quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:45 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nu ook Hans, want niet uitgespeeld.
Bij mij is die voidquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:01 schreef TjjWester het volgende:
Nope, de grote wedkantoren hanteren de 1 set regel.
[..]
Dit soort nederlagen zijn echt exemplarisch voor m helaas.quote:
En dat terwijl ie er in Munchen nog in 2 sets van had gewonnen .... ik had het al wel verwacht .. jammer helaasquote:Op zaterdag 29 april 2023 18:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit soort nederlagen zijn echt exemplarisch voor m helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 mei 2023 01:10 schreef chufi het volgende:
Ai ... ging ie nu op matchpoint in de TB door zn enkel? Boeien !! Fokkie door
Een verliezende Rune is altijd genotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Karatsev is altijd al een alles of niets speler geweest met dat gebeuk van 'm. Als het lukt komt ie ver. Als het niet lukt zit ie binnen 2 rondes weer thuis.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:46 schreef Marcoss het volgende:
Die Karatsev won vorige week precies 2 games tegen Vd Zandschulp en staat nu in de kwartfinale van een Masters-toernooi..
Halve finale inmiddelsquote:Op dinsdag 2 mei 2023 14:46 schreef Marcoss het volgende:
Die Karatsev won vorige week precies 2 games tegen Vd Zandschulp en staat nu in de kwartfinale van een Masters-toernooi..
Haha en nu wint Lucky Loser Struff van de man die hem in de kwalificaties al uitschakeldequote:Op donderdag 4 mei 2023 22:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Vadermepper OUT. Stuff nu als lucky loser in de halve finale tegen de man die hem in de kwalificaties uitschakelde: Karatsev.
Career highest ranking ineensquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha en nu wint Lucky Loser Struff van de man die hem in de kwalificaties al uitschakelde. Gewoon finale van een Masters voor hem...
1.5 dan ... maar ben geswitched naar de Spaans TVE... daar doen ze dus interviews met bekende Spanjolen in het publiek tussen de breaks door .. wel grappigquote:Op zondag 7 mei 2023 18:37 schreef Federer-fan het volgende:
Albert Mantingh: "Alcaraz is 20. Struff is 33, dus bijna twee keer zo oud."
Bijna 1,5 keer. Maar als iets bijna 1,5 is, gaat het wel erg ver om "twee keer zo oud" te zeggen.quote:
Tot de finale hadden ze leukere kleren aan. Vond dit geen succes.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:28 schreef chufi het volgende:
En opvallend hoe die ballenmeisjes gestyled worden .... Speciaal voor de finale nieuw outfitje ...
Je had toch gewoon "stroef" kunnen schrijven? Dan klopt het qua uitspraak.quote:
Dat laatste idd ... die rokjes waren wulpser ...quote:Op zondag 7 mei 2023 21:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bijna 1,5 keer. Maar als iets bijna 1,5 is, gaat het wel erg ver om "twee keer zo oud" te zeggen.
[..]
Tot de finale hadden ze leukere kleren aan. Vond dit geen succes.
33/20=1.65quote:Op zondag 7 mei 2023 21:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bijna 1,5 keer. Maar als iets bijna 1,5 is, gaat het wel erg ver om "twee keer zo oud" te zeggen.
[..]
Een zogenaamde "175" challenger, dus wel iets hoger in rang.quote:Op zondag 7 mei 2023 17:06 schreef wimderon het volgende:
Murray wint weer eens een toernooitje, jawel!
Wel een challenger (al was het veld zeker 250-waardig).
Als hij die break op 1-1 3e set had gemaakt....quote:
Uncle Toniquote:Op zondag 7 mei 2023 19:22 schreef Federer-fan het volgende:
Wie zit er de hele tijd zo overspannen te schreeuwen, Alcaraz' vader?
Ik hoor net dat er behoorlijk wat kritiek is gekomen... Voor de belangrijke wedstrijden werden dus echt modellen ingehuurd en de mindere wedstrijden werden gedaan door gewoon kinderen zoals overal ...quote:Op zondag 7 mei 2023 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat laatste idd ... die rokjes waren wulpser ...
quote:Andy Murray is woest op umpire en krijgt uiteindelijk gelijk, maar géén punt: “Ze dachten dat ik valsspeelde”
Andy Murray ging er deze week meteen uit op het tennistoernooi van Rome, dat altijd gehouden wordt in de laatste rechte lijn richting Roland Garros. Hij verloor in drie sets van Fabio Fognini. Onderweg zorgde de Brit voor een controversieel moment.
Fognini won een rally met een knappe lob, maar Murray was het niet eens met de beslissing van de scheidsrechter. Hij ging in discussie met de umpire Mohamed Lahyani. Die zag de bal echter ook binnen en dus moest Murray afdruipen. Hoewel hij nog wel even zijn gelijk wilde halen. “Je weet dat je verkeerd bent, Mo. Je weet dat je verkeerd bent”, sneerde hij.
