ik geloof er niks vanquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik wel. En dat hij inmiddels ook heel veel spijt daarvan heeft.
Ze zei: Ben je vies van me?quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:07 schreef pingu66 het volgende:
Zoë geeft een slok cola aan Bep. Wil je ook vraagt Zoë aan Isaac.
Nee dank je zegt Isaac.
Zoë op haar Zoë"s toontje: hoezo ben je hier van me???
vies van mequote:Op zaterdag 29 april 2023 20:07 schreef pingu66 het volgende:
Nee dank je zegt Isaac.
Zoë op haar Zoë"s toontje: hoezo ben je hier van me???
Oké.. dus buiten is hij behoorlijk sportief. Hij zal in de loods niet zoveel zin hebben en banjert hij lieverquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
paddle en badminton
badminton heeft hij op professioneel niveau gespeeld
Ze gaan 24 uur lopen althans een paar vanmorgen om 11 uur begonnenquote:
quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik wel. En dat hij inmiddels ook heel veel spijt daarvan heeft.
ik zou haar gelijk in dat zwembad dumpenquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:07 schreef pingu66 het volgende:
Nee dank je zegt Isaac.
Zoë op haar Zoë"s toontje: hoezo ben je vies van me???
Zou niet weten waarom. Maar goed, als jij dat denktquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof er niks van![]()
al die tijd niks verzonnen behalve die 10000 stappen en nu 24 uur lopen
ik zeg FEBO
Dat is waarquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
Maar nog altijd minder snel dan die andere die nu geen 9 uur gelopen hebben
Aaaah en van Bern vind je het niet kunnen ???quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Oké.. dus buiten is hij behoorlijk sportief. Hij zal in de loods niet zoveel zin hebben en banjert hij liever![]()
Ik kan me ook wel voorstellen dat er bewoners zijn die daar veel eerder moe zijn terwijl ze daar veel minder doen als wat ze normaal doen buiten. Zo’n jaar is echt wel vermoeiend als je zo geleefd wordt.
Die gluipkut wel bij JW in bed als het donker wordtquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:08 schreef Dotteke het volgende:
Eunice loopt er nog vrolijk en soepel bij zeg
hij heeft tussendoor wel af en aan gesport in de loodsquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Oké.. dus buiten is hij behoorlijk sportief. Hij zal in de loods niet zoveel zin hebben en banjert hij liever![]()
Ik kan me ook wel voorstellen dat er bewoners zijn die daar veel eerder moe zijn terwijl ze daar veel minder doen als wat ze normaal doen buiten. Zo’n jaar is echt wel vermoeiend als je zo geleefd wordt.
Misschien heeft Bern daar ook last van, ze hebben daar zo'n andere leefgewoonte, dat is niet te vergelijken met thuis.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Met welk doel? Of is dat in deze context een hele domme vraag?quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gaan 24 uur lopen althans een paar vanmorgen om 11 uur begonnen
Ik ook nietquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom. Maar goed, als jij dat denkt
Ik hoop toch zo dat zij op de stip komt en niet op kantoor.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:07 schreef pingu66 het volgende:
Nee dank je zegt Isaac.
Zoë op haar Zoë"s toontje: hoezo ben je vies van me???
Dat is de grote vraag hier ook... Het Nutquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Met welk doel? Of is dat in deze context een hele domme vraag?
Het gebruikelijke geblaat van JWquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:10 schreef greysbones het volgende:
JW als ik hier aan zou beginnen maak ik het ook af
al zou ik kruipend moeten
daarom begin ik er niet aan![]()
Kan niet zegt JW net samen slapenquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die gluipkut wel bij JW in bed als het donker wordt
Die krijg je ook niet kapot..quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:08 schreef Dotteke het volgende:
Eunice loopt er nog vrolijk en soepel bij zeg
Ik las zojuist dat het moet van FEBOquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Zonder doel... wel een zwembad een basket en een hotttube.. en oh ja morgen is ICE's dochter toevallig jarig .. zal ook wel weer een groot bos bloemen en een kadootje van hem krijgen .quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:09 schreef tonja het volgende:
[..]
De dochter van Isaac is jarig ze wordt 12 jaar hij wilde wat doen. Dus eigenlijk lopen ze zo maar ze krijgen er niets voorquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Niet kunnen dat maak jij er vanquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:09 schreef mangalie het volgende:
[..]
Aaaah en van Bern vind je het niet kunnen ???
Dat zal zeker invloed hebben..quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien heeft Bern daar ook last van, ze hebben daar zo'n andere leefgewoonte, dat is niet te vergelijken met thuis.
Dat snap ik wel. Ik zou ook niet naast die politiek correcte saaie oetlul willen lopenquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:15 schreef Dotteke het volgende:
Ik zie `Bern het grootste gedeelte alleen lopen.
Geef haar eens ongelijk, waarom zou ze het niet doen. Lekker laten glibberen samenquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah.. samen in bed liggen is GluipKutje niet vies van.. dat heeft ze vanmorgen ook laten zien
Wel jammer want het is een super gezellige gastquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:15 schreef Dotteke het volgende:
Ik zie `Bern het grootste gedeelte alleen lopen.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wel jammer want het is een super gezellige gast
Gluipkutje houdt dan op haar beurt wel van een rijke Witman met een goed pensioenquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:14 schreef greysbones het volgende:
Zoe
Hij houdt gewoon van een import bruidje(over JW en Eunice als ik het goed heb)
Vind hem best meevallen. Zouden meer mensen moeten doen dan was er minder ellende op de wereld met al die opgeblazen standjes van tegenwoordigquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Ik zou ook niet naast die politiek correcte saaie oetlul willen lopen
hand in handquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:17 schreef xsaskiax het volgende:
JW en Eunice lopen rond als 2 verliefde pubers
Leuk toch. Ik vind het wel leuk om te zien.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:17 schreef xsaskiax het volgende:
JW en Eunice lopen rond als 2 verliefde pubers
Hij doet heel fanatiek paddle.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jeff is helemaal niet van het sporten.. tenminste dat niet hier in de loods. Ik weet niet wat hij buiten doet maar hier zie ik er weinig van.
Dit is anders zal JW denken.... hij heeft het volgens mij niet zo op homo's (zachtjes uitgedrukt)quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
hand in hand
wat hij zo vreselijk vond bij Imi en Rupie
Ach ja, er zit geen kwaad bij. Er zit helemaal niets bijquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind hem best meevallen. Zouden meer mensen moeten doen dan was er minder ellende op de wereld met al die opgeblazen standjes van tegenwoordig
Dat denk ik dus ook.. is weer een vooroordeel maar vraag me af of haar ex waar ze kinderen mee heeft ook een oudere man is met centen en haar in Mexico heeft leren kennen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gluipkutje houdt dan op haar beurt wel van een rijke Witman met een goed pensioen
Hij lijkt totaal veranderdquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk toch. Ik vind het wel leuk om te zien.
2 mannen vind hij vreselijk, denk ik.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
hand in hand
wat hij zo vreselijk vond bij Imi en Rupie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |