Ik denk ook dat Esther een behoorlijk verstikkende werking op hem had.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij lijkt totaal veranderd
Net zei hij tegen Eunice dat hij altijd al zo geweest is maar dat hij tot voor kort geen 'prikkels' kreeg om zo te zijn
Toch bijzonder dat gescheld en pestgedrag meer waardering krijgt.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind hem best meevallen. Zouden meer mensen moeten doen dan was er minder ellende op de wereld met al die opgeblazen standjes van tegenwoordig
quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:19 schreef engine het volgende:
"Met een wijntje wegspoelen"
Tot zover de sportcarrière van Jeff.
Maar of het er dan beter of gezelliger van wordtquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind hem best meevallen. Zouden meer mensen moeten doen dan was er minder ellende op de wereld met al die opgeblazen standjes van tegenwoordig
Dat vertelde Eunice vandaag tegen (volgens mij) Babette en ook hoe JW tegenover Esther stond. Was best interessant om te horen (ook haar kant van het verhaal)quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Esther een behoorlijk verstikkende werking op hem had.
Jij bent voor meer ellende?quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar of het er dan beter of gezelliger van wordt
Ze zijn aan het drinken. Misschien wordt het nog wat vanavondquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
Gezapige Waardeloze Ouwe Lullen Bejaarde Loods Show...![]()
Daar heb ik de streams helemaal net voor aan
Terwijl hij zo ook met Esther liep.. die hield ook altijd zijn hand vast in zijn jaszak.quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
hand in hand
wat hij zo vreselijk vond bij Imi en Rupie
quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Ach ja, er zit geen kwaad bij. Er zit helemaal niets bij
Of ik dat ga volhouden....quote:Op zaterdag 29 april 2023 20:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze zijn aan het drinken. Misschien wordt het nog wat vanavond
Eindelijkquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:23 schreef xsaskiax het volgende:
hee het schilderij van Moraima begint op een leeuw te lijken
Nee hoor want dat vind ik ook verschrikkelijk. Ergens in het midden zou mooi zijnquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:19 schreef engine het volgende:
[..]
Toch bijzonder dat gescheld en pestgedrag meer waardering krijgt.
Dan werkt het systeemquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:23 schreef xsaskiax het volgende:
hee het schilderij van Moraima begint op een leeuw te lijken
En Moirama vind het leukquote:Op zaterdag 29 april 2023 20:24 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind het vreselijk dat schilderen op nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |