Ik denk ook dat Esther een behoorlijk verstikkende werking op hem had.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij lijkt totaal veranderd
Net zei hij tegen Eunice dat hij altijd al zo geweest is maar dat hij tot voor kort geen 'prikkels' kreeg om zo te zijn
Toch bijzonder dat gescheld en pestgedrag meer waardering krijgt.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind hem best meevallen. Zouden meer mensen moeten doen dan was er minder ellende op de wereld met al die opgeblazen standjes van tegenwoordig
quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:19 schreef engine het volgende:
"Met een wijntje wegspoelen"
Tot zover de sportcarrière van Jeff.
Maar of het er dan beter of gezelliger van wordtquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind hem best meevallen. Zouden meer mensen moeten doen dan was er minder ellende op de wereld met al die opgeblazen standjes van tegenwoordig
Dat vertelde Eunice vandaag tegen (volgens mij) Babette en ook hoe JW tegenover Esther stond. Was best interessant om te horen (ook haar kant van het verhaal)quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Esther een behoorlijk verstikkende werking op hem had.
Jij bent voor meer ellende?quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar of het er dan beter of gezelliger van wordt
Ze zijn aan het drinken. Misschien wordt het nog wat vanavondquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
Gezapige Waardeloze Ouwe Lullen Bejaarde Loods Show...![]()
Daar heb ik de streams helemaal net voor aan
Terwijl hij zo ook met Esther liep.. die hield ook altijd zijn hand vast in zijn jaszak.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
hand in hand
wat hij zo vreselijk vond bij Imi en Rupie
quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Ach ja, er zit geen kwaad bij. Er zit helemaal niets bij
Of ik dat ga volhouden....quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze zijn aan het drinken. Misschien wordt het nog wat vanavond
Eindelijkquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:23 schreef xsaskiax het volgende:
hee het schilderij van Moraima begint op een leeuw te lijken
Nee hoor want dat vind ik ook verschrikkelijk. Ergens in het midden zou mooi zijnquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:19 schreef engine het volgende:
[..]
Toch bijzonder dat gescheld en pestgedrag meer waardering krijgt.
Dan werkt het systeemquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:23 schreef xsaskiax het volgende:
hee het schilderij van Moraima begint op een leeuw te lijken
En Moirama vind het leukquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:24 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind het vreselijk dat schilderen op nummer
Het is ff wat anders dan dat groepsspelletjes gevoel...quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:24 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind het vreselijk dat schilderen op nummer
Zeker niet maar er mogen wel prikkels zijn. Ik zou van zo’n “man” als Bern helemaal gek worden. Die loopt werkelijk nergens mee voor op. Altijd afwachtend. Ik heb het gevoel dat eigenlijk Sasha eerder hem moet beschermen dan andersom.quote:
Dat kan hoor. Je hoeft heus niet verplicht in de Bern fanclub. Maar ik zie hem niemand kwaad doen en het verbaasd mij dan ook dat het commentaar op Bern net zo heftig is als op bijv. Wanda of Sas...quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zeker niet maar er mogen wel prikkels zijn. Ik zou van zo’n “man” als Bern helemaal gek worden. Die loopt werkelijk nergens mee voor op. Altijd afwachtend. Ik heb het gevoel dat eigenlijk Sasha eerder hem moet beschermen dan andersom.
Nee van zulke types word ik niet warm of koud van.
Bern is een slaplul.. hij komt echt wel in agressievere actie zodra zijn naam op het Eliminatie scherm verschijnt als 2e of 3e ... zoals meerde dooie deelnemers zich "veilig" voelen daarquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:29 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan hoor. Je hoeft heus niet verplicht in de Bern fanclub. Maar ik zie hem niemand kwaad doen en het verbaasd mij dan ook dat het commentaar op Bern net zo heftig is als op bijv. Wanda of Sas...
Hij kan het ook nooit meer goed doen. Hij moet zich uitspreken maar als hij iets zegt moet hij zijn bek houden.
Ik ben niet bij een fanclub.. van niemand. Ik wel bewoners waar ik liever naar kijk, gewoon omdat ik daar vrolijk van word. Dat wordt ik van Bern niet, daar krijg ik eerder slaap van. Ik zeg ook helemaal niet dat het een slecht persoon is maar ik vind hem gewoon heel erg saai en voegt voor mij totaal maar dan ook echt helemaal niets toe. En volgens mij mag dat..quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:29 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan hoor. Je hoeft heus niet verplicht in de Bern fanclub. Maar ik zie hem niemand kwaad doen en het verbaasd mij dan ook dat het commentaar op Bern net zo heftig is als op bijv. Wanda of Sas...
Hij kan het ook nooit meer goed doen. Hij moet zich uitspreken maar als hij iets zegt moet hij zijn bek houden.
Wat denk je van de eenzijdige voeding. Energie wat je kwijtraakt. Bern is ook mog eens veel afgevallenquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien heeft Bern daar ook last van, ze hebben daar zo'n andere leefgewoonte, dat is niet te vergelijken met thuis.
Dat mag zekerquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ben niet bij een fanclub.. van niemand. Ik wel bewoners waar ik liever naar kijk, gewoon omdat ik daar vrolijk van word. Dat wordt ik van Bern niet, daar krijg ik eerder slaap van. Ik zeg ook helemaal niet dat het een slecht persoon is maar ik vind hem gewoon heel erg saai en voegt voor mij totaal maar dan ook echt helemaal niets toe. En volgens mij mag dat..
Plus de verveling, daar loop je echt op leeg, daar kan je al je energie aan kwijt raken.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:35 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Wat denk je van de eenzijdige voeding. Energie wat je kwijtraakt. Bern is ook mog eens veel afgevallen
Waarschijnlijk gaat dat weer fout Mirthe kennendequote:Op zaterdag 29 april 2023 20:38 schreef greysbones het volgende:
Mirthe mist wat
ze hebben de grijze gemist en loopt nu met verf van anderen
dat wordt weer wat
Heeft Mirthe ook dyscalculie?quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:39 schreef Sestra666 het volgende:
mirthe kan niet eens schilderen op nr
Ik zou dat wel met een klein korreltje zout nemenquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:40 schreef engine het volgende:
Mirthe haar verf is verwisseld door iemand
Alles wat bij Mirthe fout gaat komt door een anderquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:40 schreef engine het volgende:
Mirthe haar verf is verwisseld door iemand
Ahhh dat zal het zijn.. dat snappen ze niet natuurlijkquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:42 schreef greysbones het volgende:
is het de orginele ravensburg
of een goedkopere
dan heb je kans dat je zelf nog een kleur moet mixen
quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:44 schreef Puzzie het volgende:
maar het mag niet te hard worden besproken
Dat is dan omdat Jasper heel goed tegen kritiek kan en zijn mond goed kan houdenquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:43 schreef Puzzie het volgende:
Bep denkt dat Wanda en Jap goed met elkaar kunnen als koppel
Ja heel klein beetje chaotisch somsquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Alles wat bij Mirthe fout gaat komt door een andertandenborstels kwijt..shampoo gestolen en noem maar op. Heb je weleens haar kast vanbinnen gezien
quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ja heel klein beetje chaotisch soms![]()
Ik houd daar wel van. Krijg jeuk van mensen die alles tot in detail organiseren altijd.
Dat was niet wat Bep zeiquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is dan omdat Jasper heel goed tegen kritiek kan en zijn mond goed kan houden
quote:
Phoe gelukkig niet de enige hierquote:
Nee vooral van zijn voeten geloof ik. Hij wil er wel voor gaan.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heeft hij last van zijn borststreek?
omdat Bern niet heel veel aansluiting heeftquote:
Respectquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:48 schreef engine het volgende:
[..]
Nee vooral van zijn voeten geloof ik. Hij wil er wel voor gaan.
Meerdere dan toch? Eunice Bern en Babette ookquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:48 schreef engine het volgende:
Ice heeft inmiddels een marathonafstand afgelegd.
Dat vind ik wel sneu voor hemquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat Bern niet heel veel aansluiting heeft
quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:49 schreef KinKiJan het volgende:
En dan maandag een zware eliminatie opdracht, helft lam van het sjouwen
Sas loopt met hemquote:
hij heeft er zelf ook niet heel veel moeite voor gedaanquote:
Ice is de enige die een horloge om heeft die het bijhoudt. Babette heeft inmiddels waarschijnlijk twee marathons gelopen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Meerdere dan toch? Eunice Bern en Babette ook
Hij heeft er totaal niet in geïnvesteerd.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft er zelf ook niet heel veel moeite voor gedaan
Oké.. wist niet dat Isaac alleen een horloge om heeft.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ice is de enige die een horloge om heeft die het bijhoudt. Babette heeft inmiddels waarschijnlijk twee marathons gelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |