Hij slentert al vanaf de eerste minuut, hoe houdt hij dat vol???quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:47 schreef lojanda het volgende:
Bern is ondertussen ook behoorlijk aan het slenteren. Benieuwd of hij het gaat halen.
Ik vindt Bern tegenvallen qua conditie en dat als gymleraar.
Als gymleraar loop je toch niet dagelijks lange afstanden?quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:47 schreef lojanda het volgende:
Bern is ondertussen ook behoorlijk aan het slenteren. Benieuwd of hij het gaat halen.
Gymleraren doen zelf geen moer, ze geven alleen aan wat JIJ moet doenquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:47 schreef lojanda het volgende:
dat is spelletjes zitvleesquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:47 schreef lojanda het volgende:
Net zoals ICE ook regelmatig loopt te schreeuwen/commanderenquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gymleraren doen zelf geen moer, ze geven alleen aan wat JIJ moet doen![]()
Da's mijn school ervaring tenminste
Ja dat vind ik ookquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:50 schreef xsaskiax het volgende:
Wel jammer dat bijna iedereen nu naar binnen is gegaan en de lopers niet meer aanmoedigt, je merkt aan Isaac dat ze net even liepen te dollen en hem dat wel goed doet.
Ik zag hem niet, maar hoorde Bern ook lachen en kletsen
Niet alleen nu..ik vind vaak dat hij sloom is met sporten. Als je hem samen met Babette ziet sporten dan gaat Babette veel harder door terwijl Bern vaak niet voluit gaat.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:48 schreef engine het volgende:
[..]
Als gymleraar loop je toch niet dagelijks lange afstanden?
Zijn tactiek is om heel rustig te lopen en dat doet hij net zo lang als dat de rest bezig is. Vind het daarom net zo knap.
Ik ben blij dat de rest daar ook de bullshit gaat inzienquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:50 schreef xsaskiax het volgende:
Wel jammer dat bijna iedereen nu naar binnen is gegaan en de lopers niet meer aanmoedigt, je merkt aan Isaac dat ze net even liepen te dollen en hem dat wel goed doet.
Ik zag hem niet, maar hoorde Bern ook lachen en kletsen
Als ik hun samen die oefening zie voorbereiden zie ik ze allebei fanatiek bezig. Bern vind dat leuk om te doen. Nu loopt hij inderdaad heel langzaam maar hij loopt in tegenstelling tot genoeg anderen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Niet alleen nu..ik vind vaak dat hij sloom is met sporten. Als je hem samen met Babette ziet sporten dan gaat Babette veel harder door terwijl Bern vaak niet voluit gaat.
Tja en supportmanager Jeff doet helemaal niet mee...Valt me ook tegenquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:47 schreef lojanda het volgende:
Sort ofquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:56 schreef greysbones het volgende:
is dit ice's Pelgrimsroute naar Santiago de Compostella
Er zijn véél belangrijker zaken gaande in de Loodsquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:56 schreef greysbones het volgende:
Ice zou hem alleen moeten lopenquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er zijn véél belangrijker zaken gaande in de Loods![]()
[ afbeelding ]
Isaac begint zijn verstand én de greep te verliezen.. heel aangenaam om te zienquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ice zou hem alleen moeten lopen
met elk uur een andere deelnemer op zijn rug
Hij begint idd in vol tempo maar voor een gymleraar is hij snel uitgeblust.. dat vind ik dan..quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
Als ik hun samen die oefening zie voorbereiden zie ik ze allebei fanatiek bezig. Bern vind dat leuk om te doen. Nu loopt hij inderdaad heel langzaam maar hij loopt in tegenstelling tot genoeg anderen.
ik vind Bern vlees noch visquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij begint idd in vol tempo maar voor een gymleraar is hij snel uitgeblust.. dat vind ik dan..
Jeff is helemaal niet van het sporten.. tenminste dat niet hier in de loods. Ik weet niet wat hij buiten doet maar hier zie ik er weinig van.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:54 schreef mangalie het volgende:
[..]
Tja en supportmanager Jeff doet helemaal niet mee...Valt me ook tegen
quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:56 schreef greysbones het volgende:
Daar had Babette het vanmorgen over tegen Isaac, volgens mij had hij daar nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:56 schreef greysbones het volgende:
Babette is ook niet zo van het sporten, maar loopt vandaag zelfs Isaac eruitquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jeff is helemaal niet van het sporten.. tenminste dat niet hier in de loods. Ik weet niet wat hij buiten doet maar hier zie ik er weinig van.
paddle en badmintonquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jeff is helemaal niet van het sporten.. tenminste dat niet hier in de loods. Ik weet niet wat hij buiten doet maar hier zie ik er weinig van.
Nou Babette sport best wel hoor. Zeker nu het beter weer wordt en ze het buiten kunnen doen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Babette is ook niet zo van het sporten, maar loopt vandaag zelfs Isaac eruit
ik heb hem hier zien volleyballen, badmintonnen en tafeltennissen (en slagballen)quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar nog altijd minder snel dan die andere die nu geen 9 uur gelopen hebbenquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij begint idd in vol tempo maar voor een gymleraar is hij snel uitgeblust.. dat vind ik dan..
jij gelooft dat Ice dit zelf heeft bedacht?quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
Ik denk dat Febo eerder pissed-off is met Isaacs mallotige loopgrapje.. extra avond en nachtshifts in het weekend ook nog
Volgens mij heeft hij geen idee waar dat ligtquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:56 schreef greysbones het volgende:
Nee, totaal niet sportief...Maar heeft sportmanagement gedaan.. Snap het ook niet.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja ik wel. En dat hij inmiddels ook heel veel spijt daarvan heeft.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij gelooft dat Ice dit zelf heeft bedacht?![]()
![]()
Isaac=Febo dus dat is gewoon onderling geregeld.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
Ik denk dat Febo eerder pissed-off is met Isaacs mallotige loopgrapje.. extra avond en nachtshifts in het weekend ook nog
Ah... U heeft een puntquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij gelooft dat Ice dit zelf heeft bedacht?![]()
![]()
ik geloof er niks vanquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik wel. En dat hij inmiddels ook heel veel spijt daarvan heeft.
Ze zei: Ben je vies van me?quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:07 schreef pingu66 het volgende:
Zoë geeft een slok cola aan Bep. Wil je ook vraagt Zoë aan Isaac.
Nee dank je zegt Isaac.
Zoë op haar Zoë"s toontje: hoezo ben je hier van me???
vies van mequote:Op zaterdag 29 april 2023 20:07 schreef pingu66 het volgende:
Nee dank je zegt Isaac.
Zoë op haar Zoë"s toontje: hoezo ben je hier van me???
Oké.. dus buiten is hij behoorlijk sportief. Hij zal in de loods niet zoveel zin hebben en banjert hij lieverquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
paddle en badminton
badminton heeft hij op professioneel niveau gespeeld
Ze gaan 24 uur lopen althans een paar vanmorgen om 11 uur begonnenquote:
quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik wel. En dat hij inmiddels ook heel veel spijt daarvan heeft.
ik zou haar gelijk in dat zwembad dumpenquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:07 schreef pingu66 het volgende:
Nee dank je zegt Isaac.
Zoë op haar Zoë"s toontje: hoezo ben je vies van me???
Zou niet weten waarom. Maar goed, als jij dat denktquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof er niks van![]()
al die tijd niks verzonnen behalve die 10000 stappen en nu 24 uur lopen
ik zeg FEBO
Dat is waarquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
Maar nog altijd minder snel dan die andere die nu geen 9 uur gelopen hebben
Aaaah en van Bern vind je het niet kunnen ???quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Oké.. dus buiten is hij behoorlijk sportief. Hij zal in de loods niet zoveel zin hebben en banjert hij liever![]()
Ik kan me ook wel voorstellen dat er bewoners zijn die daar veel eerder moe zijn terwijl ze daar veel minder doen als wat ze normaal doen buiten. Zo’n jaar is echt wel vermoeiend als je zo geleefd wordt.
Die gluipkut wel bij JW in bed als het donker wordtquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:08 schreef Dotteke het volgende:
Eunice loopt er nog vrolijk en soepel bij zeg
hij heeft tussendoor wel af en aan gesport in de loodsquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Oké.. dus buiten is hij behoorlijk sportief. Hij zal in de loods niet zoveel zin hebben en banjert hij liever![]()
Ik kan me ook wel voorstellen dat er bewoners zijn die daar veel eerder moe zijn terwijl ze daar veel minder doen als wat ze normaal doen buiten. Zo’n jaar is echt wel vermoeiend als je zo geleefd wordt.
Misschien heeft Bern daar ook last van, ze hebben daar zo'n andere leefgewoonte, dat is niet te vergelijken met thuis.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Met welk doel? Of is dat in deze context een hele domme vraag?quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gaan 24 uur lopen althans een paar vanmorgen om 11 uur begonnen
Ik ook nietquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom. Maar goed, als jij dat denkt
Ik hoop toch zo dat zij op de stip komt en niet op kantoor.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:07 schreef pingu66 het volgende:
Nee dank je zegt Isaac.
Zoë op haar Zoë"s toontje: hoezo ben je vies van me???
Dat is de grote vraag hier ook... Het Nutquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Met welk doel? Of is dat in deze context een hele domme vraag?
Het gebruikelijke geblaat van JWquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:10 schreef greysbones het volgende:
JW als ik hier aan zou beginnen maak ik het ook af
al zou ik kruipend moeten
daarom begin ik er niet aan![]()
Kan niet zegt JW net samen slapenquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die gluipkut wel bij JW in bed als het donker wordt
Die krijg je ook niet kapot..quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:08 schreef Dotteke het volgende:
Eunice loopt er nog vrolijk en soepel bij zeg
Ik las zojuist dat het moet van FEBOquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Zonder doel... wel een zwembad een basket en een hotttube.. en oh ja morgen is ICE's dochter toevallig jarig .. zal ook wel weer een groot bos bloemen en een kadootje van hem krijgen .quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:09 schreef tonja het volgende:
[..]
De dochter van Isaac is jarig ze wordt 12 jaar hij wilde wat doen. Dus eigenlijk lopen ze zo maar ze krijgen er niets voorquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Niet kunnen dat maak jij er vanquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:09 schreef mangalie het volgende:
[..]
Aaaah en van Bern vind je het niet kunnen ???
Dat zal zeker invloed hebben..quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien heeft Bern daar ook last van, ze hebben daar zo'n andere leefgewoonte, dat is niet te vergelijken met thuis.
Dat snap ik wel. Ik zou ook niet naast die politiek correcte saaie oetlul willen lopenquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:15 schreef Dotteke het volgende:
Ik zie `Bern het grootste gedeelte alleen lopen.
Geef haar eens ongelijk, waarom zou ze het niet doen. Lekker laten glibberen samenquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah.. samen in bed liggen is GluipKutje niet vies van.. dat heeft ze vanmorgen ook laten zien
Wel jammer want het is een super gezellige gastquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:15 schreef Dotteke het volgende:
Ik zie `Bern het grootste gedeelte alleen lopen.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wel jammer want het is een super gezellige gast
Gluipkutje houdt dan op haar beurt wel van een rijke Witman met een goed pensioenquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:14 schreef greysbones het volgende:
Zoe
Hij houdt gewoon van een import bruidje(over JW en Eunice als ik het goed heb)
Vind hem best meevallen. Zouden meer mensen moeten doen dan was er minder ellende op de wereld met al die opgeblazen standjes van tegenwoordigquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Ik zou ook niet naast die politiek correcte saaie oetlul willen lopen
hand in handquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:17 schreef xsaskiax het volgende:
JW en Eunice lopen rond als 2 verliefde pubers
Leuk toch. Ik vind het wel leuk om te zien.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:17 schreef xsaskiax het volgende:
JW en Eunice lopen rond als 2 verliefde pubers
Hij doet heel fanatiek paddle.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dit is anders zal JW denken.... hij heeft het volgens mij niet zo op homo's (zachtjes uitgedrukt)quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
hand in hand
wat hij zo vreselijk vond bij Imi en Rupie
Ach ja, er zit geen kwaad bij. Er zit helemaal niets bijquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind hem best meevallen. Zouden meer mensen moeten doen dan was er minder ellende op de wereld met al die opgeblazen standjes van tegenwoordig
Dat denk ik dus ook.. is weer een vooroordeel maar vraag me af of haar ex waar ze kinderen mee heeft ook een oudere man is met centen en haar in Mexico heeft leren kennen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gluipkutje houdt dan op haar beurt wel van een rijke Witman met een goed pensioen
Hij lijkt totaal veranderdquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk toch. Ik vind het wel leuk om te zien.
2 mannen vind hij vreselijk, denk ik.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
hand in hand
Ik denk ook dat Esther een behoorlijk verstikkende werking op hem had.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij lijkt totaal veranderd
Net zei hij tegen Eunice dat hij altijd al zo geweest is maar dat hij tot voor kort geen 'prikkels' kreeg om zo te zijn
Toch bijzonder dat gescheld en pestgedrag meer waardering krijgt.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind hem best meevallen. Zouden meer mensen moeten doen dan was er minder ellende op de wereld met al die opgeblazen standjes van tegenwoordig
quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:19 schreef engine het volgende:
"Met een wijntje wegspoelen"
Tot zover de sportcarričre van Jeff.
Maar of het er dan beter of gezelliger van wordtquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vertelde Eunice vandaag tegen (volgens mij) Babette en ook hoe JW tegenover Esther stond. Was best interessant om te horen (ook haar kant van het verhaal)quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Esther een behoorlijk verstikkende werking op hem had.
Jij bent voor meer ellende?quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar of het er dan beter of gezelliger van wordt
Ze zijn aan het drinken. Misschien wordt het nog wat vanavondquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
Gezapige Waardeloze Ouwe Lullen Bejaarde Loods Show...![]()
Daar heb ik de streams helemaal net voor aan
Terwijl hij zo ook met Esther liep.. die hield ook altijd zijn hand vast in zijn jaszak.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
hand in hand
quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Ach ja, er zit geen kwaad bij. Er zit helemaal niets bij
Of ik dat ga volhouden....quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze zijn aan het drinken. Misschien wordt het nog wat vanavond
Eindelijkquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:23 schreef xsaskiax het volgende:
hee het schilderij van Moraima begint op een leeuw te lijken
Nee hoor want dat vind ik ook verschrikkelijk. Ergens in het midden zou mooi zijnquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:19 schreef engine het volgende:
[..]
Toch bijzonder dat gescheld en pestgedrag meer waardering krijgt.
Dan werkt het systeemquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:23 schreef xsaskiax het volgende:
hee het schilderij van Moraima begint op een leeuw te lijken
En Moirama vind het leukquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:24 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind het vreselijk dat schilderen op nummer
Het is ff wat anders dan dat groepsspelletjes gevoel...quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:24 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind het vreselijk dat schilderen op nummer
Zeker niet maar er mogen wel prikkels zijn. Ik zou van zo’n “man” als Bern helemaal gek worden. Die loopt werkelijk nergens mee voor op. Altijd afwachtend. Ik heb het gevoel dat eigenlijk Sasha eerder hem moet beschermen dan andersom.quote:
Dat kan hoor. Je hoeft heus niet verplicht in de Bern fanclub. Maar ik zie hem niemand kwaad doen en het verbaasd mij dan ook dat het commentaar op Bern net zo heftig is als op bijv. Wanda of Sas...quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zeker niet maar er mogen wel prikkels zijn. Ik zou van zo’n “man” als Bern helemaal gek worden. Die loopt werkelijk nergens mee voor op. Altijd afwachtend. Ik heb het gevoel dat eigenlijk Sasha eerder hem moet beschermen dan andersom.
Nee van zulke types word ik niet warm of koud van.
Bern is een slaplul.. hij komt echt wel in agressievere actie zodra zijn naam op het Eliminatie scherm verschijnt als 2e of 3e ... zoals meerde dooie deelnemers zich "veilig" voelen daarquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:29 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan hoor. Je hoeft heus niet verplicht in de Bern fanclub. Maar ik zie hem niemand kwaad doen en het verbaasd mij dan ook dat het commentaar op Bern net zo heftig is als op bijv. Wanda of Sas...
Hij kan het ook nooit meer goed doen. Hij moet zich uitspreken maar als hij iets zegt moet hij zijn bek houden.
Ik ben niet bij een fanclub.. van niemand. Ik wel bewoners waar ik liever naar kijk, gewoon omdat ik daar vrolijk van word. Dat wordt ik van Bern niet, daar krijg ik eerder slaap van. Ik zeg ook helemaal niet dat het een slecht persoon is maar ik vind hem gewoon heel erg saai en voegt voor mij totaal maar dan ook echt helemaal niets toe. En volgens mij mag dat..quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:29 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan hoor. Je hoeft heus niet verplicht in de Bern fanclub. Maar ik zie hem niemand kwaad doen en het verbaasd mij dan ook dat het commentaar op Bern net zo heftig is als op bijv. Wanda of Sas...
Hij kan het ook nooit meer goed doen. Hij moet zich uitspreken maar als hij iets zegt moet hij zijn bek houden.
Wat denk je van de eenzijdige voeding. Energie wat je kwijtraakt. Bern is ook mog eens veel afgevallenquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien heeft Bern daar ook last van, ze hebben daar zo'n andere leefgewoonte, dat is niet te vergelijken met thuis.
Dat mag zekerquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ben niet bij een fanclub.. van niemand. Ik wel bewoners waar ik liever naar kijk, gewoon omdat ik daar vrolijk van word. Dat wordt ik van Bern niet, daar krijg ik eerder slaap van. Ik zeg ook helemaal niet dat het een slecht persoon is maar ik vind hem gewoon heel erg saai en voegt voor mij totaal maar dan ook echt helemaal niets toe. En volgens mij mag dat..
Plus de verveling, daar loop je echt op leeg, daar kan je al je energie aan kwijt raken.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:35 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Wat denk je van de eenzijdige voeding. Energie wat je kwijtraakt. Bern is ook mog eens veel afgevallen
Waarschijnlijk gaat dat weer fout Mirthe kennendequote:Op zaterdag 29 april 2023 20:38 schreef greysbones het volgende:
Mirthe mist wat
ze hebben de grijze gemist en loopt nu met verf van anderen
dat wordt weer wat
Heeft Mirthe ook dyscalculie?quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:39 schreef Sestra666 het volgende:
mirthe kan niet eens schilderen op nr
Ik zou dat wel met een klein korreltje zout nemenquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:40 schreef engine het volgende:
Mirthe haar verf is verwisseld door iemand
Alles wat bij Mirthe fout gaat komt door een anderquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:40 schreef engine het volgende:
Mirthe haar verf is verwisseld door iemand
Ahhh dat zal het zijn.. dat snappen ze niet natuurlijkquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:42 schreef greysbones het volgende:
is het de orginele ravensburg
of een goedkopere
dan heb je kans dat je zelf nog een kleur moet mixen
quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:44 schreef Puzzie het volgende:
maar het mag niet te hard worden besproken
Dat is dan omdat Jasper heel goed tegen kritiek kan en zijn mond goed kan houdenquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:43 schreef Puzzie het volgende:
Bep denkt dat Wanda en Jap goed met elkaar kunnen als koppel
Ja heel klein beetje chaotisch somsquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Alles wat bij Mirthe fout gaat komt door een andertandenborstels kwijt..shampoo gestolen en noem maar op. Heb je weleens haar kast vanbinnen gezien
quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ja heel klein beetje chaotisch soms![]()
Ik houd daar wel van. Krijg jeuk van mensen die alles tot in detail organiseren altijd.
Dat was niet wat Bep zeiquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is dan omdat Jasper heel goed tegen kritiek kan en zijn mond goed kan houden
quote:
Phoe gelukkig niet de enige hierquote:
Nee vooral van zijn voeten geloof ik. Hij wil er wel voor gaan.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heeft hij last van zijn borststreek?
omdat Bern niet heel veel aansluiting heeftquote:
Respectquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:48 schreef engine het volgende:
[..]
Nee vooral van zijn voeten geloof ik. Hij wil er wel voor gaan.
Meerdere dan toch? Eunice Bern en Babette ookquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:48 schreef engine het volgende:
Ice heeft inmiddels een marathonafstand afgelegd.
