 ]
  maandag 8 mei 2023 @ 13:45:39 #288
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_209057568
goh, ik had het waarschijnlijk wel vermeld van te voren (als ik me er bewust van was, soms lijkt het ook echt alsof koorts weg is, bij die kleintjes). En als het kind erg ziek was dan had ik het feest neit laten doorgaan, want ook voor een ziek kind lijkt me dat niet erg prettig.

Aan de andere kant, wij hadden gister mijn familie hier en oudste is verkouden. Dat heb ik van te voren ook niet vermeld, want dan kan je wel bezig blijven.

Aan de andere kant, het gebeurt hier regelmatig dat een kind wel ziek is en wij niet. Die afweersystemen van die kindjes moeten echt nog zoveel op gang komen...
pi_209058198
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2023 13:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Ai, rustig aan doen!

quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2023 13:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Duim voor een goede testuitslag voor Dora.
@:Kaatje1 dat klinkt heel onprettig! Beterschap.

Ik baal achteraf toch wel een beetje van gistermiddag. De jarige had even geslapen want voelde zich niet lekker en had hoge koorts. Maar ze dachten vooral even van de spanning rondom haar verjaardag (ze is daar wel gevoelig voor en ze vierden het vanaf vrijdag al met verschillende mensen). Ze voelde zich daarna met zetpil wel weer prima. Nu blijkt vandaag dat ze vannacht ook weer hoge koorts had en behoorlijk kortademig was en ze ligt nu al hele dag als dood vogeltje op de bank. Vanochtend gingen ze naar huisarts en die denkt virus. Toen ze het zeiden gisteren was ik er dus al en vond ik het ook beetje gek/ongepast om dan meteen weer weg te gaan. Ik heb haar wel bewust niet heel erg opgezocht, maar kon haar ook niet echt ontlopen natuurlijk.

Ik vind het mentaal een beetje ingewikkeld. Ik ben net beter van mn verkoudheid en heb echt geen behoefte aan dit ook oppikken. Ik weet wel dat ik niet voor altijd mensen die iets onder de leden hebben kan vermijden, maar ik heb toch ook wel liever dat bij hoog in de 39 graden koorts ze me gewoon even appen vooraf zodat ik zelf keuze kan maken.. is dat heel gek/ligt dat aan mijn nogal onprettig voelen bij ziek zijn of hebben anderen dat ook?

Ik heb donderdag een belangrijke werkafspraak, vrijdag met mama naar Youp in Schouwburg en zaterdag een babyshower, dus ik duim maar dat mn weerstand genoeg is om niet ziek te worden :)
Ik vind het niet gek hoor. Ik had gehoopt dat door corona het normaal zou worden om niet iedereen aan te steken met zo'n soort virus.
pi_209058238
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2023 13:34 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Dat is wel goed om als ander perspectief te horen.

Denk dat ik verkoudheid ook minder erg zou vinden, want idd bij die kleintjes altijd wel ergens snot, maar 39.8 graden koorts voelt toch wel anders. Maar ook dat kan goed door mijn eigen kleuring komen natuurlijk.

Het is wel goede exposure als ik er niet ziek van word, merk ik ook even dat mn lijf heus wel iets van weerstand heeft.
Voor mijn gevoel juist niet, jonge kinderen hebben te pas en te onpas (hoge) koorts, terwijl je bij een verkoudheid zeker weet dat ze een virus hebben :P ik zou er niet aan denken om te informeren tenzij iemand met een zwakke gezondheid. Wij hadden dit weekend een blaffende peuter op bezoek dat vond ik wel vrij irritant.

Overigens kreeg ik zojuist een maaltijdbox van de buren in de maag gesplitst :+
pi_209058250
Ik vind het ook dubbel hoor, maar nadat ik concludeerde dat ik dan nooit meer mijn neefjes en nichtjes kon zien, heb ik het losgelaten.

Van collega's die ook prima thuis kunnen werken kan ik het slechter hebben.
pi_209058316
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2023 13:34 schreef vlindertje89 het volgende:
Het is ook goede exposure als je er wel ziek van zou worden, ook dat is namelijk niet het einde van de wereld. Het is een heel stuk minder vervelend om af en toe gewoon eens ziek te zijn, dan om je er zo druk over te moeten maken.
pi_209059182
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 14:48 schreef Tuindier het volgende:
Ik vind het ook dubbel hoor, maar nadat ik concludeerde dat ik dan nooit meer mijn neefjes en nichtjes kon zien, heb ik het losgelaten.

Van collega's die ook prima thuis kunnen werken kan ik het slechter hebben.
Ja, maar daar zitten die zieke kinderen, dus dat snap ik wel :D
pi_209059214
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 14:54 schreef Myraela het volgende:

[..]
Het is ook goede exposure als je er wel ziek van zou worden, ook dat is namelijk niet het einde van de wereld. Het is een heel stuk minder vervelend om af en toe gewoon eens ziek te zijn, dan om je er zo druk over te moeten maken.
Oh dat is ook zeker waar - ik zou daar alleen vooral erg van balen omdat ik juist deze week dus een aantal afspraken heb waar ik heel graag heen wil allemaal. Dat speelt meer nu dan bang zijn voor het ziek worden zelf, dus meer de consequenties ervan dat het gevoel zelf (al zal dat vast anders zijn als ik wel ziek word). De belangrijke werkafspraak moest 5wk geleden al gepland worden ivm volle agenda van die persoon, Youp kocht ik de kaartjes 9mnd geleden al voor en die zijn nu ook niet/nauwelijks meer te krijgen voor andere data en het is zn laatste show en de babyshower is ook maar één keer uiteraard.

Maar wel goed om jullie (diverse) inzichten te lezen zo :) en dat jonge kinderen ook wel vaak gewoon 'zomaar' hoge koorts hebben. Ik kan er natuurlijk ook toch al niks meer aan doen dus ik merk vanzelf wel of ik ziek word of niet. Als wel dan is de timing gewoon alleen extra kut.
pi_209059296
De wijze filosofen Ademu Nick en Takdah voorspelden al dat het leven nou eenmaal altijd gebeurt terwijl je al andere plannen hebt.
pi_209059332
De jarige in dit geval is overigens mn (5-jarige) buurmeisje, dus mogelijkheden te over om haar te zien zonder dat ze koorts heeft ;)
pi_209059364
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 16:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
De wijze filosofen Ademu Nick en Takdah voorspelden al dat het leven nou eenmaal altijd gebeurt terwijl je al andere plannen hebt.
Dat is natuurlijk waar :Y
Maar betekent natuurlijk niet dat het dan niet kut is :+ al helemaal als ik zoveel weken heb waarin ik géén noemenswaardige plannen heb haha.
Maargoed, laat ik maar eens doen of ik positief ben en er vanuit gaan dat ik niet ziek word en al die leuke dingen dus gewoon kan doen :)
pi_209059406
Als het echt een snotterend/hoestend kind betreft, dan heb ik wel graag dat mensen het even aangeven. Maar dat is misschien meer omdat ik sowieso al echt met verve ril van al dat snot overal, zeker als er dan zo lekker in die chipsbak wordt gegraaid :X :+

(Niet dat volwassenen per se schoner zijn. Die smeren weer poepbacterien e.d. overal op zonder er heel erg bewust van te zijn. Maar dat zie ik tenminste niet :') _O- )

Ziek worden kun je overal. Genoeg symptoomloze dragers. Maar ik ga er dan maar vanuit dat mijn lijf de meeste virussen er wel snel genoeg uitknokt. Liefst voordat ik er zelf verder echt last van krijg.

En ik loop elke dag kans smerig in mijn handen gebeten te worden, maar dat risico neem ik ook voor lief. Dus zo benader ik situaties waarin mensen (mogelijk) ziek zijn ook maar; meestal heb je geluk, soms net effe pech.

:)

Maar ziek zijn komt altijd wel slecht uit natuurlijk. Dus ik hoop dat je in elk geval naar de voorstelling kan! ^O^
pi_209059438
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2023 15:56 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh dat is ook zeker waar - ik zou daar alleen vooral erg van balen omdat ik juist deze week dus een belangrijke werkafspraak waar ik al 5 weken op wacht ivm volle agenda van die persoon, leuk uitje met mama naar Youp waar ik 9 maanden geleden al kaartjes voor kocht (en waar nu ook geen kaartjes meer voor te krijgen zijn en is zn laatste show) én babyshower van goede vriendin heb, en ik daar dus heel graag heen wil allemaal. Dat speelt meer nu dan bang zijn voor het ziek worden zelf, dus meer de consequenties ervan dat het gevoel zelf (al zal dat vast anders zijn als ik wel ziek word).

Maar wel goed om jullie (diverse) inzichten te lezen zo :) en dat jonge kinderen ook wel vaak gewoon 'zomaar' hoge koorts hebben. Ik kan er natuurlijk ook toch al niks meer aan doen dus ik merk vanzelf wel of ik ziek word of niet. Als wel dan is de timing gewoon alleen extra kut.
Het maakt eigenlijk niet zoveel uit waarom je zou balen. Voordat je ziek bent al helemaal gaan doemdenken over wat je mogelijk allemaal zou moeten afzeggen, dat geeft juist die druk en onrust. Misschien is het voor jou anders hoor. Maar met mijn paniekstoornis had ik angsten die voor mezelf ook overduidelijk irreëel waren, die angsten zag ik als 'het probleem'. Maar tegelijkertijd ook onwijs veel onrust van dingen die ik prima kon uitleggen en ik dus normaal vond. Maar pas toen het veel beter met me ging, merkte ik dat het helemaal niet normaal was om constant alle scenario's af te gaan. Toen had ik echt van die 'jeetje, zo voelt rust'-momenten, net als dat gevoel wanneer het eindelijk weer stil in huis is na een weekendje kinderen op visite.

Als je ziek bent, ben je ziek. Dat zie je dan wel weer. Zolang je niet ziek bent, ben je niet ziek en heeft het ook geen zin om daar iets van energie aan te verspillen.
pi_209059450
quote:
1s.gif Op maandag 8 mei 2023 16:05 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk waar :Y
Maar betekent natuurlijk niet dat het dan niet kut is :+ al helemaal als ik zoveel weken heb waarin ik géén noemenswaardige plannen heb haha.
Maargoed, laat ik maar eens doen of ik positief ben en er vanuit gaan dat ik niet ziek word en al die leuke dingen dus gewoon kan doen :)
Zo herkenbaar. Ik ben jaren niet verkouden of ziek geweest. En de meeste weken heb ik niets boeiendste te doen. Maar net toen ik een week lang elke dag iets belangrijks of leuks te doen had werd ik ziek :+

Hopelijk blijft het bij jou weg.
pi_209059451
Youpspoiler
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')