Terwijl het Italiaanse publiek de Brit uitfloot, kwam er een beeld op het grote scherm waaruit bleek dat de bal écht buiten was. Wat overigens geen gevolgen had, want van een officiële hawk-eye is geen sprake in Rome. “Een stadion vol Italianen die mij uitfluiten omdat ze denken dat ik probeer vals te spelen, gewoon omdat Mo de afdruk niet kon lezen. Schol, vriend”, sakkerde Murray.
Kloptquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:10 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Gezien zijn voetbalfilosofie neem ik aan dat hij bij Djokovic zat en niet bij Bublik
quote:Op maandag 15 mei 2023 16:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Mocht Nadal afzeggen voor RG dan verliest hij 2000 punten en heeft hij er nog 445 over. Daarmee sta je 134e, gelijk met Dominik Koepfer en 10 puntjes boven Gino Brouwer.
Ging goed spelen ja, gelukkig maarquote:Op maandag 15 mei 2023 18:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
MedvedevGod schroeit weer eens en is gewoon door
Maar moest Zverev nou gewoon 2 wedstrijden spelen vandaag? Eerst tegen Wolff en niet lang daarna door tegen Medvedev? Zo staat het er op Flashscore. Dat gaat dan toch ook nergens meer overquote:Op dinsdag 16 mei 2023 23:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Medvedev schroeit lekker verder tegen een gravelkoning als zverev.
Moest de partij van gisteren inhalen. Dat gebeurt wel vaker hoor.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 23:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Maar moest Zverev nou gewoon 2 wedstrijden spelen vandaag? Eerst tegen Wolff en niet lang daarna door tegen Medvedev? Zo staat het er op Flashscore. Dat gaat dan toch ook nergens meer over. Uiteraard sloopt Medvedev hem dan.
Zverev, Tsitsipas en Musetti moesten eerst hun afgebroken partijen van eergisteren (inmiddels) afmaken dus jaquote:Op dinsdag 16 mei 2023 23:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Moest de partij van gisteren inhalen. Dat gebeurt wel vaker hoor.
Ja, maar is dat niet heel oneerlijk? Ze zouden eigenlijk de duels van Medvedev en Zverev tegelijkertijd moeten laten spelen, maar dat zal qua uitzendrechten ook wel niet kunnen. Als je al een wedstrijd hebt gespeeld is het toch heel lastig om dezelfde dag van een top speler te winnen die nog fris is. Zelfs John Isner kreeg nog een nacht en ochtend rust voordat hij op moest komen draven tegen Thiemo in 2010quote:Op dinsdag 16 mei 2023 23:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Moest de partij van gisteren inhalen. Dat gebeurt wel vaker hoor.
Dat kunnen die spelers fysiek wel aan, zeker in een best of 3, denk niet dat dat het probleem wasquote:Op woensdag 17 mei 2023 10:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, maar is dat niet heel oneerlijk? Ze zouden eigenlijk de duels van Medvedev en Zverev tegelijkertijd moeten laten spelen, maar dat zal qua uitzendrechten ook wel niet kunnen. Als je al een wedstrijd hebt gespeeld is het toch heel lastig om dezelfde dag van een top speler te winnen die nog fris is. Zelfs John Isner kreeg nog een nacht en ochtend rust voordat hij op moest komen draven tegen Thiemo in 2010
Daar trappen we niet meer in.quote:
Toch gebeurt dat wel best vaker hoor. Zeker als er wat regenonderbrekingen zijn, dan zul je wel moeten als organisatie. Als het restant aantal dagen kleiner is dan het aantal wedstrijden dat iemand moet spelen..quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, maar is dat niet heel oneerlijk? Ze zouden eigenlijk de duels van Medvedev en Zverev tegelijkertijd moeten laten spelen, maar dat zal qua uitzendrechten ook wel niet kunnen. Als je al een wedstrijd hebt gespeeld is het toch heel lastig om dezelfde dag van een top speler te winnen die nog fris is. Zelfs John Isner kreeg nog een nacht en ochtend rust voordat hij op moest komen draven tegen Thiemo in 2010
Terecht, want die bal was gewoon uit.quote:Op woensdag 17 mei 2023 14:21 schreef LordVoldermort het volgende:
Rune![]()
Smerige choker
En weer smerig mad
Wint gewoon RG hoorquote:Op woensdag 17 mei 2023 16:16 schreef LordVoldermort het volgende:
Einde tijdperk Wappie Djoko die de schuld weer bij het publiek legt
Klopt, zag het ook later. Neem mijn woorden terug. Hij speelde wel zeer goed.quote:Op woensdag 17 mei 2023 15:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Terecht, want die bal was gewoon uit.
Maar Mohamed Lahyani van de Mohamed Lahyani-show heeft het weer allemaal perfect gezien.
[ twitter ]
We weten allemaal dat dat amper zal gaan lukken.quote:Op donderdag 18 mei 2023 16:11 schreef chufi het volgende:
Hij hoopt misschien eind van dit jaar weer te kunnen spelen om dan volgend jaar als zn afscheidsjaar zonder klachten te kunnen spelen ...
Succes Rafa
Ik verwacht het ook niet ... Laat hem lekker rentenieren met zn tennisschool en af en toe lekker meedoen bij de ouwe lullen clubquote:Op donderdag 18 mei 2023 17:09 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
We weten allemaal dat dat amper zal gaan lukken.
Zou wel mooi zijn als de altijd sympathieke R. Federer daarbij kan zijnquote:Op donderdag 18 mei 2023 19:28 schreef Szura het volgende:
Zelfs Fuentes zou hem niet meer aan de praat krijgen. Gewoon nog een afscheidsavondje doen met all stars en adios.
Het is maar goed dat Nadal niet meedoet. Hij zou er kansloos af zijn gegaan in ronde 1. Tegen een speler als Brouwer, die Nadal nu waarschijnlijk zelfs zal inhalen op de wereldranglijst ^^quote:Op donderdag 18 mei 2023 19:09 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik ga het downplayen van de verwachtingen rondom Nadal door gebruiker @:gwailow tegen absolute nobuddies wel missen.
True, hij gaat de komende tijd ook helemaal niet trainen of iets. Gaat niets meer worden. Hij moet zich gewoon fit stomen voor RG en dan krijgt hij vast wel een WC. Dan iig 1 ronde leuk spelen en een mooi afscheid ontvangen. Maar goed, die jongen moet natuurlijk ook zorgen dat er brood op de plank komt.quote:Op donderdag 18 mei 2023 17:09 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
We weten allemaal dat dat amper zal gaan lukken.
Eens Jort!quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
True, hij gaat de komende tijd ook helemaal niet trainen of iets. Gaat niets meer worden. Hij moet zich gewoon fit stomen voor RG en dan krijgt hij vast wel een WC. Dan iig 1 ronde leuk spelen en een mooi afscheid ontvangen. Maar goed, die jongen moet natuurlijk ook zorgen dat er brood op de plank komt.
quote:Tesla gestolen, mama bedreigd en zelf onder schot gehouden: Nick Kyrgios mist Roland Garros nadat hij in alle tumult voetblessure oploopt
Nick Kyrgios moet forfait geven voor Roland Garros, met een voetblessure. Niet omdat hij zich blesseerde op het tennisveld. Wel in de nasleep van de diefstal van zijn opzichtig groene Tesla, waarbij zijn mama onder schot werd gehouden.
Enkele weken geleden werd de Tesla in Canberra, woonplaats van Kyrgios, gestolen. Om 8.30 in de ochtend bedreigde een man de mama van Kyrgios. Terwijl hij haar onder schot hield, maande hij haar aan om de sleutels van de Tesla van haar bekende zoon te overhandigen, en stoof hij ermee weg. Gelijk alarmeerde ze Kyrgios, die in actie schoot. Hij verwittigde niet enkel de politie maar nam actief deel aan de ‘operatie’ om de auto weer in zijn bezit te krijgen. Zo stelde hij via een app het tracking-systeem in werking, zodat de politie precies wist waar de wagen zich bevond, en stelde hij een maximumsnelheid in van 80 kilometer per uur. Met succes, de dief werd ongeveer een halfuur later gevat.
“Maar in alle heisa en de adrenaline van de carjacking liep hij een scheurtje op in zijn linkervoet. We weten zelfs niet eens hoe dat precies is gebeurd”, zei zijn manager Daniel Horsfall aan de Australische krant Canberra Times. Een vervelende blessure was het wel, zei hij, aan de onderkant van zijn voet, zodanig dat hij kon niet glijden op gravel. Horsfall zegt dat Kyrgios heeft geprobeerd om zich klaar te stomen voor Roland Garros maar de wonde niet voldoende geheeld is. De Australische toptennisser moest ook al in extremis afzeggen voor de Australian Open, toen met een knieblessure.
De Tesla is inmiddels weer ten huize Kyrgios.
#australienopen om precies te zijnquote:Op zaterdag 20 mei 2023 11:25 schreef Marcoss het volgende:
Haase had toch ook een keer zo’n bizarre run bij de Australian Open met Sijsling (?). Apart toch
Dat dacht ik ook al, genot. Gun het hem meer dan pauper Rune.quote:
Maar was die bal nu uit of niet?quote:
Blijft last houden van de enkel waar hij straks aan geopereerd gaat worden .. denk dat je dan beter die operatie meteen ken doen als je toch amper een wedstrijd af kan maken..quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:46 schreef FundsAreSafu het volgende:
Griekspoor geeft weer eens een walkover
Centjes en puntjes pakken op RG voor zover mogelijk.quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Blijft last houden van de enkel waar hij straks aan geopereerd gaat worden .. denk dat je dan beter die operatie meteen ken doen als je toch amper een wedstrijd af kan maken..
Die Fils kreeg daarna nog een walk-over van FAA en na winst op Nakashima staat ie in de finale lolquote:
De enige pseudo concurrent van Djokovic op Wimbledon kunnen we dus ook afschrijven. Dan moet het dus van Tim van Rijthoven komen.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:23 schreef de_boswachter het volgende:
Oef Berrettini er zojuist jankend vanaf na een 6-1 6-2 nederlaag tegen zijn vriend Sonego. Was titelverdediger maar ziet er niet fit uit. Triestig
Milos Raonic nu grootste concurrentquote:Op maandag 12 juni 2023 22:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
De enige pseudo concurrent van Djokovic op Wimbledon kunnen we dus ook afschrijven. Dan moet het dus van Tim van Rijthoven komen.
Grappig om Raonic weer terug te zien. Knap resultaat na zo'n lange afwezigheid.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Milos Raonic nu grootste concurrent
quote:Nick Kyrgios verbleef in psychiatrisch ziekenhuis na zelfmoordgedachten: “Ik dronk alcohol en nam afstand van mijn familie”
Nick Kyrgios heeft zich laten opnemen in een psychiatrisch ziekenhuis toen hij zelfmoordneigingen had tijdens het grandslamtoernooi van Wimbledon in 2019. Dat onthult de 28-jarige Australiër in de Netflix-docuserie “Break Point”.
“Ik dacht eraan om zelfmoord te plegen”, vertelt hij, volgens de krant The Australian. Het enfant terrible verloor toen in de tweede ronde op Wimbledon van Rafael Nadal en zei dat hij tijdens de wedstrijd een mouw om zijn rechterarm droeg om zijn littekens te bedekken. “Ik dronk alcohol, gebruikte drugs en nam afstand van mijn familie en vrienden. Ik verloor op Wimbledon en toen ik wakker werd, zat mijn vader huilend op mijn bed. Dat was het keerpunt. Toen zei ik tegen mezelf dat het zo niet verder kon. Daarna belandde ik op een psychiatrische afdeling in Londen om mijn problemen op te lossen”, vertelt hij verder.
In februari vorig jaar was de Australiër al openhartig over zijn negatieve gedachten in 2019. “Als je goed kijkt, zie je sporen van zelfverwonding op mijn rechterarm. Ik had zelfmoordgedachten en wilde niet buitenkomen, laat staan spelen voor miljoenen mensen”, schreef hij toen op zijn Instagram-account.
Daarna krabbelde Kyrgios weer recht en bereikte zelfs de finale op Wimbledon 2022, waar hij in vier sets verloor van Novak Djokovic. Dit seizoen gooide een knieblessure echter roet in het eten. De tennisser miste zowel de Australian Open als Roland Garros, waardoor hij weggezakt is naar de 25e plaats op de ATP-ranking.
Dinsdag verloor Kyrgios na acht maanden afwezigheid meteen bij zijn comeback. De Chinees Yibing Wu (ATP 64) troefde hem in twee sets af in de eerste ronde van het ATP 250-toernooi van Stuttgart.
Die hea 2 head vorm van Cressy is echt hopeloos jaquote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:12 schreef Norrage het volgende:
Rune redt zijn set overigens, van 2-5 naar 7-6. En Cressy heeft al 10 potten op rij verloren
Rune heeft wel echt een spel dat wel eens heel goed kan werken op gras trouwens. Zo allround en goed aan het net en ook echt vlakke slagen en veel slice in zijn service.
Zakt ook uit de top 40 nuquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:53 schreef chufi het volgende:
Botic er uit tegen Tiafoe
Griekspoor wint wel in Halle
Doen ze wel vaker , soms zelfs op 3 kanalenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:01 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Fijn dat Ziggo op 2 kanalen hetzelfde uitzend![]()
Griekspoor inmiddels 29e trouwens.quote:
Sinner is de budget-uitvoering van Berdych. Dat is tegenwoordig goed genoeg helaas.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:28 schreef LordVoldermort het volgende:
Dat Sinner 9e op de ranking staat verbaast mij elke weer opnieuw als ik hem zie spelen. Wat een kutje.
Bizar, dit was ook een potje waarin ze het allebei wel prima leken te vinden. Tegen Rublev gaat hij niet redden, want hij oogt niet helemaal fit. Beetje last van zijn lies geloof ik.quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:46 schreef Szura het volgende:
Vraag niet hoe in die tiebreak, maar hij pakt Hurkacz in
Waar heb je dat gelezen/gehoord van die operatie?quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:28 schreef TheVulture het volgende:
Griekspoor draait echt een heerlijk seizoen. Jammer dat ie na Wimbledon geopereerd moet worden, maar dam hopelijk op tijd fit voor het Amerikaanse hardcourt. Hij heeft eigenlijk nauwelijks nog iets te verdedigen tot einde jaar
Hij leek ook niet zo blij met zijn overwinning.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Bizar, dit was ook een potje waarin ze het allebei wel prima leken te vinden. Tegen Rublev gaat hij niet redden, want hij oogt niet helemaal fit. Beetje last van zijn lies geloof ik.
Denk dat hij het ook prima had gevonden om zich te sparen voor Wimbledon. Hij heeft inmiddels genoeg voorbereiding gehad, ook nog dubbels gespeeld. Maar goed, nu kan hij deze wedstrijd tegen Rublev als relaxte training zien.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij leek ook niet zo blij met zijn overwinning.
Maar wel een goede grasspeler, best gek dat gravel zijn favoriete ondergrond was altijd.
Dat heeft ie zelf in interviews in maart aangegeven, maar blijkbaar is de operatie van de baan. Hier staat zijn reactie na Roland Garros, die had ik dus even gemist. Hoop voor hem dat ie daarmee een goede keuze maakt.quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen/gehoord van die operatie?
quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Bizar, dit was ook een potje waarin ze het allebei wel prima leken te vinden. Tegen Rublev gaat hij niet redden, want hij oogt niet helemaal fit. Beetje last van zijn lies geloof ik.
Ik denk dat hij doelt op al die keren waar jij op voorhand al voorspelt dat de winnaar van een partij die langer dan drie kwartier duurt het de ronde erna op fitheid zal afleggen.quote:
Nee, ik zal uitleggen waarom ik dit zei. Griekspoor is best fit, daar ligt het niet aan. En hij zou doorgaans prima na een pot tegen Hurkacz op gras, wat relatief korte rallies zijn, een goede wedstrijd tegen Rublev kunnen spelen. Hij gaf alleen aan dat hij wat last van zijn lies had. En aangezien Wimbledon vrij kort op dit toernooi volgt denk ik dat hij het ook niet heel erg had gevonden om te verliezen. Neemt niet weg dat je gewoon probeert te winnen natuurlijk, en ook Rublev heeft hij nog goed partij geboden. Credits voor Tallon. Nu lekker even herstellen van al die wedstrijden, en vlammen op Wimbie!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelt op al die keren waar jij op voorhand al voorspelt dat de winnaar van een partij die langer dan drie kwartier duurt het de ronde erna op fitheid zal afleggen.
Griekspoor is geen Djokovic ofzo he. Wat heeft hij nou te winnen op Wimbledon? Een derde ronde ofzo? Dan is een halve finale op Halle toch veel waardevoller?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, ik zal uitleggen waarom ik dit zei. Griekspoor is best fit, daar ligt het niet aan. En hij zou doorgaans prima na een pot tegen Hurkacz op gras, wat relatief korte rallies zijn, een goede wedstrijd tegen Rublev kunnen spelen. Hij gaf alleen aan dat hij wat last van zijn lies had. En aangezien Wimbledon vrij kort op dit toernooi volgt denk ik dat hij het ook niet heel erg had gevonden om te verliezen. Neemt niet weg dat je gewoon probeert te winnen natuurlijk, en ook Rublev heeft hij nog goed partij geboden. Credits voor Tallon. Nu lekker even herstellen van al die wedstrijden, en vlammen op Wimbie!
Ja, dat is waar. Maar zo denken die gasten niet. Uiteindelijk draait het toch wel om de Grand Slams hoor. Tuurlijk zijn 250-serie overwinningen prachtig voor ze, en een halve finale in een 500 ook erg mooi, maar toch gaat het vooral om de Slams, volgens mij. Dat is ook waar de mensen het meest naar kijken. Als ik een wikipedia van een tennis speler check dan scroll ik gelijk even door naar zijn/haar Slam resultaten. Denk dat de meeste mensen dit wel doen Dit soort spelers willen op dat podium gewoon zoveel mogelijk ronden overleven. En de top 10 wil natuurlijk gewoon de finale halen, en voor Djokovic telt alleen de titel.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Griekspoor is geen Djokovic ofzo he. Wat heeft hij nou te winnen op Wimbledon? Een derde ronde ofzo? Dan is een halve finale op Halle toch veel waardevoller?
En Bublik van Rublev in Halle. Net als Kyrgios enzo gezegend met een enorme hoeveelheid talent dat hij zelden maximaal benut. Eindelijk een echt groot toernooiquote:Op zondag 25 juni 2023 16:23 schreef chufi het volgende:
Alcaraz wint op Queens van De Minaur met 6-4 6-4
Ja hopelijk definitieve doorbraak, al is dat bij dat soort spelers vaak ijdele hoop.quote:Op zondag 25 juni 2023 18:32 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
En Bublik van Rublev in Halle. Net als Kyrgios enzo gezegend met een enorme hoeveelheid talent dat hij zelden maximaal benut. Eindelijk een echt groot toernooi
Jij kijkt daar naar ja, omdat je waarschijnlijk alleen bij de big 3 steeds bijhoudt hoe ze ervoor staan. Maar als je de resultaten van Raonic, Simon of voor mijn part Norrie bekijkt, dan is een winst in een ATP 500-toernooi toch vele malen belangrijker dan een keer een kwartfinale halen op een Slam? Ik denk dat als je het die spelers vraagt ze blind voor de titel kiezen. Een finale op en slam vind ik nog wel wat anders overigens, maar dat is voor de meesten sowieso niet weggelegd. Ik neem niet aan dat Tallon op Wimbledon start met de ambitie om de finale te halen. 3e ronde, misschien 4e lijkt me wel de max.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:52 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar zo denken die gasten niet. Uiteindelijk draait het toch wel om de Grand Slams hoor. Tuurlijk zijn 250-serie overwinningen prachtig voor ze, en een halve finale in een 500 ook erg mooi, maar toch gaat het vooral om de Slams, volgens mij. Dat is ook waar de mensen het meest naar kijken. Als ik een wikipedia van een tennis speler check dan scroll ik gelijk even door naar zijn/haar Slam resultaten. Denk dat de meeste mensen dit wel doen Dit soort spelers willen op dat podium gewoon zoveel mogelijk ronden overleven. En de top 10 wil natuurlijk gewoon de finale halen, en voor Djokovic telt alleen de titel.