Dat vind ik wel sneu voor hemquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat Bern niet heel veel aansluiting heeft
quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:49 schreef KinKiJan het volgende:
En dan maandag een zware eliminatie opdracht, helft lam van het sjouwen
Sas loopt met hemquote:
hij heeft er zelf ook niet heel veel moeite voor gedaanquote:
Ice is de enige die een horloge om heeft die het bijhoudt. Babette heeft inmiddels waarschijnlijk twee marathons gelopen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Meerdere dan toch? Eunice Bern en Babette ook
Hij heeft er totaal niet in geïnvesteerd.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft er zelf ook niet heel veel moeite voor gedaan
Oké.. wist niet dat Isaac alleen een horloge om heeft.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ice is de enige die een horloge om heeft die het bijhoudt. Babette heeft inmiddels waarschijnlijk twee marathons gelopen.
Wat kan zij eigenlijk welquote:
Dat is wel onzin. Er zijn ook veel mensen vertrokken waar hij goed mee was en behalve Jeff heeft hij geen vijanden in de loods.....en Jeff heeft geen enkele reden om Bern als vijand te hebben....die is bang denk ik.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij heeft er totaal niet in geïnvesteerd.
Er loopt daar ook niet veel rond waarmee je een leuk gesprek zou willen...quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij heeft er totaal niet in geïnvesteerd.
Jeff heeft iemand nodig om tegenaan te trappen, een pispaal.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:53 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is wel onzin. Er zijn ook veel mensen vertrokken waar hij goed mee was en behalve Jeff heeft hij geen vijanden in de loods.....en Jeff heeft geen enkele reden om Bern als vijand te hebben....die is bang denk ik.
Ja dat dus. Nu iedere keer weer bezig tegen Bern.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Jeff heeft iemand nodig om tegenaan te trappen, een pispaal.
Pestkop is het.
Ik heb het niet over vijanden.. niet gelijk weer het tegenovergestelde denkenquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:53 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is wel onzin. Er zijn ook veel mensen vertrokken waar hij goed mee was en behalve Jeff heeft hij geen vijanden in de loods.....en Jeff heeft geen enkele reden om Bern als vijand te hebben....die is bang denk ik.
Klopt idd maar je kan ook wat over koetjes en kalfjes praten.. niet altijd leuk maar op zo’n dag wel gezellig ipv de hele tijd alleen lopen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:53 schreef mangalie het volgende:
[..]
Er loopt daar ook niet veel rond waarmee je een leuk gesprek zou willen...
quote:
Zoals Ice. Die loopt al de hele dag alleen maar daar zeg je niks over..quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt idd maar je kan ook wat over koetjes en kalfjes praten.. niet altijd leuk maar op zo’n dag wel gezellig ipv de hele tijd alleen lopen.
Nou die loopt echt niet de hele dag alleen.. iedereen heeft al even met hem gelopen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Zoals Ice. Die loopt al de hele dag alleen maar daar zeg je niks over..
Ik vind het echt onzin.
quote:
Die moeder van Jeff is natuurlijk ook een topwijffiequote:Op zaterdag 29 april 2023 20:57 schreef greysbones het volgende:
Jeff
vergeleken met mijn moeder was Esther een oud wijf
(ze hadden het over Janet, dat ze als zij zo oud waren wel heel gelukkig mochten zijn als ze nog zo waren)
Ik ben er ook weg vanquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:58 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Nou ik ga even boksen kijken....tot straks als jullie klaar zijn met zeiken op Bern.
Als Jeff mee zou doen, zou er aan het eind alleen nog een skelet rondlopen. En gelukkig was Jeff er om met Wendy te koken, moet ook gebeuren.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:48 schreef mangalie het volgende:
Sportmanager : ik kan alles" staat er met een dikke jas en biertje bij..![]()
Dit is de beste rotsmoes die ik hierover tot nu toe heb gehoordquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als Jeff mee zou doen, zou er aan het eind alleen nog een skelet rondlopen. En gelukkig was Jeff er om met Wendy te koken, moet ook gebeuren.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als Jeff mee zou doen, zou er aan het eind alleen nog een skelet rondlopen. En gelukkig was Jeff er om met Wendy te koken, moet ook gebeuren.
ja precies die heeft er een flinke tempo inzitten.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ice is de enige die een horloge om heeft die het bijhoudt. Babette heeft inmiddels waarschijnlijk twee marathons gelopen.
Echt hoor, Babette blijft er flink het tempo inhoudenquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:02 schreef maryo55 het volgende:
[..]
ja precies die heeft er een flinke tempo inzitten.
Volgens mij zijn ze vanmorgen om 11 uur begonnen, dus nog 14 uur te gaan.quote:
Bern zijn loopje ziet er niet goed uitquote:
En dan een nacht zonder slaap.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze vanmorgen om 11 uur begonnen, dus nog 14 uur te gaan.
Ze zijn nog niet eens op de helft
Isaac had het eerder wel over dat hij M&M's mee had....wellicht gelekt uit de rugzakquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bern zijn loopje ziet er niet goed uit
Hij ziet nu zelfs een M&M op de grond, hij is aan het hallucineren
Ik heb er ook een hard hoofd in, ik heb nog het meeste vertrouwen in Babette, die loopt nog steeds alsof ze net begonnen is.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan een nacht zonder slaap.
Moet het nog zien of ze het redden.
Dit is een makkelijk gedeelte met muziek en bewoners die mee willen wandelen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan een nacht zonder slaap.
Moet het nog zien of ze het redden.
Zie je wel, de waarheid komt altijd aan het lichtquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:07 schreef engine het volgende:
[..]
Isaac had het eerder wel over dat hij M&M's mee had....wellicht gelekt uit de rugzak
Nog maar 14 uurtjesquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:08 schreef spapaars het volgende:
Kom op Bern, nog 14 uurtjes.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze loopt sinds 11 uur vanochtendquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:09 schreef woxxel het volgende:
Maar loopt babette nu sinds cvanochtend of heeft ze pauzes
Babette loopt vanaf vanmorgen, ze is alleen even gestopt om pleisters te plakken.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:09 schreef woxxel het volgende:
Die tenen van Babette hebben betere tijden gekend.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er ook een hard hoofd in, ik heb nog het meeste vertrouwen in Babette, die loopt nog steeds alsof ze net begonnen is.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:09 schreef woxxel het volgende:
quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die tenen van Babette hebben betere tijden gekend.
[ afbeelding ]
Zijn pluisjes van haar zwarte sokken.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helemaal nergensquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:12 schreef woxxel het volgende:
En waar doen ze het voor?
ik heb de hele dag niet kunnen kijken
Ja die zagen er nogal goor uitquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor de lol en voor ons, dat we eens iets anders te zien hebben dan kaartende en biljartende mensen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:12 schreef woxxel het volgende:
En waar doen ze het voor?
ik heb de hele dag niet kunnen kijken
quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:14 schreef woxxel het volgende:
[..]
Oke! Dan beginnen ze echt door te draaien.
Doelloos rondjes lopen
OOOh wat erg..Iemand loopt enkele uren heeft vieze voeten....GADVERDEGADVER,quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Babette heeft volgens mij de dubbele afstand afgelegd, ze haalt Isaac constant inquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Meerdere dan toch? Eunice Bern en Babette ook
Isaac doet het voor zijn dochter die 12 is geworden vandaag. Hij wilde iets doen op deze dag.Dacht eerst aan 12 uur lopen maar is toch voor 24 uur gegaan. `daarstraks liet hij wel blijken dat hij daar nu een beetje splijt van heeft.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor de lol en voor ons, dat we eens iets anders te zien hebben dan kaartende en biljartende mensen.
Morgen marathon met 24 uur rummiekuppen....quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:14 schreef woxxel het volgende:
[..]
Oke! Dan beginnen ze echt door te draaien.
Doelloos rondjes lopen
Wat kan Zoë eigenlijk wel ???quote:
Ow ja, zoiets hoorde ik al. Maar ik dacht dat ze morgen jarig was, al doet dat er niet veel toequote:Op zaterdag 29 april 2023 21:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Isaac doet het voor zijn dochter die 12 is geworden vandaag. Hij wilde iets doen op deze dag.Dacht eerst aan 12 uur lopen maar is toch voor 24 uur gegaan. `daarstraks liet hij wel blijken dat hij daar nu een beetje splijt van heeft.
Ze heeft de vaart er goed in zittenquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Babette heeft volgens mij de dubbele afstand afgelegd, ze haalt Isaac constant in
quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja, zoiets hoorde ik al. Maar ik dacht dat ze morgen jarig was, al doet dat er niet veel toe
over een uur ligt ze in bedquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:20 schreef Deisyy het volgende:
Zoe blijft de hele nacht op voor de gezel.
1 kilo fruit afwegenquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wat kan Zoë eigenlijk wel ???
Zichzelf opmaken lukt in mijn ogen ook niet echt/echt niet![]()
Geen idee waar zij nou goed in is....
O hoorde hem vanmiddag vertellen dat hij voor de verjaardag van zijn dochter deed dus ik ging er vanuit dat ze vandaag jarig wasquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja, zoiets hoorde ik al. Maar ik dacht dat ze morgen jarig was, al doet dat er niet veel toe
quote:
ze is wel goed in haar corvee taken, dat moet je haar nageven. En het opruimen en wassen.quote:
morgenquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hoorde hem vanmiddag vertellen dat hij voor de verjaardag van zijn dochter deed dus ik ging er vanuit dat ze vandaag jarig was
En hij gaat morgen nog een taart maken om het te vierenquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hoorde hem vanmiddag vertellen dat hij voor de verjaardag van zijn dochter deed dus ik ging er vanuit dat ze vandaag jarig was
Glory 85quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:58 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Nou ik ga even boksen kijken....tot straks als jullie klaar zijn met zeiken op Bern.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:22 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
ze is wel goed in haar corvee taken, dat moet je haar nageven. En het opruimen en wassen.
hij heeft niks om zich voor te schamen als hij stoptquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het lijkt steeds erger te worden....
Hij gaat hier ontzettende spierpijn van krijgen, hij zet zijn benen heel onnatuurlijk neer.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het lijkt steeds erger te worden....
Vanaf het begin loopt Bern al heel rustig te slenteren, maar het laatste uur zie je hem steeds moeilijker gaan lopen (niet raar natuurlijk na zoveel uur)quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:08 schreef woxxel het volgende:
Ik denk dat ie kapotte voeten heeft.
Zoals hij nu slentert gaat ie alleen maar meer pijn krijgen.
Hij kan beter stoppen als t nog xo lang moet
Als hij nog lopen kan morgenquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hij gaat morgen nog een taart maken om het te vieren
Ook op van die schoenen die niks voorstellen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft niks om zich voor te schamen als hij stopt
en jezelf helemaal stuk lopen is ook niet echt handig
goffer ik wist dat ik iets wereldschokkends vergeten was..... en ze gooit het minstens 1 keer in de week naar de hoofden van anderen..... tja... en vergeet Groningen/Groningen vooral niet (pffffff als je dāār trots op moet zijn...)quote:
oh ja en anderen commanderen bleek vooral de laatste dagenquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:22 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
ze is wel goed in haar corvee taken, dat moet je haar nageven. En het opruimen en wassen.
Je ziet dat Rupert het er moeilijker mee heeft dan in het begin. `Imadiddin stapt er nog net zo makkelijk overquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:26 schreef Deisyy het volgende:
Ima en Rupie hebben vandaag ook aardig wat stappen gezet.
wat maakt het uit, die kutregie miste het tochquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:30 schreef greysbones het volgende:
Eunice wil net zo als Rupie doen
maar Rupie heeft de moves
Rupie perste er zojuist nog wel wat leuke dansmoves uitquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ziet dat Rupert het er moeilijker mee heeft dan in het begin. `Imadiddin stapt er nog net zo makkelijk over
Rupie danst er doorheenquote:Op zaterdag 29 april 2023 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ziet dat Rupert het er moeilijker mee heeft dan in het begin. `Imadiddin stapt er nog net zo makkelijk over
Jaja, opdat we het maar niet vergeten.....quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
goffer ik wist dat ik iets wereldschokkends vergeten was..... en ze gooit het minstens 1 keer in de week naar de hoofden van anderen..... tja... en vergeet Groningen/Groningen vooral niet (pffffff als je dāār trots op moet zijn...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |