abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209016320
}:|
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_209016328
Wat zéí ik nou?!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_209016534
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 16:03 schreef sigme het volgende:
:* voor @:lonaa

Ik had vandaag belletje met de dierenartsassistente, mijn favoriete. De bult is een kwaadaardig gezwel.
Assistente vindt net als dierenarts 1 en 2 dat je een 13 jaar oude hond niet moet willen opereren (hieraan). En ze was echt blij met mijn mededeling dat de Librela zo goed werkt O+
Ben ook erg blij met een praktijk die echt gaat voor kwaliteit-van-leven.

Ik moet alleen de volgende keer wel even vragen of ze aan huis komen om De Daad te verrichten als het zover is.
Ach, toch niet goed -O- Hoop dat het nog een lange tijd goed leefbaar blijft.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_209016579
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 16:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat zéí ik nou?!
Sorry, ik had het niet gezien, anders had ik wel even de plicht op me genomen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_209016632
Sterke @sigme :* hopelijk hebben jullie nog een mooie tijd samen.
pi_209016636
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 16:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ach, toch niet goed -O- Hoop dat het nog een lange tijd goed leefbaar blijft.
Ik ga uit van een paar maanden.
Die maandelijke injectie maakt dat hij de artritis niet voelt, maar het verhelpt niks. Dus hij slijt (hard).
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 5 mei 2023 @ 16:48:47 #7
35189 Troel
scherp en bot
pi_209016762
quote:
Wat zéí ik nou?!
Let dan ook op. Er staat zo mooi "er kunnen nog zoveel posts in dit topic" ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209016786
Ach @sigme ook al slecht nieuws. Hier de diva maar even een extra knuffel (en een snoepje) gegeven.

Even wat blijer nieuws. Ik ben gisteren een soort surrogaat oma geworden. Vrienden van mij hebben een zoon gekregen. 20 uur werken en dan toch een keizersnede.
Hij noemt mij zijn "Nederlandse moeder" vandaar "oma"
We have far more in common than that which devides us..
pi_209016895
Nou ja, nog meer verdrietig huisdieren nieuws. -O-
Sterkte voor de eigenaren Morgane en sigme.
Dat jullie nog een mooie tijd samen hebben. :*

Gelukkig ook goed nieuws voor oma Kaatje w/ Gefeliciteerd.
  vrijdag 5 mei 2023 @ 17:17:46 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_209017050
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 16:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach @:sigme ook al slecht nieuws. Hier de diva maar even een extra knuffel (en een snoepje) gegeven.

Even wat blijer nieuws. Ik ben gisteren een soort surrogaat oma geworden. Vrienden van mij hebben een zoon gekregen. 20 uur werken en dan toch een keizersnede.
Hehe, volgens mij heb ik echt een compleet verkeerd beeld van jouw leeftijd dan als je al 'oma' bent :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209017496
quote:
Ach @:sigme ook al slecht nieuws. Hier de diva maar even een extra knuffel (en een snoepje) gegeven.

Mooi O+
(Ok, niet dat van die 20u en dan die afloop, dat klinkt hels)
pi_209017605
quote:

Wat leuk O+
Gefeliciteerd.

Wij zijn weer thuis O+ aangezien het hier de laatste jaren ook een ziekenboeg is met de katten ben ik altijd een beetje bang naar wat ik ga aantreffen. Maar ze lijken gewoon nog vrolijk O+ ze hebben alleen wel wat cadeaus in de vorm van kots achter gelaten }:|
pi_209017653
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 18:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Wat leuk O+
Gefeliciteerd.

Wij zijn weer thuis O+ aangezien het hier de laatste jaren ook een ziekenboeg is met de katten ben ik altijd een beetje bang naar wat ik ga aantreffen. Maar ze lijken gewoon nog vrolijk O+ ze hebben alleen wel wat cadeaus in de vorm van kots achter gelaten }:|
Welkom terug!
Alles naar wens geweest in de mini-vakantie?
pi_209017903
Jullie waren best lang toch Sarabi? Wat is de max voor jullie katten, alleen?
pi_209017921
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 16:36 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik ga uit van een paar maanden.
Die maandelijke injectie maakt dat hij de artritis niet voelt, maar het verhelpt niks. Dus hij slijt (hard).
Ach de nietkrul :{
pi_209017929
quote:

Welkom bij de Oma's *O*
pi_209017939
quote:
Wat zéí ik nou?!
Alles doet zeer en je gaat dooT :Y)
pi_209017966
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 18:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Wat leuk O+
Gefeliciteerd.

Welkom thuis!
En dat zijn de mindere cadeautjes. Moeten jullie maar niet weggaan _O-
pi_209018179
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 18:31 schreef Blues het volgende:

[..]
Alles doet zeer en je gaat dooT :Y)
Altijt.
pi_209018225
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 17:17 schreef Troel het volgende:

[..]
Hehe, volgens mij heb ik echt een compleet verkeerd beeld van jouw leeftijd dan als je al 'oma' bent :P
hahaha, ik word over ruim 2 maanden 62
pi_209018286
Omg, ik had zo'n geweldig TGTG-pakket van de visboer. O+ Het was echt belachelijk veel voor 5 euro. Een grote tonijn wokschotel met echt zoveel vis, onwijs lekkere warm gerookte zalm, een bakje salade met Hollandse garnalen en dan nog 4 gebakken vissen en een bakje geroosterde aardappeltjes.

Een van de vissen was rode poon. Wat is dat eigenlijk lekker. O+ Lekkerder dan kabeljauw.
pi_209018339
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 18:11 schreef sigme het volgende:

[..]
Welkom terug!
Alles naar wens geweest in de mini-vakantie?
Ja was fijn O+ zo'n 50 verschillende biertjes geproefd dus we hebben weer genoeg inspiratie :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 18:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jullie waren best lang toch Sarabi? Wat is de max voor jullie katten, alleen?
Neuh, nog geen 3 dagen. En er kwam wel iemand iedere dag even kijken. Maar die kent de katten toch minder dan dat ik ze ken dus ben ik altijd bang dat ze iets mist ofzo.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 18:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Welkom thuis!
En dat zijn de mindere cadeautjes. Moeten jullie maar niet weggaan _O-
Ja dat idee krijg je dan wel :D achja deze keer wel netjes op hun eigen dekentjes dus die zitten nu in de was.
pi_209018349
Oh my myreala! De visboer hier is de enige die me nog nooit gelukt is :(

Wel net lekkere curry met kippendij op :9~
pi_209018377
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 19:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ja was fijn O+ zo'n 50 verschillende biertjes geproefd dus we hebben weer genoeg inspiratie :D
[..]
Neuh, nog geen 3 dagen. En er kwam wel iemand iedere dag even kijken. Maar die kent de katten toch minder dan dat ik ze ken dus ben ik altijd bang dat ze iets mist ofzo.
[..]
Ja dat idee krijg je dan wel :D achja deze keer wel netjes op hun eigen dekentjes dus die zitten nu in de was.
Ahja! 2 nachten durf ik met duusent schoteltjes en schaaltjes nog wel aan, zonder bezoek, 3 of 4 met een bezoekje of 2... en bij meer gaat ze naar opi en omi met dr knapzakje O+
pi_209018481
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 19:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh my myreala! De visboer hier is de enige die me nog nooit gelukt is :(

Wel net lekkere curry met kippendij op :9~
Ook lekker. :9

Ik was hier ook wel blij dat ik de visboer kon scoren. :D Stond vanmiddag gewoon ineens online. Zou zeker vaker halen. _O_ En ik had ook nog een bakker, ook superfijn. En een zaakje met in de naam olives & more. Maar was dus vooral de 'more' met brood en fruit. Wat overigens geen klacht is, ik vind de verrassing leuk. Maar zou er de volgende keer eerder nog een keer naartoe gaan om zelf olijven en dips uit te zoeken. :9
pi_209018805
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 18:58 schreef Myraela het volgende:
Omg, ik had zo'n geweldig TGTG-pakket van de visboer. O+ Het was echt belachelijk veel voor 5 euro. Een grote tonijn wokschotel met echt zoveel vis, onwijs lekkere warm gerookte zalm, een bakje salade met Hollandse garnalen en dan nog 4 gebakken vissen en een bakje geroosterde aardappeltjes.

Een van de vissen was rode poon. Wat is dat eigenlijk lekker. O+ Lekkerder dan kabeljauw.
Van Schuitemaker in de Princestraat?
En ben je gewezen op bakker van Maanen in dezelfde straat?
pi_209019495
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 19:33 schreef AnneX het volgende:
Van Schuitemaker in de Princestraat?
En ben je gewezen op bakker van Maanen in dezelfde straat?
Schuitemaker op de Voorstraat. :Y Ik ken bakker Van Maanen wel, ja. Al was dit van bakker Haasnoot, ook erg lekker.
pi_209019528
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 19:04 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ahja! 2 nachten durf ik met duusent schoteltjes en schaaltjes nog wel aan, zonder bezoek, 3 of 4 met een bezoekje of 2... en bij meer gaat ze naar opi en omi met dr knapzakje O+
Fijn dat ze uit logeren kunnen! Die van ons zouden daar helemaal gestrest door raken.

Maar goed ik kan niet herinneren wanneer we voor het laatst langer dan 4 nachten weg waren :')
pi_209019658
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 20:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Fijn dat ze uit logeren kunnen! Die van ons zouden daar helemaal gestrest door raken.

Maar goed ik kan niet herinneren wanneer we voor het laatst langer dan 4 nachten weg waren :')
Mjaaa, tis kiezen uit een hoop impopulaire (voor haar) opties. Daarom alleen naar mn ouders als het wat langer is. Dan zit ze eerst 48 uur ineengedoken verstopt :')
pi_209019706
Wat ben ik blij dat Elin ook gewoon thuis kan blijven en er iedere dag 2x iemand komt om eten te geven en te spelen. Heb vaste oppassers uit de flat (ik zorg ook voor hun katten) en dan zijn er in noodgevallen nog een aantal mensen die ik het kan vragen.
  vrijdag 5 mei 2023 @ 20:28:17 #31
35189 Troel
scherp en bot
pi_209019800
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 18:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
hahaha, ik word over ruim 2 maanden 62
Ik had je zo'n 12 jaar jonger geschat :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209019954
Ik ben blij dat onze katten best wat nachtjes alleen thuis kunnen blijven. Moet wel een nieuwe oppas zoeken in Voorschoten, want in Ambacht kwam er gewoon een vriendin om de paar dagen. Was ideaal. Want dan zaten m'n katten lekker in hun vertrouwde omgeving, maar hoefde er ook niet te vaak iemand te komen want het zijn toch autisten.

Overigens wel echt verbaasd over hoe makkelijk m'n katten hier in Katwijk wennen. Wij zijn er natuurlijk bij, maar ze zijn zo relaxt. Scheelt misschien dat één van de twee katten eigenlijk van m'n schoonvader was. Die heeft hier de eerste jaren van haar leven al gewoond. Maar zat nu toch al 8 jaar bij ons.
pi_209019961
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 20:09 schreef Myraela het volgende:

[..]
Schuitemaker op de Voorstraat. :Y Ik ken bakker Van Maanen wel, ja. Al was dit van bakker Haasnoot, ook erg lekker.
Oh ja, Haasnoot is ook een bekende naam. In Katwijk.
Woon je aan Zee of in Binnen?
pi_209020018
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 20:36 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, Haasnoot is ook een bekende naam. In Katwijk.
Woon je aan Zee of in Binnen?
Ik zit nu binnen. Ik vind het zo grappig hoe dat voor Katwijkers een enorme grens is, Katwijk binnen of Katwijk aan zee. :D
pi_209020470
Ach jeetje, wat een dieren-droefenis allemaal @Lonaa en @sigme
Ze een mooie tijd geven tot het niet mooi genoeg meer is. Dat is een liefdevol streven O+ :*

Verder werd ik net geïnspireerd om TGTG weer aan te slingeren want de bodem van de vriezer komt in zicht. Maar ik vond nog niets.

Ik had zo’n dag waarop niks echt ging zoals ik het wilde. Beetje onbevredigend. Maar goed. Morgen nieuwe rondes, nieuwe kansen.
pi_209020575
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 20:40 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ik zit nu binnen. Ik vind het zo grappig hoe dat voor Katwijkers een enorme grens is, Katwijk binnen of Katwijk aan zee. :D
”Historisch gegroeid…”
Misschien al eens eerder verteld hier: vier tantes en ikzelf hebben (vakantie) werk gedaan in het Hos. Tante Nancy werkte daar 40 jaar. Zijn nu appartementen.
Mijn ouders woonden in het dorp aan de andere kant van het vliegveld.
Moeders ging graag winkelen in Katwijk, Princestraat.
Vorig zomer aten wij een visje bij Schuitemaker. En zaten op het strand.
Visje eten:
pi_209020584
Ik heb wel m’n neefje van 2 aan de telefoon gehad. Die praat nog grotendeels onverstaanbaar en snapt eigenlijk nog niet precies hoe een telefoon werkt, maar het klinkt net echt O+

“Hawwo *variatie van mijn naam die er eigenlijk helemaal niet op lijkt*”
[Babbelt onverstaanbaar, de woorden ‘tewefoon’ en ‘brandweerauto’ kon ik er nog net uit opmaken]
[luistert niet naar mij]
“Daaag”

Hij belt ook vaak met oma O+

Gefeliciteerd @Kaatje1, hopelijk heb jij over een jaar of 2 ook dit soort enorm schattige interacties met de nieuwe spruit.
pi_209020938
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 21:14 schreef yinu het volgende:
Ik heb wel m’n neefje van 2 aan de telefoon gehad. Die praat nog grotendeels onverstaanbaar en snapt eigenlijk nog niet precies hoe een telefoon werkt, maar het klinkt net echt O+

[Babbelt onverstaanbaar, de woorden ‘tewefoon’ en ‘brandweerauto’ kon ik er nog net uit opmaken]
[luistert niet naar mij]
“Daaag”

Gefeliciteerd @:kaatje1, hopelijk heb jij over een jaar of 2 ook dit soort enorm schattige interacties met de nieuwe spruit.
Leuk is dat ja. Heb zulke gesprekken gehad met kinderen van diverse vrienden en in een geval nu met de kinderen van een van die kinderen :D
pi_209021071
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 21:14 schreef yinu het volgende:

[luistert niet naar mij]
“Daaag”

Gefeliciteerd @:kaatje1, hopelijk heb jij over een jaar of 2 ook dit soort enorm schattige interacties met de nieuwe spruit.
Heerlijk is dat O+

Toen kleinzoon A. net zijn telefoonhorloge(heet dat zo?) had, belde hij altijd ff snel: oma ik zit op de glijbaan, doei!
Hoi oma *hijg *hijg ben aan t steppen *verbinding verbroken :D
pi_209021092
Telefoonhorloge? :D Had hij een smartwatch waarmee hij kon bellen?
pi_209021168
Ik kon ff niet op het goede woord komen _O-
Het is vooral een GPS dinges voor zijn ouders.
pi_209021181
Goed nieuws van zusfront. Die heeft vanavond voor het eerst sinds het ongeluk gefietst. 2 van haar pupillen fietsten mee en het ging helemaal goed *O* Opstappen was wat eng maar daarna ging het fijn.
Nu moeten de 3 middelste vingers het een keer gaan doen (ze kan wel bewegen maar totaal geen gevoel erin) en de spieren in de bovenarm werken nog niet lekker.
pi_209021197
Fijn Kaatje!
  vrijdag 5 mei 2023 @ 21:50:44 #44
35189 Troel
scherp en bot
pi_209021211
Fijn voor je zus!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_209021276
Ben heel blij voor haar. Weer meer mobiliteit.
pi_209021549
Oh dat is heel goed nieuws Kaatje!
pi_209022083
Wat een fijn nieuws zeg, Kaatje!

En wat een grappige ontdekking van de connectie van opa Clubsoda en jouw school.😎
pi_209022196
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 22:49 schreef AnneX het volgende:
Wat een fijn nieuws zeg, Kaatje!

En wat een grappige ontdekking van de connectie van opa Clubsoda en jouw school.😎
Heb net de klassenfoto met OpaSoda opgezocht 😉
pi_209022266
OpaSoda :D Leuk toevallig!
pi_209023871
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 22:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Heb net de klassenfoto met OpaSoda opgezocht 😉
:D O+ hij was denk ik al met pensioen vanaf het moment dat ik me kan herinneren. Ik weet dus niet hoe hij als docent en directeur was maar prive was opa een vriendelijke, rustige en belezen man. Heel leuk om een stukje te horen van hoe je de school en hem herinnert :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_209023891
Uit het tuintopic.
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 13:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Interessant artikel over wilde bijen https://downtoearthmagazi(...)TyMj3GnEX6Jhz6OQvY00
Met een interessant stukje over knuffelbijen, volgens mij ging het daar hier vorig jaar over.
quote:
Knuffelbijen

Mahieu noemt nog een voorbeeld van greenwashing: ‘knuffelbijen’. Voor 50 euro koop je bij knuffelbijen.nl een koker met bijencocons en een insectenhotel. De bedoeling is dat je het hotel in de tuin hangt met de koker erbij, zodat de bijen kunnen uitvliegen. Daarna legt het vrouwtje eitjes in het bijenhotel, zodat je het volgende jaar weer ‘knuffelbijen’ hebt. Het concept is populair, want eind april waren alle bijen al uitverkocht.

Mahieu: “Ik snap best dat het in eerste instantie gezellig en groen klinkt: extra bijen in je tuin. Maar ik vind het niet verstandig om metselbijen, want dat zijn het, van één bepaalde kweker te verspreiden over het land. Het vergroot juist de druk op de bijen die in je directe omgeving leven. Je moet bijen uit eigen omgeving aantrekken, niet ergens anders vandaan. Bovendien is er kans dat de knuffelbijen verhongeren als ze in een tuin terecht komen waar niks voor ze te halen valt.”
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 mei 2023 @ 07:49:57 #52
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209023901
Moggel. Op naar het Rijks voor Vermeer :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_209024283
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 07:40 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
:D O+ hij was denk ik al met pensioen vanaf het moment dat ik me kan herinneren. Ik weet dus niet hoe hij als docent en directeur was maar prive was opa een vriendelijke, rustige en belezen man. Heel leuk om een stukje te horen van hoe je de school en hem herinnert :Y
Rustig en bedacht zijn de eerste woorden die bij me opkomen.
Ik heb in 1979 examen gedaan en toen was hij er nog.
Er is nog wel eens een “opstand” geweest. In de tijd dat zweedse muilen in de mode waren mochten we die niet aan hebben op school. Geen idee waarom, waarschijnlijk lawaai, en ik weet ook niet hoe het afgelopen is omdat ik ze niet had.
pi_209024392
Hallo.
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 6 mei 2023 @ 10:19:11 #55
35189 Troel
scherp en bot
pi_209024769
Mogguh

Hoe is het met de beestjes?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 6 mei 2023 @ 10:19:41 #56
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 6 mei 2023 @ 10:21:56 #57
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209024817
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 07:49 schreef borisz het volgende:
Moggel. Op naar het Rijks voor Vermeer :)
Nice, hoop op één of andere manier nog kaartjes te kunnen scoren daarvoor…
pi_209024863
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 10:19 schreef Troel het volgende:
Mogguh

Hoe is het met de beestjes?
De mijnes doen het.
Dora's ontlasting is nog steeds raar maar ze lijkt goede zin te hebben en is haar botje aan het rondgooien in de woonkamer. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 6 mei 2023 @ 10:31:58 #59
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209024977
c_/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_209025004
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 10:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]
De mijnes doen het.
Dora's ontlasting is nog steeds raar maar ze lijkt goede zin te hebben en is haar botje aan het rondgooien in de woonkamer. :')
Ik voorspel hier bij Elin buikloop. En da’s mijn schuld. Had de bak met yoghurt op het aanrecht laten staan toen ik ging douchen -O-
pi_209025333
Wat een heerlijk kijkvoer, al die verschillende pakken/hoeden/petten/mutsen die ze aanhebben, die gezichten en dat weer!
Ik zet de stream net pas aan dus zie niet waar Willie zit.
pi_209025378
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 11:00 schreef Blues het volgende:
Wat een heerlijk kijkvoer, al die verschillende pakken/hoeden/petten/mutsen die ze aanhebben, die gezichten en dat weer!
Ik zet de stream net pas aan dus zie niet waar Willie zit.
Volgens mij zijn alleen Amalia en Beatrix daar.
  zaterdag 6 mei 2023 @ 11:04:40 #63
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209025384
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 11:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Volgens mij zijn alleen Amalia en Beatrix daar.
Nee, Wim Lex en Max zijn er ook.
Maar die moesten gisteren eerst nog even een concertje bijwonen op de Amstel…
pi_209025397
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 11:04 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ahhh :D
pi_209025422
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 11:04 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ja met de Mol :o :+
  zaterdag 6 mei 2023 @ 11:10:06 #66
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209025446
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 11:08 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja met de Mol :o :+
Ik heb vanmorgen vroeg alleen het laatste deel van het bevrijdingsconcert gezien, dus ik heb geen idee welke Mol aanwezig was…
pi_209025447
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 11:10 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik heb vanmorgen vroeg alleen het laatste deel van het bevrijdingsconcert gezien, dus ik heb geen idee welke Mol aanwezig was…
Soy Kroon ;)
  zaterdag 6 mei 2023 @ 11:12:06 #68
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209025465
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 11:10 schreef Blues het volgende:

[..]
Soy Kroon ;)
Ah, die heb ik wel gezien, samen met Claude (of zoiets).
Maar Soy was toch niet de Mol?
pi_209025477
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 11:12 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ah, die heb ik wel gezien, samen met Claude (of zoiets).
Maar Soy was toch niet de Mol?
Ik ben het alweer vergeten.... wij waren zijn naam kwijt en noemden hem gisteren toen we er langs zapten, ah daar heb je die eeehhhh mol! :D
  zaterdag 6 mei 2023 @ 11:14:33 #70
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209025491
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 11:13 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik ben het alweer vergeten.... wij waren zijn naam kwijt en noemden hem gisteren toen we er langs zapten, ah daar heb je die eeehhhh mol! :D
Jurre was de Mol…
pi_209025518
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 11:14 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Jurre was de Mol…
Oh got ja. Nou dat is ook alweer weggezakt :+

Ik kijk de Vlaamse mol nu (terug op npo) ik vind dat net ff wat leuker.
  zaterdag 6 mei 2023 @ 11:18:34 #72
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209025548
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 11:15 schreef Blues het volgende:

[..]
Oh got ja. Nou dat is ook alweer weggezakt :+

Ik kijk de Vlaamse mol nu (terug op npo) ik vind dat net ff wat leuker.
Ik ook. Ben vaak in Arizona (en Texas) geweest, prachtige natuur.

Morgen de ontknoping, ik ga voor Lancelot.
Maar ik heb de Mol nog nooit goed voorspeld, dus die zal het wel niet zijn… :D
pi_209025555
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 11:18 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Maar ik heb de Mol nog nooit goed voorspeld, dus di zal het wel niet zijn… :D
Lancelot boks!
pi_209025596
Volgens mij zijn WA en M nog niet binnen.
Moest net lachen om de britse commentator, ging over een haar accessoire waar hij niet op kon komen. Het werd hair thingy _O-
  zaterdag 6 mei 2023 @ 11:24:53 #75
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_209025646
Is het niet zo dat hoe hoger op de Europese royalty ladder, hoe later je binnenkomt?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_209025695
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 11:18 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Maar ik heb de Mol nog nooit goed voorspeld, dus die zal het wel niet zijn… :D
Ik weet het dit jaar echt niet meer. Ik wacht nog steeds op het moment dat Thomas terug komt :D ik zat zo diep in die tunnel.
pi_209025726
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 11:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgens mij zijn WA en M nog niet binnen.
Moest net lachen om de britse commentator, ging over een haar accessoire waar hij niet op kon komen. Het werd hair thingy _O-
BBC is zoveel leuker dan dat geklets op de NPO :Y
pi_209025851
Mogguh!

Toch fijn(er) nieuws voor Dora en @Lonaa O+

Minder fijn nieuws voor hont van @sigme . Wellicht niet helemaal onverwacht, maar toch naar :*

Gefeliciteerd @Kaatje1 , je betekent veel voor ze zo te lezen! 20 uur moeten bevallen en dan alsnog een keizersnede...pfoe! :X

Ik zit even lui op de bank. Lekker gewandeld in het bos met logeehont. Gisteren was een laaaaaaange dag op het werk. We mogen eigenlijk niet zoveel meer overwerken, maar we mogen ook nergens meer zonder toestemming van hogerhand 'nee' tegen zeggen. Dus ik werkte met operatieteam tot 21 uur :')
(En mijn wekker was om 5:15 uur gegaan die morgen :O

Nu dus rustig aan, genieten van de kleinere dingen. Zoals dat de tuin steeds verder in bloei raaktO+
pi_209025877
Ik heb echt helemaal niks met het koningshuis, dus geen gevlag met Koningsdag en ik volg de kroning nu ook niet.
(Hoewel die hoedenparade wel leuk is natuurlijk, maar het gaat teveel tegen m'n principes in :P )

We krijgen nog wel een vlag (erfenisje) dus dan kan 'ie wel hangen met 4 en 5 mei, dat vind ik dan nog wel mooi :)
pi_209025917
pi_209026319
Jezus wat een wanstaltigheid. Die overspelige hoer er ook naast :D
pi_209026332
Ff een game of thronesk explosietje?
pi_209026343
Och jommes, was ik maar julle tamponnetje O+
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 mei 2023 @ 12:14:09 #84
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209026465
Ik hou van deze poppenkast. Dus ja TV staat aan. O+
pi_209026495
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 12:14 schreef borisz het volgende:
Hier staat het ook aan. Vind dat wel mooi, zulke tradities, prachtig gezang
pi_209026559
Lekker inclusief feestje wel zo :D
pi_209026604
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 10:19 schreef MadMaster het volgende:
Een toast op de nieuwe koning…

[ afbeelding ]
De nutella king. 😂Knap gedaan van die meneer. _O_
  zaterdag 6 mei 2023 @ 12:20:51 #88
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209026612
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 12:20 schreef AnneX het volgende:

[..]
De nutella king. 😂Knap gedaan van die meneer. _O_
Het schijnt Marmite te zijn, maar dan nog is het knap gedaan… ;)
pi_209026628
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 12:14 schreef borisz het volgende:
Ik ook :D
pi_209026695
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 12:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die is van ver gekomen. Zal wel een glas fles wijn nodig hebben
Tussen de bedrijven door en na afloop. Ekte liefde :?
pi_209026710
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 12:26 schreef AnneX het volgende:

[..]
Die is van ver gekomen. Zal wel een glas fles wijn nodig hebben
Tussen de bedrijven door en na afloop. Ekte liefde :?
Zit lekker te knikkebollen :D
pi_209026926
Redelijk chanante zelfbevlekking...
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 mei 2023 @ 12:42:44 #93
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209026973
Ook maar even hier. Een behoorlijke negatieve recensie over Loetje borisz in CUL / Loetjes biefstuk

Krijg je nu het grote geld erachter zit ipv de oude Klinkhamer.
  Moderator zaterdag 6 mei 2023 @ 12:50:27 #94
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209027127
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 12:42 schreef borisz het volgende:
Ook maar even hier. Een behoorlijke negatieve recensie over Loetje borisz in CUL / Loetjes biefstuk

Oh, is het wel ooit iets geweest? Ken het alleen als keten namelijk.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 6 mei 2023 @ 12:51:57 #95
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209027161
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 12:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus wat een wanstaltigheid. Die overspelige hoer er ook naast :D
Wie?
En is het overspel als je er geld voor krijgt, of is het dan gewoon werk :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 mei 2023 @ 12:59:33 #96
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_209027310
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 12:50 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Oh, is het wel ooit iets geweest? Ken het alleen als keten namelijk.
Loetje was altijd gewoon een goede biefstuk en vooral die met kippenlevers en ui :9~
Heb wel een betere biefstukken gegeten, maar je kreeg toch altijd een goede biefstuk. Al weer zes jaar geleden voor het laatst gegeten en toen was het nog niet aan het grote geld geofferd. :s)
  zaterdag 6 mei 2023 @ 13:00:21 #97
35189 Troel
scherp en bot
pi_209027338
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 12:42 schreef borisz het volgende:

Ik heb onlangs een paar keer bij Loetje gegeten en zowel in Enschede als in Baarn kreeg ik gewoon links zeg maar ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 6 mei 2023 @ 13:10:56 #98
35189 Troel
scherp en bot
pi_209027559
@Dr_Flash: Is El Popo goed te doen? Kinderen gaan daar vandaag met hun pa eten :7
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 6 mei 2023 @ 13:14:35 #99
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_209027636
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 13:10 schreef Troel het volgende:
@:Dr_Flash: Is El Popo goed te doen? Kinderen gaan daar vandaag met hun pa eten :7
Geen flauw idee. Moet dat iets hier in Deventer zijn?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_209027978
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 12:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat krijg ik dus ook altijd door als ik haar zie :')

Wat mij betreft verder allemaal prima hoor. Beter dat ze samen gelukkig zijn want in principe mag iedereen van mij kiezen voor wie diegene wil kiezen, als die ander dat tenminste ook wil. Verder vind ik het voornamelijk zielig. Al die mensen in hun keurslijven. Ik kan ook met de Nederlandse Koningsdag nauwelijks kijken naar die meiden.

Edit; als ik mn empathie een beetje uitschakel vind ik het voornamelijk HILARISCH.
pi_209028196
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 13:35 schreef yinu het volgende:

[..]
Dat krijg ik dus ook altijd door als ik haar zie :')

Wat mij betreft verder allemaal prima hoor. Beter dat ze samen gelukkig zijn want in principe mag iedereen van mij kiezen voor wie diegene wil kiezen, als die ander dat tenminste ook wil. Verder vind ik het voornamelijk zielig. Al die mensen in hun keurslijven. Ik kan ook met de Nederlandse Koningsdag nauwelijks kijken naar die meiden.

Edit; als ik mn empathie een beetje uitschakel vind ik het voornamelijk HILARISCH.
Ik ben benieuwd hoe ze na afloop thuis die, vast niet lekker zittende, kleren uit trekken, geruite sloffen aan en met de voeten op de bank met een glas whisky zeggen..”dit hebben we ook gehad”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')