Nee, ik ben wel iemand die veel bijhoudt. Toch denk ik dat de meeste mensen veel waarde hechten aan hoe spelers het in Grand Slams hebben gedaan. Denk dat je wel gelijk hebt dat winst in een ATP-500 toernooi waardevoller is dan een Grand Slam kwartfinale. En een Grand Slam kwartfinale is weer meer waard dan een ATP 500 finale.quote:Op maandag 26 juni 2023 08:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Jij kijkt daar naar ja, omdat je waarschijnlijk alleen bij de big 3 steeds bijhoudt hoe ze ervoor staan. Maar als je de resultaten van Raonic, Simon of voor mijn part Norrie bekijkt, dan is een winst in een ATP 500-toernooi toch vele malen belangrijker dan een keer een kwartfinale halen op een Slam? Ik denk dat als je het die spelers vraagt ze blind voor de titel kiezen. Een finale op en slam vind ik nog wel wat anders overigens, maar dat is voor de meesten sowieso niet weggelegd. Ik neem niet aan dat Tallon op Wimbledon start met de ambitie om de finale te halen. 3e ronde, misschien 4e lijkt me wel de max.
Ik denk dat Botic zijn piek wel bereikt heeft eigenlijk met die top 25. Mist de mentale weerbaarheid om verder te komen. Ben alleen benieuwd of ie nu niet gewoon verder naar beneden gaat vallen, want de lozingen zullen er ook niet makkelijker op worden.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:57 schreef Pino112 het volgende:
Botietsj verliest met 3-6 6-4 6-2 van Ymer (ATP 61).
Tja
Hij kan ook wel weer een periode krijgen waarin alles op zijn plek valt en hij weer als een raket naar boven gaat. Kiki Bertens was mentaal ook niet de allersterkste maar die heeft het toch nog een aardig tijdje volgehouden in de top.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat Botic zijn piek wel bereikt heeft eigenlijk met die top 25. Mist de mentale weerbaarheid om verder te komen. Ben alleen benieuwd of ie nu niet gewoon verder naar beneden gaat vallen, want de lozingen zullen er ook niet makkelijker op worden.
Tsja, als ie die pot tegen Rune gewonnen had had het ook zo andersom kunnen gaan; dat had het zetje in de juiste richting kunnen zijn. Hij speelde echt een geweldige pot (en toernooi) tot aan de choke. Zijn piek is echt héél hoog, top 10 zelfs wat mij betreft. Maar ja, mentaal is het gewoon een drama en dat is er nu dus ook gebeurd. En nu lijkt het redelijk over. Echt wel een soort mannelijke Kiki. Kiki haar piek was ook gigantisch, maar ja....quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat Botic zijn piek wel bereikt heeft eigenlijk met die top 25. Mist de mentale weerbaarheid om verder te komen. Ben alleen benieuwd of ie nu niet gewoon verder naar beneden gaat vallen, want de lozingen zullen er ook niet makkelijker op worden.
Ik wens Sven Groeneveld heel veel succes om dat mentale stuk aan de praat te krijgen. Hij straalt alleen maar negativiteit en gelatenheid uit op de baan. Al had ie maar 10% meer van de uitstraling en vechtlust van Tallon...quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tsja, als ie die pot tegen Rune gewonnen had had het ook zo andersom kunnen gaan; dat had het zetje in de juiste richting kunnen zijn. Hij speelde echt een geweldige pot (en toernooi) tot aan de choke. Zijn piek is echt héél hoog, top 10 zelfs wat mij betreft. Maar ja, mentaal is het gewoon een drama en dat is er nu dus ook gebeurd. En nu lijkt het redelijk over. Echt wel een soort mannelijke Kiki. Kiki haar piek was ook gigantisch, maar ja....
Als iemand het kan dan is het Groeneveld in ieder geval. Maar het is een beste uitdaging ja..quote:Op woensdag 28 juni 2023 15:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wens Sven Groeneveld heel veel succes om dat mentale stuk aan de praat te krijgen. Hij straalt alleen maar negativiteit en gelatenheid uit op de baan. Al had ie maar 10% meer van de uitstraling en vechtlust van Tallon...
Oudste kwartfinalist sinds Connors. Als ie ook nog de halve finale haalt zal ie wel de oudste sinds Ken Rosewall zijn.quote:Op woensdag 28 juni 2023 21:03 schreef Szura het volgende:
Feliciano Lopez nog aan het ballen op Mallorca
Ik denk vooral aan vreemde lijnen!quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Brouwer wint z'n eerste rond in Newport (bij Newport denk ik altijd meteen 'Peter Wessels') en mag nu tegen Kevin Anderson. Ja die.
Poh, ik kan mij goed herinneren dat Kevin in 2021 het toernooi daar won. Dat gaat heel pittig worden voor onze Brouwer.quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Brouwer wint z'n eerste rond in Newport (bij Newport denk ik altijd meteen 'Peter Wessels') en mag nu tegen Kevin Anderson. Ja die.
Dar gebeurt toch regelmatig in sporten?quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:13 schreef LordVoldermort het volgende:
https://www.nu.nl/sport-o(...)jfplaatsen-niet.html
Wtf is dit dan.
Thiem en Wawrinka vliegen er allebei gewoon tegen koekenbakkers uit op de ondergrond waar ze zelf zo sterk op zijn. Zelfs Robin Haase haalt finales in Gstaad. Kom op zeg..quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:47 schreef LordVoldermort het volgende:
Nou dat was ook maar een goeie wedstrijd van Warwrinka..
Tja, na zo'n verhaal kiest iedereen zijn kant, maar er is vast een hoop dat hij verzwijgt hier.quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:55 schreef wimderon het volgende:
Ymer trekt nog even heel subtiel de racismekaart aan het einde van 'zijn' verhaal?
Kei speelt volgens mij vanaf begin juni weer. Hij had er inderdaad meer dan een half jaar uit gelegen. Hij kan toch lekker ballen!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:29 schreef Marcoss het volgende:
Zie Kei Nishikori voorbij komen in de uitslagen, die naam was ik alweer helemaal vergeten
Niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:50 schreef chufi het volgende:
Griekspoor nu tegen Monfils op de Ziggo ...
Is ie nu wel of niet geopereerd?
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:32 schreef chufi het volgende:
Oops 3-0 achter nu en fysio geroepen voor zn heup? ... buikspier
Mag dadelijk meteen verder tegen wolff.quote:
00:00 op de planning idd... gelukkig was ie niet lang bezig met Gael en is gewoon een beetje opgewarmdquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 23:23 schreef GwaiLow het volgende:
Ja, gok dat Griekspoor over een uurtje tegen Wolff mag spelen. Op zich niet zo heel erg. Dat laatste setje tegen Monfils spelen was misschien juist wel even fijn om de dag mee te beginnen.
Ja vaag dat Ziggo deze pot niet uitzend maar wel die van Tiafoe met Engels commentaarquote:
Hm, Ziggo laat Tiafoe zien, en geen Griekspoor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
00:00 op de planning idd... gelukkig was ie niet lang bezig met Gael en is gewoon een beetje opgewarmd
Ter vergelijking, Richard Krajicek won alleen in 1997 drie titels in één seizoen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 03:39 schreef TheVulture het volgende:
Wat een seizoen draait ie, kan gewoon zijn 3e toernooi winnen in iets meer dan een half jaar
21equote:Op zondag 6 augustus 2023 13:45 schreef Knipoogje het volgende:
Als ie wint en 500 punten pakt komt hij nipt de top 20 binnen denk ik? Da's alweer een tijdje geleden dat een NLer dat lukte!
... als je Tallon gisteren zag weet ik niet of dat nog geldt hoor. IJzersterke 2e en 3e set.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:33 schreef Norrage het volgende:
Toch vind ik botic een veel betere tennisser, maar zoals wel vaker in de top 100 geeft mentaliteit de doorslag
Interessant..quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:33 schreef Norrage het volgende:
Toch vind ik botic een veel betere tennisser, maar zoals wel vaker in de top 100 geeft mentaliteit de doorslag
Ziggo 14 bedoel je? Denk het wel.quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:33 schreef TjjWester het volgende:
Is griekspoor te zien op kanaal 14?? Donderdag zonden ze het wel onverwachts uit.
Ik zie het toch echt gewoon staan.quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:33 schreef chufi het volgende:
Volgens hun programmering niet maar daar klopt wel vaker niets van ..
OK. hopen dat het goed komt dan .. 23 uur staat het op de planningquote:Op zondag 6 augustus 2023 22:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zie het toch echt gewoon staan.
Tafelvoetbalquote:Op zondag 6 augustus 2023 23:12 schreef monkyyy het volgende:
Waarom zenden ze dit niet op Eurosport 1 uit. En wtf zenden ze op Eurosport 1 uit.
Yup, het is heel erg op de tegenstander gericht allemaal. Ik hou daar niet van.quote:Op maandag 7 augustus 2023 00:01 schreef papert het volgende:
Dat bewegen bij de opgooi tweede service zit wel tegen het onsportieve aan.
Meteen tegen zverev, niet echt fijn maar die kan ie hebben.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:03 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zou leuk zijn als ie het nu ook in de masters laat zien een keer, maar zal wel niet.
Hele slechte loting. Griekspoor maakt een prima kans als hij goed speelt, maar is wel de underdog.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Meteen tegen zverev, niet echt fijn maar die kan ie hebben.
Toch wel netjes dat de umpire ook pagina 195 uit de regels uit zijn hoofd kent. Maar het publiek was er niet blij mee.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:34 schreef GoldRushFrog het volgende:
Monfils was wel bizar gisteren. Wat een krankzinnige punten won hij zeg. Hele mooie wedstrijd tegen Eubanks, en zeker het terugkijken waard.
Ook Raonic - Tiafoe was wel bijzonder. Vooral dat ene punt op 13-12 in de tiebreak waarbij de hoofdscheidsrechter er aan te pas moest komen. Wat een punt was dat. Dat punt is ook op Youtube te vinden, geloof ik.
Maar was ook wel terecht toch? Hij sloeg een heerlijke winner. Raonic had enorm geluk met de netband, en die Tiafoe haalde die bal gewoon nog op deze schitterende manier. En tja, die lange zijkant van het net is er voor de dubbel. Anders had Tiafoe gewoon zo langs de netpaal gelopen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toch wel netjes dat de umpire ook pagina 195 uit de regels uit zijn hoofd kent. Maar het publiek was er niet blij mee.
Ja, hij had gelijk. Maar het was erg sterk gedaan. Hij maakte een fout, zette hem direct zelf recht en communiceerde duidelijk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Maar was ook wel terecht toch? Hij sloeg een heerlijke winner. Raonic had enorm geluk met de netband, en die Tiafoe haalde die bal gewoon nog op deze schitterende manier. En tja, die lange zijkant van het net is er voor de dubbel. Anders had Tiafoe gewoon zo langs de netpaal gelopen.
Ja, en Evans werd gisteren ook helemaal gek gespeeld door 1 of andere Canadees die een wild card kreeg. Wat een gekloot van Griekspoor zeg. Dat hij van Zverev en Evans zo duidelijk verliest..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 22:57 schreef Szura het volgende:
En Zverev wordt nu dan ingemaakt door FOK!ina
En monfils (waar Griekspoor van won) wint weer van Tsitsipas. Dit soort vergelijkingen gaan toch niet op. Griekspoor is niet zo goed dat hij ook met weinig moeite van top 100 spelers wint. Dan is na een finale, de week erna altijd lastig. Niemand kan zich mentaal altijd 100 procent opladen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 00:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, en Evans werd gisteren ook helemaal gek gespeeld door 1 of andere Canadees die een wild card kreeg. Wat een gekloot van Griekspoor zeg. Dat hij van Zverev en Evans zo duidelijk verliest..
Nee klopt, maar bij Griekspoor lijkt het wel alsof hij tijdens de kleinere toernooien altijd beter is. Misschien ook wel omdat hij zichzelf tijdens die toernooien een kans geeft om te winnen en daardoor zijn motivatie water hoger is.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:27 schreef papert het volgende:
[..]
En monfils (waar Griekspoor van won) wint weer van Tsitsipas. Dit soort vergelijkingen gaan toch niet op. Griekspoor is niet zo goed dat hij ook met weinig moeite van top 100 spelers wint. Dan is na een finale, de week erna altijd lastig. Niemand kan zich mentaal altijd 100 procent opladen.
Die verliest dan maar zelf van Tommy Paulquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:50 schreef GwaiLow het volgende:
Ja hoor, het doek valt voor Medvedev. Minaur door...
Die Alcaraz zal zich gek lachen.
Ik wilde net zeggen, dat is wel extreme pech ja. In 3 sets verloren van Tiafoequote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Griekspoor treft t niet met z'n eerste rondes. Ben je nr 29 vd wereld, krijg je Zverev en Tiafoe als eerste rondes..
Vanwaar de focus op Daniël Evans?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 22:05 schreef GwaiLow het volgende:
Ook Evans weer met 2-0 direct uit de Masters geflikkerd. Het is toch niet te geloven. Die 250 toernooitjes stellen ook niets voor.
Hetzelfde als Griekspoor. Die twee mannen staan in de ''grote'' finale van het voorbereidingstoernooi op de echte grote Masters, en dan treden ze aan tijdens die masters en vliegen ze er direct uit. Dat is toch niet best..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vanwaar de focus op Daniël Evans?
Washington is een 500.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 22:05 schreef GwaiLow het volgende:
Ook Evans weer met 2-0 direct uit de Masters geflikkerd. Het is toch niet te geloven. Die 250 toernooitjes stellen ook niets voor.
Minaur is wel in topvorm trouwens. Inmiddels 12e op de ranking. Paul ook lekker bezig.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 23:14 schreef GwaiLow het volgende:
Fritz geeft een 5 -1 voorsprong weg tegen Minaur. Al geeft Minaur nu in de tiebreak weer een paar setpoints weg. 6-6 nu
Ja, dat doet Minaur wel knap!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:51 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Minaur is wel in topvorm trouwens. Inmiddels 12e op de ranking. Paul ook lekker bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |