Ach, toch niet goedquote:Op vrijdag 5 mei 2023 16:03 schreef sigme het volgende:
voor @:lonaa
Ik had vandaag belletje met de dierenartsassistente, mijn favoriete. De bult is een kwaadaardig gezwel.
Assistente vindt net als dierenarts 1 en 2 dat je een 13 jaar oude hond niet moet willen opereren (hieraan). En ze was echt blij met mijn mededeling dat de Librela zo goed werkt![]()
Ben ook erg blij met een praktijk die echt gaat voor kwaliteit-van-leven.
Ik moet alleen de volgende keer wel even vragen of ze aan huis komen om De Daad te verrichten als het zover is.
Sorry, ik had het niet gezien, anders had ik wel even de plicht op me genomen.quote:
Ik ga uit van een paar maanden.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 16:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach, toch niet goedHoop dat het nog een lange tijd goed leefbaar blijft.
Let dan ook op. Er staat zo mooi "er kunnen nog zoveel posts in dit topic"quote:
Hehe, volgens mij heb ik echt een compleet verkeerd beeld van jouw leeftijd dan als je al 'oma' bentquote:Op vrijdag 5 mei 2023 16:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach @:sigme ook al slecht nieuws. Hier de diva maar even een extra knuffel (en een snoepje) gegeven.
Even wat blijer nieuws. Ik ben gisteren een soort surrogaat oma geworden. Vrienden van mij hebben een zoon gekregen. 20 uur werken en dan toch een keizersnede.
Hij noemt mij zijn "Nederlandse moeder" vandaar "oma"
Mooiquote:Op vrijdag 5 mei 2023 16:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach @:sigme ook al slecht nieuws. Hier de diva maar even een extra knuffel (en een snoepje) gegeven.
Even wat blijer nieuws. Ik ben gisteren een soort surrogaat oma geworden. Vrienden van mij hebben een zoon gekregen. 20 uur werken en dan toch een keizersnede.
Wat leukquote:Op vrijdag 5 mei 2023 16:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Welkom terug!quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat leuk
Gefeliciteerd.
Wij zijn weer thuisaangezien het hier de laatste jaren ook een ziekenboeg is met de katten ben ik altijd een beetje bang naar wat ik ga aantreffen. Maar ze lijken gewoon nog vrolijk
ze hebben alleen wel wat cadeaus in de vorm van kots achter gelaten
Ach de nietkrulquote:Op vrijdag 5 mei 2023 16:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ga uit van een paar maanden.
Die maandelijke injectie maakt dat hij de artritis niet voelt, maar het verhelpt niks. Dus hij slijt (hard).
Welkom bij de Oma'squote:Op vrijdag 5 mei 2023 16:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Welkom thuis!quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat leuk
Gefeliciteerd.
Wij zijn weer thuisaangezien het hier de laatste jaren ook een ziekenboeg is met de katten ben ik altijd een beetje bang naar wat ik ga aantreffen. Maar ze lijken gewoon nog vrolijk
ze hebben alleen wel wat cadeaus in de vorm van kots achter gelaten
Altijt.quote:
hahaha, ik word over ruim 2 maanden 62quote:Op vrijdag 5 mei 2023 17:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Hehe, volgens mij heb ik echt een compleet verkeerd beeld van jouw leeftijd dan als je al 'oma' bent
Ja was fijnquote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Welkom terug!
Alles naar wens geweest in de mini-vakantie?
Neuh, nog geen 3 dagen. En er kwam wel iemand iedere dag even kijken. Maar die kent de katten toch minder dan dat ik ze ken dus ben ik altijd bang dat ze iets mist ofzo.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jullie waren best lang toch Sarabi? Wat is de max voor jullie katten, alleen?
Ja dat idee krijg je dan welquote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Welkom thuis!
En dat zijn de mindere cadeautjes. Moeten jullie maar niet weggaan
Ahja! 2 nachten durf ik met duusent schoteltjes en schaaltjes nog wel aan, zonder bezoek, 3 of 4 met een bezoekje of 2... en bij meer gaat ze naar opi en omi met dr knapzakjequote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja was fijnzo'n 50 verschillende biertjes geproefd dus we hebben weer genoeg inspiratie
[..]
Neuh, nog geen 3 dagen. En er kwam wel iemand iedere dag even kijken. Maar die kent de katten toch minder dan dat ik ze ken dus ben ik altijd bang dat ze iets mist ofzo.
[..]
Ja dat idee krijg je dan welachja deze keer wel netjes op hun eigen dekentjes dus die zitten nu in de was.
Ook lekker.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh my myreala! De visboer hier is de enige die me nog nooit gelukt is
Wel net lekkere curry met kippendij op
Van Schuitemaker in de Princestraat?quote:Op vrijdag 5 mei 2023 18:58 schreef Myraela het volgende:
Omg, ik had zo'n geweldig TGTG-pakket van de visboer.Het was echt belachelijk veel voor 5 euro. Een grote tonijn wokschotel met echt zoveel vis, onwijs lekkere warm gerookte zalm, een bakje salade met Hollandse garnalen en dan nog 4 gebakken vissen en een bakje geroosterde aardappeltjes.
Een van de vissen was rode poon. Wat is dat eigenlijk lekker.Lekkerder dan kabeljauw.
Schuitemaker op de Voorstraat.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:33 schreef AnneX het volgende:
Van Schuitemaker in de Princestraat?
En ben je gewezen op bakker van Maanen in dezelfde straat?
Fijn dat ze uit logeren kunnen! Die van ons zouden daar helemaal gestrest door raken.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 19:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ahja! 2 nachten durf ik met duusent schoteltjes en schaaltjes nog wel aan, zonder bezoek, 3 of 4 met een bezoekje of 2... en bij meer gaat ze naar opi en omi met dr knapzakje
Mjaaa, tis kiezen uit een hoop impopulaire (voor haar) opties. Daarom alleen naar mn ouders als het wat langer is. Dan zit ze eerst 48 uur ineengedoken verstoptquote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Fijn dat ze uit logeren kunnen! Die van ons zouden daar helemaal gestrest door raken.
Maar goed ik kan niet herinneren wanneer we voor het laatst langer dan 4 nachten weg waren![]()
Oh ja, Haasnoot is ook een bekende naam. In Katwijk.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Schuitemaker op de Voorstraat.Ik ken bakker Van Maanen wel, ja. Al was dit van bakker Haasnoot, ook erg lekker.
Ik zit nu binnen. Ik vind het zo grappig hoe dat voor Katwijkers een enorme grens is, Katwijk binnen of Katwijk aan zee.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:36 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, Haasnoot is ook een bekende naam. In Katwijk.
Woon je aan Zee of in Binnen?
”Historisch gegroeid…”quote:Op vrijdag 5 mei 2023 20:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit nu binnen. Ik vind het zo grappig hoe dat voor Katwijkers een enorme grens is, Katwijk binnen of Katwijk aan zee.
Leuk is dat ja. Heb zulke gesprekken gehad met kinderen van diverse vrienden en in een geval nu met de kinderen van een van die kinderenquote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:14 schreef yinu het volgende:
Ik heb wel m’n neefje van 2 aan de telefoon gehad. Die praat nog grotendeels onverstaanbaar en snapt eigenlijk nog niet precies hoe een telefoon werkt, maar het klinkt net echt![]()
“Hawwo *variatie van mijn naam die er eigenlijk helemaal niet op lijkt*”
[Babbelt onverstaanbaar, de woorden ‘tewefoon’ en ‘brandweerauto’ kon ik er nog net uit opmaken]
[luistert niet naar mij]
“Daaag”
Hij belt ook vaak met oma![]()
Gefeliciteerd @:kaatje1, hopelijk heb jij over een jaar of 2 ook dit soort enorm schattige interacties met de nieuwe spruit.
Heerlijk is datquote:Op vrijdag 5 mei 2023 21:14 schreef yinu het volgende:
Ik heb wel m’n neefje van 2 aan de telefoon gehad. Die praat nog grotendeels onverstaanbaar en snapt eigenlijk nog niet precies hoe een telefoon werkt, maar het klinkt net echt![]()
“Hawwo *variatie van mijn naam die er eigenlijk helemaal niet op lijkt*”
[Babbelt onverstaanbaar, de woorden ‘tewefoon’ en ‘brandweerauto’ kon ik er nog net uit opmaken]
[luistert niet naar mij]
“Daaag”
Hij belt ook vaak met oma![]()
Gefeliciteerd @:kaatje1, hopelijk heb jij over een jaar of 2 ook dit soort enorm schattige interacties met de nieuwe spruit.
Heb net de klassenfoto met OpaSoda opgezocht 😉quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:49 schreef AnneX het volgende:
Wat een fijn nieuws zeg, Kaatje!
En wat een grappige ontdekking van de connectie van opa Clubsoda en jouw school.😎
quote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb net de klassenfoto met OpaSoda opgezocht 😉
Met een interessant stukje over knuffelbijen, volgens mij ging het daar hier vorig jaar over.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 13:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Interessant artikel over wilde bijen https://downtoearthmagazi(...)TyMj3GnEX6Jhz6OQvY00
quote:Knuffelbijen
Mahieu noemt nog een voorbeeld van greenwashing: ‘knuffelbijen’. Voor 50 euro koop je bij knuffelbijen.nl een koker met bijencocons en een insectenhotel. De bedoeling is dat je het hotel in de tuin hangt met de koker erbij, zodat de bijen kunnen uitvliegen. Daarna legt het vrouwtje eitjes in het bijenhotel, zodat je het volgende jaar weer ‘knuffelbijen’ hebt. Het concept is populair, want eind april waren alle bijen al uitverkocht.
Mahieu: “Ik snap best dat het in eerste instantie gezellig en groen klinkt: extra bijen in je tuin. Maar ik vind het niet verstandig om metselbijen, want dat zijn het, van één bepaalde kweker te verspreiden over het land. Het vergroot juist de druk op de bijen die in je directe omgeving leven. Je moet bijen uit eigen omgeving aantrekken, niet ergens anders vandaan. Bovendien is er kans dat de knuffelbijen verhongeren als ze in een tuin terecht komen waar niks voor ze te halen valt.”
Rustig en bedacht zijn de eerste woorden die bij me opkomen.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 07:40 schreef Clubsoda het volgende:
[..]![]()
hij was denk ik al met pensioen vanaf het moment dat ik me kan herinneren. Ik weet dus niet hoe hij als docent en directeur was maar prive was opa een vriendelijke, rustige en belezen man. Heel leuk om een stukje te horen van hoe je de school en hem herinnert
De mijnes doen het.quote:
Ik voorspel hier bij Elin buikloop. En da’s mijn schuld. Had de bak met yoghurt op het aanrecht laten staan toen ik ging douchenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De mijnes doen het.
Dora's ontlasting is nog steeds raar maar ze lijkt goede zin te hebben en is haar botje aan het rondgooien in de woonkamer.
Volgens mij zijn alleen Amalia en Beatrix daar.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:00 schreef Blues het volgende:
Wat een heerlijk kijkvoer, al die verschillende pakken/hoeden/petten/mutsen die ze aanhebben, die gezichten en dat weer!
Ik zet de stream net pas aan dus zie niet waar Willie zit.
Nee, Wim Lex en Max zijn er ook.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alleen Amalia en Beatrix daar.
Ahhhquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, Wim Lex en Max zijn er ook.
Maar die moesten gisteren eerst nog even een concertje bijwonen op de Amstel…
Ja met de Molquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, Wim Lex en Max zijn er ook.
Maar die moesten gisteren eerst nog even een concertje bijwonen op de Amstel…
Ik heb vanmorgen vroeg alleen het laatste deel van het bevrijdingsconcert gezien, dus ik heb geen idee welke Mol aanwezig was…quote:
Soy Kroonquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen vroeg alleen het laatste deel van het bevrijdingsconcert gezien, dus ik heb geen idee welke Mol aanwezig was…
Ik ben het alweer vergeten.... wij waren zijn naam kwijt en noemden hem gisteren toen we er langs zapten, ah daar heb je die eeehhhh mol!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, die heb ik wel gezien, samen met Claude (of zoiets).
Maar Soy was toch niet de Mol?
Jurre was de Mol…quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:13 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ben het alweer vergeten.... wij waren zijn naam kwijt en noemden hem gisteren toen we er langs zapten, ah daar heb je die eeehhhh mol!
Oh got ja. Nou dat is ook alweer weggezaktquote:
Ik ook. Ben vaak in Arizona (en Texas) geweest, prachtige natuur.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:15 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh got ja. Nou dat is ook alweer weggezakt
Ik kijk de Vlaamse mol nu (terug op npo) ik vind dat net ff wat leuker.
Lancelot boks!quote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook. Ben vaak in Arizona (en Texas) geweest, prachtige natuur.
Morgen de ontknoping, ik ga voor Lancelot.
Maar ik heb de Mol nog nooit goed voorspeld, dus di zal het wel niet zijn…
Ik weet het dit jaar echt niet meer. Ik wacht nog steeds op het moment dat Thomas terug komtquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook. Ben vaak in Arizona (en Texas) geweest, prachtige natuur.
Morgen de ontknoping, ik ga voor Lancelot.
Maar ik heb de Mol nog nooit goed voorspeld, dus die zal het wel niet zijn…
BBC is zoveel leuker dan dat geklets op de NPOquote:Op zaterdag 6 mei 2023 11:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgens mij zijn WA en M nog niet binnen.
Moest net lachen om de britse commentator, ging over een haar accessoire waar hij niet op kon komen. Het werd hair thingy
Hier staat het ook aan. Vind dat wel mooi, zulke tradities, prachtig gezangquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:14 schreef borisz het volgende:
Ik hou van deze poppenkast. Dus ja TV staat aan.
De nutella king. 😂Knap gedaan van die meneer.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 10:19 schreef MadMaster het volgende:
Een toast op de nieuwe koning…
[ afbeelding ]
Het schijnt Marmite te zijn, maar dan nog is het knap gedaan…quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
De nutella king. 😂Knap gedaan van die meneer.
Ik ookquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:14 schreef borisz het volgende:
Ik hou van deze poppenkast. Dus ja TV staat aan.
Die is van ver gekomen. Zal wel een glas fles wijn nodig hebbenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Och jommes, was ik maar julle tamponnetje
Zit lekker te knikkebollenquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Die is van ver gekomen. Zal wel een glas fles wijn nodig hebben
Tussen de bedrijven door en na afloop. Ekte liefde
Oh, is het wel ooit iets geweest? Ken het alleen als keten namelijk.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:42 schreef borisz het volgende:
Ook maar even hier. Een behoorlijke negatieve recensie over Loetje borisz in CUL / Loetjes biefstuk
Krijg je nu het grote geld erachter zit ipv de oude Klinkhamer.
Wie?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus wat een wanstaltigheid. Die overspelige hoer er ook naast
Loetje was altijd gewoon een goede biefstuk en vooral die met kippenlevers en uiquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh, is het wel ooit iets geweest? Ken het alleen als keten namelijk.
Ik heb onlangs een paar keer bij Loetje gegeten en zowel in Enschede als in Baarn kreeg ik gewoon links zeg maarquote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:42 schreef borisz het volgende:
Ook maar even hier. Een behoorlijke negatieve recensie over Loetje borisz in CUL / Loetjes biefstuk
Krijg je nu het grote geld erachter zit ipv de oude Klinkhamer.
Geen flauw idee. Moet dat iets hier in Deventer zijn?quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:10 schreef Troel het volgende:
@:Dr_Flash: Is El Popo goed te doen? Kinderen gaan daar vandaag met hun pa eten
Dat krijg ik dus ook altijd door als ik haar ziequote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Och jommes, was ik maar julle tamponnetje
Ik ben benieuwd hoe ze na afloop thuis die, vast niet lekker zittende, kleren uit trekken, geruite sloffen aan en met de voeten op de bank met een glas whisky zeggen..”dit hebben we ook gehad”quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:35 schreef yinu het volgende:
[..]
Dat krijg ik dus ook altijd door als ik haar zie![]()
Wat mij betreft verder allemaal prima hoor. Beter dat ze samen gelukkig zijn want in principe mag iedereen van mij kiezen voor wie diegene wil kiezen, als die ander dat tenminste ook wil. Verder vind ik het voornamelijk zielig. Al die mensen in hun keurslijven. Ik kan ook met de Nederlandse Koningsdag nauwelijks kijken naar die meiden.
Edit; als ik mn empathie een beetje uitschakel vind ik het voornamelijk HILARISCH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |